Elad Zeierman פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 ביום שני בשעה 21:00 תתקיים בחינת פקח על מגדל הרצליה בזמן הבחינה תופעל לטובת העניין - גישה ב"ג ושדה דוב. שימו לב כמה הנחיות לקראת גל הבחינות הקרוב: -בכל בחינה טייס אחד סמוי לפי בחירה יבצע הדמיית תקלה- אני פונה אישי תלטייס הזה לפני הבחינה - בבקשה לא לנדנד. -הטיסות הם טיסות רגילות מה שבא לכם אם יש לי צורך בטיסה מיוחד כנ"ל - אני פונה לטיסים. -בזמן טיסה שלכם בבחינה אין לתת הערות וביקורת לפקח הניבחן. אלא אם כן מדובר בסכנות התנגשות מידיות. נוכחות שלכם חשובה כדי שהבחינה תיהיה בתוקף - אני דיי מרוצה מהבחינות האחרונות ושיתוף הפעולה- זיכרו שגם אתם תרצו להיבחן לא תשמחו אם בחינה לא תכנס לתוקף בגלל חוסר טייסים. צפויות לנו השבו עוד כ שתי בחינות מעשיות על שדה דוב ואימון פקח על פלוטו שיתוף שפעולה שלכם הוא גם לטובתכם בסופו של דבר הפקחים האלה ישרתו אתכם ברגע שתצטרכו טיסה נעימה לכולם ובהצלחה נ.ב- שאלות רק כאן
Ariel פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 נראה לי שאוכל להשתתף הפעם, התענוג יהיה שלי כרגיל. אריאל
hagay פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 אלעד, אפשר לקרוא עליך את הפסוק: "הנה לא ינום ולא ישן שומר שמי ישראל" בע"ה אם השיעור לעילוי נשמת נמרוד יסתיים כמתוכנן אזי אני אגיע. כל הכבוד על ההשקעה, ומכאן אני קורא לכל הפקחים שהשקיעו בהם כל כך הרבה אנא תתנו יותר שעות אויר, אני בטוח שהרבה רוצים הרבה תנועה אחרת אין כל כך חשק לפקח, אבל קחו בחשבון שאם עולים ספונטנית לפקח ללא הודעה מוקדמת אז צריך זמן (לדעתי לפחות שעה) עד שיהיה הרבה תנועה , הצעתי היא שתתחברו תגבירו את הווליום של התוכנה ותמשיכו בעיסוקים כרגיל, ככה טייסים יראו שאתם מחוברים ויגיעו.
e_dor פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 שיהיה המון בהצלחה ! אני מאוד אשתדל לבוא - עם תקלה ובלי
Or Netzer פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 בהצלחה לפקח בואו לעשות תנועה. אלעד אפשר שדה דוב? או שעוד פעם אני יתעלל בפקח :twisted:
Elad Zeierman פורסם דצמבר 5, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 בהצלחה לפקחבואו לעשות תנועה. אלעד אפשר שדה דוב? או שעוד פעם אני יתעלל בפקח :twisted: שרשמתי שדה דוב התכוונתי לבקש שאתה תיהיה
Elad Zeierman פורסם דצמבר 5, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 איזה כיף, להתעלל בשני פקחים :twisted: 3
Eliran-VFS1 פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 איזה כיף, להתעלל בשני פקחים :twisted: קצת לגבי התעללויות האלה. מצד אחד אתם אומרים (יותר נכון צועקים) אסור לעשות תקלות אלא אם כן ותיאמתם עם הפקח או שאין תנועה. בממה שראיתי ב2 בחינות האחרונות לא רק שהיה תנועה ואי אפשר היה להשחיל מילה בקשר גם עשיתם תקלות ללא תיאום. אז לפחות להודיע לפקח מה מתוכנן!!! בכול מקרה בהצלחה לנבחן :wink: :wink:
Kobi David פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 מישהו מתרגש ונכנס ללחץ... איפה היית בבחינות הקודמות להגיד את זה :wink: בכל אופן, חברים האמת היא שהוא קצת צודק, בבחינות האחרונות שהזדמן לי להיות כצופה שמעתי הערות מצד טייסים שנאמרו אומנם לנבחן, אבל נועדו יותר לאוזני הבוחן מאשר לאוזני הנבחן. אנחנו מכירים את הטריק, מיותר.
