amir friedland פורסם מרץ 31, 2014 דיווח פורסם מרץ 31, 2014 החל מתאריך ה 01.04 בשעה 03.00 UTC תקפים הנהלים הבאים : המראות ממסלול 26 יתפלגו עפי הנוהל הבא : יציאות מטרמינל 3 (כולל רחבות E ו W ) ימריאו מנקודת ההמתנה W2 של מסלול 26 -בבקשת הטייס למגדל מראש ניתן לאשר גם המראה מנקודת המתנה W1.יציאות מטרמינל 1 ׁ (כולל רחבת ה B ) ימריאו מנקודת ההמתנה W1 של מסלול 26- -בבקשת הטייס למגדל מראש ניתן לאשר גם המראה מנקודת המתנה W2. *****************************************************************************מטוסים המפנים את מסלול 12 אחרי הנחיתה (דרך ה Y\Z\F\K3\L ) - יסיעו אל טרמינל 3 דרך ה - M בלבד. Ido Wachtel, shachaf yasurr, Elad Zeierman וגם 4 אחרים הגיבו לזה 7
Almog Atar פורסם אפריל 1, 2014 דיווח פורסם אפריל 1, 2014 מה עם הכבדים, עדיין לE? מטוס המעוניין להמריא מE צריך לבקש זאת בקלירנס.
Izik Bakshi פורסם אפריל 1, 2014 דיווח פורסם אפריל 1, 2014 מה הסיבה שבגללה יצא ה NOTAM במציאות? שיפוצים ב 26?
Amit Eisinger פורסם אפריל 1, 2014 דיווח פורסם אפריל 1, 2014 מה הסיבה שבגללה יצא ה NOTAM במציאות? שיפוצים ב 26? אולי בגלל שיפוצים על 21\03
amir friedland פורסם אפריל 1, 2014 מחבר דיווח פורסם אפריל 1, 2014 מה הסיבה שבגללה יצא ה NOTAM במציאות? שיפוצים ב 26? הנוטאם במציאות הוא חלק מן הארגון החדש ,והסדר מערך המסלולים ודרכי ההסעה החדשים.. לדוגמא הפינוי מ - M יתחבר בעתיד (כבר קיים עוד לא בשימוש ) עם דרכי ההסעה החדשים המצתלבים ממסלול 21-03 וישמש לתפעול נוח ונכון יותר וכו.
Almog Atar פורסם אפריל 1, 2014 דיווח פורסם אפריל 1, 2014 אהלן חברים, מצורף הNOTAMS האמיתי A0574/14 - ACFT DEP RWY 26 LVE APNS ADJ TO TERMINAL 3 SHALL LINE UP VIA W2. ACFT DEP RWY 26 LVE APNS B, J, L SHALL LINE UP VIA W1. LINE UP FOR DEP RWY 26 VIA TWY E BY PRIOR ATC CLR ONLY. IN SUCH CASE EXP DLA. 03 MAR 08:54 2014 UNTIL PERM. CREATED: 03 MAR 08:55 מלבד הNOTAM אתם מוזמנים להציץ בAIC שיצא על ידי רת"א בימים האחרונים ובתוקף עד לפתיחת מסלול 21 בכלליות בתקופה הקרובה (עד אחרי פתיחת מסלול 21) יחולו שינויים רבים הקשורים לנהלי תעבורה במרחב הTMA ובשדה עצמו, אנחנו משתדלים לעמוד בקצב ולהכניס לרשת את הנהלים בצורה המקצועית, הברורה והנכונה ביותר שאפשר - הרבה בזכות פרידלנד ! נמשיך לעדכן,
amir friedland פורסם אפריל 2, 2014 מחבר דיווח פורסם אפריל 2, 2014 איך בדיוק אפשר לפנות את 12/30 דרך K3? במקרה ואתה מטוס קל \פרטי ואתה יודע שתצליח לפנות ב K3... כמובן שזה חריג וגם יש להמנע מזאת כיון שמה K3 תעשה החצייה של 12 לממריאות , אך ברשת אם השדה ריק ואתה ססנה שעכשיו בפיינל ל 12 ואתה יודע שתוכל לפנות ב K3 , אם אין תנועה והמגדל אישר אז תוכל..
Asaf Katz פורסם אפריל 2, 2014 דיווח פורסם אפריל 2, 2014 עדין לא הבנתי איך אפשר לפנות בK3 את 12 או 30... הרי K3 הוא המשך של הR, ובעצם לפנות הR זה כמו לפנות בK3, פשוט ממשיכים קדימה לאחר פינוי בR... עריכה: אולי אתה מתכוון לW3?, לנחיתות על 26? Joel Strikovsky הגיבו לזה 1
Stas Harchuk פורסם אפריל 2, 2014 דיווח פורסם אפריל 2, 2014 במקרה ואתה מטוס קל \פרטי ואתה יודע שתצליח לפנות ב K3... כמובן שזה חריג וגם יש להמנע מזאת כיון שמה K3 תעשה החצייה של 12 לממריאות , אך ברשת אם השדה ריק ואתה ססנה שעכשיו בפיינל ל 12 ואתה יודע שתוכל לפנות ב K3 , אם אין תנועה והמגדל אישר אז תוכל.. הכוונה שלי הייתה שאין שום חיבור ישיר בין 12/30 לK3, יש את R המחבר בין K ל12/30 ולא ישירות K3.
amir friedland פורסם אפריל 2, 2014 מחבר דיווח פורסם אפריל 2, 2014 סליחה אם לא הייתי ברור הכוונה כמובן למסלול 12 בפינוי ימינה על ה - R שזה בעצם המשך ישיר ל K3 לזה הייתה הכוונה , בעצם פינוי ל-K3..
Joel Strikovsky פורסם אפריל 2, 2014 דיווח פורסם אפריל 2, 2014 סליחה אם לא הייתי ברור הכוונה כמובן למסלול 12 בפינוי ימינה על ה - R שזה בעצם המשך ישיר ל K3 לזה הייתה הכוונה , בעצם פינוי ל-K3.. זה נכון יותר היה להגיד R ולא K3, מאחר ואין קשר ישיר בין K3 למסלול (לכן הוא לא יצא משם, מ K3) וזה לא מחייב שאחרי R הוא ימשיך ל K3, אפשר להפנות אותו לדוגמא ל K5 על K אחרי שהוא יצא מ R. אבל יציאת R תמיד תהיה מחויבת ביציאה הזאת, והקשר הישיר שלה למסלול כמובן. לכן המונח יציאה דרך K3 אינה נכונה בהגדרתה. אבל זה סתם קטנוניות שלי הרעיון מובן. עריכה: עכשיו שאני חושב על זה, אי אפשר לבצע הסעה על K, אלא רק על M (לתנועה נכנסת כמובן) מה שמחייב את המטוס היוצא מ R לעבור/לחצות את K3 בכל מצב. אז נישאר רק הטענה של קשר ישיר למסלול.