עבור לתוכן
אורח amit kleinman

כמה שאלות בנוגע לCPT הקרוב

Recommended Posts

אורח amit kleinman
פורסם

טוב אמנם אני טס מעל שנתיים בVATSIM, אבל עדיין לא יצא לי להשתתף בCPT, אז יש לי כמה שאלות;

(נרשמתי כDAL385 מבוסטון לציריך למעוניינים)

 

1)נתון לי גובה טיסה (FL370). כאשר אני ממריא מבוסטון לציריך עם 763 כשהמטוס מלא במטען ודלק אני לא יכול לטפס ישירות ל370 מן הסתם. האם 370 הוא הגובה הסופי?

 

2)כמו כן נתון לי (TOT (takeoff time. האם הם מתכוונים לזמן דחיפה מהשער או זמן המראה פיזית?

 

תודה!

פורסם

עד כמה שאני יודע זה זמן להמראה. מצופה שתתחבר כמה זמן שאתה צריך לפני, תתארגן, ובזמן הזה אתה באמת תמריא לא תתחיל להסיע.

פורסם

FL370 זה הגובה הסופי שלך בטיסה.

בתוכנית טיסה אתה מציין את הStep climb (תחנות ביניים עד להגעת הגובה)

 

אתה יכול לטוס FL310 330 350 ורק שאתה מוכן ואתה לא עובר את המגבלות של המטוס אתה מטפס ל FL370 גובה סופי.

 

 

לגבי הTOM זה זמן המראה.

בCTP מקבלים קלירנסים לפי הסלוטים ולא מי שקורא מקבל.

לכן יש גם סדר.

 

לקראת האירוע בדר"כ מקבלים PDF מלא באינפורמציה של הטיסה וכמה זמן מומלץ להתחבר לפני זמן ההמראה.

ממלץ להתחבר מספיק זמן ולחכות בגייט מאשר להיות בלחץ ולא להספיר את זמן ההמראה.

 

במידה ופספסת את זמן ההמראה שלך הפקח מעדכן את השעה החדשה לפושבק.

(בדר"כ לא יותר מ15 דק מהזמן שהוגש במידה ואתה לא אשם בעיכוב.

 

 

 

Noi Farhi

Vatsim Vacc

פורסם

הגובה המצוין בסלוטים הוא אינו גובה המקסימום אלא הגובה שמוקצה לשלב החציה, על המטוס להיות בגובה הזה עד לנקודה הראשונה של הנאט , ולהישאר בו אלא אם הונחתם אחרת עד למעבר לתדר domestic

פורסם

 

אתה יכול לטוס FL310 330 350 ורק שאתה מוכן ואתה לא עובר את המגבלות של המטוס אתה מטפס ל FL370 גובה סופי.

 

Noi Farhi

Vatsim Vacc

 

אפשר גם לטוס ב FL 320  , FL 340, FL 360      :yahoo:

 

אם מבקשים יפה... :good:   את הפקח

 

 

hpJ91b.jpg

 

 

hx1Hgr.jpg

 

 

 

l7RSl9.jpg

 

 

4JB0BL.jpg

 

 

dnrL4h.jpg

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...