עבור לתוכן
Ido Rosenthal

**המרוץ של עיט - התוצאות - פוטו פיניש (בעמוד 3)**

Recommended Posts

פורסם

נתחיל בתודה לכל המשתתפים. היה תענוג לראות את המרוץ הזה יוצא לפועל ושהכל מתקתק כמו שעון. תודה גם לפקחים:

עופר - פיקוח דרום, עשה עבודה מדהימה כל הטייסים ביקרו אצלו !!! =D>

אנטולי - פלוטו

אוהד - מגדל בן גוריון

אביב - גישה בן גוריון

שיר - שדה דב

יונתן - הרצליה

שגיא - חיפה

רן - שהתחיל באילת וקלט אותכם בעובדה

תודה אחרונה וענקית לאיציק על כל העזרה והתמיכה מהחטיבה להוציא את הארוע המדהים הזה

ועכשיו (חצוצרות!!!) התוצאות:

מקום ראשון - חגי יהב, 4X-CHY, חגי עשה תוצאה מ-ד-ה-י-מ-ה של 1:27

מקום שני - אבי דודאי, 4X-AVI, בזמן של 1:36 (פספסת קצת את סמר בסוף אבל לא נורא)

מקום שלישי (ביחד) - אלמוג עטר, 4X-CHA ועומר כהני, 4X-OME בזמן של 1:42

מקום רביעי - אורי פורת, 4X-CEE, בזמן של 1:50 (התברברת קצת במעלה מישר, חבל)

מקום חמישי - קונסטנטין, 4X-COS, בזמן של 2:16 (קוסטיה התחיל מעולה ואז נתקע במזלג ניצנה)

DNF - ניר אלפרוביץ', 4X-CHU

DNF - נמרוד דדוש, 4X-CAK

DNF - עז אברהמי, 4X-CDU

אני חייב לציין שכשתיכננתי את המסלולים בFS NAVIGATOR והוא טס לי אותם אוטומטית ישירות

מנק' לנק' הוא עשה את המסלול של ערד ב-1:25, מדהים חגי כל הכבוד !

פורסם

אני חייב לציין שחגי היה מעולה!!

אני מוריד בפניו את הכובע.

הוא ואבי דודאי היו פשוט כנף אל כנף במשך כל הטיסה, ואני חושב ששניהם תותחים!

היה אחלה, נחמד לראות שיש כמה חבר'ה רציניים בחטיבה, וכל משתתפי המירוץ הצליחו לסיים את המסלול! אפילו בלי להתברבר יותר מידי.

חבל שמתוך 19 נרשמים התייצבו למירוץ רק 8 טייסים.

ממש חבל

ועכשיו למספר תמונות מהמכ"מ:

החבורה:

RACE.jpg

RACE1.jpg

צפו לעוד אירועים בסגנון.

להשמע.

פורסם

עיט ! אירוע מדהים! ממש נהניתי! חזרתי עייף ותשוש! במקום 4 לצערי :-(

התנתק לי 4 פעמים ונסגר לי פעם אחת הסימולאטור וראיתי את מזלג ניצנה מכל זוית אפשרית!... כל זה תירוצים :-) אני צריך להתאמן! בהחלט התברברתי במישר אבל בכל זאת היה גדול!

תודה רבה רבה :-) באמת אירוע מוצלח!

תודה גם לכל הפקחים ולאיציק! שבירך וניחם אותי!

פורסם

היה נהדר!

כל הכבוד לצוות "עיט תעופה" על התכנון ולפקחים על הפיקוח. =D> =D> =D> .

תחרות זו מחזקת את ידיעת הארץ ואני מקווה בעזרת התחרות נראה טייסים טסים VFR דרומה.

לגבי ההצעה של חגי על סינרי עם דגלים על נק' דיווח, אני תומך בהצעה זו מ 2 סיבות:

1. מאמין כי תתקיים תחנות נוספת בסיגנון זה - אז כבר יהיה סינרי אחד לכל נק' דיווח.

2. הסינרי יכול לעזור לטייסים חדשים לזהות את הנק'

פורסם

דרך אגב יש לכם אפקד של עובדה בסינרי, הקובץ 29.bgl הוא יכול לעבוד יפה עם הסינרי בטא של אילן.

