Yarden Ben-Dor פורסם ספטמבר 1, 2017 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2017 אהלן חבר'ה, לאחרונה אנו עדים לעלייה ברמת הפניות של סופרוייזרים לטייסים ולפקחים הטסים ברשת VATSIM כחלק מהרצון לשמור על כללי טיסה בהתאם ל-CoR ול-CoC של הרשת. אני שמח בינתיים לומר שחברי החטיבה עד כה מתנהגים למופת בקטע הזה ואני מבקש שהמגמה הזו תמשיך כך. בכל זאת, כשאתם טסים ומפקחים אתם מייצגים גם אותנו כחטיבה. אמנם אני לא צריך לחדד לכם כלום, אבל רק למען הסר ספק: טייסים: שימו לב שהתנאי הבסיסי לטיסה ברשת היא להיות מחוברים לעמדות שלכם, במיוחד בעת טיסה באיזור מפוקח. אני רק רוצה להבהיר כי נהלי ואטסים מאפשרים שהייה מחוץ לקוקפיט למשך עד 30 דק באיזור לא מפוקח. כלומר: סופרוייזר שלח לכם הודעה לשם בדיקת נוכחות? יש לכם 30 דק' להגיב לו, אחרת אתם מסתכנים בהעפה מהרשת על כל המשתמע מכך: כולל אפשרות לחטוף השעיות שעלולות לגרום טיפול משמעתי אצל ה-DCRM. פקחים: אנא שימו לב שאתם מפקחים עם טווחים בהתאם לעמדות שלכם כפי שכבר ידוע לכם ושאתם מתחברים עם הדרגות והעמדות עליה אתם מוסמכים בלבד. ולכולם: תמשיכו לשמור על שימוש בשפה נאותה הן בטקסט והן בקולי וייצגו אותנו בכבוד. וגם כן, למרות שאין צורך לרשום את זה כאן כי זה די ברור: אם חלילה אתם מרגישים כי במקרים כאלה של התקלות עם סופרוייזר נעשה לכם עוול לא מוצדק, אנא פנו אליי כדי שנוכל לברר את זה ואולי אף לסייע לכם במידת האפשר (אף על פי ששימו לב, אם קיבלתם השעייה בלתי מוצדקת אי אפשר לבטל אותה עד לסיומה). כמו כן, בלי שום קשר, אני מבקש מכל חבר חטיבה אשר סופרוייזר פונה אליו (גם אם זו פנייה ו/או תלונה מוצדקת) שיפנה אליי ליידע אותי על המקרה כולל את זהות הסופרוייזר, שעת המקרה וכד'. אם מדובר בפנייה שהיא לדעתכם לא מוצדקת אף רצוי לצרף צילום מסך מההתכתבות עמו על-מנת שנוכל לסייע לכם עד כמה שניתן. Yarin Halali, Or Belisha, Yoram Benary וגם 4 אחרים הגיבו לזה 7
Noy Farhi פורסם ספטמבר 1, 2017 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2017 תודה רבה ירדן! פקחים,מתלמדים או צופים (Observers) שלא מכירים את המגבלות של הטווחים, מצרף לכם פה ציטוט מה Code Of Conduct של VATSIM. יש לקחת בחשבון שזה מקסימום. מי שיכול להסתפק בפחות ממה שכתוב בCOC שיעשה זאת. Visibility Range. All Air Traffic Controllers are required to set an appropriate visibility range for the position they are manning. The maximum ranges for a given position shall be based on the following table: Clearance Delivery:20 Nautical Miles Ground Control:20 Nautical Miles Tower Control:50 Nautical Miles Approach Control:150 Nautical Miles Departure Control:150 Nautical Miles Enroute (Center) Control:600 Nautical Miles Observers: 300 Nautical Miles" Yarin Halali, Yoram Benary וגם Yuval Levi הגיבו לזה 3