itai פורסם מאי 2, 2005 דיווח פורסם מאי 2, 2005 יוסי אני חושב שאחרי 14 שנה הגיע הזמן לבדוק את האופציה שוב לבעל רשיון טייס יש "הנחות" (התוספת השמינית) ככל שיש לך יותר שעות טיסה על GA הדרישות יורדות לדוגמה המינימום לטייס כללי להסבה על אולטרא זה רק שעתיים + 25% מהדרישות שציינת לגבי טיסת מרחב ונוסעים מעבר לכך, ב 14 השנים האחרונות היו הרבה שיפורים בתחום ותוכל למצוא מטוסים הרבה יותר מתקדמים מאלו שניתן למצוא בהרצליה. אז תשכח מטיסה על הנתיב למגידו, ר"פ, חיפה וכו ותתחיל למצוא עשרות מנחתים קטנים בטיסה בגובה נמוך. החסרון הגדול - אי אפשר להשכיר מטוסים וחייבים לקנות או להיות שותפים על אחד!
Shadi Abo Ahmad פורסם מאי 2, 2005 דיווח פורסם מאי 2, 2005 שאלה מעניינת : אפשר לנחות עם ה אז"מ במקומות שעוד לא נחתו בהם מקודם ? (למשל נגיד אני טייס אז"מ ומצאתי כביש עפר ליד איזשהו ישוב, ואני מעוניין לנחות שם באחת מטיסותיי ... יהיה לי קשה לנחות ולהמריא שם מבחינת נהלים וקבלת מרשה?)
×�פיק פורסם מאי 2, 2005 מחבר דיווח פורסם מאי 2, 2005 אני אשמח אם אחד הטייסים יאשר את תשובתי, אבל יש תוספת לרישיון שנקראת אישור להחליט על מנחתים חד פעמיים, בהם אני מוצא שטח עפר ונחות בו לאחר שביצעת יעף של בדיקה מעל השדה. אשמח שוב... לאישור. להשמע.
Liav Nefesh פורסם מאי 2, 2005 דיווח פורסם מאי 2, 2005 לא ניראה לי שאדי, חוץ מכמה פעמים נדירות בהם אתה צריך לדבר עם הפקח אתה כל הטיסה לבד, בלי "זיבולים" של הפקח כך שאתה יכול לעשות כמעט כל מה שאתה רוצה לגבי המנחת, הבנתי שצריך לעשות הגדר מסויים על מנת לנחות במקום שלו נחתו בו קודם (אני לא בטוח בזה אבל שמעתי את זה פעם) צריך לבדוק את זה...
yossilevy פורסם מאי 2, 2005 דיווח פורסם מאי 2, 2005 יש לי חבר מדריך טיסה על אולטראליט ואני מטיס אותי ללא בעיה. אין לי צורך בהוצאת רישיון כי אני מטיס אותו גם ללא רישיון. זה מאוד כיף במיוחד בקיץ. זה משהוא שונה מGA ממש כיף אבל עדין לא מחליף את ה GA.