e_dor פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 רן הסביר לי. בבצרה פלוטו יתן לך את הכיוון אליו אתה טס ואתה שם ב-NAV1 כבר לפני ההמראה את התדר (112.4) וככה ה-DME ייתן לך את המרחק, כשהוא יכתוב לך שאתה מעל ה-VOR אתה ממשיך רגיל CVFR. עכשיו שאלה - אם אני נרשם וברגע האחרון אצטרף לבטל מסיבה כלשהי, אפשרי או בעייתי ?
kfir פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 רן הסביר לי.בבצרה פלוטו יתן לך את הכיוון אליו אתה טס ואתה שם ב-NAV1 כבר לפני ההמראה את התדר (112.4) וככה ה-DME ייתן לך את המרחק, כשהוא יכתוב לך שאתה מעל ה-VOR אתה ממשיך רגיל CVFR. עכשיו שאלה - אם אני נרשם וברגע האחרון אצטרף לבטל מסיבה כלשהי, אפשרי או בעייתי ? תודה רבה
Or Netzer פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 רן הסביר לי.בבצרה פלוטו יתן לך את הכיוון אליו אתה טס ואתה שם ב-NAV1 כבר לפני ההמראה את התדר (112.4) וככה ה-DME ייתן לך את המרחק, כשהוא יכתוב לך שאתה מעל ה-VOR אתה ממשיך רגיל CVFR. עכשיו שאלה - אם אני נרשם וברגע האחרון אצטרף לבטל מסיבה כלשהי, אפשרי או בעייתי ? אין בעיה זה יתן לנו מרווח קטן ואני לא חושב שלא יהיו מקומות לכולם (בינתיים אחוז ההרשמות נמוך) בקשר למה שאמרת .. לא NAV אלא DME צריך ללחוץ :wink:
Itai Ganor פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 לכל מי שחושש בקשר ליירוט VOR NAT אין לכם מה לדאוג מי שלא יודע IFR יקבל בכל מקרה מי שיוצר קשר מקבל ישר ווקטור ל VOR ואחר כך ווקטור חזרה לכיוון חדרה תכלס הסטייה מהנתיב לא כל כך גדולה את חדרה תוכלו לזהות לפי דעתי מנתניה ולטוס לבד. בהחלט קל מהNAT אפשר לראות את הארובות ושם זה הצומת
Omer k פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 אני לא חשוב שנוכל לקלוט את VOR נתניה. המציאות, ה-VOR הורד לתיקונים לכמה חודשים טובים ויחזור רק בשנה הבאה - 2005. :roll: בכל מקרה, אחרי זה אני אעשה בדיקה של כיוונים מה-VOR ואל ה-VOR ואני אעלה את זה לפה
Itai Ganor פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 בסימולטור אתה לא יכול להוריד את הVOR :? טח
Yoav פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 נראה טוב... רק בגלל בעיות מעצבנות של ניתוקי אינטרנט(ראו נושא בפורום תמיכה:http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?p=46626#46626), איני יכול להשתתף...כבר גרמתי בעיות בלי הרבה תנועה לבקרת ת"א אז עם כזו תנועה אני לא חושב שאני ארצה לנסות בכלל
Shmulik Lin פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 רבותיי אם אנחנו טייסי VFR אנחנו בודאי יודעים שלאחר בצרה יש כביש צפונה שעליו טסים ומטפסים עליו 1500 מי שלא יודע להתעסק עם הכיול של ה-VOR לא יעשה כלום שם ויקבל וקטורים לנקודה זה הכל לאחר הנקודה טסים עצמאית וחוזרים חזרה לכביש הידוע ולנק' חדרה ליד הארובות
Elad Zeierman פורסם נובמבר 24, 2004 מחבר דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 להלן שיבוצי פקחים לארוע מידע על שעת תדריך וערוץ יימסר בפרטי הרצליה- אור נצר פלוטו- אלעד זיירמן חיפה- שמוליק לין שדה דוב- אמיר פז
Itay Zecharia פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 אני אצלם מס' תמונות במהלך האירוע ואעלה אותן בהמשך בפורום צילומים.
Kobi David פורסם נובמבר 24, 2004 דיווח פורסם נובמבר 24, 2004 חברים, למקרה שלא שמתם לב אני רוצה לחזור על מספר עידכונים שהתפרסמו בהודעה של אלעד. מהירות השיוט תיהיה 105 קשר, ולא כפי שפורסם בתחילה. בנוסף כל הטייסים מתבקשים לרשום בשורת ההערות (Remarks) בתכנית הטיסה: VATIL SALUTES NIMROD GERSHUNY. FAREWELL, FRIEND כאשר מתחברים ל VATSIM, צריכים להיות מוכנים להסעה, כלומר, הנעה ובדיקות לפני ההתחברות. וכמובן שחל איסור חד משמעי על חיבור כ OBS במהלך האירוע, לא רוצים להתעסק עם זה באירוע כה חשוב. אני מרוצה מאוד מקצב ההרשמה, ומקווה שנוכל למלא את השמיים לזכרו של נמרוד שצופה בנו. בביקור האחרון שלי אצל הוריו של נמרוד כאשר הלכתי לנחם, דאגתי שבני משפחתו של נמרוד יוכלו לצפות במטס שאנו עורכים. חשוב להיות סבלניים, לא להתרגז אם משהו לא הולך, ותמיד תמיד לזכור את מטרת האירוע. תודה,
Moshe Bensal פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 סתם שאלת תם, האם לא פשוט יותר להפיץ טבלת ניווט, עם נקודות דווח, גובה, כוון, וכו', לדעתי זה ימנע בילבול, וסתם שאלות תם.
