Joel Strikovsky פורסם אפריל 16, 2015 דיווח פורסם אפריל 16, 2015 From: AIS Manager <aism@iaa.gov.il> Date: 2015-04-14 23:27 GMT+03:00 Subject: הרצליה - הגבלות תעופתיות To: טייסים ואוויראים יקרים שלום רב, עקב החלטת הבג"צ לגבי פעילות התעופה בשדה הרצליה, להלן מספר הנחיות תעופתיות, המגדירות אילו תוכניות טיסה ניתן להגיש למודיעין טיס: הפעולות הבאות - אסורות כלל : טיסות פרטיות טיסות רומנטיקה טיסות ניסוי עבור תעשיות ביטחוניות או גופים אחרים טיסות מסחריות שאינן מוגדרות במייל זה (כגון: סיור קווי חשמל, הובלת נוסעים, סיור שמורות הטבע, טיסות פיקוח) טיסות חקלאיות למיניהן (כגון: הדברה ביולוגית, פיזור פתיונות, ריסוס, וכדומה) הפעולות הבאות מאושרות לביצוע עד 15/07/2015 : טיסות הדרכה, לימוד טיסה והכשרת טייסים טיסת מבחן לטייס הפעולות הבאות מאושרות לביצוע עד 15/10/2015 : טיסות מבחן/ניסוי למטוס או לרכיבי המטוס טיסות לצרכי בדק טיסות צילום אווירי טיסות כיבוי אש והצלה טיסות פינוי רפואי טיסות חירום המשך חניית מטוסים בשדה שבסיס האם שלהם הוא הרצליה העברת מטוסים לשדה/מנחת אחר לצורך העברת קבע להלן העתק הנוטאמים שפורסמו: (C0767/15 NOTAMN Q) LLLL/QFALC/IV/NBO/A/000/999/3211N03450E005 A) LLHZ 1504150001 C) 1510152059 E) AD CLSD TO ALL FLTS, EXC TEST PHOTO FIREFIGHTING MEDEVAC AND EMERG FLTS. ACFT PRKG AND MAINT PERMITTED. OUTGOING FERRY FLTS TO OTHER AERODROMES PERMITTED.) (C0768/15 NOTAMN Q) LLLL/QFALC/IV/NBO/A/000/999/3211N03450E005 A) LLHZ 1504150001 C) 1507152059 E) AD CLSD TO PRIVATE FLTS. FLIGHT INSTRUCTION PERMITTED.) בברכת יום נעים http://www.nostal.co.il/cardsimages/stamp.gif Best regards Menachem Shabo AIS ARO & NOF Manager ISRAEL Cell : +972-50-9756218 Office : +972-3-9756218
Noy Farhi פורסם אפריל 16, 2015 דיווח פורסם אפריל 16, 2015 הפלוץ הראשי מר כץ רצח את התעופה האזרחית. יום עצוב מאוד לתעופה האזרחית בישראל.
Lauren Guy פורסם אפריל 16, 2015 דיווח פורסם אפריל 16, 2015 נו בסדר גמור, מה הבעיה, כל המראה הבאה שלי היא לצורך בדיקת כשירותו התעופתית של בורג X.
Or Bahtari פורסם אפריל 16, 2015 דיווח פורסם אפריל 16, 2015 אכן עצוב לראות את המצב הזה - משפיע עליי מאוד באופן אישי. כמובן מחדד שה-NOTAM הזה לא תקף ברשת.