Elad Zeierman פורסם דצמבר 5, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 איזה כיף, להתעלל בשני פקחים :twisted: קצת לגבי התעללויות האלה. מצד אחד אתם אומרים (יותר נכון צועקים) אסור לעשות תקלות אלא אם כן ותיאמתם עם הפקח או שאין תנועה. בממה שראיתי ב2 בחינות האחרונות לא רק שהיה תנועה ואי אפשר היה להשחיל מילה בקשר גם עשיתם תקלות ללא תיאום. אז לפחות להודיע לפקח מה מתוכנן!!! בכול מקרה בהצלחה לנבחן :wink: :wink: כל תקלה מתןאמת איתי אף אחד לא עושה תקלה בלי אישור שלי בבחינה הראשונה שכחתי לתדרך את הנבחן שיש תקלה בבחינה השניה - הופקו הלקחים והפקח תודרך לפני - למרות שבאותה בחינה הטייס לא ביצע את התקלה. בקשר לתדרוך של הפקח- כל פקח ואני אומר את זה גם בתדריך האישי צריך להיות מוכן תקלה אחת וכל תקלה מאושרת אוטומאטית במידה וטייס מכריז על תקלה ללא אישור שלי הוא כבר חוטף על זה. כמובן שאין מצב שהנבחנים ידעו מי הטייס המתקיל ומתי. בכל מקרה אני יסביר כמה דברים בסיסיים לטובת הכלל: התנועה אמורה להיות עמוסה על הפקח לאשר טיסות בהתאם כמובן שאם הוא מגלה "פחדנות" ומשאיר 2 בהקפה זה ישפיע על ציונו הוא צריך לדעת מה רצוי ולהתאים את זה למצוי זאת אומרת שאם פקח נבחן מסוגל לנהל הקפה גם עם 20 מטוסים מה טוב רק שישמר הסדר אם לא זה יוריד מהציון. הבחינה בדרך כלל 45 דקות עד שעה לפי שיקול שלי בדרך כלל לפקח מגדל בשאיפה מוקצת עמדה מרחבית כגון גישה או CTR אם הפקח לבד כמובן שמתחשבים בציון בהתאם. אפשר לעבור את הבחינה ב -3 צורות. 1- בחינה עוברת - אין צורך בהשגחה- הסמכה מלאה מידית 2- בחינה עוברת- יש צורך בהשגחה - הפקח יפקח על העמדה תחת השגחה עד להודעה חדשה 3- בחינה נכשלת- הפקח לא מוסמך על העמדה- אחרי 14 יום ייגש לבחינה מעשית חוזרת- בחינה כזאת מקבלת משוב מודפס עם כל ההערות וההמלצות.
Eliran-VFS1 פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 מישהו מתרגש ונכנס ללחץ...איפה היית בבחינות הקודמות להגיד את זה :wink: בכל אופן, חברים האמת היא שהוא קצת צודק, בבחינות האחרונות שהזדמן לי להיות כצופה שמעתי הערות מצד טייסים שנאמרו אומנם לנבחן, אבל נועדו יותר לאוזני הבוחן מאשר לאוזני הנבחן. אנחנו מכירים את הטריק, מיותר. עד אתמול לא חשבתי שזה נורא, אבל אתמול שקרה שמטוס עלה על מסלול בזמן שאתה רץ עליו הבנתי עד כמה תקלות שלא תאמו איתך בעיתיות! ובעצמך ראית שכול הסדר שלי ושל גישה התבלגן ונהיה עוד יותר עומס ומטוסים רבים הלכו סביב והרסו את כול הסדר שתוכנן . (מה עוד שבדר"כ הפקחים שאמרו את המשפט:תקלות קודם לתאם עם הפקח ,צועקים תיתנתק !!!) בכול מקרה לא הבנתי איזה טריק ,אשמח אם תסביר למה התכונת כאן או בפרטי! ותחשבו על זה ביי
Yahav Barzilay פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 בהצלחה לנבחן! אני חושב שאתרגל קצת הקפות בשדה..
Omer k פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 אני אני בא, הזמן שורין, אני מקווה שלא יצוץ משזהו בשניה האחרונה. יש אפשרות גם לא להמריא את ססנה נכון? מתחשק לי אירו קומנדר ואני פתוח לתקלות - אין דבר שאני יותר אוהב מלתרגל תקלות... ויש כמה שיכול להעיד על זה שכל פעם שהם עולים למגדל אני רוצה לתרגל תקלות בהצלחה לנבחן!
