עבור לתוכן
אורח Ofek

שוב כסח עצבני בין ישראייר ואל על

Recommended Posts

פורסם

הפעם,בישראייר טוענים שאסור לאל על להשתמש בדגל המדינה שעל זנבות המטוסים כסמל מסחרי,מכוון שהם כבר לא חברה ממשלתית ,בגלל ההפרטה שהפכה אותם לחברה מסחרית ,ולכן הם מטעים את הצרכן שהם עדיין פועלים תחת שירות המדינה.

לכתבה מYNET

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3077238,00.html

פורסם

תודה על הידיעה אופק.

יש שם תגובה של מישהו שלדעתי צודק - אין להם מה לכעוס, שיוסיפו דגל גם אם זה חשוב להם ...

מה שכן נכון זה שאסור להם להסתיר את זה שהם מתפקדים כחברה פרטית.

צריך להיות הוגן מצד אחד, ולכבד את הדגל ואת חשיבותו מהצד השני.

פורסם

שטויות!

מ1948 פועלת חברת התעופה הלאומית (לשעבר) "אל על",עם דגל המדינה.

אפילו מטוס בעל הרישום 4X-ACD שהביא אלרץ את ארונו של הרצל ב1949.,

היה עם דגל ישראל,

מאז ומתמיד פעלה החברה עם דגל ישראל ע"מ לייצג את מדינת ישראל.

זה לא מעניין אותי אם היא כבר חברה ממשלתית או לא.

היא תמשיך לייצג את המדינה בכבוד,וכראוי לחברת תעופה לאומית (לשעבר).

אלעל לא תוריד את הדגל הלאומי בגלל איזה חברה שקמה ב1996.

פורסם
שטויות!

מ1948 פועלת חברת התעופה הלאומית (לשעבר) "אל על",עם דגל המדינה.

אפילו מטוס בעל הרישום 4X-ACD שהביא אלרץ את ארונו של הרצל ב1949.,

היה עם דגל ישראל,

מאז ומתמיד פעלה החברה עם דגל ישראל ע"מ לייצג את מדינת ישראל.

זה לא מעניין אותי אם היא כבר חברה ממשלתית או לא.

היא תמשיך לייצג את המדינה בכבוד,וכראוי לחברת תעופה לאומית.אלעל לא תוריד את הדגל הלאומית בגלל איזה חברה שקמה ב1996.

מסבירים לך שהיא לא חברה לאומית :?

פורסם
שטויות!

מ1948 פועלת חברת התעופה הלאומית (לשעבר) "אל על",עם דגל המדינה.

אפילו מטוס בעל הרישום 4X-ACD שהביא אלרץ את ארונו של הרצל ב1949.,

היה עם דגל ישראל,

מאז ומתמיד פעלה החברה עם דגל ישראל ע"מ לייצג את מדינת ישראל.

זה לא מעניין אותי אם היא כבר חברה ממשלתית או לא.

היא תמשיך לייצג את המדינה בכבוד,וכראוי לחברת תעופה לאומית.אלעל לא תוריד את הדגל הלאומית בגלל איזה חברה שקמה ב1996.

מסבירים לך שהיא לא חברה לאומית :?

לשעבר. :D

פורסם
שטויות!

מ1948 פועלת חברת התעופה הלאומית (לשעבר) "אל על",עם דגל המדינה.

אפילו מטוס בעל הרישום 4X-ACD שהביא אלרץ את ארונו של הרצל ב1949.,

היה עם דגל ישראל,

מאז ומתמיד פעלה החברה עם דגל ישראל ע"מ לייצג את מדינת ישראל.

זה לא מעניין אותי אם היא כבר חברה ממשלתית או לא.

היא תמשיך לייצג את המדינה בכבוד,וכראוי לחברת תעופה לאומית (לשעבר).

אלעל לא תוריד את הדגל הלאומי בגלל איזה חברה שקמה ב1996.

מזה זה לא מעניין אותך?

