עבור לתוכן
Lior Rubin

טיסה שלא אושרה

Recommended Posts

פורסם

לפני פתיחה, חייב לציין את חוסר הקשב מצד "הנהלת החברה" לכל ההתנהלות מול הטייסים, לפחות מצידי. 

 

לאחר פתח דבר, אשמח לדעת מדוע לא מאשרים לי את ה Pirep האחרון שהוזן? 

זאת למרות שהשארתי פעמיים תגובה להערת ה admin ואף פתחתי קריאת HelpDesk. אך אין כל אישור או תשובה. 

 

רק אפנה להודעה שהשארתי שלשום פה בפורום שלצערי לא זכתה למענה. 

 

בברכה, 

ליאור (ELY899) 

פורסם

היי

ממש התעצבנתי לקרוא את השורה הראשונה שלך מכיוון שזה ממש לא המצב והפיירפ המדובר טופל כעבור רבע שעה מאז שהגשת אותו (אני זוכר אותו טוב מאוד) מאז אנחנו מחכים רק לך (לתגובה) אז לבוא ולהגיד שאין התייחסות זה לא בסדר מצדך.

לפי השאלה שלך אפילו לא קראת את מה שכתבנו לך אצרף לך את זה כאן ותראה שרק התגובה שלנו נמצאת ללא שום מענה מצדך

Help desk לא קשור אליי ולכן לא אוכל לענות בעניין הזה

SmartSelect_20181004-110958_Chrome.jpg

SmartSelect_20181004-110945_Chrome.jpg

פורסם
  לפני ב-4.10.2018 בתוך 08:11 Tomer Israel כתב:

ממש התעצבנתי לקרוא את השורה הראשונה שלך

Expand  

אין טעם להתעצבן, אני רק שואל, אך גם למה שכתבת אתייחס.

 

  ציטוט

לפי השאלה שלך אפילו לא קראת את מה שכתבנו לך אצרף לך את זה כאן ותראה שרק התגובה שלנו נמצאת ללא שום מענה מצדך

Expand  

לו היית מעלה בטובך לקרוא את מה שכתבתי בפוסט היית מבין שלא רק שראיתי את מה שכתבתם אלא גם התייחסתי לדברים:

  ציטוט

זאת למרות שהשארתי פעמיים תגובה להערת ה admin ואף פתחתי קריאת HelpDesk. אך אין כל אישור או תשובה. 

Expand  

 

כפי שציינתי, אחזור ואומר, תשובה ל- Comment הזה הוגש פעמיים (באותו יום בו הושאר ה- Comment ויום לאחר מכן).

משלא קיבלתי כל מענה וכנראה גם לא אקבל לתגובות שהשארתי (בין אם זה מסיבה טכנית שהתגובות שלי לא מועברות ובין אם כל סיבה אחרת) ואף לאחר שפתחתי פניה (שעד לרגע זה לא זכתה למענה) השארתי את הפוסט הזה.

 

 

  לפני ב-4.10.2018 בתוך 08:11 Tomer Israel כתב:

Help desk לא קשור אליי ולכן לא אוכל לענות בעניין הזה

 

Expand  

 אני חושב שזה קצת "ראש קטן" להגיד זה לא אני... הפניה הייתה כלפי "אל על וירטואל" ולא אליך באופן אישי, כך שאני חושב היה אפשר להתייחס לדברים אחרת.

לא זו בלבד, לאחר שהשארתי 2 תגובות ל- Comment ולאחר שפתחתי פניה ב- HelpDesk אף אחד לא חזר אלי.

היה טוב לו היה נעשה בדק בית (בין אם תקלה טכנית נקודתית ובין אם בכל סיבה אחרת) ובטרם מעלים כזו תגובה בפורום.

 

מקווה שהנקודות לשיפור הועברו.

כמובן, שאין זאת פניה אישית אליך או לכל משהו אחר.

 

לטיסות משותפות יחד,

ליאור

פורסם
  לפני ב-4.10.2018 בתוך 14:20 Lior Rubin כתב:

אין טעם להתעצבן, אני רק שואל, אך גם למה שכתבת אתייחס.

 

לו היית מעלה בטובך לקרוא את מה שכתבתי בפוסט היית מבין שלא רק שראיתי את מה שכתבתם אלא גם התייחסתי לדברים:

 

כפי שציינתי, אחזור ואומר, תשובה ל- Comment הזה הוגש פעמיים (באותו יום בו הושאר ה- Comment ויום לאחר מכן).

משלא קיבלתי כל מענה וכנראה גם לא אקבל לתגובות שהשארתי (בין אם זה מסיבה טכנית שהתגובות שלי לא מועברות ובין אם כל סיבה אחרת) ואף לאחר שפתחתי פניה (שעד לרגע זה לא זכתה למענה) השארתי את הפוסט הזה.

 

 

 אני חושב שזה קצת "ראש קטן" להגיד זה לא אני... הפניה הייתה כלפי "אל על וירטואל" ולא אליך באופן אישי, כך שאני חושב היה אפשר להתייחס לדברים אחרת.

לא זו בלבד, לאחר שהשארתי 2 תגובות ל- Comment ולאחר שפתחתי פניה ב- HelpDesk אף אחד לא חזר אלי.

היה טוב לו היה נעשה בדק בית (בין אם תקלה טכנית נקודתית ובין אם בכל סיבה אחרת) ובטרם מעלים כזו תגובה בפורום.

 

מקווה שהנקודות לשיפור הועברו.

כמובן, שאין זאת פניה אישית אליך או לכל משהו אחר.

 

לטיסות משותפות יחד,

ליאור

Expand  

זאת ממש לא שאלה ולא נראה כמו נוסח של שאלה.

