gal_r פורסם אוקטובר 17, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 17, 2004 שלום, יש לי מספר שאלות ולא רציתי לפתוח דיון חדש... בפאנל של לוני פיין ל757 איך אפשר לבחור את הרדיאל של NAV 2? משמאלו של הHSI נמצא מכשיר שמראה לך את הכיוון של הVOR\ADF ממך... מה שימושו במהלך הטיסה? הוא הרי לא הכי מדוייק, לא מבחינת כיוון החץ. אלא מכך שסקלת הקווים מסביבו לא יכולה להראות לעין את הכיוון המדוייק (אותו מצב בססנה). מה עושים בססנה מהבחינה הזאת?
Ariel פורסם אוקטובר 17, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 17, 2004 אז מהרגע שהתחלתי ללמוד לבד ובעזרת מדריכים באנגלית ועברית הגעתי לתוצאות יפות בטיסה בסימולטור בלי להשתמש בGPS וכו'. ל PMDG יש GPS כבר בנוי ואפשר לראות אותו במוד PLN או MAP, כולל נקודות ציון. את המחשב אפשר לעדכן תוך כדי טיסה, יותר פשוט מה GPS. לטוס עם FSNAV זה לא כיף, אתה בתור טייס כן מתפעל במציאות את ה FMC ואין לך FSNAV שיעשה לך את כלללל העבודה, נכון שזה גם סוג של מחשב טיסה אבל זה לא הדבר "האמיתי"... הרבה פעמים אני מקבל מהפיקוח הוראות לקצר מסלול או ליירט רדיאל של VOR מסויים, אני קודם כל עושה את זה ידנית ואח"כ מעדכן את מחשב הטיסה, כמו כן מחשב הטיסה תמיד לא רלוונטי כשמתקרבים לאישור צפוף בתנועה, הנמכות לגישה וכו', וזה דווקא כיף. עשיתי גם טיסות ללא FMC עם כיוון VOR לפי מפה שהכנתי ב FSNAV, לשם זה ה FSNAV באמת נועד לדעתי... אז לשאלה הראשונה התשובה היא: כן, אפשר לטוס VOR TO VOR לכל יעד בעולם. כשחוצים את האוקיאנוס אפשר לראות לעקוב במכשיר ה GPS אחר נקודות הציון ולתקן על מנת להגיע לחוף המזרחי של ארה"ב ולא של ארגנטינה.. טיסה נעימה ומעניינת
Oren Geva פורסם אוקטובר 18, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 18, 2004 מצטער אבי, תקלה שלי - ככה זה כשלא בודקים... www.reality-xp.com www.simflyer.net