Elad Zeierman פורסם מרץ 17, 2005 דיווח פורסם מרץ 17, 2005 כולם מוזמנים לבחינה על עמדת גישה לבוא ולעשות טיסות בכל ה TMA ובמקביל התקף לב לפקח הניבחן שעה 20:30 יום ראשון -- לא שישי לא שבת ולא נעליים בואו לעזור לחבר שלכם להיתקדם
Or Netzer פורסם מרץ 18, 2005 דיווח פורסם מרץ 18, 2005 דיר באלק תעזרו לקדם פקח גישה תבואו לטוס וככה יהיה פיקוח גם אחרי הבחינה כשהוא יעבור
Elad Zeierman פורסם מרץ 19, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 19, 2005 תזכורת למחר תכינו את המטוסים צריך גם כמה טייסים שייכנסו לארץ מלרנקה ועוד כמה מאילת מי שמעוניין בתקלות לאשר את זה דרכי בלבד אין לבצע תקלות על דעת עצמכם ללא תיאום איתי. וכמובן אל תשאירו את המרחב ריק בבחינה הזאת זה בסך הכל גם לטובתכםץ טיסה מעימה
Elad Zeierman פורסם מרץ 20, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 20, 2005 ושוב..... תזכורת היום בערב ב 20:30 --- תבואו לטוס מה שבא לכם רק שיעבור דרך ה TMA ויינחת באחד מהשדות בתחום אפשר לטוס בכל דבר אפילו אם זה המטאטא של הארי פוטר או מולי האווז.
Yoav פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 אלעד שאלה: בהנחה ות"א לא מחובר, אם למשל אני טס מחיפה להרצליה אז: 1. באיזה שלב אני אמור להתחבר לגישה? 2. האם הפקח אמור לשלוח לי בטקסט להתחבר אליו? כבר קרו מקרים שאני יצרתי קקשר עם הפקח ולא להיפך... שאלה נוספת: האם הנדב"ר יהיה אנגלית גם לטסי הCVFR?
yoni revivo פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 אלעד שאלה:בהנחה ות"א לא מחובר, אם למשל אני טס מחיפה להרצליה אז: 1. באיזה שלב אני אמור להתחבר לגישה? 2. האם הפקח אמור לשלוח לי בטקסט להתחבר אליו? כבר קרו מקרים שאני יצרתי קקשר עם הפקח ולא להיפך... שאלה נוספת: האם הנדב"ר יהיה אנגלית גם לטסי הCVFR? 1. עמדת גישה בהעדר הרצליה ושדה דב לוקחת את הCTRים של השדות. לכן בדרכך להרצליה אתה תקרא בבצרה או לפני ובש"ד בוינגייט או לפני... 2. אם ידוע לך שהעמדה פעילה: תיצור קשר בנקודה או לפני, גם במידה והוא לא שלח לך מסר מקדים (אני אישית לא נתקלתי עדיין במקרה כזה). 3. "בן-גוריון: בכל עמדות הפיקוח בב"ג (כן גם קלירנס וקרקע) מדברים אנגלית, למעט המקרים הבאים: - טיסת CVFR שמדברת עם גישה ב"ג תנהל את השיחה בעברית."
Yoav פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 תודה רבה יוני, לגבי הקריאה בטקסט זה היה בגלל שכבר קרה לי שהיה מחובר מגדל חיפה ואני רציתי לטוס ולא שמתי לב(טסתי הלוך ושוב מיד אחרי החנייה) ואז אחרי שנחתתי בדקתי בסרב אינפו שמגדל חיפה היה מחובר ולא קיבלתי שום הוראה ממנו להתחבר אליו... :?
