עבור לתוכן
E.Z

המפגש אתמול- סיכום

Recommended Posts

פורסם

רציתי להגיד שמאוד נהנתי מהמפגש אתמול על המסלול לא ייאומן איזה כמות כלי רכב הייתה שם בשעה כל כך קטנה של הלילה. כל הכבוד לדורון שבא מרחוק ולכל מי שהגיע.

ללא ספק היה גאוני לחבר את הסורק של אמיר למערכת באוטו שלי. זה שירת אותנו יפה ואפילו יצא לנו לראות עד כמה פיקוח בן גוריון...הוא שכונה בלשון המעטה.

ולסיכום תמונה ברוח הארוע אתמול התמונה צולמה ברחבה של 12 בשעות הצהריים.

LLBG%20August%202003.jpg

פורסם

היה נהדר אתמול

כרגיל תודה לקובי שטורח כל פעם ומסיע אותי (עם הסוברו-ג'יפ) :D

אני ממליץ בחום רב לעשות מפגש כזה באורח קבע זה נהדר וזה תורם המון להכרה של החברים וגם להחליף המון מידע בכל מה שנוגע לתעופה ומדי פעם לראות 747 רץ על 26 ומנתק בשניה האחרונה 8)

שבת שלום...

פורסם

ה security לא עושה שם בעיות? פעם הינו שם - הם עמדו בצד שני של הגדר, אבל לא העיפו אותנו, איך עכשיו?

אני מסכים עם החברה - לראות 3 מטוסים בלילה on final בקו אחד עם המסלול כבר 7 דקות לפני הנחיתב - מדהים!!!

פורסם

הביטחון לא עושה בעיות אם שום דבר לא ניראה לו חשוד.

אתמול הוא עצר ושאל כמה שאלות וחזר מדי פעם לראות שהכל תקין בגלל מספר הרב של האנשים שהיו שם אתמול יחסית לימים אחרים.

יש פעמים שההיתי שם והביטחון בכלל לא עבר.

פורסם

מישהו יכול להסביר לי את הדבר הזה שתמיד תמיד, ב12 בלילה, עולות שתי מכוניות של האבטחה על אחד המסלולים (בדרך כלל 08 ), נעמדות אחת צמוד לשניה, פותחות את הסירנה ומתחילות לעשות פתיחות לאורך המסלול?

מה הקטע עם זה??

פורסם

המכוניות האלה מבצעות ביקורת מסלולים זה בעצם מין חיפוש של גופים זרים על המסלולים כדי שלא יכנסו למנועי המטוסים, זה שהם מנצלים את זה לפתיחות על המסלולים זה חמור מאוד, בחיל האויר זה ניקרא סיבוב גו"ז (גוף זר) ושם אנו עושים זאת על ידי שורה של אנשים שעומרים על המסלולי הסעה ופשוט מתחילים ללכת ומחפשים גופים זרים, הקונקורד שהתרסק אחרי ההמראה נפגע מגוף זר שהיה על המסלול וגם לכל התקלות שהובילו להתרסקות

פורסם

אני אוהב לזרוק לפני ה- V1 ושהפקח לא מסתכל את העטיפות של הבמבה... :lol:

עכשיו ברצינות זה יכול להיות כל מיני דברים שעפו מצידי המסלול לפעמים גם צריך להעיף ציפורים שיושבות שם אולי כל מיני חתיתכות מתכת שעפו מהמטוס (אם זה קורה).

כשהמעוברת חלל נוחתת לדוגמא יום לפני הנחיתה סורקים את המסלול עד לרמה של ניירות שזרוקים שם לדוגמא פעם מצאו שם תנין מהשמורת טבע שלייד שעשה טיול על המסלול.

פורסם

בחיל האויר זה עד לרמה של אבנים קטנות וסיכות וחלקי מתכת קטנים כי הכונס זה פשוט משאבה ששואב כל מה שעובר בדרכה לכן לא לוקחים סיכונים.

גם אחרי שמטוס נוחת תמיד נכנסים קודם לכונס לבדוק להבים (וגם כי ככל שנכנסים יותר מוקדם כה פחות חם :roll: )

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...