צריך פשוט למחוק את הקבצים האלה:

LLOV_flat.bgl

LLOV_on_def.bgl

llov_signs.bgl

ovd_sand.bgl

לבקשתכם המסלולים:

ערד -> טללים -> חצבה -> מזלג ניצנה -> הר ארדון -> באר מנוחה -> שיזפון -> סמר

מגידו -> צ. תפוח -> שורש -> תל שוקת -> ירוחם -> מצפה רמון -> שיטים -> צ. שיזפון

אילת -> יהל -> מעלה מישר -> מזלג ניצנה -> טללים -> הר ארדון -> פראן -> צ. קטורה

שדה דב -> נצר סירני -> שורש -> אדומים -> ערד -> שדה בוקר -> פראן -> יטבתה

הרצליה -> סירא -> כפר מנחם -> צ. הנגב -> מזלג ניצנה -> הר ארדון -> באר מנוחה -> צ. שיזפון

כולם נחתו בעובדה

פורסם

לפני הכל, תודה ענקית לעיט, ארגון יוצא מהכלל, האמת בהתחלה לא האמנתי שזה יצא כל כך מוצלח, אבל טעיתי ובגדול, נהנתי כמו שלא נהנתי הרבה זמן, אז שוב תודה מקרב לב.

עכשיו מותר לי להשתולל ייייייייייששששששש באמת כיף לזכות, ועוד במקום הראשון,

אני אכתוב איזה הכנות עשיתי לפני הטיסה, אני בטוח שגם אחרים עשו הכנות ואני לא ממציא את אמריקה, אבל בכל זאת.

1. אחרי שקיבלתי ששדה היציאה שלי הוא ערד והנקודה הראשונה שלי היא טללים ואני צריך להגיע לגובה של 3200 אז מספיק שאני יטפס ב V/S של לא יותר מ100, בדקתי את זה גם בסימולטור.

2. אחרי שפורסם שהטיסה תהיה בין שעה וחצי לשעתיים, עליתי לאויר מערד במהירות טיפוס של 100 רגל לדקה ופשוט טסתי בלי הפסקה במשך שעתיים עם קיזוז של תערובת הדלק למינימום בלי לפגוע במהירות, וכך ידעתי כמה דלק אני צריך לקחת כדי לחסוך במשקל.

3.בזמן המירוץ תמיד עשיתי שינויים ממש מיניאטורים כדי לא לאבד מהמהירות, למעט הסיבוב אל הנקודה הבאה.

4. גם כשקיבלתי שינוי גובה בזמן המירוץ לא טיפסתי יותר ממהירות 100 רגל לדקה.

5. בין נקודה לנקודה ניסיתי לשער לאן ישלחו אותי לאחר הנקודה הנוכחית ואז כבר עשיתי חישובים עם מפה וסרגלים לפני, זה הצליח בשלוש נקודות, גם באלה שלא הצליח זה נתן לי כיוון כללי.

6. הכי הכי חשוב זה נתתי הוראה בבית שאף אחד לא מתקרב אלי כדי להיות כמה שיותר מרוכז, אפי' לא קפה. :lol:

לסיום שוב המון תודה, ומזל"ט גם לאבי שהבנתי שהיה צמוד אלי, אני בטוח שבפעם אחרת הוא יקח אותי.

ולכם עיט תעופה, הוכחתם שאתם על המפה ובגדול. =D> =D> =D> =D> =D> =D>

***עריכה***

סליחה סליחה סליחה -- מרוב התרגשות שכחתי להגיד תודה גם לכל הצות מסביב,

לעופר שהיה אחראי עלי רוב רובו של המירוץ מההמראה ועד סמר,

לאיציק שפירגן לכולם (אין עליך) וניהל ממש יפה את העסק,

לרן שקיבל אותי לעובדה וסבל את הפטפטת שהייתה על הערוץ (סורי היה קשה להתאפק),

ולמזג האויר שבקושי הצלחתי לנחות בשלום, הייתי חייב לנחות בלי מדפים בכלל במהירות 80 פלוס,

ולכל מי שהיה מאחרי הקלעים ואני לא יודע את שמו,

אלף אלפי תודות.

