עבור לתוכן

רפאל

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    980
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

כל דבר שפורסם על-ידי רפאל

  1. לזה שקולט את בסיס רמת דוד .הייתי ממליץ לך לשבת בשקט . ולא להעלות את זה לאף אתר .זה פגיעה בביטחון המדינה .
  2. אם תורידו את הסינרי החינמי "נמל התעופה לוד 1961" . תראו שהיו מסלולים 20,33,15,2 אז לא היה 26 ו30 . והחניות מוזרות ....זה לא כמו היום ....מאוד מעניין
  3. הכוונה בעברית כי אני לא עברתי על כל הדוח ממש ! אגב מישהו יודע איך היו מבני המסלולים והחניות בלוד בשנות ה60 70 ככה ? יש למישהו תמונות ? .... האם היה קיים מסלול 20,2,33 ?...
  4. גלשתי היום באינטרנט כדי לחפש תמונות של ה 707 של אל על . (אני כל כך אוהב אותם) . ולהפעתי מצאתי דו"ח של הממשלה הבריטית אם אינני טועה משנת 1971 . בדו"ח נכתב שמטוס אל על מדגם בואינג 707 בעל הרישום 4X-ABB היה מעורב בתאונה עם מטוס בריטי באוויר . הנה הדו"ח מובא לפניכם בקובץ PDF http://www.aaib.gov.uk/cms_resources/4- ... G-ASGD.pdf אשמח לפרטים נוספים .
  5. לפי התוכנית"שש עם" במבזקים למטה כתוב ש: היום ייפתח מסלול חדש בנתב"ג להמראות ולנחיתות משמע אנשים חושבים שזה מסלול ממש חדש שסללו אותו בעוד הוא היה בשיפוצים 12-30 .
  6. המחירים פשוט בשמיים (במלוא מובן המילה!) .נראה לי שכל החבר'ה בישראל יישארו עם XP הישן והטוב עוד כמה שנים (עוד בפיתוח וויסטה הצהירו על כך המוני ישראלים). בזמן שכל העולם ייעבור למערכת החדשה. המערכת לפי דעתי לא מתאימה לדרישות החומרה שמוכרים בארץ.
  7. שלום, חוששני שהם רצו להראות כאן משהו אחר מלבד התקלה ... אולי למה המטען שנשא המטוס לארץ ישמש ...משהו אחר .
  8. העתיד נראה מצויין .נשמע מצויין.
  9. תמיד רן יודע להעלות לי חיוך .עם התשובות שלו חחח עלק טייסת המסמרים חח
  10. פתח תקווה שולטים !! (שכונת שעריה של התימנים!!!)
  11. אני חושב שהועלתה רמת הכוננות בגלל מה שקרה ברצועת עזה..וגם מה שייתברר לאחר מכן.. אז הוציאו אתכם אתכם ...כנראה שכוחות הביטחון הגבירו כוננות מול מתקנים אסטרטגיים...
  12. אתה מתכוון אולי בשנות החמישים .לחברת אל על היו במטוסי הקונסטליישן נווטים.. בטיסות טראנס אטלנטיות בעיקר. היום אין נווטים בעיקר הודות לטכנולוגיה המודרנית והמתקדמת .
  13. ההי שם מלא סקייהוקים צופיות הרקולסים ומה לא סדרה יפה דווקא...אני מחכה לה שוב ביום חמישי ב2145.
  14. בטח שזה עבר, עד עכשיו כל ישראל בכלל הייתה מטושטשת בכוונה, ואם תשימו לב גם עכשיו יש דברים כמו הכור בדימונה שעדיין מטושטשים בכוונה... וגם המיקום שלהם על המפה לא ממש מדוייק בלשון המעטה.... ז"א לך תדע אם מה שבפה זה גם המציאות ...
  15. אני בטוח שאם היה כאן מידע רגיש .. חיל האוויר /משרד הביטחון ומדינת ישראל היו תובעים מגוגל להסיר את התמונות .. יכול להיות שלפני שזה הגיע לגוגל...זה עבר סינון במשרד הביטחון ..ככה אני בטוח!..
  16. בספר "הפשיטה על הכור" של רודג'ר וו קלייר..רשום שהם ייצאו מעציון בוודאות .. חתכו לעקבה עברו את ערב הסעודית ומשם לעיראק באותו הדרך חזרו עד לעציון..ומשם לרמת דוד...
  17. עופר ? ...29 שנה ?..אולי 39 שנה .
  18. רמת דוד - המטוסים שממנו המריאו לעבר עציון ...(טאבה היום) עובדה ?...עובדה אז היה בתהליכי בנייה וקליטה.. המטוסים המריאו מבסיס חיל האוויר עציון (היום "טאבה בינלאומי") ואכן מבצע מדהים ! :shock:
  19. מזל טוב עופר ידידי ליום הולדתך ה61.
  20. כן אני יודע על אירוע הססנה שקרה לה ב1987 . שמעתי שהזניקו מטוסי קרב והרקולסים שיפיצו נורים. עדיין מחכה למידע על הAXH ב1994 ,אם מישהו יודע. תודה
  21. מישהו יכול לספר לי מה אירע לAXH ב1994 ? הבנתי שהגלגלים לא ננעלו ,ולפי גרסה אחרת פגע במטוס ברק. אני יודע שעופרה חזה ז"ל,הייתה על המטוס . מישהו יכול לספר את הסיפור ? (עופר ?)
  22. אני בהחלט תומך בהצעה . פורום General גדל מיום ליום בנושאים שלפעמים כלל לא קשורים לתעופה . ויש מקום לפתוח פורום כמו שהוצע כאן .
  23. כשמטוסי הספיטפייר הישראליים נמכרו לבורמה, והגיעו לכאן טכנאים מבורמה . אז עזר ביקש ממפקד חיל האוויר אז להשאיר את המטוס שלו, לדורות הבאים . ואז בשנות ה80' הוקם מוזיאון חיל האוויר,דדי רוזנטל נשלח לבריטניה, לקורס על הספיטפייר ,ומאז הוא מטיס אותו . חברת ארקיע מתחזקת את המטוס בשדה דב . וכרגע טכנאים ממוזיאון חיל האוויר ייצאו להשתלמות של חברת "ארקיע", והכל ייעבור אליהם כל התחזוקה של המטוס תעבור אל מוזיאון חיל האוויר .
×
×
  • יצירת חדש...