עבור לתוכן
Elad Zeierman

מטס ענק לזכרו של נימרוד גרשוני ז"ל במוצ"ש הקרוב

Recommended Posts

פורסם

רן הסביר לי.

בבצרה פלוטו יתן לך את הכיוון אליו אתה טס ואתה שם ב-NAV1 כבר לפני ההמראה את התדר (112.4) וככה ה-DME ייתן לך את המרחק, כשהוא יכתוב לך שאתה מעל ה-VOR אתה ממשיך רגיל CVFR.

עכשיו שאלה - אם אני נרשם וברגע האחרון אצטרף לבטל מסיבה כלשהי, אפשרי או בעייתי ?

פורסם
רן הסביר לי.

בבצרה פלוטו יתן לך את הכיוון אליו אתה טס ואתה שם ב-NAV1 כבר לפני ההמראה את התדר (112.4) וככה ה-DME ייתן לך את המרחק, כשהוא יכתוב לך שאתה מעל ה-VOR אתה ממשיך רגיל CVFR.

עכשיו שאלה - אם אני נרשם וברגע האחרון אצטרף לבטל מסיבה כלשהי, אפשרי או בעייתי ?

תודה רבה

פורסם
רן הסביר לי.

בבצרה פלוטו יתן לך את הכיוון אליו אתה טס ואתה שם ב-NAV1 כבר לפני ההמראה את התדר (112.4) וככה ה-DME ייתן לך את המרחק, כשהוא יכתוב לך שאתה מעל ה-VOR אתה ממשיך רגיל CVFR.

עכשיו שאלה - אם אני נרשם וברגע האחרון אצטרף לבטל מסיבה כלשהי, אפשרי או בעייתי ?

אין בעיה זה יתן לנו מרווח קטן

ואני לא חושב שלא יהיו מקומות לכולם (בינתיים אחוז ההרשמות נמוך)

בקשר למה שאמרת .. לא NAV אלא DME צריך ללחוץ :wink:

פורסם
לכל מי שחושש בקשר ליירוט VOR NAT אין לכם מה לדאוג מי שלא יודע IFR יקבל בכל מקרה מי שיוצר קשר מקבל ישר ווקטור ל VOR ואחר כך ווקטור חזרה לכיוון חדרה תכלס הסטייה מהנתיב לא כל כך גדולה את חדרה תוכלו לזהות לפי דעתי מנתניה ולטוס לבד.

בהחלט קל מהNAT אפשר לראות את הארובות ושם זה הצומת

פורסם

אני לא חשוב שנוכל לקלוט את VOR נתניה.

המציאות, ה-VOR הורד לתיקונים לכמה חודשים טובים

ויחזור רק בשנה הבאה - 2005. :roll:

בכל מקרה, אחרי זה אני אעשה בדיקה של כיוונים מה-VOR ואל ה-VOR

ואני אעלה את זה לפה

פורסם

רבותיי

אם אנחנו טייסי VFR אנחנו בודאי יודעים שלאחר בצרה יש כביש צפונה שעליו טסים

ומטפסים עליו 1500 מי שלא יודע להתעסק עם הכיול של ה-VOR לא יעשה כלום שם ויקבל וקטורים לנקודה זה הכל לאחר הנקודה טסים עצמאית וחוזרים חזרה לכביש הידוע ולנק' חדרה ליד הארובות

פורסם

חברים, למקרה שלא שמתם לב אני רוצה לחזור על מספר עידכונים שהתפרסמו בהודעה של אלעד.

מהירות השיוט תיהיה 105 קשר, ולא כפי שפורסם בתחילה.

בנוסף כל הטייסים מתבקשים לרשום בשורת ההערות (Remarks) בתכנית הטיסה:

VATIL SALUTES NIMROD GERSHUNY. FAREWELL, FRIEND

כאשר מתחברים ל VATSIM, צריכים להיות מוכנים להסעה, כלומר, הנעה ובדיקות לפני ההתחברות.

וכמובן שחל איסור חד משמעי על חיבור כ OBS במהלך האירוע, לא רוצים להתעסק עם זה באירוע כה חשוב.

אני מרוצה מאוד מקצב ההרשמה, ומקווה שנוכל למלא את השמיים לזכרו של נמרוד שצופה בנו.

בביקור האחרון שלי אצל הוריו של נמרוד כאשר הלכתי לנחם, דאגתי שבני משפחתו של נמרוד יוכלו לצפות במטס שאנו עורכים.

חשוב להיות סבלניים, לא להתרגז אם משהו לא הולך, ותמיד תמיד לזכור את מטרת האירוע.

תודה,

פורסם
סתם שאלת תם, האם לא פשוט יותר להפיץ טבלת ניווט, עם נקודות דווח, גובה, כוון, וכו', לדעתי זה ימנע בילבול, וסתם שאלות תם.

אין מה להפיץ טבלת ניווט

מיותר לחלוטין.

