עבור לתוכן
Ido Hen

שחף תעופה - החברה הווירטואלית החדשה

Recommended Posts

חיכיתי הרבה זמן שתהיה קצת התעוררות בעניין התעופה הקלה בארץ

תמיד הרגשתי שאני טס OFFLINE ברשת.

 

כל הכבוד..

 

כמו כן, כמובן שנרשמתי הורדתי את הכל אבל ברגע שאני מנסה להפעיל את התוכנה אני מקבל הודעת שגיאה : WIN7 X64

 

SSS_zps377a6dbc.png

קישור לתוכן
Share on other sites

הacars תומך xplane ואני אישית טס על XP בחברה

 

עוד לא יצא לי לטוס CVFR ב Xplane.

איך אתה מתמודד עם המחסור בסינרים לשדות השונים ? הרי אין עמדות חניה ו/או מידול של ה taxiways ברוב המקרים. 

קישור לתוכן
Share on other sites

חיכיתי הרבה זמן שתהיה קצת התעוררות בעניין התעופה הקלה בארץ

תמיד הרגשתי שאני טס OFFLINE ברשת.

 

כל הכבוד..

 

כמו כן, כמובן שנרשמתי הורדתי את הכל אבל ברגע שאני מנסה להפעיל את התוכנה אני מקבל הודעת שגיאה : WIN7 X64

 

SSS_zps377a6dbc.png

כמו שרשום לך תסיר את התוכנה ותתקין מחדש

יש מצב אפילו תנסה שאתה מתקין את זה בתור מנהל

קישור לתוכן
Share on other sites

אני מצדיע! מאז ומעולם האמנתי בCVFR לא פחות מבטיסות הכבדים. הגיע היום בו תקום חברת תעופה ווירטואלית לקלים שתקפיץ את הנושא לשמיים.

ההיענות החיובית לחברה, הן שבהרשמה והן שבמספר הטיסות שבוצע עד כה, היא ההוכחה לך שהיינו צריכים את החברה הזו. ו- זו הוכחה שעשיתם משהו מאוד נכון איתה. אני מסיר בפניכם את הכובע.

 

אם רק היה לי זמן, הייתי מצטרף לחגיגה. אך אני עמוק בענייני פיתוח הסימולטור. אחרי הכול, אם טסים CVFR, צריך גם סינרי שיכסה את כול הארץ לא? ;)

אני אשמח אם תשתפו איתנו פעולה בRealLandIsrael, שמעוצב במיוחד לCVFR, בכך שתתנו לנו את הביקורת ואת ההעדפות שלכם כטייסים.

אני חושב שצריך לצמוח פה שת"פ רציני בין המפתחים לCVFR לבין הטסים עליו, ואני אשמח לשמוע ממכם העדפות לגביי סדר כיסוי קווי הCVFR (אני בדיוק מתחיל לתכנן את קווי המתאר של RLI09,10, ודעתכם תשפיע מאוד).

 

 

עוד לא יצא לי לטוס CVFR ב Xplane.

איך אתה מתמודד עם המחסור בסינרים לשדות השונים ? הרי אין עמדות חניה ו/או מידול של ה taxiways ברוב המקרים. 

 

 

FS2XPlane, תוכנה שממירה סינרים 1:1 מFSX לXPLANE.

המרתי את כול השדות בארץ, ולמעט אילת-שגם ככה שדה בעייתי, הכול עובר המרה מושלמת. גם ברשת הכול עבר חלק

קישור לתוכן
Share on other sites

 

FS2XPlane, תוכנה שממירה סינרים 1:1 מFSX לXPLANE.

המרתי את כול השדות בארץ, ולמעט אילת-שגם ככה שדה בעייתי, הכול עובר המרה מושלמת. גם ברשת הכול עבר חלק

 

נהדר. אני זוכר שניסיתי להתעסק לפני כחצי שנה עם FS2Xplane וישראל ויצא לי אסון, אפילו שדה תימן יצא לי רע. 

אשמח אם תוכל להעלות את התיקיות שיצרת, יחסוך לי התעסקות מיותרת :)

קישור לתוכן
Share on other sites

יש עכשיו מבצע בקרנדו, אז חשבתי להצטייד מראש במטוס הבא בשחף - PA28.

 

יש לי מספר שאלות:

1. בחנות מצויין שדרגה עבור PA28 (טייס מתקדם) עולה 3500ש"ח, ושטייס B206 היא חובה. בשום מקום לא מצוין איך משיגים דרגת טייס B206 ומדוע זה חובה למי שמגיע מכיוון של C172.