Chris Bell פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 i do think that after 60+ years it’s time to shift mentality in Israel; the guys running things there seem to still live in a war mentality from the 40'sdon’t get me wrong; terror attacks is not a front end war; every country deals with this crap to some degreeyet their kids still get high priority education and the government takes care of what their citizens wantsnot what the army needs 100% of the time; on the expense of education and basic humane economicsthis is bogus; wake up people and elect a normal government with people who think in normal people termsinstead of a select few who grow up with a silver spoon in their mouth; completely detached from a regular Joe real life David Rosenfeld הגיבו לזה 1
amir friedland פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 סגירת השדה הזה במוקדם או במאוחר זה צעד מתבקש שעם כל העבוד לאנשי התעופה לכל סוגיה בארץ הוא צעד נכון וצודק כלפי רוב אזרחי המדינה בגלל הייעוד שהשטח הזה תופס.....השדה הזה לא נסגר כי מתחשק לגורמים בממשלה לסגור אותו אלה כי היא יש דרישה כלפיהם לפעול למען הקמת דירות ובעיקר לצעירים (מה שיוזיל את מכירי הדירות ובכלל) וזו המטרה מאוחרי סגירת השדה - ואין מה לעשות היא פשוט צודקת ונכונה.הבעיה היא האלטרנטיבה , לא ייתכן שהשדה הזה נסגר והמדינה לא מציעה אלטרנטיבה אמיתית ונכונה..
Noy Farhi פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 סגירת השדה הזה במוקדם או במאוחר זה צעד מתבקש שעם כל העבוד לאנשי התעופה לכל סוגיה בארץ הוא צעד נכון וצודק כלפי רוב אזרחי המדינה בגלל הייעוד של השטח שתפס..... הבעיה היא האלטרנטיבה , לא ייתכן שהשדה הזה נסגר והמדינה לא מציעה אלטרנטיבה אמיתית ונכונה שתציל את התעופה הקלה פה במדינה , בזיון. היי ג'נג, זה נכון מה שאתה אומר, סגירת הרצליה זה מהלך טוב במובן מסויים. אתה רוצה לסגור?סבבה. אבל רק לאחר שיהיה שדה תעופה חלופי הכולל תשתיות מתאימות. גם בקבוצת "טייסים עושים טייסים, והמחאה הראשית חושבים כך - במדינת ישראל מה שהאזרח חושב לא מזיזי לדרג העליון. לא יכול להיות מצב בעולם שסוגרים שדה תעופה ביום אחד שמציג הדרכות לכ-0 8 אחוז מטייסי ישראל העתידיים וכולל כ90% מתנועות הפנים הרציות במדינה ולא פחות חשוב הכשרות של חברת אל-על למרות שבמקרה הזה אם הזמן יהיה חוסר בטייסים ויתחילו להסתכל על הטייס האזרחי הפשוט שעשה הכל באופן עצמאי. על נושא האקדמיה אני לא מדבר כי זה חלק מהדרישות שלהם. כמו שזה נראה, ההגבלות שבג"צ נתן הינם ל90 יום, אך כמו כל דבר במדינה בתוך כשלושה חודשים לא יספיקו אפילו לשתול עצי פרי אז בטח שלא לבנות שדה תעופה. (לפי הבנתי גם את החניות של חיפה הפסיקו לבנות בגלל אי הצגת אישור בנייה) חבל שהפלוץ מר כץ שהשמיד את התעופה האזרחית לא מבין זאת... אך בעוד כמה שנים אני בטוח שנשמע כמה כסף הוא קיבל על המהלך הזה. שבוע עצוב מאוד לתעופה האזרחית בישראל שהלכה לעולמה.