Or Netzer פורסם דצמבר 5, 2004 דיווח פורסם דצמבר 5, 2004 שמעו אנשים. ההתעללויות זה סתם מילה. בפועל כשעליתי בתור מתעלל קיבלתי הנחיות ברורות מה מותר ומה אסור. כשהפקח גם ככה לחוץ וספק עבר ספק נכשל אלעד לא יפעיל עליו גם תקלה. התקלה שהתבצעה בבחינה הראשונה (במקרה אצלי) הייתה בשעה שלא תהיה לי בעיה לאשר אותה. אם יש 5 מטוסים בהקפה של שדה דוב \ הרצליה ועוד נכנסים ויוצאים להכניס תקלה זה הדבר הכי לא פייר שיכול להיות ואתם צודקים. בפועל זה לא קורה. גם מי שבלי אישור מאלעד עושה את זה סליחה על הביטוי מגעיל. עכשיו הבחינות האלה המעשיות על העמדה, הן הבחינות הכי מתאימות והכי מעולות שיש. בבחינות אלו מגלים את יכולתו האמיתית של הפקח ובקלות אפשר לגלות אם החומר שהוא יודע לוקה בחסר. כמו שאפשר גם להעביר אותו בלי לחשוש בכלל ובלי השגחה בהמשך. דבר זה לא התבצע יותר מדי בעבר וזה דבר מבורך הבחינות המעשיות (לדעתי האישית כמובן). בהצלחה לנבחן באותו יום , אל תתרגש יותר מדי , הם סתם עושים עליך לוחמה פסיכולוגית ובסך הכל הם צוחקים , לרן יש לב זהב הוא סתם צוחק כמו גם לאלעד שיש לו שיקול דעת והוא לא בן אדם שבא להכשיל אף אחד ,אחלה בן אדם. להשמע
Elad Zeierman פורסם דצמבר 6, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 עידכון קטן- שכחתי לתדרך אתכם בקשר למי שבא מצפון כי כנראה פלוטו לא יהיה פעיל- אחרי צומת השרות מנמיכים אוטומאטית ל 1100- לבצרה ויוצרים קשר אוטומאטית עם הרצליה- במקרים חריגים אתן הנחיות בערוץ טקסט או"ק שלי" VATIL9 בהצלחה
Itai Ganor פורסם דצמבר 6, 2004 דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 הייתה אחלה תנועה באזור, אלירן היית אחלה, גם סנטר עלה כרגע 10:40
Avi Dudai פורסם דצמבר 6, 2004 דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 לא יודע אם עברת אבל אני יודע שאתה היית ממש פנטסטי. בעיקר, הקור רוח שלך והשליטה. אצלי עברת. בהצלחה.
Oren Geva פורסם דצמבר 6, 2004 דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 לצערי לא הצלחתי להשתתף כי נשרף לי המסך! רק עכשיו חזרתי עם מסך חדש וחיברתי אותו...
yossilevy פורסם דצמבר 6, 2004 דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 עידכון קטן- שכחתי לתדרך אתכם בקשר למי שבא מצפון כי כנראה פלוטו לא יהיה פעיל-אחרי צומת השרות מנמיכים אוטומאטית ל 1100- לבצרה ויוצרים קשר אוטומאטית עם הרצליה- במקרים חריגים אתן הנחיות בערוץ טקסט או"ק שלי" VATIL9 בהצלחה כל מי שמגיע מהצפון אמור להגיע עד בצרה בגובה 2000 ורק אחר כך באישור הפקח מנמיכים לצלע מת 1100 או אם אין תנועה אפשר להכניס את המטוס בסיס ימנית 29 ולפיינל
Elad Zeierman פורסם דצמבר 6, 2004 מחבר דיווח פורסם דצמבר 6, 2004 תודה לכל הטייסים שבאו תכינו את עצמכם לבחינה נוספת על הרצליה ביום רביעי בשעה 21:00 פרסום מפורט יבוא מחר.. בכל מקרה לגבי תוצאות הבחינה - לטובת הכלל הפעלנו נוהל שהפקח מקבל את התוצאה רק אחרי 24 שעות עם משוב מפורט..נא להעזר בסבלנות ויום נעים התייחסות להתנהגות הטייסים בזמן הבחינה הייתם אחלה רק להקפיד בבקשה על המתנה לרידבק.
אורח פורסם דצמבר 7, 2004 דיווח פורסם דצמבר 7, 2004 בכל מקרה לגבי תוצאות הבחינה - לטובת הכלל הפעלנו נוהל שהפקח מקבל את התוצאה רק אחרי 24 שעות עם משוב מפורט..נא להעזר בסבלנות ויום נעים ומה בדיוק בשורה למעלה לא ברורה לך ? היום בערב תדע.
Eliran-VFS1 פורסם דצמבר 7, 2004 דיווח פורסם דצמבר 7, 2004 תודה רבה על התגובות, ושבאתם לטוס הרגע חזרתי וראיתי את התשובה. חבר'ה! מעכשיו תבואו לבקר אותי במגדל הרצליה! .