עבור לתוכן
�פיק

המלצה על מטוס חינמי ומעולה!!!

Recommended Posts

פורסם

אנ חוזר בי מכל הבעיות שמצאתי במטוס.

לאחר עבודה קצרה על המטוס, וחקירה שלו עד אין סוף.

יש טרנספונדר למטוס והוא נוח לשימוש ועובד מצויין.

מי שעדיין לא הבין איך להפעיל אותו שיפנה אליי.

אפשר להמריא על מטרים ספורים, או כמו שצויין כאן "כמו המראה של מסוק".

וזה פשוט מטוס סוס עבודה!!!

אני ושאדי חזרנו מטיסה עכשיו, וגם הוא שם לב כמה כוח יש למטוס.

רוב הטיסה שלנו הייתה בין 160-170 קשר.

בטיפוס אתה יכול להיות על 150 קשר.

קיצור מטוס סוססססססס

תהנו חבר'ס!

פורסם

לגמרי במקרה - תמונה שלו שפירסמתי הבוקר בפורום אחר ובהקשר אחר:

http://forums.simflight.com/files/cabin_932.jpg

מפתיע אותי שאתה מגלים אותו רק עכשיו. זה לא מטוס חדש בכלל. אחד התוספים החינמיים הטובים ביותר, ממש ברמה של חבילה בתשלום לכל דבר.

נראה חמוד...

אם כבר בעניין של המלצות, האם מישהו יכול להצליץ לי על מטוס קל דו מנועי שיתאים גם לIFR וגם לCVFR?

יואב, הרגע נזכרתי - אם אתה מחפש מטוסים דו מנועיים מעולים וחינמיים שווה לך לבדוק את המטוסים של Milton Shupe - גם מטוסים ברמה של מטוסים בתשלום.

http://www.flightsimonline.com/commander

http://www.flightsimonline.com/howard500

אישית, אני ממליץ במיוחד על ה-AC500 ועל ה-SHRIKE מהלינק הראשון.

פורסם
לגמרי במקרה - תמונה שלו שפירסמתי הבוקר בפורום אחר ובהקשר אחר:

http://forums.simflight.com/files/cabin_932.jpg

מפתיע אותי שאתה מגלים אותו רק עכשיו. זה לא מטוס חדש בכלל. אחד התוספים החינמיים הטובים ביותר, ממש ברמה של חבילה בתשלום לכל דבר.

נראה חמוד...

אם כבר בעניין של המלצות, האם מישהו יכול להצליץ לי על מטוס קל דו מנועי שיתאים גם לIFR וגם לCVFR?

יואב, הרגע נזכרתי - אם אתה מחפש מטוסים דו מנועיים מעולים וחינמיים שווה לך לבדוק את המטוסים של Milton Shupe - גם מטוסים ברמה של מטוסים בתשלום.

http://www.flightsimonline.com/commander

http://www.flightsimonline.com/howard500

אישית, אני ממליץ במיוחד על ה-AC500 ועל ה-SHRIKE מהלינק הראשון.

תודה רבה אורן!

אני דווקא התכוונתי למטוסי בסגנון של הפייפר נבאחו, אבל תודה בכל מקרה!

פורסם

AC500 - ממולץ מאוד.

מטוס נהדר, חינמי - אבל ברמה של תשלום.

מתאים לטיסת מכשירים וראיה. יש קצתת בעיית מהירות בראייה, באופליין הצלחתי להגיע איתו ל-180 קשר בגובה של 1500. צריך ללמוד לשלוט על המנועים שלו.

גלגל אף, שלושה טקסטורות - כולל טקסטורת נאסא :lol: . פסיעה משתנה, ופאנל מדהים.

כמובן, דו מנועי.

פורסם

ערן, תודה על התשובה. המדריך של המטוס מאוד דל בתחום הזה: אם יש לי מצב LOCK בידית הזו, מה זה אומר? פתוח/סגור? אם מישהו נתקל בזה בעבר אשמח אם יעזור, כי ההיגיון שלי מוביל אותי לכמה מקומות, כל אחד הגיוני...

אורן, תודה על הלינק, ממש מדהים.

אפיק, אתה כנראה מתכוון ל-150 מיילים. מד המהירות מודד ב-MPH.

פורסם

לא יצא לי מעולם לטוס על המטוס הזה. אני מטיס 3 מטוסים fuel injected. ב172 בכלל אין ידית כזאת - המערכת אוטומטית לחלוטין. בפייפרים שאני מטיס ישנה ידית עם 2 מצבים: on וoff. מכיוון שalternate air מכניס אוויר חם למנוע הסל"ד יורד אז פשוט תנסה לראות באיזה מצב הסל"ד יורד.

ערן

פורסם

תודה.

אני מניח שהם לא מדלו את התפקוד של הידית, כי אף מצב לא יוצר ירידת RPM...

מן הסתם המצב הדיפולטי הוא לא פעיל, אז כנראה ש-LOCK = פעיל. לא חשבתי על זה קודם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...