amir friedland פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 היי ג'נג, זה נכון מה שאתה אומר, סגירת הרצליה זה מהלך טוב במובן מסויים. אתה רוצה לסגור?סבבה. אבל רק לאחר שיהיה שדה תעופה חלופי הכולל תשתיות מתאימות. גם בקבוצת "טייסים עושים טייסים, והמחאה הראשית חושבים כך - במדינת ישראל מה שהאזרח חושב לא מזיזי לדרג העליון. לא יכול להיות מצב בעולם שסוגרים שדה תעופה ביום אחד שמציג הדרכות לכ-0 8 אחוז מטייסי ישראל וכולל כ90% מתנועות הפנים הרציות במדינה. כמו שזה נראה, ההגבלות שבג"צ נתן הינם ל90 יום, אך כמו כל דבר במדינה בתוך כשלושה חודשים לא יספיקו אפילו לשתול עצי פרי אז בטח שלא לבנות שדה תעופה. (לפי הבנתי גם את החניות של חיפה הפסיקו לבנות בגלל אי הצגת אישור בנייה) חבל שהפלוץ מר כץ שהשמיד את התעופה האזרחית לא מבין זאת... אך בעוד כמה שנים אני בטוח שנשמע כמה כסף הוא קיבל על המהלך הזה. שבוע עצוב מאוד לתעופה האזרחית בישראל שהלכה לעולמה. אכן מסכים איתך , רק צריך לחדד שהמאבק הוא לא לסגור עד שימצא אלטרנטיבה נכונה ולא על לא לסגור כלל.. Joel Strikovsky הגיבו לזה 1
Heinan Cabouly פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 היי ג'נג, זה נכון מה שאתה אומר, סגירת הרצליה זה מהלך טוב במובן מסויים. אתה רוצה לסגור?סבבה. אבל רק לאחר שיהיה שדה תעופה חלופי הכולל תשתיות מתאימות. גם בקבוצת "טייסים עושים טייסים, והמחאה הראשית חושבים כך - במדינת ישראל מה שהאזרח חושב לא מזיזי לדרג העליון. לא יכול להיות מצב בעולם שסוגרים שדה תעופה ביום אחד שמציג הדרכות לכ-0 8 אחוז מטייסי ישראל העתידיים וכולל כ90% מתנועות הפנים הרציות במדינה ולא פחות חשוב הכשרות של חברת אל-על למרות שבמקרה הזה אם הזמן יהיה חוסר בטייסים ויתחילו להסתכל על הטייס האזרחי הפשוט שעשה הכל באופן עצמאי. על נושא האקדמיה אני לא מדבר כי זה חלק מהדרישות שלהם. כמו שזה נראה, ההגבלות שבג"צ נתן הינם ל90 יום, אך כמו כל דבר במדינה בתוך כשלושה חודשים לא יספיקו אפילו לשתול עצי פרי אז בטח שלא לבנות שדה תעופה. (לפי הבנתי גם את החניות של חיפה הפסיקו לבנות בגלל אי הצגת אישור בנייה) חבל שהפלוץ מר כץ שהשמיד את התעופה האזרחית לא מבין זאת... אך בעוד כמה שנים אני בטוח שנשמע כמה כסף הוא קיבל על המהלך הזה. שבוע עצוב מאוד לתעופה האזרחית בישראל שהלכה לעולמה. איפה קצת כבוד לשר במדינת ישראל? גם אם אתה לא מסכים איתו!
Noy Farhi פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 איפה קצת כבוד לשר במדינת ישראל? גם אם אתה לא מסכים איתו! כבוד???? אני לא חושב שצריך לתת כבוד לבן אדם שהורס דבר כל כך חשוב במדינה. ואני אשאל משהו אחר: אתה חושב שאשת שר בממשלה צריכה לקלל את אמא של אחד הטייסים שהגיע להפגנה מול ביתו של השר? אני בטוח שלא.