yoni revivo פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 שילוב של פיצוץ אוכלוסין באוויר וחוסר מקצועיות וסבלנות מוחלט בקרב חלק מהטייסים יצר מבחינתי הרס פשוט מוחלט בהנאה. מה שהכי הכי הרגיז אותי שבעת ערוץ מפוצץ, טייסים על הקרקע חושבים שהם היחידים על הערוץ ולא חושבים אפילו בכיוון לתת זכות קדימה למטוסים באוויר שיכולים להגיע למצבים קריטיים (בלי להזכיר דוגמה מאוד נוצצת "BARAK" שלא ממש זהיתי על פי קולו). אני מקווה שההנהלה תעשה משהו או לפחות תדון בעניין.. מאוד מרגיז באותו הרגע להיות בסביבה האנוכית הזאת. אולי אני סתם מחפש נקודות שליליות כל הזמן, זה עדיין לא משנה את המסקנות שלי. בכל מקרה כל הכבוד לאור על המקצועיות הגבוהה שהוא הציג גם תחת לחץ אטומי כזה שאני בספק אם גם הפקחים הגדולים שלנו היו שורדים..
hagay פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 אולי אני סתם מחפש נקודות שליליות כל הזמן, זה עדיין לא משנה את המסקנות שלי. ואני מסתכל על הצד השני :wink: אחרי הרבה זמן שלא הייתי ברשת יש לי אפשרות להקשיב שוב איך מדברים ברשת, נראה אולי עוד נטוס.
Omer k פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 גם אני נחתתי, פשוט אי אפשר היה להגיד כלום בקשר אפילו לא זבוב בהצלחה לאור. :roll:
Meitar Lugasi פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 נחתתי הרגע אחרי טיסה קצרה מהרצליה לחיפה. לאור- פשוט כל הכבוד על השליטה שלך בעניינים שם פשוט בלאגןן מה שהיה בקשר :|
Stav Lesnichy פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 אני הוא 4X-CYZ ,כל הכבוד לאור שעבד מצוין תחת הלחץ הכבד שהיה על הערוץ ,אנשים תתנו לפקח לדבר ! .אני כשראיתי שאי אפשר לדבר שלחתי הודעת TEXT .
Itay Zecharia פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 שילוב של פיצוץ אוכלוסין באוויר וחוסר מקצועיות וסבלנות מוחלט בקרב חלק מהטייסים יצר מבחינתי הרס פשוט מוחלט בהנאה.מה שהכי הכי הרגיז אותי שבעת ערוץ מפוצץ, טייסים על הקרקע חושבים שהם היחידים על הערוץ ולא חושבים אפילו בכיוון לתת זכות קדימה למטוסים באוויר שיכולים להגיע למצבים קריטיים (בלי להזכיר דוגמה מאוד נוצצת "BARAK" שלא ממש זהיתי על פי קולו). אני מקווה שההנהלה תעשה משהו או לפחות תדון בעניין.. מאוד מרגיז באותו הרגע להיות בסביבה האנוכית הזאת. אולי אני סתם מחפש נקודות שליליות כל הזמן, זה עדיין לא משנה את המסקנות שלי. בכל מקרה כל הכבוד לאור על המקצועיות הגבוהה שהוא הציג גם תחת לחץ אטומי כזה שאני בספק אם גם הפקחים הגדולים שלנו היו שורדים.. שלום יוני, אני הייתי ברק. שילוב של פיצוץ אוכלוסין מסכים איתך, אך לא מוצא שום קשר בין מקצועיות לבין סבלסנות או התפרצות לקשר. בכל כמה דקות כאשר הקשר התפנה, והיו מצבים כאלה, קראתי ברק כדי לבדוק אם הפקח זוכר אותי. תתפלאו שכל פקח "שוכח" מטוסים על הקרקע כשיש בלאגן באוויר, ואלה שעל הקרקע עוד פחות חשובים מאשר אלה שאיבדו מנוע או אלה שצועקים מיידיי. אם אתה חושב שעליך לפנות להנהלה לבירור עניינים אתה מוזמן לעשות כן, אשמח לקבל ביקורת במידה והיא מגיעה. שים לב שהשתמשי רבות בטקסט כדי לחסוך רעשים בקולי. מקווה להשתתף גם בבחינה הבאה, לילה טוב לכולם.
