עבור לתוכן
shachaf yasurr

Special Weekly Event - Ryanair Virtual - Budapest ✈ Ovda !

Recommended Posts

פורסם

12828383_587357144765860_172851665404741
 

חברים יקרים,

לאחר שיחות ודיונים רבים , קיבלנו היום הודעה מחברת 
Ryanair Virtual על חניכת הקו החדש (יחסית) בודפסט עובדה 

האירוע המיוחד ייתקיים בשבת הקרובה 19/03 בין השעה 19:00 עד 22:00 מקומי

בזמן האירוע השבועי תעלה במיוחד בקרת דרום ובשדה התעופה עובדה

 

המראה משוערת של המטוסים מבודפסט הינו בין השעות 14:30-15:30Z 

ללוח שיבוץ פקחים לחצו כאן.

הבהרות בנוגע לשיבוץ פקחים לאירוע:

* שיבוץ לפיקוח באירוע יתבצע ע"י שליחת תגובה בשרשור.

* כל פקח אשר נרשם לפקח באירוע עליו לעשות בהקדם האפשרי BOOK למשמרת שבחר באחת משתי האפשרויות הבאות: באתר החטיבה או דרך VROUTE.



 שיהיה בהצלחה!

פורסם

מציע לחשוב על פתרון איפה תעמידו את המטוסים, אחרי 4 מטוסים דיי נגמרות האופציות הקונבנציונליות.

לדעתי אפשר להשתמש חד פעמי ברחבות הדS, Q ואולי אפילו להחנות מטוסים על מסלול 21L. 

לא בדקתי איך זה נראה בסינרי, אני סתם זורק לאוויר.

1711095.png

פורסם

יש רחבה בחלק הצבאי שביום יום משמשת למוניות אוויריות של ארקיע - http://prntscr.com/afhj4d , יש בה בערך 14 מקומות חניה נוספים
בצוק איתן הכניסו בה מטוסים שנתבג נסגר
אני מאמין שגם אנחנו מסוגלים לזה

פורסם

יש רחבה בחלק הצבאי שביום יום משמשת למוניות אוויריות של ארקיע - http://prntscr.com/afhj4d , יש בה בערך 14 מקומות חניה נוספים

בצוק איתן הכניסו בה מטוסים שנתבג נסגר

אני מאמין שגם אנחנו מסוגלים לזה

אין שם 14 חניות ל737...

צריך לתכנן טוב טוב איך מהנדסים מטוסים על קושרות ובעמדות קצ"מ הצבאיות, אין שם סימונים מתאימים ובעולם האמיתי יש FM שמכוון.

פורסם

אין שם 14 חניות ל737...

צריך לתכנן טוב טוב איך מהנדסים מטוסים על קושרות ובעמדות קצ"מ הצבאיות, אין שם סימונים מתאימים ובעולם האמיתי יש FM שמכוון.

 

 

כמה תנועות אנחנו צופים?

שחף, לא שיבצת אותי עדיין משמרת שנייה בעובדה

 

 

כמו שאלמוג אמר , 

הפקח המנוסה שיפקח על מגדל עובדה יתודך בהתאם איך להשתמש בקושרות ובT\W השונים ובמסלול המקביל כדי לטפל במטוסים 

בנוסף הטייסים עודכנו על כך .

 

צפי לתנועה נכון להיום כ- 20-30 תנועות 

פורסם

אין שם 14 חניות ל737...

צריך לתכנן טוב טוב איך מהנדסים מטוסים על קושרות ובעמדות קצ"מ הצבאיות, אין שם סימונים מתאימים ובעולם האמיתי יש FM שמכוון.

אפשר להכניס שם 7-9 737, ביחד עם ארבעת החניות הרגילות יש 11-13 מקומות להחנות

נניח שהצפי הוא ל20 תנועות, עד שכולם יגיעו כבר חלק יעזבו ככה שחניות יתפנו(מדובר בריינאייר שלא מבזבזים זמן מיותר על הקרקע בשדה היעד)

פורסם

בלי קשר הייתי מבקש מאמרגנים שלהם למסור לטייסים להתנתק מיד עם ההגעה לגייט3...