Stas Harchuk פורסם אפריל 17, 2015 דיווח פורסם אפריל 17, 2015 איפה קצת כבוד לשר במדינת ישראל? גם אם אתה לא מסכים איתו! מכבדים כבן אדם, אבל כשר תחבורה הוא לא משהו(בלשון המעטה), כמות דברים שנעשו בכהונתו כשר תחבורה ובאמת הועילו לתחבורה(ואני לא מדבר על תועלת לקבוצות ספציפיות של אזרחים, אלא לכמיות של מעל 10000 איש) ניתן לספור על האצבעות. לאומת זאת כמות השטיות שהוא עשה לא ניתן לספירה(מתעלם מפניות אזרחים ורשיות, פעול בניגוד להמלצות של הגופים המקצועיים שתחתיו ועוד') סגירת השדה הזה במוקדם או במאוחר זה צעד מתבקש שעם כל העבוד לאנשי התעופה לכל סוגיה בארץ הוא צעד נכון וצודק כלפי רוב אזרחי המדינה בגלל הייעוד שהשטח הזה תופס..... השדה הזה לא נסגר כי מתחשק לגורמים בממשלה לסגור אותו אלה כי היא יש דרישה כלפיהם לפעול למען הקמת דירות ובעיקר לצעירים (מה שיוזיל את מכירי הדירות ובכלל) וזו המטרה מאוחרי סגירת השדה - ואין מה לעשות היא פשוט צודקת ונכונה. הבעיה היא האלטרנטיבה , לא ייתכן שהשדה הזה נסגר והמדינה לא מציעה אלטרנטיבה אמיתית ונכונה.. אם מסתכלים מסביב לשדה, יש שם שטחים פתוחים שלא בשימוש שיכולים להכיל את שדה הרצליה כמה פעמים, ככה שהטיעון של חוסר קרקע לבניה נופל. והיעוד של השטח של ההשדה הינו "חקלאי" ולא שטח ל"מגורים"(בנית בניני מגורים). אשמח לדבר עם אותם צעירים שיוכלו לקנות דירות בהרצליה על גבול כפר שמריהו.
Heinan Cabouly פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 שוב, גם אם מה שהוא עושה לדעתך או לא,מגיע לו כבוד, בטח לא דיבור כזה. ולעניין הדיון, אני כן מסכים עם הגורמים שיש לסגור את הרצליה לחלוטין, ולא מהסיבות שנאמרו. אני מדבר על עניין בטיחותי. לקיים שדה תעופה שמיועד להכשרות (ומתוקף כך קמת הטיסה של הטייסים נמוכה יותר) היא טירוף לדעתי. ראוי שיועבר השדה למקום אחר יותר סטרילי מתושבים.
Noy Farhi פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 ". אני מדבר על עניין בטיחותי. לקיים שדה תעופה שמיועד להכשרות (ומתוקף כך קמת הטיסה של הטייסים נמוכה יותר) היא טירוף לדעתי." אתה רציני? ואני באמת שואל... איכשהו טייסים צרכים ללמוד לטוס את זה אתה יודע נכון? בשביל הסטטיסטיקה, עד היום לא נהרג אזרח חיצוני אף לא אחד מחוץ לגבולות הרצליה. באמת שאין לי סיבה להמשיך את הדיון הזה אחרי המשפט שכתבת למעלה כי זה רק מראה שאתה זורק לאוויר משפטים שאתה בכלל לא מבין בהם, בדיוק כמו שעשית בפיסבוק... הבנת שאתה טועה ויצאת מהקבוצה.
Heinan Cabouly פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 תתפלא, אבל אני מבין מאוד במה שאני מדבר. להחזיק שדה תעופה שמיועד להכשרות כל כך קרוב לבתי מגורים היא טירוף לדעתי, ולא רק לדעתי. לגבי היציאה שלי מהקבוצה, יצאתי מהקבוצה של צילומי חיל האוויר כי לטעמי היא פוגעת בביטחון המדינה,לא כי חשבתי שטעיתי במה שאמרתי. בכל מקרה, ראוי יהיה להקשיב למגוון הדעות הנוגעות לנושא, ולא רק לדעות שמשרתות את דעתך ומטרתך.