המראה מהרצליה פניה רגילה לבצרה מעבר ישיר (בלי הוראה של הפקח) לפלוטו דיווח לפלוטו שאתה בבצרה + אות קריאה

קבלת כיוון לVOR מהVOR ישירות חדרה והמשך כרגיל חדרה פורדיס אתלית גלים מעבר לחיפה הקפה לפי ההוראות + הנמכה לגובה הקפה לפי ההוראות בלבד נגיעה בלי עצירה מלאה יציאה בת גלים (לפי ההנחיות טיפוס ראשוני 1000 המשך טיפוס בהוראת הבקר) ממשיכים 2 מייל מערבית לחוץ בערך לפי הנקודות של הנתיב הרגיל לשדה דוב

ולא בעיה לזהות אותם בכלל ממרחק כזה.

פורסם

האם המרחב האווירי של מדינת ישראל (הווירטואלית) יהיה פתוח לטיסות נכנסות ויוצאות ?

אם כן,הודעתם לכל הטיסות הזרות לא לנחות כאן ? ...

פורסם
האם המרחב האווירי של מדינת ישראל (הווירטואלית) יהיה פתוח לטיסות נכנסות ויוצאות ?

אם כן,הודעתם לכל הטיסות הזרות לא לנחות כאן ? ...

לכם הישראלים לא

לזרים אנו לא יכולים לסגור

עדיין הם בקושי באים לפה :wink:

באותו יום בארץ.. היחידים שרשאים לטוס חופשי הם זרים

הישראלים מקדישים את כל היום לנמרוד

פורסם
האם יש צורך ברישום תוכנית טיסה? ואם כן, מה רצוי לרשום?

בעקרון 99 אחוז מהטיסה זה טיסת ראיה והעיקר שאתה סגור על הנתיב,

אם אתה רוצה ואפילו עדיף תרשום

bazra--- NAT VOR---hadera--furadis--atlit galim t\g llha\\\ galim atlit furadis olga

ושאר הנתיב לשדה דוב

בעקרון זה הנתיב היחיד שפעיל באותו ערב

אז זה לא ממש משנה מה תרשום

העיקר שתרשום בהערות כמו שביקשו

פורסם
למארגנים.

אני מוציא את CHV. שבמציאות ססנה 172 RG האם יש לו אפשרות לטוס ב182RG ואשמור על 105 קשר?

בתודה . אורי.

שלילי, C172 בלבד.

לא משהו אישי, פשוט למנוע בקשות כגון אני עם F15 ומבטיח 105 על השעון.

ועוד משהו קטן, חליק שאלות קיטבג (לא נועד למקרה זה, יותר לשאלות הקודמות).

פורסם
לא בא לשאול שום קיטבג. ההפרש בן המטוסים הוא 5-10 K מכשירי.

או קי. אין בעיה..

וללמוד לקרא את כל ההודעה שאתה מגיב אליה, עד הסוף

חליק שאלות קיטבג (לא נועד למקרה זה, יותר לשאלות הקודמות).

ועל זה נאמר בעברית, תוכנה לא חוקית קופצת בראש :wink:

פורסם
האם המרחב האווירי של מדינת ישראל (הווירטואלית) יהיה פתוח לטיסות נכנסות ויוצאות ?

אם כן,הודעתם לכל הטיסות הזרות לא לנחות כאן ? ...

לכם הישראלים לא

לזרים אנו לא יכולים לסגור

עדיין הם בקושי באים לפה :wink:

באותו יום בארץ.. היחידים שרשאים לטוס חופשי הם זרים

הישראלים מקדישים את כל היום לנמרוד

אור,

לא תסגרו את המרחב האווירי של ישראל,לטיסות זרות ?!

שים לב מה רשום כאן :

זה אינו ארוע שיגרתי – בזמן הארוע כל המרחב של ישראל סגור לחלוטין פרט לנתיב הארוע- אין טיסות פנים, יוצאות ונכנסות

ייטוסו חופשי ללא פיקוח ?

בנתב"ג ...?

כי הבנתי שכל הפיקוח מועבר לאירוע של נימרוד ז"ל.

פורסם

לצערי אף אחד לא רוצה לענות או שלא יודעים! אז השאלה שלי ככה:

אחרי בת גלים כשעוברים במרחק 2 מייל בים .ממשיכים לטוס בים כול הדרך ? או שחוזרים לנתיב הרגיל ?

*נערך

קובי.

נקווה מישהו כן יודע ולא קשה לו לרשום כן ולא.

פורסם
לצערי אף אחד לא רוצה לענות או שלא יודעים! אז השאלה שלי ככה:

אחרי בת גלים כשעוברים במרחק 2 מייל בים .ממשיכים לטוס בים כול הדרך ? או שחוזרים לנתיב הרגיל ?

נקווה מישהו כן יודע ולא קשה לו לרשום כן ולא

לא ראיתי ששאלת בכלל אפילו פעם אחת

והתשובה כן אתה טס מקביל לנתיב במרחק 2 מייל בים...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...