Elad Zeierman פורסם מרץ 20, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 20, 2005 המון המון תודה לכל הטייסים אני יודע שיש קצת סימני שאלה לגבי וקצת מירמור על זמני המתנה ארוכים את התגובה שלי ושל עוד חברי סגל הדרכה בנושא אני יפרסם יותר מאוחר בפורום פיקוח מתחת לשרשור שיונתן פתח בכל מקרה תודה באשר לנבחן.......גזר דין ינתן מחר. ותודה רבה מיוחדת BAW339 ששיחק אותה בשבילי סטייל הוליווד ..אהבתי תודו שזה מקורי וסאדיסטי תקלה עם קונקורד
yoni revivo פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 לגיטימי מצידך למצוא מה שהכי נראה לך. אני תיארתי את העמדה שלי, באוויר, שמסביבי סובבת סביבה מפוצצת תנועה שלפעמים לא מבוקרת ב-100% (כמו במקרה שלי). לשמוע איזה מטוס אחד בקרקע שנכנס בכל חור אפשרי בקשר שהסביבה עדיין לא נרגעה וכל רגע יש הוראה/רידבק, ועוד הסחת דעת בטקסט, פשוט הוציא אותי מכל דעת ומכאן באה המסקנה של חוסר סבלנות ומקצועיות מבחינת דרך ארץ בקשר, באופן כמעט מוחלט, שוב: רלוונטי רק למספר טייסים. יכול באמת שלא יצא לך לשמוע פה ושם תנועות באוויר בקריאות נואשות לבקרה, וזה אולי כן איכשהו מצדיק את ההתנהגות שלך.
Or Netzer פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 חברים שוב אני מתנצל בפני כל אלה שהתייבשו והיו כאלה. ברצוני להעיר מספר הערות. רידבקים קצרים לא להתפרץ וזה נושא שנטחן עשרות פעם היו על הערוץ שלי ביחד בשעת שיא בסביבות ה20 מטוסים וזה ממש ממש לא קל עוד הערה הגיעו לי מטוסים עם סקווק סטנדבי מכל המקומות לא היה אחד שהמריא וזכר לשים תוכי על מצב צ'ארלי וזה מאוד מאוד מקשה ומאוד מאוד מסוכן! זה היה עם 6 מטוסים! ושוב מתנצל :!:
Omer k פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 ותודה רבה מיוחדת BAW339 ששיחק אותה בשבילי סטייל הוליווד ..אהבתי תודו שזה מקורי וסאדיסטי תקלה עם קונקורד חחחחחחחחחחחחחחחח מסכן אור... אני לא רוצה לחשוב מה היה בבחינה הבא :roll: חללית מתרסקת
Itay Zecharia פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 שוב, מסקנות יכולות להגיע ממקור מוטעה, וזהו המקרה המצוין כרגע. לגיטימי לבדוק את איכות הקשר עם הפקח גם בעת אירוע או בחינה, כאשר החורים בקשר מאפשרים כניסה. יש להסיק מסקנות על ביסוס, וכאשר אין לך בסיס מוצדק לטענה זו, כמו שאומרים-"אל תמהר להסיק מסקנות"ף פשוט לא למהר להסיק מסקנות. חוסר סבלנות כנראה נתגלה אצלך בזמן כתיבת התגובה, וחוסר מקצועיות בעת הבנת המצב באותו הרגע. הייתי מציע לך לבדוק שוב את מקורות המסקנות שלך, ולבדוק את ביסוסן, משום שאינך יציב בדבריך. גם אתה במצבים כמו אלו, עליך היה לנהוג בקור רוח, ולא לאבד את הדעת כמו שעשית (לפחות כך אמרת).
hagay פורסם מרץ 20, 2005 דיווח פורסם מרץ 20, 2005 ותודה רבה מיוחדת BAW339 ששיחק אותה בשבילי סטייל הוליווד ..אהבתי תודו שזה מקורי וסאדיסטי תקלה עם קונקורד חחחחחחחחחחחחחחחח מסכן אור... אני לא רוצה לחשוב מה היה בבחינה הבא :roll: חללית מתרסקת שמעתם מה אור אמר לו בסוף, מיד אחרי שהקונקורד הודיע שהוא רואה את המסלול ויש נחיתה אור אומר לו : I LOVE U קרעת אותי אור, זה היה אחלה במקום.