amir friedland פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 מכבדים כבן אדם, אבל כשר תחבורה הוא לא משהו(בלשון המעטה), כמות דברים שנעשו בכהונתו כשר תחבורה ובאמת הועילו לתחבורה(ואני לא מדבר על תועלת לקבוצות ספציפיות של אזרחים, אלא לכמיות של מעל 10000 איש) ניתן לספור על האצבעות. לאומת זאת כמות השטיות שהוא עשה לא ניתן לספירה(מתעלם מפניות אזרחים ורשיות, פעול בניגוד להמלצות של הגופים המקצועיים שתחתיו ועוד') אם מסתכלים מסביב לשדה, יש שם שטחים פתוחים שלא בשימוש שיכולים להכיל את שדה הרצליה כמה פעמים, ככה שהטיעון של חוסר קרקע לבניה נופל. והיעוד של השטח של ההשדה הינו "חקלאי" ולא שטח ל"מגורים"(בנית בניני מגורים). אשמח לדבר עם אותם צעירים שיוכלו לקנות דירות בהרצליה על גבול כפר שמריהו. יש לך סימוכין לדברים שאתה אומר ? שרוב הניצול של הקרקע לא ישמש לדיור ? - אני מניח שלא.. אתה אומר את דעתך בתור עובדות זה קצת בעיה.
Elad Zeierman פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 תתפלא, אבל אני מבין מאוד במה שאני מדבר. להחזיק שדה תעופה שמיועד להכשרות כל כך קרוב לבתי מגורים היא טירוף לדעתי, ולא רק לדעתי. לגבי היציאה שלי מהקבוצה, יצאתי מהקבוצה של צילומי חיל האוויר כי לטעמי היא פוגעת בביטחון המדינה,לא כי חשבתי שטעיתי במה שאמרתי. בכל מקרה, ראוי יהיה להקשיב למגוון הדעות הנוגעות לנושא, ולא רק לדעות שמשרתות את דעתך ומטרתך. אולי גם נפסיק ללמד לנהיגה בשכונות מגורים (בפועל נפגעו הולכי רגל בזמן לימוד נהיגה) להבדיל מזה ששדה הרצליה לא הפיל שערה מראשם של התושבים מסביב. ואגב גם נתב"ג משמש להכשרת טייסים מעל תושבי גוש דן עוברים כל יום עשרות חניכים בחברות תעופה (לא רק ישראלייות) שמתלמדים בחברת התעופה אליה הם שייכים, גם זה מסוכן וצריך להפסיק( בלי קשר למפגע הרעש) ולמי שחושב שהשטח מסביב לשדה ישמש לזוגות צעירים חיי בסרט רציני , לדעתי בחוק אין הגדרה מה זה דיור לזוגות צעירים כגון שטח דירה , טווח מחירים 25% אחוז דיור לזוגות צעירים יכול להיות גם מיועד לילדים של תשובה ושרי אריסון, אל תיהיו נאיבים. אין ספק שצריך תחלופה לשדה, למרוחת שלדעתי תושבי הסביבה טפשים אם הם מעדפים צפיפות וזיהום של צפיפות עירונית על פני מה שיש כרגע
Or Bahtari פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 אני לא יודע מה מצבכם הכלכלי אבל כשאתם תוציאו עשרות ומאות אלפי שקלים ותרוקנו חסכונות בשביל להוציא רישיון טיס אתם תבינו. אתם תבינו טוב מאוד את ההרגשה שהשקעה כל כך גדולה שלכם יורדת לטימיון , השדה הזה קיים עוד מתקופת המדנט ועד היום אין אבדות בנפש. חינן (מקווה שניסחתי את השם נכון) , זה הטירוף הכי גדול שאתה מצליח לחשוב עליו שאתה שומע "שדה תעופה הרצליה" , חניכי טיס שמבצעים הקפות/תרגול באזורים? לא טירוף שיש שוליים קצרים היום בכבישים? לא טירוף שאם אינך בעל רכב ורוצה לצאת לטייל ביום שבת אתה לא יכול כי אין לך תחבורה? לא טירוף שחיילים בימי ראשון צריכים לשלם על רכבת ? תסלח לי אבל לשר התחבורה שלנו לא מגיע שום כבוד . מעבר לכך , בוא ואגלה לך סוד : בתחום התחבורה (ספינות/רכבים/מטוסים וכל כלי תחבורה שאתה יכול לחשוב) תאונות קורות ויקרו! , שר התחבורה הטוב בעולם לא יצליח למנוע את זה. אולי נסגור את נתב"ג ? מה דעתך ? הרי זה טירוף שמטוסים נוחתים עוברים מעל תל -אביב/ראשון/חולון/ראש עין, אולי נהפוך למדינת עולם שלישית? יהיה כיף!