Or Netzer פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 סתם שאלת תם, האם לא פשוט יותר להפיץ טבלת ניווט, עם נקודות דווח, גובה, כוון, וכו', לדעתי זה ימנע בילבול, וסתם שאלות תם. אין מה להפיץ טבלת ניווט מיותר לחלוטין. המראה מהרצליה פניה רגילה לבצרה מעבר ישיר (בלי הוראה של הפקח) לפלוטו דיווח לפלוטו שאתה בבצרה + אות קריאה קבלת כיוון לVOR מהVOR ישירות חדרה והמשך כרגיל חדרה פורדיס אתלית גלים מעבר לחיפה הקפה לפי ההוראות + הנמכה לגובה הקפה לפי ההוראות בלבד נגיעה בלי עצירה מלאה יציאה בת גלים (לפי ההנחיות טיפוס ראשוני 1000 המשך טיפוס בהוראת הבקר) ממשיכים 2 מייל מערבית לחוץ בערך לפי הנקודות של הנתיב הרגיל לשדה דוב ולא בעיה לזהות אותם בכלל ממרחק כזה.
רפאל פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 האם המרחב האווירי של מדינת ישראל (הווירטואלית) יהיה פתוח לטיסות נכנסות ויוצאות ? אם כן,הודעתם לכל הטיסות הזרות לא לנחות כאן ? ...
Or Netzer פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 האם המרחב האווירי של מדינת ישראל (הווירטואלית) יהיה פתוח לטיסות נכנסות ויוצאות ?אם כן,הודעתם לכל הטיסות הזרות לא לנחות כאן ? ... לכם הישראלים לא לזרים אנו לא יכולים לסגור עדיין הם בקושי באים לפה :wink: באותו יום בארץ.. היחידים שרשאים לטוס חופשי הם זרים הישראלים מקדישים את כל היום לנמרוד
Moshe Bensal פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 האם יש צורך ברישום תוכנית טיסה? ואם כן, מה רצוי לרשום?
Or Netzer פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 האם יש צורך ברישום תוכנית טיסה? ואם כן, מה רצוי לרשום? בעקרון 99 אחוז מהטיסה זה טיסת ראיה והעיקר שאתה סגור על הנתיב, אם אתה רוצה ואפילו עדיף תרשום bazra--- NAT VOR---hadera--furadis--atlit galim t\g llha\\\ galim atlit furadis olga ושאר הנתיב לשדה דוב בעקרון זה הנתיב היחיד שפעיל באותו ערב אז זה לא ממש משנה מה תרשום העיקר שתרשום בהערות כמו שביקשו
ori porat פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 למארגנים. אני מוציא את CHV. שבמציאות ססנה 172 RG האם יש לו אפשרות לטוס ב182RG ואשמור על 105 קשר? בתודה . אורי.
אורח פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 למארגנים. אני מוציא את CHV. שבמציאות ססנה 172 RG האם יש לו אפשרות לטוס ב182RG ואשמור על 105 קשר? בתודה . אורי. שלילי, C172 בלבד. לא משהו אישי, פשוט למנוע בקשות כגון אני עם F15 ומבטיח 105 על השעון. ועוד משהו קטן, חליק שאלות קיטבג (לא נועד למקרה זה, יותר לשאלות הקודמות).
ori porat פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 לא בא לשאול שום קיטבג. ההפרש בן המטוסים הוא 5-10 K מכשירי. או קי. אין בעיה..
אורח פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 לא בא לשאול שום קיטבג. ההפרש בן המטוסים הוא 5-10 K מכשירי.או קי. אין בעיה.. וללמוד לקרא את כל ההודעה שאתה מגיב אליה, עד הסוף חליק שאלות קיטבג (לא נועד למקרה זה, יותר לשאלות הקודמות). ועל זה נאמר בעברית, תוכנה לא חוקית קופצת בראש :wink:
רפאל פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 האם המרחב האווירי של מדינת ישראל (הווירטואלית) יהיה פתוח לטיסות נכנסות ויוצאות ?אם כן,הודעתם לכל הטיסות הזרות לא לנחות כאן ? ... לכם הישראלים לא לזרים אנו לא יכולים לסגור עדיין הם בקושי באים לפה :wink: באותו יום בארץ.. היחידים שרשאים לטוס חופשי הם זרים הישראלים מקדישים את כל היום לנמרוד אור, לא תסגרו את המרחב האווירי של ישראל,לטיסות זרות ?! שים לב מה רשום כאן : זה אינו ארוע שיגרתי – בזמן הארוע כל המרחב של ישראל סגור לחלוטין פרט לנתיב הארוע- אין טיסות פנים, יוצאות ונכנסות ייטוסו חופשי ללא פיקוח ? בנתב"ג ...? כי הבנתי שכל הפיקוח מועבר לאירוע של נימרוד ז"ל.
Eliran-VFS1 פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 לצערי אף אחד לא רוצה לענות או שלא יודעים! אז השאלה שלי ככה: אחרי בת גלים כשעוברים במרחק 2 מייל בים .ממשיכים לטוס בים כול הדרך ? או שחוזרים לנתיב הרגיל ? *נערך קובי. נקווה מישהו כן יודע ולא קשה לו לרשום כן ולא.
Or Netzer פורסם נובמבר 25, 2004 דיווח פורסם נובמבר 25, 2004 לצערי אף אחד לא רוצה לענות או שלא יודעים! אז השאלה שלי ככה:אחרי בת גלים כשעוברים במרחק 2 מייל בים .ממשיכים לטוס בים כול הדרך ? או שחוזרים לנתיב הרגיל ? נקווה מישהו כן יודע ולא קשה לו לרשום כן ולא לא ראיתי ששאלת בכלל אפילו פעם אחת והתשובה כן אתה טס מקביל לנתיב במרחק 2 מייל בים...