פורסם

תודה ענקית לכל החברים המייסדים והמנהלים את חברת עיט.

אני גאה להיות טיס פרטי בחברתכם.

תודה ל: אפיק הגדול מכולם.

תודה ל: עידו הענק.

תודה ל: עומרי בצמרת.

-------------------------------

וגם לאלירן שעושה ימים כלילות בעזרה לטייסים.

כ כ ה , ב ו נ י ם (חומה) חברת תעופה!

"הגדולים" יכולים ללמוד מכם.

תודה ל: עופר - פיקוח דרום !!! שנמצא אי שם בצפון העולם.

אנטולי

אוהד

אביב

שיר

יונתן

שגיא

רן

תודה לחבר שלנו איציק על הכל!

ותודה לכל הטייסים. היה כף אדיר להתחרות בכם.

מי שלא הצטרף עדיין לעיט מפסיד ובגדול.

תצטרפו עכשיו, טוב מאוחר מאשר אף פעם.

חיבוקים לכולם וגם לחגי המנצח בגדול.

\:D/

פורסם

שלום,

תודה לכל המארגנים על השקעתם המסורה ועל הביצוע למופת. הטייסים ניווטו יפה מאוד. חשבתי לנצל את ההזדמנות להעביר מספר הארות לעתיד.

א. תחרות כזו קשה מאוד, אולי מדי, גם לטייסים מקצועיים. אני מציע להבא להעביר לטייס את כל הנתיב 5 דקות לפני זמן ההמראה המתוכנן שלו. ניתן באם רוצים להשאיר לסיום הניווט נקודה או שתיים שימסרו דקה לפני הגעת הטייס לנקודה האחרונה שקיבל, אך לא יותר. זמן הלימוד וההחלטה להמריא גם לפני תום 5 הדקות הנם לשיקול הטייס. ניווט צריך להכין וללמוד, גם כאשר קיים צורך להגיע ליעד במהירות. הכנה חוסכת זיעה, זמן ודלק, שלא לדבר על טיסה מעבר לגבול המדינה ללא רשות, והיו כאלה יותר מאחת הערב. בסימולטור רואים את השטח פחות טוב. העברת נקודות בזמן אמיתי לא רק קשה, אם הנקודה הבאה לא נמסרת בזמן, המתחרה מפסיד זמן שלא באשמתו.

הייתי מציע לבצע בהמשך תחרות ניווט בגובה 500 רגל ואח"כ 300 רגל מעל לשטח. טווח הראייה קטן עם ההנמכה לפני השטח , והצורך להיעזר במימד השלישי של השטח להזדהות גובר, שני אלה מעלים רמת ניווט מגע (זה השם הרשמי).

ב. אנשים דיווחו שהם מעל לדגל גם כאשר לא היו שם. אין לי מה להוסיף בעניין, כל אחד שיעשה את חשבונו הוא.

כאשר אני מבקר כמות גדולה של מטוסים, המכ"מ לא מאפשר לעבור במהירות ממסך הכולל את כל המרחב, להגדלה גבוהה לאימות הדיווח על מעבר נקודה, ולכן את בקרת התעבורה צריכים להשאיר לבקרים, ואת דיוק הניווט לתת לשופטים ולהם בלבד. צריך לתקן את הסטיות בנקודות הניווט לפני התחרות, ולוודא שכולן קיימות במסך (שתיים לא היו- יטבתה ומזלג ניצנה).

שבוע טוב!

