mickey lip פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 שלום חברים. בשבוע שעבר נחתנו בליסבון. השבוע נמשיך בדרכנו מליסבון למדריה,אי יפה השייך לפוטוגל מול חופי מרוקו. תוכנית טיסה ,דפיות,וכל מה שצריך ,יפורסמו בהמשך. שבוע טוב.
Elad Zeierman פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 מומלץ בחום להיצטרף לטיסה הזאת אי מדהים ולא הכי קל לנחיתה.- המסלול נימצע על מאין גשר יש סינרי מעולה בתשלום של AEROSOFT
Meitar Lugasi פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 הגישה הויזואלית שלו למסלול 05 באמת באמת מדהימה.. הסינרי עצמו כולל גם את כל הmesh ואת הפני שטח של האי מקום מדהים...
ELY150 פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 אני מוסיף שהנחיתה על מסלול 05 אם אני זוכר נכון כאשר מגיעים מצפון היא מאוד לא פשוטה יש אומרים שזה אחד המקומות שמאוד קשה לנחות בהם. לשם המחשה ותקנו אותי אם אני טועה הליך הנחיתה למסלול 05 לבאים מצפון הוא כדלקמן עוברים את fun vor בגובה 1500 רדיאל 213 למשך בערך 6 dme כאשר בנקודה זו צריך ליהיות בגובה של 1000 רגל ולהתחיל פניה ימנית לכוון הצוקים של האי וממשיכים הנמכה ל700 רגל . על גבי הצוק למי שיש את הסינרי יש תאורת הכוונה להמשך פניה לכווון המסלול בנקודה זו אתם כבר אמורים ליהיות 1 dme מהמסלול וכמובן קשר עיין. הנחיתה קשה כי ההתישרות למסלול מאוד קרובה בגובה נמוך אין הרבה מקום לתיקונים ויש לקחת בחשבון שיש צוקים מצידו השמאלי של המטוס. המסלול די גדול יש לא שתי יציאות האמצע ויש לזכור שאם לא מספיקים לעצור בזמן יש להמשיך הסעה לסוף המסלול לבצע פניה של 180 ולחזור ליציאה הקרובה. אני מקווה שלא טעיתי והצלחתי להמחיש את חווית הגישה למדריה מסלול 05 לבאים מצפון שכחתי לציין שלמסלול אין ן ils והנחיתה בהחלט לא קלה מומלץ להתנסות זה חוויה ואתגר לנחות שם בעיקר בטיסת רשת
Meitar Lugasi פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 צודק הנה הדפית אם כבר הבאתי אז הנה קישור לכל הדפיות למדריה: http://www.portugal-vacc.org/charts/ZIPS/lpma_app.zip http://www.portugal-vacc.org/charts/ZIPS/lpma_ad.zip תהנו..
Erez Savir פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 מי שרוצה לראות איך הגישה שם בסימולטור.... תמונות שצילמתי די מזמן עם הPMDG http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=5648
Elad Zeierman פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 מי שבא לנחיתה יקבל גם צפצופים הסטרים ב GPWS ואם אין לכם סינרי המסלול שם מאוד צר וגם הסימונים בו דיי בסיסיים רק מספר וקו אמצע אין זברה.
Kobi David פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 סינרי ודפיות כבר יש, מקווה להצטרף אליכם הפעם. (ובהזדמנות זו, סליחה על הברז של שבוע שעבר) 76 נוחתים שם? או שנחזור ל PMDG המצויין....
hagay פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 בהזדמנות זו אשאל שאלה למקצוענים, בדפית רואים ש 1. במרחק 3.6 מייל מ MAP צריך להיות מתחילת מסלול 23 במרחק של 1.6 מייל, 2. במרחק של 6 מייל (כנראה מMAP כי זה לא מצוין) צריך להיות במרחק של 2.3 מייל מ GELO. ולשאלה, היכן זה MAP? מה זה? אני ראיתי רק NDB MAD באזור. עוד דבר, איך לעזאזל אני יכול לדעת מה המרחק אל המסלול או אל GELO? הרי אין שם DME? ומדובר על גישה קריטית מבחינת הדיוק.