amir friedland פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 אני לא יודע מה מצבכם הכלכלי אבל כשאתם תוציאו עשרות ומאות אלפי שקלים ותרוקנו חסכונות בשביל להוציא רישיון טיס אתם תבינו. אתם תבינו טוב מאוד את ההרגשה שהשקעה כל כך גדולה שלכם יורדת לטימיון , השדה הזה קיים עוד מתקופת המדנט ועד היום אין אבדות בנפש. חינן (מקווה שניסחתי את השם נכון) , זה הטירוף הכי גדול שאתה מצליח לחשוב עליו שאתה שומע "שדה תעופה הרצליה" , חניכי טיס שמבצעים הקפות/תרגול באזורים? לא טירוף שיש שוליים קצרים היום בכבישים? לא טירוף שאם אינך בעל רכב ורוצה לצאת לטייל ביום שבת אתה לא יכול כי אין לך תחבורה? לא טירוף שחיילים בימי ראשון צריכים לשלם על רכבת ? תסלח לי אבל לשר התחבורה שלנו לא מגיע שום כבוד . מעבר לכך , בוא ואגלה לך סוד : בתחום התחבורה (ספינות/רכבים/מטוסים וכל כלי תחבורה שאתה יכול לחשוב) תאונות קורות ויקרו! , שר התחבורה הטוב בעולם לא יצליח למנוע את זה. אולי נסגור את נתב"ג ? מה דעתך ? הרי זה טירוף שמטוסים נוחתים עוברים מעל תל -אביב/ראשון/חולון/ראש עין, אולי נהפוך למדינת עולם שלישית? יהיה כיף! כרגע יש אנשים שמצבם הכלכלי לא מאפשר להם לקנות דירה , שזה בא על לפני לעשות רישיון טייס פרטי וזה בדיוק הרציונאל שמאוחרי הסגירה של הרצליה - תגידו מה שתגידו , אבל מה שאתם אומרים זה קונספירציה , כי אחרי הכל באמת מתוכנן לבנות שם יחידות דיור שבשורה התחתונה יזוילו את מחירי הדירות בארץ , והשר כץ או המועצה הארצית לתכנון ולבנייה או שקר כלשהו ממש לא מתכננים להכניס כסף לכיסם הפרטי על חשבון התעופה הקלה ואזרחי המדינה , אז די , טובת הכלל מנצחת , והוזלת מחירי הדירות לכלל אזרחי המדינה באה לפני הסקטור שאפשר לספור אותו באחוזים בודדים מאזרחי המדינה שרוצה לעשות PPL בהרצליה. סגירת הרצליה באה ביחד עם שורה של צעדים נוספים כמ פינוי בסיסי צה''ל במרכז , סיגרת שדה דב וכו שהמטרתם היא טובת אזרחי המדינה ע''י בנייה של יחידות דיור רבות והוזלת המחירים , אז כן המדינה עושה הרבה , ודרך אגב , אני לא חסיד של השר ישראל כץ , אבל הוא דווקא אחד השרים שעשה המון בקדנציה האחרונה שלו ועל זה אין וויכוח , תקראו קצת בגוגל לפני שמשמיצים סתם. אם תקראו את ההחלטה של בגץ - היא תומכת בסגירה אך דורשת אלטרנטיה לשדה , וכך צריך להיות.
