Tomer Haim פורסם דצמבר 27, 2014 דיווח פורסם דצמבר 27, 2014 היי, כנראה באיחור של כמה שנים ניסיתי את הקינגאייר 90 של קרנדו, מטוס חביב מאוד מאוד מתאים לטיסות באגן הים התיכון איתו ניתן להתאמן בהטסת מטוסי "מעבר" כאלו בין קלים לכבדים (הוא ממש על התפר) מאוד אהבתי לטייל איתו במיוחד עם המודל הקל שמקל על הפריימים כי תכלס אני לא ממש צריך את הקבינה בטיסה אבל בינתיים סמי הכניס אותו לטיפול: - תוקנו תכונות הטיסה בדגש על השפעת המדפים ותכונות הפניה / החלקה והביצועים נצמדו לספר המטוס. - הוספתי ל VC מבט של LEFT SEAT המדמה את המיקום המדוייק של ראש הטייס כולל במצב של נחיתה או טיסת VFR כך שניתן לראות טוב החוצה + מד המהירות ומד גובה - הוספתי חלון עזר ל VC (לוחצים SHIFT+9) ומקבלים חלון ובו ידיות מדפים, משאבות דלק, אנטיאייס וגלגלים כך שבמקום שתצטרכו להתחיל להזיז את הראש במצבים הקריטים של הטיסה פשוט תשלח יד למקום המתאים כמו במציאות. - אופק מלאכותי תוקן כך שהריפרש בתוכו יהיה גבוהה ומתאים לתרגול הטסה ידנית ב IFR - מכווני ה TORQUE הוגדרו כך שהחיוויים הדיגיטליים ינועו בקפיצות של 10 - במכשיר ה EHSI היה קצת בלגן, סודר העניין שכאשר בוחרים במקור של GPS אז ה OBS זז אוטומטית לכיוון ה DTK של ה GPS כי אחרת כל נקודה יהיה צורך לכוון מחדש את ה OBS לנקודה הבאה (הזוי כשמדובר ב EFIS). זהו - אין לי נסיון טיסה על מטוס מהסוג הזה כך שאם מישהו רואה שצריך תיקונים נוספים, אשמח לסייע יאללה, מומלץ, תקנו את המטוס ולאחר מכן תורידו את התיקון מפה: https://www.dropbox.com/s/djeekk9xuqbapb2/kingair%20C90.zip?dl=0 צריך רק להעתיק את תוכן 2 התקיות של המטוס על גבי אותן התקיות שיש לכם בתוך הסימולטור Almog Atar, Omer Lanis, Asaf Katz וגם 8 אחרים הגיבו לזה 11