עבור לתוכן
�לעד

*בשביל האנשים הממש מציאותיים (יש קובץ להורדה!) יש תיקון*

Recommended Posts

פורסם

שלום,

אוקיי אז מאז שGUTI צילם בדיון הזה:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=4885

זו התמונה:

07.JPG

ראיתי שיש כזה כיסוי לחלונות הקידמיים של המטוס כמו של הרכב, ועלה לי רעיון לנסות להכין כזה אחד לפלייט, לעשות עוד משהו מכל הדברים הקטנים שעושים לסימולטור שלדעתי, מעלים את רמת המציאות אבל ממש!

אז ניסיתי יצאתי למכונית, הוצאתי את הכיסוי של השמשה, הנחתי על הרצפה, צילמתי אותו, הכנסתי למחשב, גזרתי לקחתי גדלים ואז ערכתי ולבסוף!

הצלחתי לעשות כיסוי שלא נראה לדעתי ממש טוב, כי הוא לא יושב ממש אבל זה הכי טוב שיכולתי, אני לא ממש טוב בדברים האלה, אז הנה התוצאות:

אוקיי אז עשיתי תיקון חברים:

לכל האלה שהורידו את זה שימו לב בתמונה השניה הוספתי כפתור שתוכלו להסתיר את זה ולהפעיל את זה מבלי לבחור את אותו מטוס מההתחלה כמו בגרסה הקודמת.

אז הנה ההורדה החדשה:

http://planet.nana.co.il/eeia/lid1.zip

תהנו לכם וכל בעיה שתתקלו תכתבו בשרשור הזה ואני ינסה לענות לכם.

אגב, את הכפתור כיוונתי לפאנל של ה737 של הdefault אתם יכולים לכוון אותו איך שאתם רוצים דרך קובץ הpanel.cfg לכל מטוס שתרצו..

לפני:

1b.JPG

ואחרי:

2a.JPG

לסיכום:

לא יצא לי ממש טוב בגלל שזה לא נראה יושב טוב אבל בכל זאת..

יש אנשים שיגידו "למה זה טוב" או "זה סתם למה צריך את זה"..

אז זו החשיבה שלהם, אני חושב שכל הדברים הקטנים האלו פשוט עושים את הסימולטור!

הקובץ להורדה:

http://planet.nana.co.il/eeia/lid1.zip

אז תודה, ושבוע טוב..

אלעד

פורסם

מגניב ביותר!!

אני מבקש את הקובץ ... ויש לי שאלה

האם אפשר להכניס אותו לססנה 172?

כי אם כן זה יחסוך לVFS לבנות פנל חדש לססנה לקורס מכשירים -שאין אפשרות לראות החוצה.

אשמח אם תיצור קשר.(פרטים בחתימה)

פורסם

אוקיי אז זה יעבוד בססנה בטוח אבל אם זה יתאים אממ לא חושב שבדיוק כי התאמתי את זה לפאנל של ה737 אתה יכול לערוך את זה קצת ולהתאים, זה לא ממש בעיה..

העלתי את הקובץ לנענע כי אין לי שרת אחר בבקשה:

http://planet.nana.co.il/eeia/lid.zip

יש שם קובץ רידמי ששם כתוב איך להתקין את זה במטוס.

תהנו.

אלעד

פורסם

שלום

אני חדש בפורום אבל עם קצת נסיון בטיסות מכשירים אמיתיות. ביצעתי פעם טיסה בדיוק כזו עם M20 MOONEY מחיפה לירושלים. (זה היה ב1999 כשהשדה עוד עבד, אבל הפלשתינים כבר גנבו את משדר הOUTER MARKER...)

מיד אחרי קיפול גלגלים (מערכת מכנית עם כבלים, משהו זוועה...) ומדפים, המדריך אלון כיסה את החלון הקדמי עם כזה כיסוי בדיוק.

מGALIM טיפסנו על VOR NAT R-185 לגובה 5000 רגל, משם לBGN ומשם ללפי NDB IRM לירושלים. ביצענו שתי הנמכות מכשירים -כדלהלן: מה -NDB יציאה בBACK CORSE, עד ל -5 מייל (בעיקרון ממשיכים עד הOM אבל הוא לא היה קיים) תוך כדי הנמכה ל3500 ואז פניה שמאלה (צפונה ב45 מעלות, טיסה במשך דקה, פניה ב180 מעלות ימינה, התארגנות לתצורת הנמכה (מהירות, PITCH, מדפים, גלגלים ,קיזוז) פניה נוספת לכיוון אלומת הILS, המחטים בILS "מתעוררות לחיים", הנמכה עך הILS עד לגובה החלטה (אם אני זוכר נכון זה 2700רגל) אז אלון הסיר את הכיסוי כדי לראות את המראה המרהיב של אורות המסלול (בירושלים זה לא משהו, בBGN זה מרהיב)

הליכה סביב : המשכנו עד לNDB ואז חתכנו שמאלה ב45 מעלות ואחרי דקה הסתובבנו ימינה חזרה לNDB (תוך כדי טיפוס ל5000) ואז מתחילים את תהליך ההנמכה שוב.

אחרי הפעם השניה המשכנו ישירות לBGN ומשם חזרה. הגענו בקושי לשעת סגירת השדה

(22:00) אם ההיינו מאחרים הוצאות הפעלת השדה היו עלי..

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...