עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

מכרז רשמי לתפקידי מנהל חטיבה ומנהל מחלקת הדרכה

Recommended Posts

אהלן חבר'ה,

כפי שציינתי בכנס שנערך ביום שלישי ה-19.12 הגשתי באופן רשמי את התפטרותי מתפקיד מנהל החטיבה, ואשר תיכנס לתוקפה בתאריך ה-15.4.2018. לשם כך ובהתאם לקול הקורא הבלתי רשמי הריני להודיעכם כי אני פותח הפעם מכרז רשמי לתפקידים מנהל החטיבה ומנהל מחלקת הדרכת פקחים. כל מי שרואה עצמו מתאים בהתאם לקריטריונים המפורטים מטה מוזמן לשלוח לי מייל לכתובת vatil1@vatil.org.il.

מכרז לתפקיד מנהל החטיבה - VATIL1

הגדרה: מנהל החטיבה הינו מי שאמון לרכז את כל נושא ניהול החטיבה, ובכללו להוביל את צוות החטיבה והחטיבה בכללה, להטיח את אופן פעילותה השוטף, להיות איש הקשר מול גורמי VATSIM הרשמיים ובכך ליישם את מדיניות הרשת פנימה, ניהול החטיבה מבחינה פיננסית, ואמון על קביעת המדיניות החטיבתית ביחס לשלל נושאים העומדים על סדר היום. תפקיד זה הינו תפקיד ניהולי נטו ומצריך תכונות מפתח המהוות קריטריון קריטי לתפקיד: בגרות, יכולת ניהול, יכולת גישור ויישוב סכסוכים (במידה ויצוצו) ובכלל - רצון ויכולת להשקיע מזמנו הפרטי לשם הבטחת קיומה של החטיבה. כלומר, להפגין נוכחות תמידית הן בפורום והן ב-TS ולהיות נגיש עבור כל מי שיחפוץ.

תקופת כהונה לראש החטיבה תעמוד על שלוש שנים, ועל כן מי שוראה עצמו מתאים חייב לקחת זאת בחשבון. 

דרישות מינימום לתפקיד

1) גיל 18 מינימום - חובה. רצוי אפילו אחרי צבא. יש חשיבות עליונה לדמות של מבוגר אחראי אך מצד שני אף עם תכונות של נמצרות ואנרגטיות. אין בעיה לקחת מישהו בצבא כל עוד הוא זמין לכלל, רצוי עושה יומיות. 

2) על המועמד להחזיק בדרגת פיקוח C1 ומעלה. אני חוזר ומדגיש, מבחינתי כלל זה אינו כלל ברזל וכל מי שמפקח בדרגות זוטרות יותר מוזמן להגיש מועמדות. אנחנו נעזור לו עד אפריל להתקדם ולהגיע לדרגה הייעודה בעזרת תוכנית הדרכה תפורה אישית.

3) אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה! התפקיד דורש תקשורת עם הנהלת ואטסים וכן עם הנהלת חטיבות אחרות ולכן דרישה זו חשובה מאוד.

4) על המועמד להיות בעל עבר משמעתי נקי ברשת VATSIM, וכן ללא עבר משמעותי פנימי בחטיבה. 

5) על המועמד להוות דמות המהווה קונצנזוס עבור הכלל, ואשר מסוגל לאחד את כולם תחת שרביט אחת, כאשר לעתים יצטרך אף לגשר בין קבוצות כאלו ואחרות של אנשים, זאת על מנת להבטיח את פעילותה השוטפת של החטיבה בצורה חלקה.

6) זמן ונגישות - על המועמד להיות מוכן להשקיע מזמנו ולהיות זמין עבור הכלל - בין אם זה לשבת ב-TS באופן יום יומי, בין אם זה להיות מוכן להיות זמין עבור חברי חטיבה בווטסאפ וכד' (לבחירתו האישית) ועוד.

 

מנהל מחלקת הדרכת פקחים - VATIL2

הגדרה: מנהל מחלקת הדרכת הפקחים משמש לרוב בהתאם לשיקול דעתו של מנהל החטיבה כסגנו, זאת משום החשיבות הרבה בתפקיד. לעתים חשיבותו של תפקיד זה עולה על חשיבותו של מנהל החטיבה בכך שמנהל ההדרכה הוא זה שקובע את המדיניות החטיבתית לגבי הדרכה והסמכת פקחים. מנהל מחלקת ההדרכה מנהל תחתיו צוות גדול של מדריכים ועוזרים ועובד צמוד עם מחלקת מבצעים על-מנת להבטיח את המשך פעילותה של החטיבה בצורה חלקה. תפקיד זה הינו תפקיד עוגן מבחינת VATSIM יחד עם מנהל חטיבה. כלומר, במידה ואין מנהל מחלקת הדרכה חטיבה ו/או VACC אינם יכולים להתקיים. 

דרישות מינימום לתפקיד

1) גיל 18 ומעלה. תפקיד זה דורש המון בגרות ובשלות ולכן לפי נסיון העבר התפקיד יינתן רק לאנשים שבשלים לכך. 

2) על המועמד להחזיק בדרגת I1 ומעלה, כלומר להיות בעל עבר הדרכתי וניהולי בצוות ההדרכה. כלומר הנסיון כאן הוא חשוב ואפילו קריטי.

3) על המועמד להיות דמות המהווה קונצנזוס עבור חברי הצוות ולהיות בעל יכולת להוביל אותם בהתאם למדיניות אשר הוא קובע. כלומר, דרך כך להבטיח את המשך פעילותה של מחלקת הדרכה באופן שוטף, באופן שבו פקחים ימשיכו להיות מוסמכים תמיר.

4) על המועמד להיות בעל עבר משמעתי נקי ברשת VATSIM, וכן גם ללא עבר משמעתי פנימי בחטיבה.

5) זמן ונגישות - על המועמד להיות מוכן להשקיע מזמנו ולהיות זמין עבור הכלל - בין אם זה לשבת ב-TS באופן יום יומי, בין אם זה להיות מוכן להיות זמין עבור חברי חטיבה בווטסאפ וכד' (לבחירתו האישית) ועוד.

 

תאריך יעד להגשת מועמדויות: 20.1.2018.

 

בהצלחה לכל המועמדים!!! 


 

קישור לתוכן
Share on other sites

לא נהפוך כי יש כאן לא מעט אנשים אחראיים ופעילים ברשת שלדעתי לא יסכימו לקבל את העובדה שהחטיבה תגיע למצב הזה. אני רק מניח דברים על השולחן ואומר את זה. זה תפקידי בינתיים לומר את זה

קישור לתוכן
Share on other sites

אני חוזר ומדגיש,

כל מי שהגיש לי בקשה בתקופה שפרסמתי את ה"קול קורא" הלא רשמי מתבקש לשלוח לי עכשיו שוב לשם הרשמיות. מבחינתי כל מי שהגיש לי בקשה אז ולא הגיש מחדש שוב לא נכנס לרשימת המועמדים. 

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...