עבור לתוכן

liav ezra

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    93
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    10

כל דבר שפורסם על-ידי liav ezra

  1. שבוע טוב ! התחדשנו בשרת TS המבוסס על גבי רשת ההרשאות של רשת ואטסים על מנת להתחבר תחילה יש ללכת לאתר בכתובת הבאה : https://teamspeak.vatil.org.il/ לאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור הבא : להזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם בואטסים וללחוץ על כפתור Login: לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור החיבור לשרת: יש לאפשר את פתיחת התוכנה (עשוי להיראות מעט שונה למשתמשים מסוימים): לאחר החיבור לשרת תשלח אליכם הודעה פרטית עם קוד אימות ( עשוי לקחת דקה או שתיים עד שתתקבל ההודעה): את הקוד יש להכניס לאתר בתיבה המסומנת וללחוץ על הכפתור SUBMIT (במידה וסגרת את החלון של הסיסמה אל דאגה פשוט תשארו מחוברים ותוך דקה או שתיים תקבלו את אותו הסיסמה): לאחר מכן יש להזין תיאור (לא חובה) של המכשיר ממנו אתם מתחברים שימו לב ! אין לשנות את התיבה העליונה במידה ותשנו אותה לא תיהיה לכם אפשרות להישאר בשרת ותקבלו הרחקה לאחר זמן מסויים: לאחר מכן יש לסגור את תוכנת הטימספיק אל דאגה עוד רגע סיימתם לאחר שסגרתם את הטימספיק יש ללחוץ על הכפתור add בתחתית המסך שלב אחרון כל מה שנשאר הוא ללחוץ שוב על כפתור ההתחברות ואתם תקבלו את הגישות לחדרים: כרגע המערכת לא תביא לכם את דרגות הפיקוח בצורה אוטומטית אנחנו עושים את המאמצים על מנת שזה ייפעל בצורה הכי מהירה ככל הניתן. בנוסף משתמש שלא ייתחבר כפי שהשם שלו מופיע ברשת ואטסים ינותק מהשרת. משתמש אשר נותק 3 פעמים במהלך 24 שעות יורחק מהשרת ליום בנוסף אנחנו יודעים שהתהליך מעט מסורבל והוא צפוי לעבור טיפה שינויים כמובן שמדיריכים מפורטים ייפורסמו בהתאם מקווים שתהנו ! הארות/הערות ייתקבלו בברכה, ניתן לשלוח אלי או לאיליי.
  2. כל המשתמשים אושרו בתוך פחות מ5 שעות מזמן ההרשמה אנא בדוק כי הסיסמא והמייל נכונים במידה ויש בעיה תמיד מוזמן לפנות אלי
  3. לקראת האירוע עשינו כמה שינויים על מנת שתוכלו לגוון ולהנות אפילו יותר. 1. התווספו 2 סוגי מטוסים שונים לצי המטוסים : Dash 8 Q400 Atr72-500 2. מעכשיו תוכלו לטוס עם לוח הטיסות שלנו כמו תמיד אבל תוכלו גם ליצור טיסות משלכם באיזה שדה שתרצו שימו לב יאושרו טיסות שממריאות או נוחתות בישראל בלבד !. על מנת ליצור טיסה יש להיכנס אל תוכנת הACARS ללחוץ על Flights ללחוץ על Create מזינים את השדות הבאים : מקווים שתהנו לכל שאלה או בעיה מוזמנים ליצור קשר ! צוות שחף תעופה
  4. חברים אומנם אני גם לא נמצא כאן זמן רב "כולה" שנתיים , אבל לדעתי מה שקורה לנו בואטיל זה שהגלגל שסחף אחריו את חברי הקהילה, והביא עמו חברים חדשים מתחיל להיעצר. כבר אין את התחושה של האחדות - משפחה אחת גדולה, שהדבר שמניע אותה זה סך הכל האינטרס המשותף של כולנו - עולם התעופה. אני זוכר את היום הראשון שלי בשרת הטים ספיק, מתחבר לאחד החדרים מבולבל ולא יודע למה לצפות, ופשוט מאזין לחברים שיושבים ומדברים בניהם, לא עברו יותר ממספר שניות, וכבר פנו אלי ה"חברים החדשים", הסבירו לי את העניינים, מה זה ואטיל וכל הפרויקט הנפלא הזה (שככל הנראה אם לא נתחיל לזוז הוא יחליק לנו בין האצבעות) . הדיבור בשרת בין האנשים היה נעים איכותי קשוב והכי חשוב סובלני !!!. לעומת זאת המצב היום כפי שאני רואה, אם מישהו חדש מתחבר לטים ספיק - בנס הוא מוצא מישהו אחר מחובר, וגם אם יש אנשים מחוברים, זה לרוב במספרים בודדים. הדיבור היום הוא בעיקר כסחני, המון מריבות מטופשות וירידות חוזרות ונשנות על אנשים שונים, בין החברים בחטיבה כבר יש מעין פילוג/חוסר קשר בין החברים (בעיקר בין ה"חדשים" ל"ישנים"), אומנם התופעה הזאת הייתה קיימת גם בעבר, אבל כעת התופעה הזאת גורמת לניתוק ממשי בין החברי חטיבה. בנוסף, ישנה תופעה של ירידות כלפי אנשים מסוימים בצורה שפשוט מגעילה !, חלקם עזבו את ואטיל לחטיבות אחרות, חלקם עזבו באופן כללי את ואטסים, וחלקם אומנם עדיין רשומים פה אבל הקשר בין לבין חברי החטיבה הנו מיקרי בהחלט. למסקנה, אני חושב שהגלגל העיקרי שמשאיר פה את החברים הישנים, וסוחף עמו אנשים חדשים אלינו, זה לא אותו אירוע שנתי (שגם הם חשובים לא מעט), אלא דווקא אותו שיח היום יומי, האווירה, הרצון, והחיבה ההדדית אל התעופה. לסיום, תודה ענקית לצוות החטיבה ועוזריהם, שיש לנו צוות שמוכן לקדם ומקדם, ומשקיע שעות רבות של עשיה וחשיבה, ימים כלילות, דואג לכלל הצרכים של החברים בחטיבה, ודואג לארגן גם פעילויות שונות מעבר לעולם הווירטואלי. אבל גם הרוכב הטוב ביותר בעולם, צריך סוס מנצח, שיודע לנוע כגוש אחד למטרה מסוימת, ונרתם בכל הכוח ומבצע אותה. והסוס כמובן זה אנחנו, ובלי העזרה שלנו חברי החטיבה שום דבר אחר לא יעזור.
