רפאל פורסם ספטמבר 26, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2004 היום במהלך חיפוש אתר האינטרנט של חברת TWA האמריקאית בוואלה!. ניתקלתי באתר המספר על ישראלי שנהרג בהתפוצצות, מטוס בואינג 747-100 של החברה (TWA). באתר סיפור האסון,תמונות,קיטעי עיתונות,סירטונים,גן לזיכרו. http://www.gadi-notes.com/story.asp?story=true "תהא נישמתו צרורה בצרור החיים" מישהו יכול לברר לי עוד על הנושא הזה ? המטוס,ממנו גדי נוטס לא שב. קטע קול על הודעה טלפונית למגדל הפיקוח על נפילת המטוס. http://www.gadi-notes.com/movies_files/id.800.20.wav אנימציה של טיסת TWA 800 http://www.gadi-notes.com/movies_files/fl800ast.avi
DanPadnos פורסם ספטמבר 26, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2004 עד כמה שזכור לי, התקלה נבעה מתכנון לקוי של מיכלי הדלק במטוס, שלא היו אמורים להתפוצץ גם במקרה של חיווט חשוף. עד היום קיימים בשירות מטוסים בעלי בעיה דומה, אך הם מעטים ביותר.
Itai Ganor פורסם ספטמבר 26, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2004 הראו את התקרית הזו עם הtwa מלא פעמים בנשנאל גאוגרפיק.
moti פורסם ספטמבר 26, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2004 עשו למה שקרה בטיסה הזאת פעם הדמייה בנשיונל ג'אוגרפיק כמו שאיתי אמר והראו עד כמה זיק קטן של חיווט חשוף יכול לגרום לנזק ולפיצוף של כל מכלי הדלק של המטוס- עניין של עשיריות שניה עד שכל הדלק במטוס מתפוצץ ואחריו כל גוף המטוס מתפרק וצולל לים. באמת חבל שמטוסים כאלה עוד טסים כיום- זה פשוט הפקרות של חיי הנוסעים!
Jonathan Perelmuter פורסם ספטמבר 26, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 26, 2004 עשו למה שקרה בטיסה הזאת פעם הדמייה בנשיונל ג'אוגרפיק כמו שאיתי אמר והראו עד כמה זיק קטן של חיווט חשוף יכול לגרום לנזק ולפיצוף של כל מכלי הדלק של המטוס- עניין של עשיריות שניה עד שכל הדלק במטוס מתפוצץ ואחריו כל גוף המטוס מתפרק וצולל לים.באמת חבל שמטוסים כאלה עוד טסים כיום- זה פשוט הפקרות של חיי הנוסעים! שמע כל עוד החברה מתחזקת את המטוסים שלה ככה שיהיו כשירים להטסה וקצת יותר מזה אין סיבה שהמטוס לא ימשיך לטוס.... לכל הדברים הקטנים האלה יש פתרונות כי תאמין לי לFAA יש דרישות גבוהות