Erez Savir פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 מישהו יכול להסביר לי את העניין של התדרים החדשים בבן גוריון? אני הבנתי שמגדל עכשיו על 132.1 גישה נשארה על 120.5 קרקע ממה לא הבנתי מה קרה שם ומה תפקידו של התדר. אם מישהו יכול לעזור לי אני אודה לו מאד. ארז
Itai Ganor פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 שמעתי באטיס של בן גוריון עם הסקאנר. 118.05 זה קרקע west 118.3 קלירנס 129.2 שמעתי אותו והוא עדין פעיל ומנווט מטוסים למסלולים. סבטוחה אחת. גדולה
the pilot פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 זה קרקע west מה זאת אומרת WEST...? בגלל הבנייה החדשה? :roll:
alon_a פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 אני חושב שקרקע מערבי (WEST) זה של טרמינל שלוש וקרקע מזרחי (EAST) זה הישן אם לא אז תקנו אותי בבקשה
Itai Ganor פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 לפי מה שהבנתי מהפיקוח היום הקלרינס 118.3 של כל השדה הרוב חונים בטרמינל 3 בכל זאת יש כמה בטרמינל 1 אחרי המרשה הקלירנס מעביר לקרקע west ששולח מטוסים למסלולים גם שמטוס נכנס הוא עושה אותו דבר ומכניס אותו לשער. לגבי הקרקע 129.3 אין לי מושג מה הוא עושה יכול להיות הקרקע west מעביר את המטוסים אליו לא יודע. אבל זה מה שהבנתי.
Or Netzer פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 אני חושב שברשת זה נשאר אותו דבר... 118.3 מגדל 129.2 קרקע גישה 120.5 סנטר 121.4 במציאות WEST זה הטרמינל החדש שעוד לא פעיל במלואו וEAST זה הישן זה הכל תסתכלו גם בדפית מסומנים לכם ריבועים
Noam פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 קרקע West אחראי על כל התנועה באיזור הטרמינל החדש - בעיקר על ניהול הדחיפות, כניסות ושאר ירקות, מטוסים נכנסים עוברים ישר אל קרקע מערב, מטוסים שיוצאים עוברים תוך כדי הסעה לקרקע מזרח להמשך הוראות כמו חציית 30 או לא. תנו עוד כמה ימים ללמוד את הדברים ואז אדע להסביר יותר טוב.
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 בחטיבות מסוימתו נהוגים כמה כללי ברזל, היוצרים תשתית של אווירה והתנהגות מקצועית. הנה אחד שכדאי שתאמצו כולכם עד שהחטיבה שלנו תכניס אותו לנהליה: חל איסור על חברי חטיבה לעסוק בהדרכת טייסים ופקחים אלא אם הוסמכו לכך על ידי החטיבה. תנו עוד כמה ימים ללמוד את הדברים ואז אדע להסביר יותר טוב.
×™×•× ×™ לומר פורסם נובמבר 4, 2004 דיווח פורסם נובמבר 4, 2004 קצת סדר בדברים .... טרמינל 3 פעיל לחלוטין. לא יוצאות טיסות בינלאומיות מטרמינל 1 (!!!!!!) כל הטיסות הבינלאומיות יוצאות מטרמינל 3 בלבד. הטרמינל עובד כרגע במתכונת חלקית כלומר לוח מפוזר כדי לא לגרום עומס גדול על הטרמינל בבת אחת (אם תשימו לב יש המראות במשך כל היום - גם בלילה) טרמינל 1 מתחיל בשיפוצים עוד שבועיים - שלושה להפיכתו לבניין משרדים ברובו וטרמינל פנים +צ'רטרים ... מה שאומר שמפרקים את הדיוטי פרי. ההפרדה בקשר נוצרה בגלל שמסופי המטענים ומסופי הדואר נשארו פעילים (APRON B ) ובגלל גדילתו "הפתאומית" של הטרמינל נוצר צורך לפצל בין כל איזור טרמינל 3 לשאר מסלולי ההסעה ולכן נוצר GROUND WEST, מגדל הפיקוח לא רואה את את חניות ה B ואת חצי C בטרמינל 3 (הוקם מגדל שליטה בטרמינל 3 שהוא מכווין את המטוסים), כשיוצאים מאזור הטרמינל על ה KILO הMIKE משמש למטוסים שבאים לטרמינל מנחיתה עוברים ל GROUND רגיל. מבחינת VATIL אין לנו טרמינל 3 עד כמה שידוע לי, ולכן אין תנועה בתוך השדה לטרמינל החדש ולכן עובדים כרגיל... כשייצא סינרי של טרמינל 3 + עדכון ל ASRC אז אני בטוח שהמנהלים ישקלו להפעיל את ה GROUND WEST. מקווה שהשכלתם יוני
