Adi Sahar פורסם יולי 1, 2013 דיווח פורסם יולי 1, 2013 או שכולם בקטע של מטוסי ג'מבו ורק זה? פשוט זה נראה לי כמו פספוס.. יש לסימולטור כל כך הרבה מה להציע. שמתי לב לאיזה קטע כזה שנכנסתי לטים ספיק.. ילדים אומרים לי "אני לא יודע מה איתך, אבל אני טס רק מעל ישראל" משהו בסגנון הזה. זה קצת מצחיק כי מרבית הסינריז הטובים הם בכלל לא באזורנו. נראה לי שהם פשוט לא נחשפו לתכנים הבאמת מדהימים שיש ל FSX. זה או, שלרובם אין מחשב שסוחב את הסימולטור אז זה לא מעניין אותם... השאלה אבל, מה עם האנשים היותר רצינים שיש פה, אלה שכן יש להם מחשב נורמלי ויודעים איך להוציא מהסימולטור את המיטב? אני בטוח שלא מעט שמעו על ORBX שיש לה סינריז שמכסים איזורים רבים כמו מערב ארה"ב, ניו-זילנד, אוסטרליה עם עשרות שדות תעופה קטנים. זה ממש כיף לעשות טיסות מעל הסינריז שלהם. אני אישית מאד אוהב את הקטע של "bush flying", אין פה עוד כאלה? אגב, ראיתם את המטוס החדש של sibwings? האנטונוב AN-2: sibwings יצרו דיפיקציה מושלמת של המטוס הזה! נראה לי יכול להיות מאד כיף שניים שלושה אנשים באונליין עושים bush flying בין כל מיני שדות במערב ארה"ב\אוסטרליה.תחשבו על זה... אני מתבעס מלהתחיל לחפש לי אנשים מחו"ל לטוס איתם. :\ Liav Nefesh וגם Niv Tesler הגיבו לזה 2
Barak Zohar פורסם יולי 1, 2013 דיווח פורסם יולי 1, 2013 עדי, במקרה אני טס רק על מטוסים קלים. יותר מתחבר להטסה ולא למכשירי טיסה. אם אתה צריך פרטנר לטיסות, אני אשמח. אני טס המון באוסטרליה עם החבילה של ORBX. תשאיר את הטלפון שלך בפרטי אם תרצה ונדבר. Itamar Shai הגיבו לזה 1
Yotam Blashar פורסם יולי 2, 2013 דיווח פורסם יולי 2, 2013 גם אני מעדיף את הקלים, ולא ממש מעוניין להתעסק עם הכבדים. אך כמו שאמרת אף פעם לא יצאתי מגבולות ארצנו היפה . אני אשמח להתחיל. איך אני מוצא את כל המידע שדרוש לי לטיסה באזורים שונים? (מפות דפיות...) אשמח לעזרה תודה יותם.
Barak Zohar פורסם יולי 2, 2013 דיווח פורסם יולי 2, 2013 יותם, נוכל להתחיל טיסה לקפריסין ומשם נוכל להמשיך את הלג. אני חושב שטיסה לקפריסין LCLK ומשם ל KOS LCKO, זו אחלה גיחה. כמובן שלא בפעם אחת, אבל זו טיסה ממש מגניבה.
Noy Farhi פורסם יולי 2, 2013 דיווח פורסם יולי 2, 2013 יותם, נוכל להתחיל טיסה לקפריסין ומשם נוכל להמשיך את הלג. אני חושב שטיסה לקפריסין LCLK ומשם ל KOS LCKO, זו אחלה גיחה. כמובן שלא בפעם אחת, אבל זו טיסה ממש מגניבה. תנו שעה ותאריך ותקבלו פיקוח ניקוסיה
Yotam Blashar פורסם יולי 2, 2013 דיווח פורסם יולי 2, 2013 מצוין ! תודה ברק אני אשלח לך את המספר שלי בפרטי.
Omer Lanis פורסם יולי 2, 2013 דיווח פורסם יולי 2, 2013 גם אני אשמח להצטרף! אמנם יצאתי מהארץ, אבל רק להקפות ברחבי העולם.
Adi Sahar פורסם יולי 7, 2013 מחבר דיווח פורסם יולי 7, 2013 קניתי את האנטונוב. כמו תמיד, בהתחלה הכל נראה מוזר אבל תוך יום בערך הבנתי איך מתפעלים אותו. המטוס סה"כ פשוט להפעלה, אבל מרגיש מציאותי. אפשר כמובן לכבות מנוע לפי צ'ק ליסט ולשמור אותו במצב "חשוך וקר". אגב, מסתבר שמישהו הביא כזה לישראל (אני מניח שיש פה יודעי דבר ששמעו על זה?). בכל אופן, המטוס לא קיבל רשיון והבעלים נאלץ למכור אותו חזרה לחו"ל (אם זה אכן הסיפור). שתי תמונות בשביל הפאן:מעל PNW (עונת אביב ושעת ערביים):תוך כדי טיסה אפשר לראות תנועה מטורפת של עשרות, מאות מכוניות בכבישים.....אגב, בתיקיה של ORBX הם הכניסו טוויק אופציונלי, שמאט משמעותית את תנועת הרכבים ונותן אפקט הרבה יותר מציאותי. זה באמת מעולה, ממליץ להתקין בלי לחשוב פעמיים.מיקונוס:וואלה המטוס ממש שווה את הכסף. הם צריכים לסדר כמה באגים אבל לא משהו שגורע מההנאה. הם אמרו שהמחיר יעלה ברגע שיכנסו עדכונים. שאני אומר עדכונים, הכוונה לגרסת מים של המטוס הזה ואולי ואריאציות נוספות.