נתחיל בתודה לכל המשתתפים. היה תענוג לראות את המרוץ הזה יוצא לפועל ושהכל מתקתק כמו שעון. תודה גם לפקחים:

עופר - פיקוח דרום, עשה עבודה מדהימה כל הטייסים ביקרו אצלו !!! =D>

אנטולי - פלוטו

אוהד - מגדל בן גוריון

אביב - גישה בן גוריון

שיר - שדה דב

יונתן - הרצליה

שגיא - חיפה

רן - שהתחיל באילת וקלט אותכם בעובדה

תודה אחרונה וענקית לאיציק על כל העזרה והתמיכה מהחטיבה להוציא את הארוע המדהים הזה

ועכשיו (חצוצרות!!!) התוצאות:

מקום ראשון - חגי יהב, 4X-CHY, חגי עשה תוצאה מ-ד-ה-י-מ-ה של 1:27

מקום שני - אבי דודאי, 4X-AVI, בזמן של 1:36 (פספסת קצת את סמר בסוף אבל לא נורא)

מקום שלישי (ביחד) - אלמוג עטר, 4X-CHA ועומר כהני, 4X-OME בזמן של 1:42

מקום רביעי - אורי פורת, 4X-CEE, בזמן של 1:50 (התברברת קצת במעלה מישר, חבל)

מקום חמישי - קונסטנטין, 4X-COS, בזמן של 2:16 (קוסטיה התחיל מעולה ואז נתקע במזלג ניצנה)

DNF - ניר אלפרוביץ', 4X-CHU

DNF - נמרוד דדוש, 4X-CAK

אני חייב לציין שכשתיכננתי את המסלולים בFS NAVIGATOR והוא טס לי אותם אוטומטית ישירות

מנק' לנק' הוא עשה את המסלול של ערד ב-1:25, מדהים חגי כל הכבוד !

פורסם
לפני הכל, תודה ענקית לעיט, ארגון יוצא מהכלל, האמת בהתחלה לא האמנתי שזה יצא כל כך מוצלח, אבל טעיתי ובגדול, נהנתי כמו שלא נהנתי הרבה זמן, אז שוב תודה מקרב לב.

עכשיו מותר לי להשתולל ייייייייייששששששש באמת כיף לזכות, ועוד במקום הראשון,

אני אכתוב איזה הכנות עשיתי לפני הטיסה, אני בטוח שגם אחרים עשו הכנות ואני לא ממציא את אמריקה, אבל בכל זאת.

1. אחרי שקיבלתי ששדה היציאה שלי הוא ערד והנקודה הראשונה שלי היא טללים ואני צריך להגיע לגובה של 3200 אז מספיק שאני יטפס ב V/S של לא יותר מ100, בדקתי את זה גם בסימולטור.

2. אחרי שפורסם שהטיסה תהיה בין שעה וחצי לשעתיים, עליתי לאויר מערד במהירות טיפוס של 100 רגל לדקה ופשוט טסתי בלי הפסקה במשך שעתיים עם קיזוז של תערובת הדלק למינימום בלי לפגוע במהירות, וכך ידעתי כמה דלק אני צריך לקחת כדי לחסוך במשקל.

3.בזמן המירוץ תמיד עשיתי שינויים ממש מיניאטורים כדי לא לאבד מהמהירות, למעט הסיבוב אל הנקודה הבאה.

4. גם כשקיבלתי שינוי גובה בזמן המירוץ לא טיפסתי יותר ממהירות 100 רגל לדקה.

5. בין נקודה לנקודה ניסיתי לשער לאן ישלחו אותי לאחר הנקודה הנוכחית ואז כבר עשיתי חישובים עם מפה וסרגלים לפני, זה הצליח בשלוש נקודות, גם באלה שלא הצליח זה נתן לי כיוון כללי.

6. הכי הכי חשוב זה נתתי הוראה בבית שאף אחד לא מתקרב אלי כדי להיות כמה שיותר מרוכז, אפי' לא קפה. :lol:

לסיום שוב המון תודה, ומזל"ט גם לאבי שהבנתי שהיה צמוד אלי, אני בטוח שבפעם אחרת הוא יקח אותי.

ולכם עיט תעופה, הוכחתם שאתם על המפה ובגדול. =D> =D> =D> =D> =D> =D>

חגי המנצח שלום. עכשיו תעלה לדוכן המנצחים מנגנים את ההמנון - ה ת ק ו ה - אתה מסתכל עכשיו לכוון הדגל ודמעות של אושר זולגות מעינך.

ראיתי את ההכנות שעשית והבנתי למה הצלחת ובגדול. הרצינות משתלמת.

קשה באימונים קל בקרב.

ועכשיו אתה מקבל את מדלית הזהב, תתכופף קצת. יופי, תחייך מצלמים...

