אורח amit kleinman פורסם ספטמבר 9, 2014 דיווח פורסם ספטמבר 9, 2014 טוב אמנם אני טס מעל שנתיים בVATSIM, אבל עדיין לא יצא לי להשתתף בCPT, אז יש לי כמה שאלות; (נרשמתי כDAL385 מבוסטון לציריך למעוניינים) 1)נתון לי גובה טיסה (FL370). כאשר אני ממריא מבוסטון לציריך עם 763 כשהמטוס מלא במטען ודלק אני לא יכול לטפס ישירות ל370 מן הסתם. האם 370 הוא הגובה הסופי? 2)כמו כן נתון לי (TOT (takeoff time. האם הם מתכוונים לזמן דחיפה מהשער או זמן המראה פיזית? תודה!
Omer Lanis פורסם ספטמבר 9, 2014 דיווח פורסם ספטמבר 9, 2014 עד כמה שאני יודע זה זמן להמראה. מצופה שתתחבר כמה זמן שאתה צריך לפני, תתארגן, ובזמן הזה אתה באמת תמריא לא תתחיל להסיע.
Noy Farhi פורסם ספטמבר 9, 2014 דיווח פורסם ספטמבר 9, 2014 FL370 זה הגובה הסופי שלך בטיסה. בתוכנית טיסה אתה מציין את הStep climb (תחנות ביניים עד להגעת הגובה) אתה יכול לטוס FL310 330 350 ורק שאתה מוכן ואתה לא עובר את המגבלות של המטוס אתה מטפס ל FL370 גובה סופי. לגבי הTOM זה זמן המראה. בCTP מקבלים קלירנסים לפי הסלוטים ולא מי שקורא מקבל. לכן יש גם סדר. לקראת האירוע בדר"כ מקבלים PDF מלא באינפורמציה של הטיסה וכמה זמן מומלץ להתחבר לפני זמן ההמראה. ממלץ להתחבר מספיק זמן ולחכות בגייט מאשר להיות בלחץ ולא להספיר את זמן ההמראה. במידה ופספסת את זמן ההמראה שלך הפקח מעדכן את השעה החדשה לפושבק. (בדר"כ לא יותר מ15 דק מהזמן שהוגש במידה ואתה לא אשם בעיכוב. Noi Farhi Vatsim Vacc
E.Z פורסם ספטמבר 10, 2014 דיווח פורסם ספטמבר 10, 2014 הגובה המצוין בסלוטים הוא אינו גובה המקסימום אלא הגובה שמוקצה לשלב החציה, על המטוס להיות בגובה הזה עד לנקודה הראשונה של הנאט , ולהישאר בו אלא אם הונחתם אחרת עד למעבר לתדר domestic
E.Z פורסם ספטמבר 10, 2014 דיווח פורסם ספטמבר 10, 2014 תיקון ניסוח צריך להיות בנקודה הנאט הראשונה בגובה לא לפני ,
Yoram Benary פורסם ספטמבר 13, 2014 דיווח פורסם ספטמבר 13, 2014 אתה יכול לטוס FL310 330 350 ורק שאתה מוכן ואתה לא עובר את המגבלות של המטוס אתה מטפס ל FL370 גובה סופי. Noi Farhi Vatsim Vacc אפשר גם לטוס ב FL 320 , FL 340, FL 360 אם מבקשים יפה... את הפקח