itzik friedman פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 היי חברים, ביום ראשון בעז'ה אני טס לאילת, IZ843 רציתי לדעת אם ישנה אופציה להיכנס לתא הטייס בזמן הטיסה או אחד משלביה... מישהו הצליח פעם? בקיצור, אשמח לשמוע תגובות מכל הסוגים בתודה מראש, איציק.
shachaf yasurr פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 היי חברים, ביום ראשון בעז'ה אני טס לאילת, IZ843 רציתי לדעת אם ישנה אופציה להיכנס לתא הטייס בזמן הטיסה או אחד משלביה... מישהו הצליח פעם? בקיצור, אשמח לשמוע תגובות מכל הסוגים בתודה מראש, איציק. הדבר הרגיל תכין מכתב ותביא לדיילת בעלייה למטוס שתמסור לטייס ...
Zeev Bucki פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 כמובן מכתב ואל תשכח לציין שאתה מוואטיל זה עוזר כי הרבה טייסים במציאות שמעו עלינו.בפעם האחרונה שטסתי לאילת בישראייר זה עזר . או שתלחש לדיילת באוזן מספר פעמים:בוקי בוקי בוקי ומיד היא תכניס אותך לקוקפיט...
shachaf yasurr פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 ואם אני טס בלופטהנזה, זה לא עוזר, נכון? פתק עוזר...
Tal Peleg פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 לכתוב באנגלית?, מה לכתוב בו? ברור שבאנגלית... תכתוב מי אתה ומה אתה עושה והם יחליטו אם להכניס אותך או לא רוב הסיכויים לא. גם בארקיע ובגל בלופטהנזה. דיברתי עם טייס בארקיע והוא אמר שאם אין לך מכר בצוות רווב הסיכויים שלא תכנס.
David Bendavid פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 אני הצלחתי להכנס בלי שום עזרה בארקיע לפני שנתיים-שלוש, בטיסה ליוון. הם נתנו לי לבחור אם להיות בנחיתה או בהמראה, הייתי בנחיתה בסוף. לאילת גם בד"כ אין בעיה, ויש סיכוי טוב שיכניסו אותך גם לכל הטיסה.. הכל תלוי כמה הצוות הספציפי נחמד, ואם יש אורחים נוספים שהקדימו אותך ומקושרים. בהצלחה
Yan Frant פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 לפעמים מכניסים לפעמים לא, תנסה לכתוב מכתב כשאני טסתי עם Air Europe כתבתי מכתב והסברתי בו על עצמי שאני אוהב תעופה ואשמח להיכנס לקוקפיט, הדיילת העבירה את המכתב לטייס אבל הטייס לא הסכים בכל זאת, שווה לנסות
Elad Zeierman פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 לפי הניסיון הרב שיש כאן בחטיבה עם כניסות לקוקפיט, חברות ישראליות- סיכוי סביר, חברות אירופאיות סיכוי אפסי אלא אם זה על הקרקע. תכתבו מיכתב לא יותר מ -3 שורות, בזמן הבורדינג אתם האחרונים שיש למישהו עצבים לקרוא את הנאומים שלכם או להיתלהב מיזה שאתם יודעים מה זה LNAV ו VNAV.
Ran Ben Shmuel פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 לפי הניסיון הרב שיש כאן בחטיבה עם כניסות לקוקפיט, חברות ישראליות- סיכוי סביר, חברות אירופאיות סיכוי אפסי אלא אם זה על הקרקע. תכתבו מיכתב לא יותר מ -3 שורות, בזמן הבורדינג אתם האחרונים שיש למישהו עצבים לקרוא את הנאומים שלכם או להיתלהב מיזה שאתם יודעים מה זה LNAV ו VNAV. בהתחשב בזה שב ATR אין LNAV ו VNAV אז לא בטוח שזה יעזור אם הוא יכתוב שהוא יודע מזה
Ran Ben Shmuel פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 אני הצלחתי להכנס בלי שום עזרה בארקיע לפני שנתיים-שלוש, בטיסה ליוון. הם נתנו לי לבחור אם להיות בנחיתה או בהמראה, הייתי בנחיתה בסוף. לאילת גם בד"כ אין בעיה, ויש סיכוי טוב שיכניסו אותך גם לכל הטיסה.. הכל תלוי כמה הצוות הספציפי נחמד, ואם יש אורחים נוספים שהקדימו אותך ומקושרים. בהצלחה בטיסות ב ATR יש איסור לפתוח את דלת הקוקפיט בזמן הטיסה ולכן זה או הכל או כלום..
Tomer Oszlak פורסם אפריל 5, 2013 דיווח פורסם אפריל 5, 2013 בטיסות ב ATR יש איסור לפתוח את דלת הקוקפיט בזמן הטיסה ולכן זה או הכל או כלום.. אפשר להכניס יותר מטייס אחד באוטובוס המעופף הזה?
Tal Peleg פורסם אפריל 6, 2013 דיווח פורסם אפריל 6, 2013 בהתחשב בזה שב ATR אין LNAV ו VNAV אז לא בטוח שזה יעזור אם הוא יכתוב שהוא יודע מזה דווקא לא... AIZ843 זה 757-300...
itzik friedman פורסם אפריל 6, 2013 מחבר דיווח פורסם אפריל 6, 2013 אין מצב להחליף מילה עם הטייס אם עולים מוקדם למטוס? [כדי לבקש אישית]
Tal Peleg פורסם אפריל 6, 2013 דיווח פורסם אפריל 6, 2013 תנסה להיות ראשון בבורדינג למרות שלאילת אתה לא תיהיה ראשון ותבקש מהדיילת אין לך מה להפסיד.
itzik friedman פורסם אפריל 6, 2013 מחבר דיווח פורסם אפריל 6, 2013 תודה רבה לכל המגיבים, בעזרת השם נקווה לטוב. תיקון- המגיבים המגניבים
Ran Ben Shmuel פורסם אפריל 6, 2013 דיווח פורסם אפריל 6, 2013 אם זאת הטיסה הראשונה של הצוות מאותו יום, אז הם עולים למטוס בנתב"ג מטרמינל 1 מאיפה שעולים הנוסעים. אתה יכול לנסות לתפוס את הצוות על הקרקע.
Elad Zeierman פורסם אפריל 6, 2013 דיווח פורסם אפריל 6, 2013 אם זאת הטיסה הראשונה של הצוות מאותו יום, אז הם עולים למטוס בנתב"ג מטרמינל 1 מאיפה שעולים הנוסעים. אתה יכול לנסות לתפוס את הצוות על הקרקע. ממש סודות מקצועיים :-)