אני מבין שמחר בבוקר אתה בכל תוכניות האירוח בטלביזיה.... :)

פורסם
חגי המנצח שלום. עכשיו תעלה לדוכן המנצחים מנגנים את ההמנון - ה ת ק ו ה - אתה מסתכל עכשיו לכוון הדגל ודמעות של אושר זולגות מעינך.

ראיתי את ההכנות שעשית והבנתי למה הצלחת ובגדול. הרצינות משתלמת.

קשה באימונים קל בקרב.

ועכשיו אתה מקבל את מדלית הזהב, תתכופף קצת. יופי, תחייך מצלמים...

אני מבין שמחר בבוקר אתה בכל תוכניות האירוח בטלביזיה.... :)

:D:D:D:D

עכשיו אתה מבין גם למה אמרתי שבמירוץ הבא אתה המנצח....

זה היה כיף, ומדלית כסף היא גם משהו יוצא מהכלל.

פורסם

עיט תעופה כל הכבוד,אתם גדולים.חגי אין מילים,מקום ראשון עם זהב ביד, זה משהו.הרעיון להרים תחרות ניווט מקצועית ומאתגרת היה מעולה.לפני מספר שבועות היה דבר דומה בתעופה האמיתית ,התחרות היתה בבאר שבע,עכשיו לרעיון הדגלים,בשם "האפרוחים" (שאני בתוכם ) שהצמיחו כנפיים ומאוד רוצים לנסוק לשמי מרום ולעזוב את הקן ,אני תומך נלהב ברעיון הגאוני להציב דיגלונים בנקודות הדיווח . אני בטוח כי פרחי הטיס אשר זה עתה קיבלו את האפשרות להביע את עצמם באויר ולטוס ברשת ,רעיון זה של הצבת דיגלונים יאפשר ליותר טייסים לטוס בשמי ארצנו הקטנה , כל שכן לטייסים החדשים.שוב תודה לכולם.

פורסם

שלום חברים יקרים

נתחיל בזה שהיה אירוע מדהים ומרוץ מדהים בפרט כך לפחות לדעתי.

אני יספר לכם קצת רקע,בהתחלה שאפיק פנה אלי ברעיון, קצת חששתי ממנו, אבל שראיתי את הרצינות שלו של עידו ועומרי, פשוט הבנתי שחבל לפספס, ומאותו רגע החבורה הזו של עיט תעופה עשתה עבודה מדהימה לדעתי, החל בנהלים של האירוע, ועד לחישובי זמן מדוייקים של כל מסלול ומסלול, רק שתדעו כל ההכנות להאירוע התחילו חודש לפני, וזה לא נגמר באירוע, אפיק ועידו עשו באירוע עבודה של לקיחת זמנים ועקיבה אחרי כל מתחרה כדי לתת לו את הנקודה בזמן, דבר שקשה מאוד כי ראיתם שלפעמים לקח להם זמן (חלקו אף באשמתי :oops: )בקיצור עד אחרון המטוסים שנחת היתה להם עבודה בלי הפסקה בחישובי זמנים וכל השאר, ורק עכשיו הם נושמים לרווחה, ואני אומר לכם בפני כולם שאני מוריד את הכובע, אתם גדולים.

עוד תודות היא לכל הטייסים שהשתתפו באירוע וברכות למנצח חגי שנתן הופעה מדהימה, ואני חייב לציין שגם אבי נתן ניווט מדהים ושניהם נצמדו ביחד כל הדרך, פשוט כל הכבוד.

אני מברך את כל שאר הטייסים שלקחו את שאר המקומות, גם אתם נתתם ניווט יפה מאוד ומעל הכל משמעת יפה.

תודה אחרונה היא לכל צוות הפקחים: אוהד, שיר, יונתן, שגיא, רן, עופר, אביב, ואנטולי על עזרה ועבודת תיאום מדהימה, כל הכבוד לעופר על ניצוח מדהים בפיקוח דרום, אני ממליץ לעיט ליישם את ההמלצות שלו בשביל המרוץ הבא, כי אני מאוד רוצה שתהפכו את הנושא לקבע כל כמה זמן.

