עבור לתוכן
אורח

מטס הורדת משקל אחרי ארוחת החג - LIRF - EDDF

Recommended Posts

פורסם

היום 21:00 מקומי שלנו, יצא מטס בעור משקל עודף.

בתפריט אוכל דיאטי ודל קלוריות וזאת לאפשר ל LDS להמריא מתחת ל MTOW שלו :lol: ..

BOL UZ806 VERUN UM726 ERNAS T161 PSA PSA2W

זו התוכניות, דפיות באתרים הרגילים.

להית,

רן וקובי

פורסם

עזבו.. אם תשימו אותי פנימה אז לא תוכלו בכלל להמריא ;)... אני במטס משלי.. מטס כבד לא כמוכם.. בנתיים הטייס שלכם הצטמק שם באיזה 30 קילו ככה ב4 חודשי טיסה ;) חחחח

שיהיה לכם בכיף לטוס! יש מצב שאני אצטרף גם

פורסם

טיסת Beauty056 - TUB056 להגיע ליעדה בשלום.

3 CTD בטיסה אחת זה יותר מידי :x

משהו מוזר כזה עוד לא קרה לי וטסתי דיי הרבה בשבוע האחרון וכל הטיסות פרט לזאת היו חלקות ללא כל בעיה.

בנסיון ההתחברות הראשון שלי, ישר חטפתי CTD. למזלי, שמרתי את הטיסה והסיד מראש.

בסיון השני שוב CTD, ומייד לאחריו ביצעתי ריסט.

בשלישי הכל עבד חלק וניראה שנוכל לצאת לדרך.

אחרי תלאות הפקח של רומא, עברנו לפקח של מילאנו, פקח מצויין שאפילו השתמש בכינוי של הטיסה שלי ולא כמו המסטול של רומא. משם לפקח של מינכן שנתן לי את ההנמכה הראשונית ל FL250 וישיר ASPAT וביקש לעשות HO לפקח של LOGAN.

שם חטפתי מסך שחור מול העניים :?

ביקשתי מהפקח להתנתק ולנסות להתחבר שוב לאחר פתרון הבעיה, הוא אישר.

אני מתנתק, אחרי כמה שניות הקוקפיט חוזר לי אל מול העניים, אני מתחבר שוב עם ה SB3, מקבל CTD ואם לא היתי שולט בעצמי, מסך 17" היה עף דרך חלון הממ"ד החוצה ואיתו עוד כמה דברים....

מצטער על ההעלמות, רק אחרי דבר כזה, פשוט כיביתי הכול והלכתי לשון.

שמח שנהניתם מהטיסה ומתוכנית הטיסה :lol:

וקובי לפעם הבאה, תבדוק שאתה לא דורס משהו בחניה :mrgreen:

פורסם

גם לי לא הלך קל... זה התחיל בבעיה חדשה שהתחילה אצלי, בה כל מה שקשור בUSB לא פועל פתאום - והקוקפיט שלי הוא USB לחלוטין: יוק, פדלים, מצערת, MCP, EFIS, EICAS... לא נעים!

כך כולם התעכבו קצת עד שהסתדר לי, ואז כמובן הסימולטור לא נכנס למולטיפלייר ועף החוצה (כמו אצל רן). בסוף אפילו זה הסתדר, רק שנתקעתי על 4-10FPS לכל הטיסה :cry:

הפקח ברומא לא היה יעיל במיוחד, אבל לפחות פטר אותנו מעולו של הSID שלא הספקתי לתכנת :lol:

הוא התיר לי לטפס רק עד FL300 משום מה ולא FL380 כמו שהגשתי, אבל מיד שעברנו למילנו הבקר התיר לי המשך טיפוס מיוזמתו. כמו כל הפקחים בטיסה הזו, רמת התמונה האוירית והיכולת ליצור FLOW נכון של תנועה לא היו טובים - הטיפוס שלי חצה את הגובה של סתיו שטס 4 מייל בלבד לפני ב320, והTCAS אמר את דברו. לא נורא.

עברנו למינכן, וגם שם הפקח לא הבריק בסידור התנועה - בשלב הזה אני 2 מייל מאחורי סתיו ומעליו. כבר חשבתי שהפקח הבין את התמונה ומבצע הפרדה כשהוא נתן קיצור דרך לסתיו, אבל אז הוא נתן לי את אותו קיצור, מה שהחמיר את המצב. הוא האט לי את המהירות ל270, מה שכמובן לא פתר את הבעיה. בהמשך עברנו ללאנגן ראדאר, שעשה הפרדות בוקטורים. הוא התחיל לדבר עם חבר שלו בגרמנית, ושכח אותי ואת קובי בוקטורים כשאני כבר חוצה את ציר המסלול... שאלתי אותו מה קורה והוא סובב אותי חזרה לILS מסלול 25L. עברתי למגדל שדיבר בטקסט בלבד וענה כשאני שני מייל בפיינל - התשובה הייתה האם אני יכול להפוך ל25R... אמרתי לו שלא ושאלתי אם יש בעיה להמשיך ל25L והוא הסכים (לא ברור למה לטרטר אוירון בפיינל קצר?). על הקרקע הייתה פקחית צעירה שבסוף הייתה יותר מקצועית מכולם...

שוב אני אומר שהפיקוח בארץ הכי טוב - טיסה שלמה עם תנועה מסביב ולא קיבלתי התרעת תנועה אחת אפילו. אבל היה כיף 8)

שבוע טוב לכולם!

פורסם

אילן אתה צודק בכל מילה ! ההפרדה שנתנו הפקחים הייתה ממש לא ברמה.

לאחר ההתחברות לללאנגן ראדאר הוא נתן לי וקטורים לפינל עד לILS ובגלל שהוא דיבר בגרמנית ושכח אותנו הוא אמר לי לפנות לפיינל ימנית לקרן של הILS אבל הסתדרנו.

פורסם

1.8 מייל מנגיעה הוא אומר לי continue approach

RRRRRRRRRRRRRRRR!

כבר ראיתי את עצמי הולך סביב, בסוף הגיע האישור המיוחל.

היה עמוס בשדה.....

בקשר לפקח של רומא....

ישנם דברים שהשתיקה יפה להם.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...