ohadn747 פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 אהלן חבר'ה מה קורה? כידוע לכולנו (אני מקווה שידוע) חברת קונטיננטל הזמינה מספר 757 בעלי וינלגטים (לטיסות בינלאומיות... כן כן... מעל האוקיינוס) הוינלגטים משפרים את יכולת הטיסה ואת החיכוך של הכנפיים ולכן מפחיתים את צריכת הדלק... הנה כמה תמונות של ה757 ה"משופר" (ירדן... אולי תעשה צביעה של אלעל לאחד כזה ) http://www.airliners.net/open.file/792605/L/ http://www.airliners.net/open.file/792264/L/ http://www.airliners.net/open.file/792265/L/
hagay פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 אוהד אי אפשר לשים תמונות מאירליינס כך שיוצגו כאן אלה רק לתת לינק אל התמונה, כמו כן שים לב שיש לינק מקוצר מעל התמונה עצמה ואין צורך להעתיק את כל שורת הכתובת מלמעלה.
moti פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 סדר את התמונות, חוץ מה-757 של קונטיננטל יש לדונאלד טראמפ 727 עם winglets http://www.airliners.net/open.file/490395/L/
e_dor פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 סדר את התמונות, חוץ מה-757 של קונטיננטל יש לדונאלד טראמפ 727 עם wingletshttp://www.airliners.net/open.file/490395/L/ מה הקשר לפה ? בתפוז החל דיון בעניין אבל לא צריך כל תגובה מבחוץ לשים גם פה בלי קשר לדיון. 727 עם ווינגלטס זה לא משהו נדיר, אני סתם שמתי את זה כי דובר שם על סוג מטוס זה. ואכן דבר יפה.
Yarden Ben-Dor פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 דור צודק.. אפילו יצא לי בעצמי לראות 727 עם ווינגלטס.. זה היה ב2002 שראיתי 727 של פאן אם (כן כן תאמינו או לא פאן אם) מסיע
moti פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 זה עדיין לא נפוץ במטוס מסוג כזה, אני לא מבין על מה כל המהומה. הבנאדם דיבר על 757, אז נתתי עוד דוגמא על מטוס שזה בכלל לא נפוץ בו.
e_dor פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 זה עדיין לא נפוץ במטוס מסוג כזה, אני לא מבין על מה כל המהומה.הבנאדם דיבר על 757, אז נתתי עוד דוגמא על מטוס שזה בכלל לא נפוץ בו. אז הנה אומרים לך שיש כאלה, לעומת ה-757 שזה הראשון. ה-727 כבר שנים ככה. סתם לידע כללי. שתדע איפה הטעות להשכלה, לא משהו רציני :wink: לילה טוב!
moti פורסם מרץ 10, 2005 דיווח פורסם מרץ 10, 2005 נתתי בדיקה זריזה באירליינרס, לא מצאתי חברה אחת גדולה שהצי של ה-727 מצויד בוינגלטס. כמה ההוספה של הוינגלטס עולה לחברה על כל מטוס ולמה לחברות להתקין את זה במיוחד על מטוסים שחלקם ישנים?