קראתי טוב מאוד וגם הצלחתי להתעצבן מהגישה שלך לדברים הללו. ראיתי מה שרשמת אבל הדרך בה רשמת את הדברים מאוד הציקה לי ולכן לא ראית התייחסות ישירה לדברים שכתבת אך הוזכר כי לא ראינו ממך שום תגובה וצורפה לך הוכחה שאליה לא התייחסת

לא קיבלת מענה מאיתנו מכיוון שלא היה שום מענה ממך, לא ציפית שאנחש נכון?

"משלא קיבלתי כל מענה וכנראה גם לא אקבל לתגובות שהשארתי". המשפט הזה שלך מאוד מרתיח מהסיבה שגם שאתה יודע שלא קיבלנו את התגובה אתה ממשיך בשלך כאילו התעלמנו מזה. אתה בעצמך אמרת שיכול להיות שזה עקב סיבות טכניות אז למה ישר לדרוס צוות שלם? אנחנו אשמים בבעיה הטכנית? זה מתבסס על שרתים שעובדים ומתמלאים בנתונים ולפעמים תקלות קורות (שאגב זה לא קשור לצוות הפיירפים ואני בספק אם להנהלת האתר כי בכל זאת זה שרת חיצוני וכנראה שבדיוק את התגובה שלך לא קלט מה לעשות? קורה!).

היית יכול לכתוב את זה בצורה הרבה יותר יפה ולא מתלהמת.

זה ממש לא ראש קטן. אני מנהל צוות הפיירפים ויודע מה קורה בשטח שלי בלבד. הHelp desk לא קשור אליי ואין לי שום אופציה לראות את הפניות שלך שם כך שזה לא רלוונטי ואני עונה לך לעניינים שקשורים אליי. להתייחס לדברים אחרת? מה ציפית שאשקר לך? האופציה האחרת היא לשקר לך שלא קיבלתי את הפנייה שלך ב help desk למרות שאין לי שום גישה לבדוק זאת אני לא מבין אותך באמת.

גם לאחר שנאמר לך כי לא התקבל ממך מענה וצורפו ההוכחות אתה בשלך וחושב שלא ענו לך כי התעלמו או משהו בסגנון אז אחזור ואומר ההודעות שלך על הפיירפ לא התקבלו ולכן קיבלת תשובה בחזרה.

בדק בית תעשה ההנהלה במידה וזה משהו בתחום שליטתה ולא משהו חיצוני אני מבטיח לך שיטפלו.

אבקש ממך לבדוק את עצמך ולא ישר להתלהם, לתקוף ולדרוס צוות שלם שעובד מאוד קשה גם מאחורי הקלעים. היית יכול להגיב בצורה יותר יפה ולא להתחיל לשלוף סכינים.

בנוגע להמשך הטיפול מוזמן להעביר אליי בפרטי את הסיבה למה שהתבקשת להגיב ונראה איך מתקדמים משם.

פורסם

@Tomer Israel לצערי אתה בחרת ועדיין בוחר להיות לא ענייני ולהסיט את הדיון למקום אחר, מצטער כך לא דרכי.

 

למען השלמת התמונה, משלא קבילתי תגובה לתשובות ה- Comments ב- PIREP ואחרי שפתחתי קריאת HELPDESK (שנכון למועד זה עדיין לא נענתה) לא היה לי למי לפנות אלא לפורום.

הפניה דרך הפורום נעשתה להשגת שתי מטרות, האחת היא לברר מה קורה עם ה- PIREP והשניה היא להציף כי אם יש בעיה טכנית שהצוות יהיה מודע אליה.

 

לגופו של עניין, לאן ואיך להעביר התייחסות ל- Comment ?

פורסם
  לפני ב-4.10.2018 בתוך 18:38 Lior Rubin כתב:

@Tomer Israel לצערי אתה בחרת ועדיין בוחר להיות לא ענייני ולהסיט את הדיון למקום אחר, מצטער כך לא דרכי.

 

למען השלמת התמונה, משלא קבילתי תגובה לתשובות ה- Comments ב- PIREP ואחרי שפתחתי קריאת HELPDESK (שנכון למועד זה עדיין לא נענתה) לא היה לי למי לפנות אלא לפורום.

הפניה דרך הפורום נעשתה להשגת שתי מטרות, האחת היא לברר מה קורה עם ה- PIREP והשניה היא להציף כי אם יש בעיה טכנית שהצוות יהיה מודע אליה.

 

לגופו של עניין, לאן ואיך להעביר התייחסות ל- Comment ?

Expand  

ענייני מאוד. פשוט יש דרך לעשות זאת מבלי לתקוף ישר מבלי שיש לך את התמונה השלמה ולא רק מהצד שלך.

כפי שאמרתי שלח לי הודעה פרטית עם הסבר מפורט ונראה איך מתקדמים עם הפיירפ

פורסם
  לפני ב-4.10.2018 בתוך 19:45 Omer Cohen כתב:

אלהן ליאור,
אני מאמין שעניתי לך על כל השאלות שרצית לדעת.

 

Expand  

אכן כך, תודה רבה על האוזן הקשבת והרצון האמיתי לבדוק ולבחון את הדברים לעומקם.

כפי שציינתי בשרשור, הפניה אינה הייתה אישית ומתוך מקום להעלות תקלה/בעיה.

אנצל את ההזדמנות ואומר שאני מלא הערכה רבה, לעמל הרב של "אל על וירטואל" ולכל הצוות, מקצוענים אחד אחד !

 

תודה,

ליאור

אורח
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • יצירת חדש...