עבור לתוכן
amir friedland

***31.03.14 - RW 26\12 proc' NOTAM ***

Recommended Posts

פורסם

החל מתאריך ה 01.04 בשעה 03.00 UTC תקפים הנהלים הבאים :

המראות ממסלול 26 יתפלגו עפי הנוהל הבא :

 

יציאות מטרמינל 3 (כולל רחבות E ו W ) ימריאו מנקודת ההמתנה W2 של מסלול 26 -בבקשת הטייס למגדל מראש ניתן לאשר גם המראה מנקודת המתנה W1.

יציאות מטרמינל 1 ׁ (כולל רחבת ה B ) ימריאו מנקודת ההמתנה W1 של מסלול 26-  -בבקשת הטייס למגדל מראש ניתן לאשר גם המראה מנקודת המתנה W2.

 

*****************************************************************************
מטוסים המפנים את מסלול 12 אחרי הנחיתה (דרך ה Y\Z\F\K3\L ) - 
יסיעו אל טרמינל 3 דרך ה - M בלבד.

 

 

פורסם

מה הסיבה שבגללה יצא ה NOTAM במציאות? שיפוצים ב 26?

 

הנוטאם במציאות הוא חלק מן הארגון החדש ,והסדר מערך המסלולים ודרכי ההסעה החדשים..

לדוגמא הפינוי מ - M יתחבר בעתיד (כבר קיים עוד לא בשימוש ) עם דרכי ההסעה החדשים המצתלבים ממסלול 21-03 וישמש לתפעול נוח ונכון יותר וכו.

פורסם

אהלן חברים,

 

מצורף הNOTAMS האמיתי

 

A0574/14 - ACFT DEP RWY 26 LVE APNS ADJ TO TERMINAL 3 SHALL LINE UP VIA W2.
ACFT DEP RWY 26 LVE APNS B, J, L SHALL LINE UP VIA W1.
LINE UP FOR DEP RWY 26 VIA TWY E BY PRIOR ATC CLR ONLY.
IN SUCH CASE EXP DLA. 03 MAR 08:54 2014 UNTIL PERM. CREATED: 03 MAR 08:55
 
מלבד הNOTAM אתם מוזמנים להציץ בAIC שיצא על ידי רת"א בימים האחרונים ובתוקף עד לפתיחת מסלול 21
 
בכלליות בתקופה הקרובה (עד אחרי פתיחת מסלול 21) יחולו שינויים רבים הקשורים לנהלי תעבורה במרחב הTMA ובשדה עצמו, אנחנו משתדלים לעמוד בקצב ולהכניס לרשת את הנהלים בצורה המקצועית, הברורה והנכונה ביותר שאפשר - הרבה בזכות פרידלנד !
 
נמשיך לעדכן,
פורסם

איך בדיוק אפשר לפנות את 12/30 דרך K3?

 

במקרה ואתה מטוס קל \פרטי ואתה יודע שתצליח לפנות ב K3... כמובן שזה חריג וגם יש להמנע מזאת כיון שמה K3 תעשה החצייה של 12 לממריאות , אך ברשת אם השדה ריק ואתה ססנה שעכשיו בפיינל ל 12 ואתה יודע שתוכל לפנות ב K3 , אם אין תנועה והמגדל אישר אז תוכל..

פורסם

עדין לא הבנתי איך אפשר לפנות בK3 את 12 או 30... הרי K3 הוא המשך של הR, ובעצם לפנות הR זה כמו לפנות בK3, פשוט ממשיכים קדימה לאחר פינוי בR...

עריכה:

אולי אתה מתכוון לW3?, לנחיתות על 26?

פורסם

במקרה ואתה מטוס קל \פרטי ואתה יודע שתצליח לפנות ב K3... כמובן שזה חריג וגם יש להמנע מזאת כיון שמה K3 תעשה החצייה של 12 לממריאות , אך ברשת אם השדה ריק ואתה ססנה שעכשיו בפיינל ל 12 ואתה יודע שתוכל לפנות ב K3 , אם אין תנועה והמגדל אישר אז תוכל..

 

הכוונה שלי הייתה שאין שום חיבור ישיר בין 12/30 לK3, יש את R המחבר בין K ל12/30 ולא ישירות K3.

פורסם

סליחה אם לא הייתי ברור הכוונה כמובן למסלול 12 בפינוי ימינה על ה - R שזה בעצם המשך ישיר ל K3 לזה הייתה הכוונה , בעצם פינוי ל-K3..

זה נכון יותר היה להגיד R ולא K3, מאחר ואין קשר ישיר בין K3 למסלול (לכן הוא לא יצא משם, מ K3) וזה לא מחייב שאחרי R הוא ימשיך ל K3, אפשר להפנות אותו לדוגמא ל K5 על K אחרי שהוא יצא מ R.

אבל יציאת R תמיד תהיה מחויבת ביציאה הזאת, והקשר הישיר שלה למסלול כמובן. לכן המונח יציאה דרך K3 אינה נכונה בהגדרתה.

 

אבל זה סתם קטנוניות שלי :db: הרעיון מובן.

 

עריכה: עכשיו שאני חושב על זה, אי אפשר לבצע הסעה על K, אלא רק על M (לתנועה נכנסת כמובן) :fool: מה שמחייב את המטוס היוצא מ R לעבור/לחצות את K3 בכל מצב.

אז נישאר רק הטענה של קשר ישיר למסלול.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...