Izik Bakshi פורסם נובמבר 4, 2004 דיווח פורסם נובמבר 4, 2004 חברים עד שיצא סינרי סקטור והודעה של אחראי הדרכה...כל הדיון פה לא תקף ברשת, להנהתכם בלבד :!:
Amir Paz פורסם נובמבר 4, 2004 דיווח פורסם נובמבר 4, 2004 בחטיבות מסוימתו נהוגים כמה כללי ברזל, היוצרים תשתית של אווירה והתנהגות מקצועית. הנה אחד שכדאי שתאמצו כולכם עד שהחטיבה שלנו תכניס אותו לנהליה:חל איסור על חברי חטיבה לעסוק בהדרכת טייסים ופקחים אלא אם הוסמכו לכך על ידי החטיבה. תנו עוד כמה ימים ללמוד את הדברים ואז אדע להסביר יותר טוב. הבהרה: נועם הוא עוזר ישיר שלי במה שקשור לעידכונים וסינכרון מול העולם האמיתי. עדיף לשאול לפני ואז להגיב. זה שהוא לא מוגדר כ VATILX לא אומר שהוא מחוץ לצוות. עוד רבים יהיו חברי צוות הדרכה בעתיד ללא תיוג של VATILX. לגבי הנהלים: אני בקשר עם אנשים מהמגדל האמיתי ומקווה לבקר שם בקרוב מאוד, מה שאומר שהעידכונים המדויקים יגיעו בהמשך (כמובן שעדיף שיהיה לנו SCENERY ו SECTOR לפני ) יוני לומר: ה"מגדל" שמדובר בטרמינל 3 הינו מרכז התאום של ב"ג. בעבר היה וויכוח בנושא שאולי עמדת GND תהיה ממוקמת על המגדל החדש... לבסוף הוחלט שכל עמדות הפיקוח ינוהלו מהמגדל בלבד מה שאומר שאותו מגדל חדש (מרכז תאום) בשום אופן לא אחראי תפקידי עמדת GND כלשהיא. לגבי התדרים: להמשיך לעבוד לפי התדרים הרגילים עד הודעה מסודרת. זה שמגדל ב"ג מתמודד עם רדיו פירטי ושם תדרים אחרים ב ATIS זה מכובד+ אבל הסוס עוד לא הגיע לחטיבה בברכה,
×™×•× ×™ לומר פורסם נובמבר 4, 2004 דיווח פורסם נובמבר 4, 2004 הבהרה על אי הבנה. מגדל בן גוריון הוא היחיד שמתקשר עם המטוסים על הקרקע. מרכז תאום ושליטה של נתב"ג (החדש בטרמינל 3) משמש לצורך תיאום הטיסות של השדה ונותן נקודת מבט למגדל השדה. הוא לא מדבר עם המטוסים, הוא נותן מידע לגבי המתרחש בקצוות הטרמינל. החלטת התנועה היא של המגדל בלבד (!!!).
Amir Paz פורסם נובמבר 5, 2004 דיווח פורסם נובמבר 5, 2004 הבהרה על אי הבנה.מגדל בן גוריון הוא היחיד שמתקשר עם המטוסים על הקרקע. מרכז תאום ושליטה של נתב"ג (החדש בטרמינל 3) משמש לצורך תיאום הטיסות של השדה ונותן נקודת מבט למגדל השדה. הוא לא מדבר עם המטוסים, הוא נותן מידע לגבי המתרחש בקצוות הטרמינל. החלטת התנועה היא של המגדל בלבד (!!!). מה זאת אומרת "מידע לגבי המתרחש בקצוות הטרמינל" ? ? מרכז תאום ידאג לרכב FOLLOW ME ולזה שבלוח הטיסות הכל יהיה בסדר ולהעביר תוכניות טיסה למגדל ועוד כמה מנהלות...אבל בדיוק כמו שנהגו בעבר מגדל ב"ג לא מקבל שום מידע לגבי סטטוס תנועה של מטוסים ממרכז התאום, לידיעתך מגדל ב"ג עובדים עם מצלמות שמראות להם את רחבת B...מצלמות כאלו עם ג'ויסטיק שניתן לכוון אותם וככה רואים את החניה. מה שנראה לי שגם בחדש זה באותה שיטה... וזה בבדיקה