ronenec פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 עקב סגירת מסלול 26 לחצי שנה יש שינוי קטן בחלק מהסידים כפי שמופיע בהודעה הבאה:
Itai Ganor פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 אז כל המרשים יהיה רק של F ולא F ספיישל ?
ronenec פורסם אוקטובר 8, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 לא.... תקרא טוב... זה רק השינויים לסידים האלה. בסידים האחרים אין שום שינוי.
Itai Ganor פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 לא....תקרא טוב... זה רק השינויים לסידים האלה. בסידים האחרים אין שום שינוי. כן חח שמתי לב טעות שלי לא קראתי עד הסוף
Or Netzer פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 לא יהיה הגבלה של לא לחצות 26 כי הוא לא פעיל זה הכל אפשר יהיה לפנות עד 1.5 מייל לסיקס לא? הבנתי נכון?
Gal פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 יש לי שתי שאלות. 1) האם עכשיו הSID יהפכו לFS? 2) אם לא אז בעצם להמריא רגיל ולפנות פשוט (בלי קשר לחציתי לא חציתי ציר מסלול)?
Ohad Shalev פורסם אוקטובר 8, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2004 בוא נגיד שכל ה-F שהיו עד עכשיו נהיו FS, שכן אי שום הבדל עכשיו בין הפוקס לפוקס ספיישל לאחר ביטול האיסור על חציית ציר מסלול 26 ביציאות ה-F...זה מה שזה אומר וזה הכל.. בנוסף מסמך זה אומר: 1) נק' ההמתנה של מסלול 12 תהיה ב-Z שכן מסלול 08\26 סגור... 2) המסלול המועדף להמראות יהיה 30... ורק אם תנאי מז"א לא יאפשרו זאת, מסלול ההמראה יהיה 12.... 3) מסלול 30 יהיה פעיל להמראות מהשעות 5:30 בבוקר על 6:00 אחה"צ ו-מהשעה 23:00 בלילה עד השעה 01:40 לפנ"ב... *לפקחים: בעמדות הקרקע יש לשים לב לתיאום מוחלט עם המגדל!! שכן מטוס הנוחת על 30 יפנה בזולו באותו הזמן שמטוס הממריא מ-12 יחכה גם כן על הזולו... הפתרון שאני יכול לחשוב עליו הוא שהמטוס הנוחת יבצע 180 על המסלול אבל דבר זה יגרום לחסימת המסלול לנחיתות ולהמראות לזמן גדול יותר... כנראה בגלל הסיבה שציינתי מעלה מקרה של נחיתה על 30 והמראה מ-12 יהיו דיי נדירים במחוזותינו אבל אם לא יהיה ברירה זה מה שיהיה וצריכים להיות מוכנים לזה...
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 9, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2004 1. פירסמתי כל זאת ב- NOTAMs לפני 3 ימים. 2. ההקביעה כאן כי ביטול ההגבלה האוסרת לחצות ציר מסלול 26 על SID F , הופכת את SID F ו- SID FS לזהים, אינה נכונה. הנתיב אחרי הניתוק ב- SID FS מוגדר באופן שונה מ- SID F. 3. בעת סגירת מסלול 26, טוב יהיה למגדל נתב"ג לא להפעיל את מסלול 30 בשני הכיוונים בו זמנית. היגיון בסיסי זה יטפל הן בתנועה האווירית והן בתנועה הקרקעית של המטוסים כאחד. חשבתי להזכיר לכם כי בעבר התנגש בנתב"ג מטוס ממריא במטוס נגרר על מסלול ראשי. 4. הקביעה כאן כי לא ניתן להסיע ל/מ 30 ו- 12 בו זמנית מ- ZULU , אינה נכונה מרגע שניתן להסיע על MIKE. בוא נגיד שכל ה-F שהיו עד עכשיו נהיו FS, שכן אי שום הבדל עכשיו בין הפוקס לפוקס ספיישל לאחר ביטול האיסור על חציית ציר מסלול 26 ביציאות ה-F...זה מה שזה אומר וזה הכל.. בנוסף מסמך זה אומר: 1) נק' ההמתנה של מסלול 12 תהיה ב-Z שכן מסלול 08\26 סגור... 2) המסלול המועדף להמראות יהיה 30... ורק אם תנאי מז"א לא יאפשרו זאת, מסלול ההמראה יהיה 12.... 3) מסלול 30 יהיה פעיל להמראות מהשעות 5:30 בבוקר על 6:00 אחה"צ ו-מהשעה 23:00 בלילה עד השעה 01:40 לפנ"ב... *לפקחים: בעמדות הקרקע יש לשים לב לתיאום מוחלט עם המגדל!! שכן מטוס הנוחת על 30 יפנה בזולו באותו הזמן שמטוס הממריא מ-12 יחכה גם כן על הזולו... הפתרון שאני יכול לחשוב עליו הוא שהמטוס הנוחת יבצע 180 על המסלול אבל דבר זה יגרום לחסימת המסלול לנחיתות ולהמראות לזמן גדול יותר... כנראה בגלל הסיבה שציינתי מעלה מקרה של נחיתה על 30 והמראה מ-12 יהיו דיי נדירים במחוזותינו אבל אם לא יהיה ברירה זה מה שיהיה וצריכים להיות מוכנים לזה...
Ohad Shalev פורסם אוקטובר 9, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2004 1. פירסמתי כל זאת ב- NOTAMs לפני 3 ימים.2. ההקביעה כאן כי ביטול ההגבלה האוסרת לחצות ציר מסלול 26 על SID F , הופכת את SID F ו- SID FS לזהים, אינה נכונה. הנתיב אחרי הניתוק ב- SID FS מוגדר באופן שונה מ- SID F. 3. בעת סגירת מסלול 26, טוב יהיה למגדל נתב"ג לא להפעיל את מסלול 30 בשני הכיוונים בו זמנית. היגיון בסיסי זה יטפל הן בתנועה האווירית והן בתנועה הקרקעית של המטוסים כאחד. חשבתי להזכיר לכם כי בעבר התנגש בנתב"ג מטוס ממריא במטוס נגרר על מסלול ראשי. 4. הקביעה כאן כי לא ניתן להסיע ל/מ 30 ו- 12 בו זמנית מ- ZULU , אינה נכונה מרגע שניתן להסיע על MIKE. עופר אתה צודק בקשר לסעיף 4, אבל זה ברגע שיהיו לנו את כל המסלולי הסעה כמו בעולם האמיתי... כרגע אני מתייחס לעולם שלנו הוירטואלי שעדיין אין לנו סינרי עם כל המסלולי הסעה הנגישים להסעה כמו בעולם האמיתי ויש לנו רק את מסלול ההסעה K... לכן נצטרך לחשוב על פתרון יצירתי לתקופת הביניים הזו... בנוסף אני חושב כמוך לגבי סעיף 3, עד כמה שניתן לדאוג שמסלול ההמראה יהיה אותו מסלול המשמש גם-כן לנחיתה..כמו שציינת עופר ככה גם נחסוך לנו את הבעיה של ההסעה (כרגע ללא מסלול הסעה M) וגם את הבעיה של ההפרדות בין הנוחתים לממריאים... לכן חברים תכינו את הדפיות ותתאפסו על יציאות ה-C וגם תתאפסו על כל סוגי הגישות למסלול 30\12... יהיה שמח