עבור לתוכן
ronenec

שינוי קטן בסידים עקב סגירת מסלול 26

Recommended Posts

פורסם

בוא נגיד שכל ה-F שהיו עד עכשיו נהיו FS, שכן אי שום הבדל עכשיו בין הפוקס לפוקס ספיישל לאחר ביטול האיסור על חציית ציר מסלול 26 ביציאות ה-F...זה מה שזה אומר וזה הכל..

בנוסף מסמך זה אומר:

1) נק' ההמתנה של מסלול 12 תהיה ב-Z שכן מסלול 08\26 סגור...

2) המסלול המועדף להמראות יהיה 30... ורק אם תנאי מז"א לא יאפשרו זאת, מסלול ההמראה יהיה 12....

3) מסלול 30 יהיה פעיל להמראות מהשעות 5:30 בבוקר על 6:00 אחה"צ ו-מהשעה 23:00 בלילה עד השעה 01:40 לפנ"ב...

*לפקחים:

בעמדות הקרקע יש לשים לב לתיאום מוחלט עם המגדל!! שכן מטוס הנוחת על 30 יפנה בזולו באותו הזמן שמטוס הממריא מ-12 יחכה גם כן על הזולו... הפתרון שאני יכול לחשוב עליו הוא שהמטוס הנוחת יבצע 180 על המסלול אבל דבר זה יגרום לחסימת המסלול לנחיתות ולהמראות לזמן גדול יותר...

כנראה בגלל הסיבה שציינתי מעלה מקרה של נחיתה על 30 והמראה מ-12 יהיו דיי נדירים במחוזותינו אבל אם לא יהיה ברירה זה מה שיהיה וצריכים להיות מוכנים לזה...

פורסם

1. פירסמתי כל זאת ב- NOTAMs לפני 3 ימים.

2. ההקביעה כאן כי ביטול ההגבלה האוסרת לחצות ציר מסלול 26 על SID F , הופכת את SID F ו- SID FS לזהים, אינה נכונה. הנתיב אחרי הניתוק ב- SID FS מוגדר באופן שונה מ- SID F.

3. בעת סגירת מסלול 26, טוב יהיה למגדל נתב"ג לא להפעיל את מסלול 30 בשני הכיוונים בו זמנית. היגיון בסיסי זה יטפל הן בתנועה האווירית והן בתנועה הקרקעית של המטוסים כאחד. חשבתי להזכיר לכם כי בעבר התנגש בנתב"ג מטוס ממריא במטוס נגרר על מסלול ראשי.

4. הקביעה כאן כי לא ניתן להסיע ל/מ 30 ו- 12 בו זמנית מ- ZULU , אינה נכונה מרגע שניתן להסיע על MIKE.

בוא נגיד שכל ה-F שהיו עד עכשיו נהיו FS, שכן אי שום הבדל עכשיו בין הפוקס לפוקס ספיישל לאחר ביטול האיסור על חציית ציר מסלול 26 ביציאות ה-F...זה מה שזה אומר וזה הכל..

בנוסף מסמך זה אומר:

1) נק' ההמתנה של מסלול 12 תהיה ב-Z שכן מסלול 08\26 סגור...

2) המסלול המועדף להמראות יהיה 30... ורק אם תנאי מז"א לא יאפשרו זאת, מסלול ההמראה יהיה 12....

3) מסלול 30 יהיה פעיל להמראות מהשעות 5:30 בבוקר על 6:00 אחה"צ ו-מהשעה 23:00 בלילה עד השעה 01:40 לפנ"ב...

*לפקחים:

בעמדות הקרקע יש לשים לב לתיאום מוחלט עם המגדל!! שכן מטוס הנוחת על 30 יפנה בזולו באותו הזמן שמטוס הממריא מ-12 יחכה גם כן על הזולו... הפתרון שאני יכול לחשוב עליו הוא שהמטוס הנוחת יבצע 180 על המסלול אבל דבר זה יגרום לחסימת המסלול לנחיתות ולהמראות לזמן גדול יותר...

כנראה בגלל הסיבה שציינתי מעלה מקרה של נחיתה על 30 והמראה מ-12 יהיו דיי נדירים במחוזותינו אבל אם לא יהיה ברירה זה מה שיהיה וצריכים להיות מוכנים לזה...

פורסם
1. פירסמתי כל זאת ב- NOTAMs לפני 3 ימים.

2. ההקביעה כאן כי ביטול ההגבלה האוסרת לחצות ציר מסלול 26 על SID F , הופכת את SID F ו- SID FS לזהים, אינה נכונה. הנתיב אחרי הניתוק ב- SID FS מוגדר באופן שונה מ- SID F.

3. בעת סגירת מסלול 26, טוב יהיה למגדל נתב"ג לא להפעיל את מסלול 30 בשני הכיוונים בו זמנית. היגיון בסיסי זה יטפל הן בתנועה האווירית והן בתנועה הקרקעית של המטוסים כאחד. חשבתי להזכיר לכם כי בעבר התנגש בנתב"ג מטוס ממריא במטוס נגרר על מסלול ראשי.

4. הקביעה כאן כי לא ניתן להסיע ל/מ 30 ו- 12 בו זמנית מ- ZULU , אינה נכונה מרגע שניתן להסיע על MIKE.

עופר אתה צודק בקשר לסעיף 4, אבל זה ברגע שיהיו לנו את כל המסלולי הסעה כמו בעולם האמיתי... כרגע אני מתייחס לעולם שלנו הוירטואלי שעדיין אין לנו סינרי עם כל המסלולי הסעה הנגישים להסעה כמו בעולם האמיתי ויש לנו רק את מסלול ההסעה K... לכן נצטרך לחשוב על פתרון יצירתי לתקופת הביניים הזו...

בנוסף אני חושב כמוך לגבי סעיף 3, עד כמה שניתן לדאוג שמסלול ההמראה יהיה אותו מסלול המשמש גם-כן לנחיתה..כמו שציינת עופר ככה גם נחסוך לנו את הבעיה של ההסעה (כרגע ללא מסלול הסעה M) וגם את הבעיה של ההפרדות בין הנוחתים לממריאים...

לכן חברים תכינו את הדפיות ותתאפסו על יציאות ה-C וגם תתאפסו על כל סוגי הגישות למסלול 30\12... יהיה שמח :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...