×�פיק פורסם אוקטובר 23, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2004 שלום לכולם. מספר עידכונים לגבי "עיט תעופה": שודרגה מערכת הדרגות שלנו, כחלק מהיערכות החברה להכנס לתחום הIFR, כמובן גם, במטוסים קלים. רק אנשים אשר דרגתם תיהיה "טייס מכשירים" ומעלה, יורשו לטוס טיסות IFR במסגרת החברה. לעוד פרטים כנסו לעמוד הראשי של אתר החברה: www.ait-air.co.nr הרחבת צי המטוסים: צי המטוסים של "עיט תעופה" הורחב, והתווספו לו 4 מטוסים חדשים. SOCATA TB20(פשוש) PIPER COMANCHE MOONEY BRAVO Cessna 195 להורדה כנסו לעמוד צי המטוסים באתר עיט: www.ait-air.co.nr/fleet.html ה-PATHFINDER של עיט ממשיך להיות פתוח לכל הציבור עד להודעה חדשה. להזכירכם ה-PATHFINDER מכיל כרגע עדיין רק את החלק הצפוני של הארץ. אנחנו עובדים כרגע על צירוף החלק הדרומי למערכת. לעמוד ה-PATHFINDER באתר עיט: www.ait-air.co.nr/path.html עמוד המדריכים שלנו התעדכן במדריך חדש, מדריך לנדב"ר. לעמוד המדריכים: www.ait-air.co.nr/guides.html מרכז ההזמנות של עיט מתעדכן באופן שוטף. מומלץ לעקוב: www.ait-air.co.nr/operations.asp מי שעדיין לא ניסה את עצמו במבחני הידע הכללי של עיט, מומלץ לנסות. כרגע מכיל העמוד רק את המבחן הקל והבינוני, אך אנחנו עובדים על צירוף המבחן הקשה. www.ait-air.co.nr/test.asp עיט:המירוצים! עיט מתחילה במסורת מיוחדת לאחר האירוע האחרון שלה. אנו מתכננים לבצע תחרויות ניווט בסגנון "עיט-המירוץ". כרגע נבנה באתר עמוד "היכל התהילה" של כל מנצחי עיט:המירוץ אשר יגיעו. המנצחים בתחרויות הבאות יקבלו פרסים נחמדים! צפו לזה! כמובן הראשון שנכנס לרשימה הוא חגי יהב אשר ניצח בתחרות האחרונה. למי שלא זוכר על מה אני מדבר, הנה שירשור על הנושא: http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=4462 להשמע בשמחות, וטיסות בטוחות, צוות עיט תעופה. www.ait-air.co.nr
×�פיק פורסם אוקטובר 24, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 24, 2004 כמו כן שכחתי עוד סעיף :oops: מערכת הפורומים של עיט: http://members.lycos.co.uk/aitair/phpBB2/index.php עלו והצליחו! נתראה באוויר!
Oren Geva פורסם אוקטובר 24, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2004 הערה - אני מסתכל על המספט הראשון של הטייס במדריך הנדב"ר שלכם: "טייס: הרצליה שלום, CYZ מבקשים להניע לחיפה בנמוך על פי תוכנית טיסה." מה כאן לא בסדר? אלה בדיוק הדברים שמנציחים טעויות.
Omer k פורסם אוקטובר 24, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2004 הערה - אני מסתכל על המספט הראשון של הטייס במדריך הנדב"ר שלכם: "טייס: הרצליה שלום, CYZ מבקשים להניע לחיפה בנמוך על פי תוכנית טיסה." מה כאן לא בסדר? אלה בדיוק הדברים שמנציחים טעויות. אורן האם זה צריך להיות 4x-CYZ ?
Yoav פורסם אוקטובר 24, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2004 הערה - אני מסתכל על המספט הראשון של הטייס במדריך הנדב"ר שלכם: "טייס: הרצליה שלום, CYZ מבקשים להניע לחיפה בנמוך על פי תוכנית טיסה." מה כאן לא בסדר? אלה בדיוק הדברים שמנציחים טעויות. אורן האם זה צריך להיות 4x-CYZ ? בדיוק, עד שהפקח קורא לך CYZ, אחרת אתה 4X-CYZ.
Omer k פורסם אוקטובר 24, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2004 כמו כן זה צריך להיות מגדל הרצליה, ולא רק הרצליה לפי ההנחיה בכללי אלחוט - דיבור בעברית, בעת הקמת קשר, המטוס ישתמש באותות הקריאה המלאות של שתי התחנות. ... הטייס רשאי לקצר את אות הקריאה שלו רק לאחר שקיצור כזה נעשה תחילה ע"י תחנת הקרקע לדוגמא: אות קריאה מלאה: אות קריאה מקוצר: 4x-abc ארבע ברבאו צ'רלי ארקיע 418 אין קיצור! ארקיע 5940 ארקיע תשע ארבע אפס כמו כן: אם מתברר שהקשר לאברור דיו ושיש הפרעות או קשיי שמיעה, אין להשתמש בקיצורים מכל סוג ועניינים חשובים לבטיחות יאמרו פעמיים עוד משהו מענין: מירשה הנתיב אינו הוראה להמריא או להיכנס למסלול בשימוש. המילה "המראה" תהיה בשימוש רק כאשר מטוס מורשה לעזוב. בכל שאר השלבים, המילה בשימוש תהיה "עזיבה" ----- ההודעות הבאות חייבות להיקרא חזרה ע"י הטייס במלואן. הוראות לגבי גובה כיוון טיסה ואו רדיאל מהירות מירשים לנתיבים, מסדרונות טיסה, אזורי אימון ולמרחבים מוגדרים מסלול בשימוש מירשה להכנס, לנחות על, להמריא על, להסיע בחזרה, לחצות, או לעצור קצת לפני מסלול בשימוש כיול מד גובה דיווח נתוני תחנת מוצא כיוון ת"גמ - vdf שינויי תדרים סוג שירות המכ"ם שניתן יש עוד פרק שלם, אבל הוא ארוך והוא בעיקר מתאר כל מיני ניסחוים להודעות שונות ולכן יש צורך לקרוא את כולו ואין דברים יותר חושבים מאחרים כמו כן הבאתי פה ממש קצת מכל מה שרשום שם, ממולץ מאוד לקרוא, מופיע באתר של אגודת התעופה הישראלית
Oren Geva פורסם אוקטובר 24, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2004 אני מציע שבמדריכים לפחות, אם לא בפרקטיקה, תדייקו. זה לא רצוי להשריש טעויות עוד בשלב הלמידה.