Heinan Cabouly פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 אני לא יודע מה מצבכם הכלכלי אבל כשאתם תוציאו עשרות ומאות אלפי שקלים ותרוקנו חסכונות בשביל להוציא רישיון טיס אתם תבינו. אתם תבינו טוב מאוד את ההרגשה שהשקעה כל כך גדולה שלכם יורדת לטימיון , השדה הזה קיים עוד מתקופת המדנט ועד היום אין אבדות בנפש. חינן (מקווה שניסחתי את השם נכון) , זה הטירוף הכי גדול שאתה מצליח לחשוב עליו שאתה שומע "שדה תעופה הרצליה" , חניכי טיס שמבצעים הקפות/תרגול באזורים? לא טירוף שיש שוליים קצרים היום בכבישים? לא טירוף שאם אינך בעל רכב ורוצה לצאת לטייל ביום שבת אתה לא יכול כי אין לך תחבורה? לא טירוף שחיילים בימי ראשון צריכים לשלם על רכבת ? תסלח לי אבל לשר התחבורה שלנו לא מגיע שום כבוד . מעבר לכך , בוא ואגלה לך סוד : בתחום התחבורה (ספינות/רכבים/מטוסים וכל כלי תחבורה שאתה יכול לחשוב) תאונות קורות ויקרו! , שר התחבורה הטוב בעולם לא יצליח למנוע את זה. אולי נסגור את נתב"ג ? מה דעתך ? הרי זה טירוף שמטוסים נוחתים עוברים מעל תל -אביב/ראשון/חולון/ראש עין, אולי נהפוך למדינת עולם שלישית? יהיה כיף! תאמין לי, מי כמוני יודע. FNA המקסימים הודיעו לי שבינתיים המשך הלמידה לרישיון מסחרי שלי יתבצע בשדה מגידו. גם אני מתוסכל מהמצב, אבל אני מבין ששר התחבורה לא בדיוק אשם בזה. יש הרבה גורמים אחרים שאשמים פי כמה ממנו.ובשביל הרקורד, יש הרבה טירופים במדינה הזו, הרצליה, לדעתי, הוא אחד מהם. דעתי האישית והלגיטימית
Stas Harchuk פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 יש לך סימוכין לדברים שאתה אומר ? שרוב הניצול של הקרקע לא ישמש לדיור ? - אני מניח שלא.. אתה אומר את דעתך בתור עובדות זה קצת בעיה. הקרקע נכון לעכשיו עדיין מוגדרת "קרקע לחקלאות" זו אחת הטענות למה קיום השדה הינו "לא חוקי"(נבנה בניגוד לחוק). וקצב הפשרת הקרקעות לבניה(או החלפת יעוד הקרקע) בארץ הרבה יותר איתי מקצב הבניה, לכן לפי הערכתי בניה על קרקע השדה לצורך מגורים לא תתחיל ב3-5 שנים הקרובות גם אם השדה יסגר מחר.
amir friedland פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 הקרקע נכון לעכשיו עדיין מוגדרת "קרקע לחקלאות" זו אחת הטענות למה קיום השדה הינו "לא חוקי"(נבנה בניגוד לחוק). וקצב הפשרת הקרקעות לבניה(או החלפת יעוד הקרקע) בארץ הרבה יותר איתי מקצב הבניה, לכן לפי הערכתי בניה על קרקע השדה לצורך מגורים לא תתחיל ב3-5 שנים הקרובות גם אם השדה יסגר מחר. אז אתה מציע לא לסגור כלל את השדה או לסגור עוד 5 שנים ורק אז להפריש את הקרקע ?
Stas Harchuk פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 אז אתה מציע לא לסגור כלל את השדה או לסגור עוד 5 שנים ורק אז להפריש את הקרקע ? אני אומר שקודם יפרישו את הקרקע למגורים(ובמקביל יבנו שדה מחליף להרצליה) וברגע שהשדה החלופי מוכן יסגרו את הרצליה ויום למחרת יתחילו לבנות דירות למגורים.
