ronenec פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 עוד תמונה מטרמינל 3 - השרוולים... http://www.airliners.net/open.file/689769/L/
Yarden Ben-Dor פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 כמו שאומרים? כן כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גדול!
Yoav פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 שמתי לב שיש שם יותר משרוול 1 לכל שער. אפשר לקבל הסבר?
hagay פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 שמתי לב שיש שם יותר משרוול 1 לכל שער. אפשר לקבל הסבר? 747, כאילו כזה :wink:
Yoav פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 שמתי לב שיש שם יותר משרוול 1 לכל שער. אפשר לקבל הסבר? 747, כאילו כזה :wink: אני יודע שאם יש שני שרוולים אז הכוונה למטוסים גדולים כמו 747, A340 וכו', אבל אם תשים לב השרוולים יוצאים מאותו מבנה וזה מה שבילבל אותי, כי אם תשים לב שני השרוולים יהיה B8 וB9....מישהו יודע מה תהיה השלוחה של הגדולים, הקטנים והבינוניים?
Noam פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 השרוולים שבקצה כל זרוע כזאת יהיו למטוסים הגדולים.
Penguin Pilot פורסם אוקטובר 13, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 13, 2004 עצבני! ממש יפה יהיה שם! Happy flights
×™×•× ×™ לומר פורסם אוקטובר 15, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 15, 2004 לגבי התמונה. השלוחה שבתמונה היא שלוחה B שהיא המערבית ביותר (רואים את קצה השדרה בהמשך ואולם "שחקים"). שלוחות Bו C (שהיא המרכזית) יהיו למטוסים זרים ושלוחה D (מזרחית) תהיה אך ורק לאלעל ולמטוסים ישראליים. החניות יתבצעו כאשר בקצה כל שלוחה יחנו הכבדים ב שלושת השרוולים החיצוניים בדר"כ מספרים 6,7,8,9 (A340,747,777) וככל שהמטוס יותר קטן הוא יחנה יותר פנימה לבסיס השלוחה והמספרים שם הם 2,3,4,5. לכל שלוחה יהיו 8 שרוולים שבסה"כ יש בטרמינל 24 שרוולים. כמו כן יעמדו מטוסים גם ללא שרוולים והתנועה אליהם תהיה באוטובוסים כמו בטרמינל הישן (רק במקרים של ממש עומס כשאין מקום), והם יחנו בשתי חניות קצה בקצוות מתחם טרמינל 3. (בדומה ל J ול K). השרוולים שיוצאים מאותו מקום זה רק נראה כך בתמונה, בפנים המסדרון מחולק ל 2 צדדים ו 2 מפלסים , צד אחד לכל שער שממשיך לשרוול (ימני או שמאלי), מפלס תחתון ליוצאים ומפלס עליון לנכנסים כאשר כל מה שצריך לעשות זה לסגור מחיצה בתוך המסדרון שמפרידה בין המפלס העליון לתחתון. פשוט ומתוחכם באותה מידה, כמו בעשרות שדות תעופה גדולים בעולם.