עבור לתוכן
Dvir Shany

בואו נעשה טיסה של החטיבה!

Recommended Posts

פורסם

מקנדי לבן גוריון..? קצת ארוך - לא נראה לי שהרבה יבואו

ואם זה מיועד רק לT7 יהיו הרבה פחות טייסים.

צריך לארגן משהו במרחק סביר שכל גדלי המטוסים הסילוניים יצליחו להגיע

פורסם

אני גם חושב שלניו יורק זה הרבה זמן ולא כל אחד כולל אני מוכן.למשל אפשר מבן גוריון לעובדה או אם אתם מעונינים באנגליה לטיסה של BAW שמבוצעת במציאות עם ה777-200LR שאני מבצע אותה הרבה. מהיתרו EGLL לקארדיף EGFF תחת פיקוח אנגלי משובח. הטיסה עורכת כ 50 דקות.השדה בקארדיף ממוקם ממש על צוק מעל הים כך שהנחיתה מענינת. אני היום ממריא לטיסה זאת בשעה16.00 ומי שמעונין להצטרף אלי אני בGATE 535 בהיתרו. והנוף מדהים.גם נתיב הטיסה פשוט וקצר:EGLL CPT EGFF הגובה המקסימאלי לטיסה הוא FL080

http://www.bavirtual.co.uk/index.php?r=route/view&dailyOpId=23213

פורסם

לניו יורק זה לא ממש אטרקטיבי, אם אתה מעוניין אולי תבנה כמה נתיבים כמו כמה סטים שאיליי עשה או נתיב אחד שעובר בכמה שדות ודברים כאלה.
טיסה ארוכה לא מתאימה לכולם

פורסם

אני גם חושב שלניו יורק זה הרבה זמן ולא כל אחד כולל אני מוכן.למשל אפשר מבן גוריון לעובדה או אם אתם מעונינים באנגליה לטיסה של BAW שמבוצעת במציאות עם ה777-200LR שאני מבצע אותה הרבה. מהיתרו EGLL לקארדיף EGFF תחת פיקוח אנגלי משובח. הטיסה עורכת כ 50 דקות.השדה בקארדיף ממוקם ממש על צוק מעל הים כך שהנחיתה מענינת. אני היום ממריא לטיסה זאת בשעה16.00 ומי שמעונין להצטרף אלי אני בGATE 535 בהיתרו. והנוף מדהים.גם נתיב הטיסה פשוט וקצר:EGLL CPT EGFF הגובה המקסימאלי לטיסה הוא FL080

http://www.bavirtual.co.uk/index.php?r=route/view&dailyOpId=23213

בוקי , אני לא חושב שזה אידאלי לעשות מטס של החטיבה לא בשטח ישראל , חבל שאתה לא חושב על זה...

פורסם

הטיסה צריכה לכלל יעד מ/ל בן גוריון כמו שאמיר אמר.

ליעד לא מאוד קרוב (לא jfk) אבל בהחלט אזור וינה ציריך.

כל היופי שיש שורה של מטוסים שממשיכה עד אירופה או מאירופה שיצא מישראל.

במידה יהיה כזה מטס אני יהיה על תקן מורה מחליף ויבוא עם האיירבוס :-) :-)

פורסם

בוקי , אני לא חושב שזה אידאלי לעשות מטס של החטיבה לא בשטח ישראל , חבל שאתה לא חושב על זה...

להיפך דעתי שונה משלך. אני חושב שלטוס במקום אחר אנגליה למשל עם פיקוח אנגלי משובח ונדב"ר וניווט בשטח שונה מהארץ רק יכול לתרום למקצועיות של הטייסים.
פורסם

להיפך דעתי שונה משלך. אני חושב שלטוס במקום אחר אנגליה למשל עם פיקוח אנגלי משובח ונדב"ר וניווט בשטח שונה מהארץ רק יכול לתרום למקצועיות של הטייסים.

אז בוקי דבר כזה צריך להעשות לא בתור משהו שהחטיבה מוציאה אלא כמה טייסים שמעוניינים לעשות את זה, שהחטיבה הישראלית עושה אירוע הוא צריך להיות במקום שבו החטיבה אחראית עליו

פורסם

אז בוקי דבר כזה צריך להעשות לא בתור משהו שהחטיבה מוציאה אלא כמה טייסים שמעוניינים לעשות את זה, שהחטיבה הישראלית עושה אירוע הוא צריך להיות במקום שבו החטיבה אחראית עליו

 

צודק!

 

להיפך דעתי שונה משלך. אני חושב שלטוס במקום אחר אנגליה למשל עם פיקוח אנגלי משובח ונדב"ר וניווט בשטח שונה מהארץ רק יכול לתרום למקצועיות של הטייסים.

 

 בוקי,

לתרום למקצועיות של הטייסים אולי כן, אבל לא לתרום לחטיבה כלל.