Or Bahtari פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 כרגע יש אנשים שמצבם הכלכלי לא מאפשר להם לקנות דירה , שזה בא על לפני לעשות רישיון טייס פרטי וזה בדיוק הרציונאל שמאוחרי הסגירה של הרצליה - תגידו מה שתגידו , אבל מה שאתם אומרים זה קונספירציה , כי אחרי הכל באמת מתוכנן לבנות שם יחידות דיור שבשורה התחתונה יזוילו את מחירי הדירות בארץ , והשר כץ או המועצה הארצית לתכנון ולבנייה או שקר כלשהו ממש לא מתכננים להכניס כסף לכיסם הפרטי על חשבון התעופה הקלה ואזרחי המדינה , אז די , טובת הכלל מנצחת , והוזלת מחירי הדירות לכלל אזרחי המדינה באה לפני הסקטור שאפשר לספור אותו באחוזים בודדים מאזרחי המדינה שרוצה לעשות PPL בהרצליה. סגירת הרצליה באה ביחד עם שורה של צעדים נוספים כמ פינוי בסיסי צה''ל במרכז , סיגרת שדה דב וכו שהמטרתם היא טובת אזרחי המדינה ע''י בנייה של יחידות דיור רבות והוזלת המחירים , אז כן המדינה עושה הרבה , ודרך אגב , אני לא חסיד של השר ישראל כץ , אבל הוא דווקא אחד השרים שעשה המון בקדנציה האחרונה שלו ועל זה אין וויכוח , תקראו קצת בגוגל לפני שמשמיצים סתם. אם תקראו את ההחלטה של בגץ - היא תומכת בסגירה אך דורשת אלטרנטיה לשדה , וכך צריך להיות. בניית בניינים על אדמת כפר שמריהו ממש לא יוזילו את מחירי הדירות בישראל ובטח שהמחיר לא יותאם ל"זוגות צעירים" , אני רוצה לראות חייל משוחרר שיהיה מסוגל להשכיר שם בית (לא מדבר על קנייה אפילו) . מעבר לכך , גם אני לא חסיד של שדה התעופה הרצליה (מסלול קצר , מקומות חניה מוגבלים ולא עומד בשירותים שמעניק שדה בארה"ב נניח) אבל זה הבית של תחום שלם בענף התחבורה שנקרא "תעופה כללית" ! מה אתה אומר על לפנות את נתב"ג לדרום ? הרי מקום במרכז הארץ צריך להיות מנוצל לבנייני מגורים כי הם "יוזילו" את המחירים...
Chris Bell פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 you all seem to have a haze or fog in your eyesthere's always someone with a financial interest behind a move like this; and its major money the current field isn’t generatingit has nothing to do with citizen security; LLBG is surrounded by residential area; with heavy traffic coming in and out!if you want to talk about security for citizen’s; i suggest you start there first!there are thousands of framing acres in Israel that could be converted for residential area’s if this was really the concernthat little patch of land isn’t going to change any existing crowding issues!whoever is justifying this move; is simply tossing sand in your eyes
amir friedland פורסם אפריל 18, 2015 דיווח פורסם אפריל 18, 2015 כמו שאמרתי , נתב''ג זה אחד הברגים המשמעותיים ביותר בישראל , הוא משרת עשרות אלפי נוסעים ביום , רובם ישראלים או תיירים זרים או אנשים עסקים שבשורה התחתונה כל אלו תורמים לכלכת ישראל. וזה למה צריך "לסבול" את המקום שלו כי מציאת אלטרנטיבה לנתב''ג זה באמת נושא קשה שהתדיינו עליו בעבר אבל קשה מאוד לעשות משהו עם המיקום שלו וזה מה יש בוא נגיד.... הרצליה ? כמו שאמרתי הסקטור בציבור שמשתמש בו אחוז בודד ולכן טובת הציבור היא לסגור אותו ולהקים במקום דירות גם אם לא יהיו זולות או מוכנות מהר - זה יותר טוב לציבור מאשר שיהיה שם שדה תעופה לתעופה כללית .