אני מניח שהאירוע הוא הלוך חזור

פורסם
 

מבקש לעבור לת''א במשמרת השנייה , תודה

אהלן המשמרת השניה תפוסה 

מוזמן להכנס ללוח להתעדכן במה שפנוי ! :P

 

בלי קשר הייתי מבקש מאמרגנים שלהם למסור לטייסים להתנתק מיד עם ההגעה לגייט3...

נמסר להם כמובן בנוסף על מציאת הגישות כמו מרגו שברודוי עשה בזמן כולל הסינרי שלו 

 

אני מניח שהאירוע הוא הלוך חזור

הקונספט של האירוע הינו לכיוון אחד 

אני לא מאמין שמישהו יעשה הלוך חזור 

ואם כן בשביל זה יש לנו את המסלול השני והקושרות האחרות על מנת לדאוג 

לתפעול מקסימלי

 

פורסם
 

אפשר לארגן את זה  שהטייסים יהיו מינימום זמן על הקרקע וימריאו לנתב"ג , זה גם מוסיף תנועות בנתב"ג וגם מפנה את החניות בעובדה.

 

הטייסים באים לחנוך את הקו החדש

אין להם טיסה לב"ג ולכן הם לא יטוסו לשם

 

אומנם בקשת אין מגבלה צבאית, אבל במציאות ה-J10 לא יכול להכיל יותר 8-10 תנועות במקביל.

שלא נדבר על הליכה סביב בעובדה....  :sorry:

נו ו.. ? רוצים שיהיה קצת מעניין לא ? :P

פורסם

 

 

אהלן המשמרת השניה תפוסה 

מוזמן להכנס ללוח להתעדכן במה שפנוי ! :P

 

 

כן ראיתי שביקשו שים לב רק שאני ביקשתי בשעה 14.40 , ובקבוצה אחרי...

וכתבת ששיבוץ לארוע נעשה ע''י תגובה בפוסט , רק אומר...

פורסם

כן ראיתי שביקשו שים לב רק שאני ביקשתי בשעה 14.40 , ובקבוצה אחרי...

וכתבת ששיבוץ לארוע נעשה ע''י תגובה בפוסט , רק אומר...

סבבה תודה 

אשתפר לפעם הבאה

פורסם

לJ10 יש את המגבלות שלו, הכניסה לעובדה וכמו שציינו פה ההליכה סביב מסבכת יותר את העניין.
שווה להכין את הטייסים (מאמין שרובם יהיו זרים??) להכין דלק להמתנות, הרבה המתנות...

עם זאת מתבקש שהתקשורת בין בקרה תל אביב לדרום תהיה הדוקה, תיאום והסכמה לגבי כל מטוס שעובר לדרום. לדעתי - מטוסים ימתינו בים לפני הכניסה לישראל ומי שלא מספיק לו הדלק או לחוץ לנחות יכנס לנחיתה בבן גוריון....

פורסם

לJ10 יש את המגבלות שלו, הכניסה לעובדה וכמו שציינו פה ההליכה סביב מסבכת יותר את העניין.

שווה להכין את הטייסים (מאמין שרובם יהיו זרים??) להכין דלק להמתנות, הרבה המתנות...

עם זאת מתבקש שהתקשורת בין בקרה תל אביב לדרום תהיה הדוקה, תיאום והסכמה לגבי כל מטוס שעובר לדרום. לדעתי - מטוסים ימתינו בים לפני הכניסה לישראל ומי שלא מספיק לו הדלק או לחוץ לנחות יכנס לנחיתה בבן גוריון....

 

צודק 

הם יודעים וקיבלו מידע על השדה 

כמובן שיהיה קשר הדוק

ביום האירוע יהיה תדרוך והכל יוסבר

אורח
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • יצירת חדש...