הבהרה: במהלך האירוע נטען שהטייס אלמוג עטר בכינוי 4X-CHA משתמש בתוכנה שנותננת נ"צ לנקודות CVFR, קודם זו לא תוכנה אלה שירות של אתר אגודת התעופה, דבר שני הדבר הוא חוקי לחלוטין מהסיבה שנ"צ ניתן להוציא מתוך מפת CVFR (ככה בנו את הסקטור של ASRC), לכן חברים אני רוצה להסיר כל צל של ספק, הדבר הוא חוקי לחלוטין, מה שגם לא הגדרתי נוהל שמונע זאת.

זהו חברים שוב תודה ענקים לעיט תעופה, לטייסים ולפקחים על אירוע מדהים, כן ירבו..

שבוע טוב לכולם 8)

פורסם

היה אירוע ממש ממש כיף עד שהייתי צריך ללכת :cry: חגי הייתי מנצח אותך! :lol: סתם...

תודה לכל המארגנים של האירוע היה מדהים! זה פעם ראשונה שאני טס ראיה בנגב... וזה ממש כיף!מחכה לעוד ארועים כאלה מבית עיט. :D שוב תודה לכל הפקחים והשפוטים ולעיט תעופה שאירגנו את הכל. וכל הכבוד לחגי המנצח.

תודה

נמרוד

פורסם

הייתי רוצה לשמוע מכל הטייסים שהשתתפו את הסיפור שלהם, באיזה שיטות הם השתמשו

לצבור מהירות, איזה נק' היו יותר קשות, אם התברברתם איך גיליתם זאת ומה עשיתם כדי לתקן.

אני רוצה גם הערות בקשר לדגלים אם נראה לכם שיש משהו לסדר בהם

לקח שאני הפקתי זה שבפעם הבאה צריך להגדיר נהלי ברבור ברורים

עופר - מה שרשמת נשמע לי נורא הגיוני, נראה איך מישמים את זה.

פורסם
הייתי רוצה לשמוע מכל הטייסים שהשתתפו את הסיפור שלהם, באיזה שיטות הם השתמשו

לצבור מהירות, איזה נק' היו יותר קשות, אם התברברתם איך גיליתם זאת ומה עשיתם כדי לתקן.

אני רוצה גם הערות בקשר לדגלים אם נראה לכם שיש משהו לסדר בהם

לקח שאני הפקתי זה שבפעם הבאה צריך להגדיר נהלי ברבור ברורים

עופר - מה שרשמת נשמע לי נורא הגיוני, נראה איך מישמים את זה.

עידו שוב שלום.

אז לבקשתך שהטייסים יספרו את הסיפור שלהם אז שלי להלן:

ראשית, מאז שחגי יהב (כן המנצח) פרסם את עבודתו cvfr_n_il.zip

הסקרינשוט של כל נקודות הניווט ומאז שיצאו המאש'ים והסינרי החדשים הכוללים את הנגב וסיני, התחלתי לטוס המון גם אונליין בנגב. (עוד הרבה לפני שידענו על התחרות)

בגבהים מסוימים ובשעות הזריחה או השקיעה זה פשוט כף בלתי רגיל.

ככה יצא לי להכיר חלק מנקודות הניווט.

כמובן שהדגלים מאוד עזרו אבל גם הרסו אותי במקומות שלפתע מתברר כי או שאין דגלים או

שמשום מה הם לא צצו. למרות שהייתי במקום הנכון ומסתבר גם בזמן הנכון.

זה קרה לי בשני מקומות - חצבה ששם פשוט התחלתי להזיע,

ובסמר ששם לא התרגשתי כי כבר הבנתי שיתכן שאין דגלים.

אבל אולי המתנתי יותר מדי לדווח שהגעתי לסמר ועשיתי זאת רק כששמעתי את חגי אומר שהוא בנקודה (סמר) אבל אין דגל.ואני הייתי מימינו קצת מאחור.

תוסיפו להתנסות הזו את העובדה שאני "חרשתי" את הנגב עם 4X4 טויטה ועשיתי בניווטים

כ -20 אלף קילומטר על האדמה אז אני קצת מכיר את האזור. וכשקיבלתי את הנ"צ הבא,

לפחות את הכוון ידעתי במידית.