BAW339 פורסם מרץ 21, 2005 דיווח פורסם מרץ 21, 2005 כל אכבוד לאור. ממש כל הטיסה חשבתי איך לבצעה את מצב חירום כ"כ שלא יחקה ולא ידעה על תקלות מראש מעל יוון היה לי תקלה של מהירות גאו"ג ואז אחלתתי לתת תקלות שלב שלב. למרות שעם איתי יודעה שהיה קזה חוסר מיקצויות מצד של מספר טייסים... אוליי היתי שוקל הפשרות לנחות באטונה ולא לאוסיף לחצ אטומי לאור שגם בלי קונקורד היה לא ממש קשה. עם הגעת קונקורד עם כל התקלות שאוספתי.. בעמת כל הכבוד אור! ולטייסים שהיתפרקו בגל תוכ כדי מצב חירום... הם חייבים להגיד תודה רבה להנלה של וטיל שלא אתחילו לנתק אותם מרשת. באמריקה לא היו חושבים פעמיים. רציתי גם לאגיד תודה רבה לעלד-וטיל 9. כל הירוא היה מעוד נחמד וללא ספק קשה מאוד לנבחן גם תודה רבה לכל הטייסים המקצואנים שהשתתפו במבחן וטסו בשמי הארץ. זה היה מאוד נחמד לראות כ"כ הרבה מטוסים בשמיים ובקרקה ובטח תודה רבה לאור! שידור אחרון שלו מייד אחריי עצירה בטקסיואי זרק אותי לדשבוארד של קוקפית תותח! קצר ולאיניין: תודה לכולם מי שהישתתף! אני מעוד נהנתי, ומי שלא יודעה גם אחריי 30 דקות טסטי בחזרה ללונדון תחת פיקוח של אור תודה זו לא כולל טיסים שלו יודעים נועליי התנעגות במצביי חירום או נואלי טיסה באויר מפוקח (Controlled Airspace) לכל אחד ואחד אחר... זה היה הירוע מדהים! תודה! ועוד תוספת אחרונה... לדעתי היה ממש חסר איציק שם. עם הוא היה שם...אז בכלל היה אפשר להגיד שהירואה מושלם
Elad Zeierman פורסם מרץ 21, 2005 מחבר דיווח פורסם מרץ 21, 2005 שכחתי להגיד תודה לאוהד שלו שברגע שהיה צריך אותו להורדת הלחץ בקרקע התייצב... להשמע בבחינות הבאות
אורח פורסם מרץ 21, 2005 דיווח פורסם מרץ 21, 2005 שכחתי להגיד תודה לאוהד שלו שברגע שהיה צריך אותו להורדת הלחץ בקרקע התייצב...להשמע בבחינות הבאות אלעד לא שכחת משהו נוסף ולא פחות חשוב :wink:
danb2000 פורסם מרץ 21, 2005 דיווח פורסם מרץ 21, 2005 הגיעו לי מטוסים עם סקווק סטנדבי מכל המקומותלא היה אחד שהמריא וזכר לשים תוכי על מצב צ'ארלי וזה מאוד מאוד מקשה ומאוד מאוד מסוכן! זה היה עם 6 מטוסים! ושוב מתנצל :!: אני אחד מאלה שהיגיעו עם Squack Stdby סליחה ומחילה טעות שלי!!! לצערי סבלתי גם מתקלת מחשב חמורה ממש בזמן הכניסה ל-FIR (כל הUSB קרסו לי כולל ג'ויסטיק ואזניות + מיקרופון) ולכן הכנסתי את עצמי ועל דעת עצמי לריתוק בנקודת סולין שהיתה הקרובה ביותר. הייתי שמח לקבל תגובות להחלטתי זאת אם משהו חושב שהייתי צריך לעשות משהו אחר, נכון שלא דיווחתי על כך גם בגלל ש: "First aviate then comunicate" וגם בגלל העומס המדובר על הערוץ. לאחר שלא הצלחתי לפתור את הבעייה נאלצתי להתנתק (דיווחתי עם מיקרופון חלופי שחיברתי) כדי לא להוסיף לבלאגן ואני ממש מבואס מזה שלא הצלחתי לנחות כי היה נראה שזה ארוע מדהים למרות שהמטרה היתה בחינת פקח (כל הכבוד אור) רציתי גם לשאול איזה קוד מכיילים על התוכי באיזור ללא פיקוח??? תודה