רפאל לצערך לא שואלים אותך אם זה מעניין אותך או לא:|

ישראיר פשוט עכשיו מנסה לתקוף את אלעל בכל דבר קטן והיא עושה את זה בצדק! האחים בורביץ שולטים באלעל סאן דור וארקיע ומי נשאר לבד ישראיר

נוצר כאן מונופול

אני לא מסכים עם ישראיר בטענה שאלעל צרכים להוריד את הדגל אבל אני כן מסכים בטענה שלא יכול להיות שהאחים בורביץ ישלטו על 3 חברות תעופה מתוך 4

פורסם

כרגע אלעל היא חברה פרטית השולטת בשוק הטיסות בישראל כמונופול למעשה.

ישראייר וארקיע הן חברות פרטיות הנסות להתרות בה.

אלעל עדיין נהנית מכל מיני הטבות שהיא מקבלת מהמדינה ללא כל הצדקה - בלעדיות על קוים מסויימים וכו'.

החברות האחרות נלחמות בה וזה לגיטימי לחלוטין.

שימו לב שאלעל, למרות שהיא חוסכת בצביעת המטוסים ומשאירה את החדשי לבנים מקפידה היטב לצבוע את הדגל על הזנב. אין בכך דבר רע, הרי זהו סמלה - אבל הם עדיין נתפשים בעיני הציבור כ"חברה של המדינה".

פורסם

אין סיבה שבגלל שהחברה היא לא פרטית היא תשנה את הצביעות, הסמל והיעדים שלה.

רק השליטה בהם קצת השתנתה והמדינה עדיין מחזיקה בכמות מניות לא זניחה ממנה.

לדעתי- הציבור יראה בה כחברה הלאומית עוד הרבה זמן למרות שהשליטה השתנה.

אורן אמר ובצדק, אלעל עדיין מתפקדת כמונופול במונחים רבים.

לדעתי הם לא צריכים לשנות כלום.

פורסם

ישראייר צריכים להילחם במונופוליזם,

אלעל צריכה להילחם ביריבותיה,

כך פועל שוק חופשי והצרכנים מרוויחים.

הבעיה כאן היא שהרגולטור הוא בעל מניות במונופול והוא לא מסוגל לקבל החלטות מאוזנות לטובת המשק.

פורסם

בשורה התחתונה- לא משנה איזה סמל יהיה על המטוסים של אלעל, הנוסעים מרוויחים בתחרות בין שתיהן, הדוגמא הטובה ביותר: מחירי הקו לניו-יורק כששתיהן מתחרות אחת נגד השנייה ומול קונטיננטל. לפני כמה שנים כשלא הייתה תחרות המחירים היו כפולים.

ישראיר טסה לברלין ואלעל ראתה שהקו רווחי והחליטה להוסיף כמה טיסות בשבוע לשם החל מהקיץ- גם פה, הצרכנים ירוויחו.

פורסם
אני לא חושב שהסכסוך הוא בין הטייסים...

:wink:

הטייסים מזיז להם איך נראה המטוס? שיצבעו וישימו דגל עיראק גם העיקר שהם מקבלים משכורת :lol:

פורסם

זה הסמל של אלעל, ולדעתי היא לא צריכה להוריד אותו בגלל שהיא אינה חברה לאומית עוד. אני חושב, שהיא צריכה לאמץ לעצמה סמל חוץ מדגל ישראל, עוד סמלון קטן, שמראה שהיא חברה פרטית, וכל שאר החברות צריכות לאמץ לעצמן, את דגל ישראל ליד שמן, ובכך נפתרה הבעיה.

על סוגיית האפליה בין אלעל לשאר החברות - אני חושב שזו סוגייה חמורה מאד וצריך גוף שיפקח על חברות התעופה חוץ ממשרד התחבורה.

פורסם
(מהשרשור של החדר בקרה בפורום NOTAMS):
במהלך חדר הבקרה צפויים להגיע טייסי אל על ויישראייר ואולי גם פקח או שניים.

יאללה!! סולחה!! :lol:

אולי ארץ נהדרת יעשו עליהם איזה קטע עם חומוס סולחה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...