bar levy פורסם מאי 29, 2013 דיווח פורסם מאי 29, 2013 תהליך חדש לנתב"ג שכבר שמעתי עליו לפני זמן מה וכעת יש דפית בJeppview, נכנס לתוקף ב30.5.13 מחלקת מבצעים לטיפולכם (אין את כל הדפית מעניין זכויות יוצרים)
Amir Paz פורסם מאי 30, 2013 דיווח פורסם מאי 30, 2013 http://en.caa.gov.il/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=1685&Itemid= עמוד 83. יפה, GNSS נכנס לארץ ישראל. השלב הבא זהWAAS שיכול לפתור הרבה בעיות וכסף בשדות הקטנים ואפילו לחיל האוויר.
Asaf Brietbard פורסם מאי 30, 2013 דיווח פורסם מאי 30, 2013 ולמתקשים, מתוך ויקיפדיה: GNSS- Global Navigation Satellite System (GNSS) receivers, using the GPS, GLONASS, Galileo or Beidou system, are used in many applications. Aircraft navigation systems usually display a "moving map" and are often connected to the autopilot for en-route navigation. Cockpit-mounted GNSS receivers and glass cockpits are appearing in general aviation aircraft of all sizes, using technologies such as WAASor LAAS to increase accuracy. Many of these systems may be certified for instrument flight rules navigation, and some can also be used for final approach and landing operations. Glider pilots use GNSS Flight Recorders to log GNSS data verifying their arrival at turn points in gliding competitions. Flight computers installed in many gliders also use GNSS to compute wind speed aloft, and glide paths to waypoints such as alternate airports or mountain passes, to aid en route decision making for cross-country soaring. WAAS- The Wide Area Augmentation System (WAAS) is an air navigation aid developed by the Federal Aviation Administration to augment theGlobal Positioning System (GPS), with the goal of improving its accuracy, integrity, and availability. Essentially, WAAS is intended to enable aircraft to rely on GPS for all phases of flight, including precision approaches to any airport within its coverage area.[1] WAAS uses a network of ground-based reference stations, in North America and Hawaii, to measure small variations in the GPS satellites' signals in the western hemisphere. Measurements from the reference stations are routed to master stations, which queue the received Deviation Correction (DC) and send the correction messages to geostationary WAAS satellites in a timely manner (every 5 seconds or better). Those satellites broadcast the correction messages back to Earth, where WAAS-enabled GPS receivers use the corrections while computing their positions to improve accuracy.
Tomer Oszlak פורסם מאי 30, 2013 דיווח פורסם מאי 30, 2013 יש המון שינויים בנתב"ג לפי JEPPVIEW, היפוך דחף אסור כעת רק 2300-0600 זמן מקומי, בשאר המקרים הוא מותר, M נפתח מחדש, ראיתי שיש כל מיני שינויים במינימות, GNSS וכו'
Joel Strikovsky פורסם מאי 30, 2013 דיווח פורסם מאי 30, 2013 לא הבנתי מה כ"כ מרגש בזה. מה אני מפספס פה?
amir friedland פורסם מאי 30, 2013 דיווח פורסם מאי 30, 2013 נכון לעכשיו גישת ה RNAV GNSS לא בשימוש.אכן פורסמה, אך לא משתמשים בה כרגע.
Ittai Arnon פורסם מאי 31, 2013 דיווח פורסם מאי 31, 2013 נכון לעכשיו גישת ה RNAV GNSS לא בשימוש. אכן פורסמה, אך לא משתמשים בה כרגע. נכון, לא בשימוש. כאשר יכנס לשימוש תדעו מודיעין אמת, תאמינו לי... לדעתי היפוך דחף תמיד היה אסור היפוך דחף FULL REVERSE הוא לא "אסור" תקראו בדפיות GENERAL של נתב"ג וגם של שדות אחרים בד"כ נאמר שם לא להשתמש יותר מ IDLE אלא אם כן מסיבה בטיחותית צריך.
bar levy פורסם מאי 31, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 31, 2013 נכון, לא בשימוש. כאשר יכנס לשימוש תדעו מודיעין אמת, תאמינו לי... היפוך דחף FULL REVERSE הוא לא "אסור" תקראו בדפיות GENERAL של נתב"ג וגם של שדות אחרים בד"כ נאמר שם לא להשתמש יותר מ IDLE אלא אם כן מסיבה בטיחותית צריך. מקרה מהיום בבוקר טיסת KLM נחתה ללא רוורס והברקסים התחממו לרמה שבשרוול התלקח כן נסע שמאל, המטוס כעת מקורקע ומחכה לחלקים מאמסטרדם (לאלעל אין חלקים מתאימים ל739 והם נותני השרות הטכני בארץ).
Noy Farhi פורסם מאי 31, 2013 דיווח פורסם מאי 31, 2013 מקרה מהיום בבוקר טיסת KLM נחתה ללא רוורס והברקסים התחממו לרמה שבשרוול התלקח כן נסע שמאל, המטוס כעת מקורקע ומחכה לחלקים מאמסטרדם (לאלעל אין חלקים מתאימים ל739 והם נותני השרות הטכני בארץ). בר, שאלה, בB739 אין Break FAN כמו באיירבוס?
Tomer Oszlak פורסם מאי 31, 2013 דיווח פורסם מאי 31, 2013 נכון, לא בשימוש. כאשר יכנס לשימוש תדעו מודיעין אמת, תאמינו לי... היפוך דחף FULL REVERSE הוא לא "אסור" תקראו בדפיות GENERAL של נתב"ג וגם של שדות אחרים בד"כ נאמר שם לא להשתמש יותר מ IDLE אלא אם כן מסיבה בטיחותית צריך. לדעתי היפוך דחף תמיד היה אסור עד אתמול היה מותר היפוך דחף עד IDLE, מהיום מותר היפוך דחף מלא בין השעות 0600-2300 מקומי
bar levy פורסם מאי 31, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 31, 2013 עד אתמול היה מותר היפוך דחף עד IDLE, מהיום מותר היפוך דחף מלא בין השעות 0600-2300 מקומי תומר לא נכון, מותר IDLE תקרא שוב ולנוי לבואינגים אין FAN כמו לאיירבאס
Tomer Oszlak פורסם מאי 31, 2013 דיווח פורסם מאי 31, 2013 תומר לא נכון, מותר IDLE תקרא שוב ולנוי לבואינגים אין FAN כמו לאיירבאס לפי הדפיות החדשות עכשיו אסור רק 2300-0600LT
bar levy פורסם מאי 31, 2013 מחבר דיווח פורסם מאי 31, 2013 לפי הדפיות החדשות עכשיו אסור רק 2300-0600LT אני מצטט מהדפית: Reverse thrust other than idle thrust shall not be used between 2300-0600LT, excpet for saftey reasons.