  5. תודה רבה ! וכל הכבוד אילי על ההשקעה והעבודה הקשה שהקורס ייצא בזמן הקרוב
  6. רעיון מגניב !!! נשאר גם לחבר את waze לסימולטור ואנחנו מסודרים
  7. שלום , טייסת 119 פותחת את שעריה ומגייסת טייסים חדשים לשורותיה בקורס חדש שנפתח בקרוב. קצת על הטייסת; טייסת 119 'העטלפים' הווירטואלית, טסה בסימולטור פאלקון על מטוס הסופה (16I-CFT) בשטח ישראל (גרסה 0.991). הטייסת קמה לפני כשנה וחצי. מבצעת גיחות מבצעיות, גיחות אימונים, פעילויות בקמפיינים בין-לאומיים ואף מבצעת שתפ"ים עם טייסות בארץ ובחו"ל. הטייסת שואפת לדמות בצורה הריאליסטית ביותר את המציאות, ולכן ישנם חוקים וכללים ברורים אשר תורמים ליצירת ריאליסטיות שכזו. דרישות: יכולת למידה אישית יכולת לקבל ביקורת ולהעביר ביקורת רצון להתמקצע ולהיות הטוב ביותר מצב רוח טוב בגרות וכמובן, זמן פנוי לפרים נוספים והגשת בקשה להצטרפות יש לשלוח מייל לכתובת הבאה : xAsafBoyx@gmail.com
  8. לא, בסוף החלטתי להוריד מהאתר עצמו וזהו.
  9. לי זה לא נותן להוריד את העדכון מהOperatioCenter כשאני לוחץ על עדכון ההודעה נעלמת
  10. אני באמת שמתי לב שבOperatoin Center מופיע הודעה לעדכן אבל לא מצאתי קישור
  11. יכול להיות הם פרסמו כבר בפייסבוק אבל חשבתי לעדכן גם פה למי שפיספס
  12. החברה פרסמה לפני כמה שעות כי העדכון הבא ל777 ייצא היום ! הנה ההודעה : : Service Pack B1 for the 777 Hello Pilots! We are going to release the 777 SP1b update (Service Pack B-1) to you on Friday, 08AUG14. We anticipate the update becoming available for download during the afternoon, US EDT. SP1b update is primarily designed to improve stability on issues that we have been investigating and reporting to you as fixed. (Cockpit freezes, control freezes and some optimizations and other minor tweaks...) This update will come to you in the form of a universal installer that is capable of updating either the original release version of the 777, or an installed SP1 version of the 777. There is no need to uninstall the 777 in order to update to SP1b, and any guidance along those lines is just wasting your time- so 99.9% of you will be able to simply download the SP1b update, run the executable file, and you will have a perfect copy of SP1b installed the next time you run FSX. With this, SP1b update we are also going to refresh the 777-300ER to include some fixes that we have collected on that since it was released last month. I will have more information on those and the update process for the 300ER at release time... On the topic of "FSX pauses" and "airplane wanders at 8x and 16x" problems, this update is not expected to address those issues. We are still researching and collecting data on those two items and we anticipate eventually pushing out an SP1c to address those issues as we find/kill them. (I am prepping a major update dealing solely with those issues so that you have an idea where we are on that topic...) See you on Friday afternoon! תרגום קצר של ההודעה : שלום טייסים ! אנו עומדים לשחרר את העדכון 777 SP1b (חבילת העדכונים B-1) אליכם ביום שישי השמיני לאוגוסט 14. אנו מתכננים כי העדכון ישוחרר בשעות אחר הצהריים בשעון מקומי (ארה"ב).
  13. בהצלחה תותחים !!!! קבלו ח"ח על הרצון לקדם ולשנות !
  14. דווקא בכלל לא נוצר מצב שאי אפשר לטוס ולהיות מחובר בts אבל אני כן מסכים שצריך לפתוח off topic
  15. חברה תודה רבה על היום ממש נהניתי ! היה מעולה !!!! אין ספק שאתם צוות נהדר פיקוח איכותי תמשיכו בעשייה ושיהיה שנת אזרחים טובה לכולם !
  16. אם החניכים בקא"מ תובלה יהיו טובים אני ייעלה אותם לטיסה קצרה לקראת 22:15 ביום שלישי
×
×
  • יצירת חדש...