Barak Zohar פורסם יולי 7, 2013 דיווח פורסם יולי 7, 2013 תודה על התקציר, אבל למה התמונות שלך תמיד בחושך? תעלה תמונות באור יום שנוכל לראות משהו...
David Rosenfeld פורסם יולי 7, 2013 דיווח פורסם יולי 7, 2013 קניתי את היצירה הזו מטוס מדהים מתאים מאד לבניית סינרים משתי סיבות עיקריות א.הוא מאד איטי ב. המבט למטה מחלון הצד נפלא בלי קשר לצרכים הנ"ל וקישורי ההטסה העלובים שלי הוא פשוט יפהפה בעייני מומלץ בחום דוד
Raz Harush פורסם יולי 7, 2013 דיווח פורסם יולי 7, 2013 לא יצא לי לטוס הרבה זמן, אבל אני מתחבר יותר למטוסים הקלים, פשוט יותר כיף להטיס אותם. אני אשמח להצטרף אליכם מתישהו
Itamar Shai פורסם יולי 7, 2013 דיווח פורסם יולי 7, 2013 אני אשמח. אם תשאל כל אחד, יאמרו לך שאני משוגע על קלים. אני משוגע על ישראל וטס רק פה, אבל אם הייתי יודע לטוס VFR כמו שצריך הייתי מצטרף בכיף. אם אתה רוצה להסביר לי קצת ולעלות איפשהו בחו"ל, דבר איתי.
Baruch Spiegel פורסם יולי 11, 2013 דיווח פורסם יולי 11, 2013 וואי וואי איזו נוסטלגיה... זה היה אחד הבקרים המוזרים ביותר בחיי. אחורה ב 1996 (?) משהו כזה... באתי לכנפי פז לעוד בוקר של טיסה ואז ראיתי את זה. נתתי לעצמי כמה סטירות וצביטות כדי לוודא שזה לא חלום: עומד שם באמצע הרחבה ענק דו כנפי חד מנועי. עוד לא הכרתי מה הוא. גם הטייס של המפלצת הזאת עמד שם וסיפר את סיפורו. הוא הגיע עם המטוס מליטא הוא מסתובב בעולם על ה AN-2 מנסה למכור אותו. הגיע לחיפה ללא מרשה בלילה, עזר הניווט לא עבדו למעט ה ADF. הוא טען שבכל מקום בו נחת קיבלו אותו עם פרחים ורק כאן בחיפה - עם רובים שלופים... המטוס נמכר כאן בארץ, שימש לתקופה קצרה כמטוס לטיסות נוסטלגיה במנחת מגידו. ואאל"ט כאן נקבר... זה מטוס מדהים עם מנוע אדיר וזללן אם אני זוכר נכון הוא דיבר על משהו כמו 300 ליטר לשעה (!)(?). אבל גם מטוס מדהים שיכול לטוס ב 20 קמ"ש ולכן שימש כמטוס ריסוס בארצות חבר העמים. הטייס האדיב הרשה לי לצלם מבחוץ וגם מבפנים. כמובן סרקתי כמה תמונות מהאירוע המוזר משהו מאותו בוקר... להתרשמותכם.. מבפנים.... סחבק דוחף מצערת... יעני... קוקפיט כמו בסימולטור IL2... ומבחוץ... עומדת מחזיקה בכנף פקידת המבצעים השווה של כנפי פז דאז... על הסולם, מטפל במנוע הטייס התמהוני. ברוכי.
Adi Sahar פורסם יולי 13, 2013 מחבר דיווח פורסם יולי 13, 2013 ברוך, שיתפתי את התמונות עם מכר של אבא שלי שהוא חובב תעופה כבר שנים. הוא אומר שפעם אחרונה שראה את המטוס הזה הייתה במנחת מגידו ושהמטוס נמכר בארץ למישהו בסכום של 8000$. הוא גם אמר שמסיבה כלשהי, מנהל התעופה בישראל הטיל עליו מגבלות או שסירב להעניק לו רישוי ולכן הוא נמכר שוב בחו"ל. אז אולי הוא לא קבור פה אחרי הכל? מעניין!
Baruch Spiegel פורסם יולי 13, 2013 דיווח פורסם יולי 13, 2013 כמה לא מפתיע שזו דרך ההתנהלות של רת"א שמח לשמוע שהמטוס המדהים לא סיים את דרכו כאן. תודה על המידע