2. בצי המטוסים מצוין שדגם המטוס הם PA-28-180. לקרנדו יש שלושה דגמים: PA 28 181 ARCHER II, PA28RT 201 ARROW II ו- PA28 CHEROKEE 180F.

מי מהשלושה הוא הדגם בצי החברה?

 

אני מזכיר לכל מי שקונה שבאתר של תומר חיים קיימת חבילה שמשדרגת את המטוסים.

 

תודה רבה לעוזרים

קישור לתוכן
Share on other sites

יש עכשיו מבצע בקרנדו, אז חשבתי להצטייד מראש במטוס הבא בשחף - PA28.

 

יש לי מספר שאלות:

1. בחנות מצויין שדרגה עבור PA28 (טייס מתקדם) עולה 3500ש"ח, ושטייס B206 היא חובה. בשום מקום לא מצוין איך משיגים דרגת טייס B206 ומדוע זה חובה למי שמגיע מכיוון של C172.

2. בצי המטוסים מצוין שדגם המטוס הם PA-28-180. לקרנדו יש שלושה דגמים: PA 28 181 ARCHER II, PA28RT 201 ARROW II ו- PA28 CHEROKEE 180F.

מי מהשלושה הוא הדגם בצי החברה?

 

אני מזכיר לכל מי שקונה שבאתר של תומר חיים קיימת חבילה שמשדרגת את המטוסים.

 

תודה רבה לעוזרים

 

1.עניין הדרגות התגלה כבעייתי ולכן ביומיים הקרובים זה יסודר ולא תצטרך לטוס על B206 כדי להגיע לPA28.

2.המטוס שהוכנו לו הצביעות הוא המטוס PA-28-180 של A2A.

קישור לתוכן
Share on other sites

1.עניין הדרגות התגלה כבעייתי ולכן ביומיים הקרובים זה יסודר ולא תצטרך לטוס על B206 כדי להגיע לPA28.

2.המטוס שהוכנו לו הצביעות הוא המטוס PA-28-180 של A2A.

 

תודה על התגובה רום.

ובכל זאת, מי מהדגמים שציינתי הוא המתאים או המומלץ ביותר?

קישור לתוכן
Share on other sites

תודה על התגובה רום.

ובכל זאת, מי מהדגמים שציינתי הוא המתאים או המומלץ ביותר?

 

ה-Archer II PA28-181. האחרים יש להם ביצועים אחרים לגמרי, אחד לטובה ואחד לרעה.

קישור לתוכן
Share on other sites

כל הכבוד על הרעיון!

 

אני יכול לתרום לכם צביעה של איילנדר

 

http://www.virtual-flight.com/dl/aircraft_downloads.html

 

4X-AYS היה שייך לחברת שחף שהיתה קיימת במציאות

קישור לתוכן
Share on other sites

כל הכבוד!!

הגיע זמן - שלאחר ש עייט נסגרה זה כבר זמן מה.

לגביי טיסה בארוע - מי שטס אמור לקבל בונוס..לא ראיתי אותו בנתיים שנכנס. (בכסף הכללי וברווח מטיסה אחרונה )

איפה רואים את זה?

תודה

קישור לתוכן
Share on other sites

כל הכבוד!!

הגיע זמן - שלאחר ש עייט נסגרה זה כבר זמן מה.

לגביי טיסה בארוע - מי שטס אמור לקבל בונוס..לא ראיתי אותו בנתיים שנכנס. (בכסף הכללי וברווח מטיסה אחרונה )

איפה רואים את זה?

תודה

 

הכל טופל, מי שהיה צריך לקבל את הבונוס קיבל.

קישור לתוכן
Share on other sites

היי ירון,

 

בשביל להתחבר לפורום והטימספיק של VATIL ולהנות מהרשאות מלאות אתה צריך להיות רשום בVATSIM תחת חטיבת VATIL.

אתה יכול גם להתחבר לפורום מבלי להיות רשום תחת חטיבת ואטיל, זה אומר שלא תקבל את האפשרויות שיש לחבר הרשום בצורה מלאה. (כתיבה בכל הפורומים,התחברות לטימספיק, השתתפות בכנסים וכו')

(אתה יכול לראות דוגמא על היוזר שלי,אני מוגדר כ "אורח חוץ")

 

חשוב שתעשה את ההבדל, אין קשר בין FSINN וה ACARS לבין ואטיל.

ואטיל כמו שאמרתי הינה חטיבה תחת רשת וואטסים.