עוד דבר שמאוד עזר לי זה הרדיאלים שבמפות והמרחקים בין נקודה לנקודה.

לצאת לנ"צ הראשון – טללים הכנתי ברגע שהתחברתי כלומר הכנתי עצמי לצאת לכוון דרום מערב

ומיד אחרי ההמראה בעוד המטוס מטפס ואצלי ה –VS היה 700 אז התחלתי לאתר את הנקודה

ולכוון במדויק. האמת שלנקודה הראשונה היה המון זמן אז לא נתקלתי בבעיה. הייתי במתח בלתי רגיל

לבצע את החישובים ולוודא שאני טס נכון. בדרך כלל יש שניים שעושים את זה, נווט וטיס. כאן אתה לבד וזה באמת קשה. עוד עזר לי מאוד שיש לי 2 מסכים. אחד של המחשב ומעליו TV 29" אז במסך ה TV אני רואה ובודק בזווית העין שהכול תקין ובמוניטור השני אני מעלה ומוריד את המפות והתמונות "של חגי" (הסקרינשוט)

את הנקודה השנייה זכרתי מטיסות קודמות אבל אתה כל הזמן בחוסר וודאות עם תתקל בדגל או שלא, וזה מה'זה מלחיץ...

וככה הלאה ובנקודה אחת שאני לא זוכר מהי הייתה, קצת התברברתי (לא בטיסה רק בחיפוש הכוון הנכון) עד שלפתע גיליתי את חגי לשמאלי קצת מאחורי ופשוט נצמדתי "לרדיאל שלו" והתפניתי לאתר את המרחק הנכון (מתוך המפה כאמור) וראיתי שחגי בעצם קצת מפספס (או אני – איזה מתח) ובאמת שם לקחתי עליו "פור" קטן (כי הוא סטה קצת) שאותו הוא הצליח לצמצם בסמר ואף לעבור אותי ב –כמה דקות.

מהניסיון שרכשתי אמש במרוץ וכמסקנה ראשונה אני חושב שמאחר ואין לנו נווט טיס

(לי לפחות) אז אולי כדאי להיעזר ב משהו עם תוכנת ה – נביגיטור FSNavigator.

אולי עכשיו אפשר להכין מראש את הנ"צ ולשתול אותם בתוכנה. (יש המון המון וזה לא קל ואני

לא בטוח שזה ניתן, אבל כרעיון למחשבה) אבל אולי זה יבטל את כל הכף והמתח שיש בתחרות. לא יודע נחשוב על זה.

או כמו שהציע עופר, לקבל את הנקודות מראש. למרות שאני חושב שבחיים האמיתיים הוא צודק אולם

בוירטואלי זה כאילו לא תהיה חוכמה. כי אם אני הייתי מקבל את כל הנקודות מראש לא הייתי מנווט

באמת ומחפש במתח לא רגיל את המקומות אליהם אני צריך להגיע אלא הייתי בדוגמא שמציע עופר

מכין הכל מראש ב – FSNavigator ואז המון מהכף היה נעלם. אבל אולי זה רעיון טוב בכל זאת כי זה ממלא את מקומו של הנווט ואתה כטיס פנוי לטיסה וכל מה שקשור בה.

אתם הצעירים תחשבו על זה ותחליטו.

וכמסקנה נוספת. תבואו לטוס בנגב ולנווט שם גם לא במרוצים. זה כף בלתי רגיל. אבל תקפידו על

נהלי הטיסה באזור (ראו מפות) כי הרבה שטחי אימון וכאלה יש שם ואנחנו צריכים להקפיד.

ולסכום:

היה המון המון המון כף אמש וחשוב שזה עוזר לרבים מאתנו להכיר את ארצנו הנפלאה.

שוב תודה לכולם.

פורסם

מזל טוב לחגי ולכל הזוכים 8)

וכל הכבוד לעיט תעופה הפטישים על אירוע יוצא דופן כזה , תמשיכו כך =D>

וכמן כמובן לצוות הפיקוח על התמיכה באירוע ועל שירותי הפיקוח והבקרה.