רוצה לקחת את הT7 או 744 ולעשות אימונים בלונדון לא חסרים שם טייסים לפקחים..אני בטוח שאתה יודע.

אבל בשום אופן לא לעשות אירוע של ישראל בתוך אנגליה רק בגלל שיש שם עומס...

 

האירוע לא צריך חייב לצאת מישראל או לישראל במידה ועושים כזה מטס.

פורסם

להיפך דעתי שונה משלך. אני חושב שלטוס במקום אחר אנגליה למשל עם פיקוח אנגלי משובח ונדב"ר וניווט בשטח שונה מהארץ רק יכול לתרום למקצועיות של הטייסים.

בוקי אתה מוזמן לפנות לחבריך בפרטי ולתאם איתם אחר הצהריים טיסה לאן שבא לך , כך בחשבון שהחברים פה כן רוצים טוס אלעל וכן רוצים לטוס בארץ ככה שמה שאתה כותב רק מכעיס.

אין טעם לטחון את הנושא אור כתב מה יהיה , הצעה שלי - אם אתם רציינים תפתחו EVENT בפייסבוק של מטס מסויים בזמן ה OVERLOAD (ככה תהנו גם מהמום תנועה ופיקוח) ,פרסמו שם נתיב מי משתתף וכו.. שיהיה בהצלחה !

פורסם

בוקי,

לתרום למקצועיות של הטייסים אולי כן, אבל לא לתרום לחטיבה כלל.

פרחי אם זה תורם למקצועיות של הטייסים אז ברור שזה תורם גם לחטיבה!

פורסם

בוקי אתה מוזמן לפנות לחבריך בפרטי ולתאם איתם אחר הצהריים טיסה לאן שבא לך , כך בחשבון שהחברים פה כן רוצים טוס אלעל וכן רוצים לטוס בארץ ככה שמה שאתה כותב רק מכעיס.

מה מכעיס פה? כל אחד רשאי לטוס היכן שבא לו.ובכלל אתה טועה. לפי מה שנראה בשטח אז הרבה מאוד חברים טסים בחו"ל ולא בארץ ולא כאל על אלא כחברות זרות.

פורסם

 

בוקי אתה מוזמן לפנות לחבריך בפרטי ולתאם איתם אחר הצהריים טיסה לאן שבא לך , כך בחשבון שהחברים פה כן רוצים טוס אלעל וכן רוצים לטוס בארץ ככה שמה שאתה כותב רק מכעיס.

מה מכעיס פה? כל אחד רשאי לטוס היכן שבא לו.ובכלל אתה טועה. לפי מה שנראה בשטח אז הרבה מאוד חברים טסים בחו"ל ולא בארץ ולא כאל על אלא כחברות זרות.

 

אני מכיר המון שעושים את זה ולא אמרתי שזה רע, יודע מה ? - אני בעצמי עושה את זה וטס המון בחול בלי קשר לישראל , זה לא דבר רע בכלל , אני לא אמרתי שזה רע את תכניס לי מילים לפה.

אבל , מדברים פה על מטס של חברי חטיבה , אתה הרי מנצל כל הזדמנות לאמר שאין מספיק טייסים נכון ? אז כדי להפנות מטס כזה לישראל ולא לאנגליה .

אני בכלל לא נכנס לזה אבל אם אתה חושב שמה שמשפר יכולות של טיס זה טיסה קצרה מהיתרו לקארדיף אז אתה טועה ביג טיים אבל שוב , לא נכנס לזה.

אין ספק בכלל שהמטס יהיה בתחומי ישראל אז חבל על הוויכוח , למזלי רוב החברים פה מבינים את זה.

פורסם

לי אישית הכי כיף, מהנה ומרגש לטוס ל-ומ- ישראל.

שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אבל כל עוד אנחנו החטיבה הישראלית, תהיה חייבת להיות זיקה ישראלית לכל אירוע רשמי שהוא.

 

בוקי אוהב לטוב באנגליה, לבריאות, אין עם זה שום דבר רע, אבל תתארגנו בלי קשר לאירוע או מטס חטיבתי.

פורסם

אמיר ופרחי הבנתי אתכם טוב אבל מה הקשר לטיסה מלונדון לקארדיף היום? האם אמרתי שזה בא במקום מטס כלשהו שנערך בארץ או מבן גוריון? בוודאי שלא. שיבואו הרבה לאירועים של הארץ אבל אם הם "השתפשפו" בחו"ל אז ברור שידעו לטוס יותר טוב גם בארץ והחטיבה רק תרוויח מכך.

פורסם

אם כולם עושים את זה אז למה אנחנו לא? בואו נארגן טיסה עם ה777 החדש מpmdg עכשיו שיש חופש ויש חגים אפשר טיסה מג׳ון קנדי לבן גוריון! אני מעוניין אם מישהו בעניין

 

 

אתה תממן לכולם קניה של הT7 החדש?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...