 

FSINN זאת תוכנה שאתה מתחבר בשביל לטוס ברשת וזה לא משנה באיזה חטיבה אתה.

ACARS זאת תוכנה שחברות וירטואליות משתמשות לספירת שעות,שליחת טיסה,והקלטה של הטיסה בטקסט וכו' וכו' לדוגמא הACARS של אל-על וירטואל.

 

 

 

לא מדויק יובל.

 

 

בברכה,

 

ty2miyzjxnwe.jpg

היי נוי,

כל זה ברור לי, ואני אכן חבר ב-vatil. מה שהתכוונתי לשאול זה האם כדי לטוס ברשת אני צריך את FSINN בנוסף ל-ACRES, ואני מבין עכשיו שהתשובה היא כן.

מה שלא ברור לי עדיין זה האם אחרי שהגשתי את תוכנית הטיסה דרך ה-ACRES, אני עדיין צריך להגיש את תוכנית הטיסה גם דרך ה-FSINN? דהיינו לבצע Send to tower? או שהגשה דרך ה-ACRES מספיקה כדי להעביר לבקרה את התוכנית שלי.

 

הסיבה שאני שואל היא שכשאני נכנס לאתר של שחף אני רואה הרבה טיסות שקורות בזמן אמת, אבל אני לא רואה אף אחת מהן כטיסה פעילה באתר vatil כפי שקורה כשמתחברים לרשת דרך FSINN. גם לא רואה אותם ב-VATSPY

 

תודה,

ירון

קישור לתוכן
Share on other sites

היי נוי,

מה שלא ברור לי עדיין זה האם אחרי שהגשתי את תוכנית הטיסה דרך ה-ACRES, אני עדיין צריך להגיש את תוכנית הטיסה גם דרך ה-FSINN? דהיינו לבצע Send to tower? או שהגשה דרך ה-ACRES מספיקה כדי להעביר לבקרה את התוכנית שלי.

 

הסיבה שאני שואל היא שכשאני נכנס לאתר של שחף אני רואה הרבה טיסות שקורות בזמן אמת, אבל אני לא רואה אף אחת מהן כטיסה פעילה באתר vatil כפי שקורה כשמתחברים לרשת דרך FSINN. גם לא רואה אותם ב-VATSPY

 

תודה,

ירון

 

היי ירון,

כן. התוכנית שאתה שולח בACARS היא כדי שבחברה ובאתר יראו שאתה טס ליעד מסויים וכמובן לקבל את הבונוסים בהתאם. (כסף,נקודות וכו')

הACARS היא תוכנה נפרדת לגמרי מהFSINN, מה שאומר שאתה חייב לשלוח תוכנית טיסה מלאה בFSINN הכוללת נתיב,גובה,זמן המראה,מהירות,שדה חלופי וכו'..

 

לגבי השורה התחתונה שכתבת, יכול להיות שאתה מסתכל בטיסות שכבר בוצעו? או טיסות שמחכות לאישור / שאושרו כבר?

הדבר השני שאני יכול לחשוב עליו שהם פשוט טסים בתוכנה מבלי להתחבר לרשת (נראה לי פחות הגיוני)

 

(את הטיסות של שחף תעופה אתה רואה ברשת תחת הקולסיין SHH1234 ).

 

 

בברכה,

 

 

ty2miyzjxnwe.jpg

קישור לתוכן
Share on other sites

מישהו יכול להסביר בבקשה איך מחושב שכר הטייס?

בצעתי שתי טיסות עד כה (55 ש"ח ו-125 ש"ח). סך השכר שלי עד כה 110 ש"ח.

האם ישנם קנסות? האם הוצאות הדלק מקוזזות מהטייס?

קישור לתוכן
Share on other sites

מזכיר את הימים של עיט תעופה... :)  ללא ספק זה היה אחד הדברים המהנים בחטיבה.

בהצלחה חבר'ה!

 

מסכים איתך..

מקווה שהתוכנה של ה-ACARS תתפתח ותזכיר לנו את נשכחות ה- BLACKBOX של עיט.

קישור לתוכן
Share on other sites

מישהו יכול להסביר בבקשה איך מחושב שכר הטייס?

בצעתי שתי טיסות עד כה (55 ש"ח ו-125 ש"ח). סך השכר שלי עד כה 110 ש"ח.

האם ישנם קנסות? האם הוצאות הדלק מקוזזות מהטייס?

כן, הוצאות דלק מקוזזות מהמשכורת.

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...