מאד נחמד לראות אירועים כאלה.

פורסם

אבי, חגי לא ממש עקף אותך פשוט מאוד (וזה היה ממש יפה לראות את זה במסלול שלכם)

נמרוד המריא ראשון בערך 10 דק' אח"כ אתה המראת וכ-10 דק' אח"כ חגי (אין לי פה זמנים

מדוייקים כי אני בעבודה). חגי סיים אחריך אבל בערך דקה אחרי בגלל זה הוא בזמן קצר יותר

נימרוד שהגיע ראשון לטללים איבד את הצפון בנק' חצבה, ואז פשוט שלושתכם הגעתם יחד

לחצבה ומשם זה היה ממש צמוד, היה יפה לראות את זה על המכ"ם.

פורסם

מזל טוב חגי.

מההיכרות איתך במפגשים, התרשמתי מאוד מהידע ומהיכולות שלך, כל הכבוד!

כמובן כל הכבוד לעיט, מאוד רציתי לקחת חלק באירוע...

פעם הבאה אל תעשו אירועים בזמן משחקי נבחרת :wink:

פורסם
מזל טוב חגי.

מההיכרות איתך במפגשים, התרשמתי מאוד מהידע ומהיכולות שלך, כל הכבוד!

כמובן כל הכבוד לעיט, מאוד רציתי לקחת חלק באירוע...

פעם הבאה אל תעשו אירועים בזמן משחקי נבחרת :wink:

תאמין לי שאם הייתי יודע.... טוב לא הפסדתי יותר מדי

פורסם
מזל טוב חגי.

מההיכרות איתך במפגשים, התרשמתי מאוד מהידע ומהיכולות שלך, כל הכבוד!

כמובן כל הכבוד לעיט, מאוד רציתי לקחת חלק באירוע...

פעם הבאה אל תעשו אירועים בזמן משחקי נבחרת :wink:

תאמין לי שאם הייתי יודע.... טוב לא הפסדתי יותר מדי

אולי זאת לא הסיבה העיקרית... אבל זו אחת הסיבות שבאו רק 8 טייסים במקום 20 שנרשמו.

אתה כתבת 19 כי אני ביטלתי את ההשתפות עקב כך שהייתי במשחק...

אבל נכון שלא הפסדת יותר מידי, לא נורא. אולי במשחק חוץ יהיה לנו מזל.

ודרך אגב, זאת כבר ההודעה ה-2000 8) (חשבתי שמיותר לפתוח דיון 1000 כמו שמישהו עשה פה פעם :lol: )

אני צוחק :wink:

פורסם

תיקון קל לאבי ולמי שלא יודע,

הכנתי גם נקודות לדרום הארץ, בעצם לכולה, מה שמורידים כרגע מהאתר שלנו זה כולל את כל הארץ,

רק סימו לב הייתה טעות לגבי שתי נקודות, פתחתי שרשור על זה עם תמונות והוראות לסדר את העיניין,

אני אקפיץ את ההודעה הזו.

הנה לינק

http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... 9%E5%E8%F1

פורסם
אבי, חגי לא ממש עקף אותך פשוט מאוד (וזה היה ממש יפה לראות את זה במסלול שלכם)

נמרוד המריא ראשון בערך 10 דק' אח"כ אתה המראת וכ-10 דק' אח"כ חגי (אין לי פה זמנים

מדוייקים כי אני בעבודה). חגי סיים אחריך אבל בערך דקה אחרי בגלל זה הוא בזמן קצר יותר

נימרוד שהגיע ראשון לטללים איבד את הצפון בנק' חצבה, ואז פשוט שלושתכם הגעתם יחד

לחצבה ומשם זה היה ממש צמוד, היה יפה לראות את זה על המכ"ם.

לא עיבדתי את הצפון פשוט טסתי לפי נקודות CVFR ואז שראיתי שCHY חגי מגיע בכלל מכיוון אחר, אז הבנתי שמותר לי לטוס דוך :roll: ואז זה היה קצת מאוחר אבל בכל זאת היינו צמודים שלושתנו במזלג ניצנה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...