Ilan Jonas פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 אני מסרב מצפונית לעבור בנקודה שקוראים לה רוסריו :wink:
Baruch Spiegel פורסם מאי 17, 2005 דיווח פורסם מאי 17, 2005 map זה לא נקודת ציון ולא עזר ניווט MAP זה MISSED APPROACH POINT. בהתייחס לנקודת החלטה אם ללכת סביב או לא, יש הבדל מהותי בין גישת ILS לגישת VOR. (גם לגישת ILS כאשר GS לא שמיש או גישה המוגדרת מראש כגישת לוקלייזר בלבד ללא GS. בILS מחליטים לפי גובה ז"א יש גובה מינימום שאליו מותר לרדת ואם מגיעים אליו ואי אפשר לנחות (מסיבה כולשהיא) הולכים סביב. בVOR הקטע האחרון של הגישה הוא הנמכה עד לגובה מסויים ואז המשך בישרה ואופקית עד לנקודה מסויימת. כיוון שממשיכים בישרה ואופקית, הגובה לא יכול להיות קריטריון להחלטה. ולכן ההחלטה היא נקודה מסויימת שאם עברת אותה ועדיין אין אפשרות לנחות, אתה הולך סביב. בכל דפית מצויין מהי נקודת הMAP בדרך כלל בתחתית הדפית בצד שמאל דוגמא : MAP AT MM ז"א במקרה שמבצעים גישה ללא GS או גישת VOR, אתה מנמיך לפי מה שמוגדר בדפית וממשיך בגובה המורשה האחרון עד הMM. אם יצרת קשר עיין עם המסלול ואתה יכול לנחות - לך על זה (גם אם עדיין לא הגעת לMM) במקרה שאין קשר עין, אתה ממשיך ישרה ואופקית בגובה המינימום המותר (MDA - MINIMUM DESCENT ALTITUDE). עברת את הMM ועדיין אין קשר עין - לך סביב!! עריכה - לאחר התעמקות בדפית (עם הפורמט המוזר): MAPt 3.6 לפי מיטב הבנתי זה הנקודה האחרונה שמותר לטוס אותה מכשירים מכאן והלאה (הקו המקווקו - בראייה) מזהים את הנקודה לפי מרחק 3.6 DME מ FUNCHAL (FUN) VOR ראדיאל 213. מה זה המספר 05 ליד הכיתוב MAPT? חידה ותעלומה ואחרי הרהור נוסף...: 05 הכוונה MAP בגישה למסלול 05. סיכום: המשמעות של הדפית הזאת שאם יש עננות נמוכה אתם ממשיכים במכשירים עד DME 3.6 מFUN VOR תוך כדי הנמכה ל1400 אם הגעת לנקודה זאת ויש קשר עין, ממשיכים בראיה לפי הכתוב אם לא נוצר קשר עין בMAP , הולכם סביב (נשמע מוזר - הליכה סביב מתחילת עם הרוח אבל זה מה יש). מקווה שעזרתי, ברוכי.
אורח פורסם מאי 18, 2005 דיווח פורסם מאי 18, 2005 דף להורדת הדפיות של מדריה http://www.rwy12.com/thursday/
Moshe Bensal פורסם מאי 18, 2005 דיווח פורסם מאי 18, 2005 מה לגבי סינרי חינמי טוב? יש למישהו המלצה איפו לחפש?
אורח פורסם מאי 18, 2005 דיווח פורסם מאי 18, 2005 טוב חברים, יציאה 18:30 זולו (21:30 זמן שלנו). דפיות: http://www.rwy12.com/thursday תכנית טיסה: ESP9.ESP UN975 SNT.SNT2A כל מי שמתכוון לטוס מתבקש לעבור היטב על דפיות הגישה לפני הטיסה, כדאי אפילו לתרגל - הגישות אינן טריויאליות. בד"כ הנחיתות הן על מסלול 05, עם פניה חדה ישר לנגיעה. נא להקפיד ולקרוא גם את הטקסט שבדפיות (יש שם 3 עמודים של דרישות והבהרות לגבי הגישה). ברוכי, ההליכה סביב היא אכן ב"עם הרוח כאן" מכיוון שקיימת קרקע גבוהה בסמיכות משני צידי המסלול. גובה טיסה זוגי. אני מזכיר, אנא הרשמו ביורובוק כמה שיותר מוקדם.
אורח פורסם מאי 18, 2005 דיווח פורסם מאי 18, 2005 מי ששלח כבר תכנית ליורובוק, נא לשנות לתכנית הכתובה לעיל. B18 הוא הנתיב הנמוך, UN975 הגבוה, כך שUN975 הוא הנכון יותר עבורינו. הנקודות לא משתנות.
xenopus פורסם מאי 18, 2005 דיווח פורסם מאי 18, 2005 אני מנסה כל פעם לרשום את הטיסות ב- EUROBOOK ואחרי שאני ממלא את כל הפרטים אני מקבל את ההודעה: INVALID SQL [insert new FP SMART למישהו יש מושג למה?
mickey lip פורסם מאי 19, 2005 מחבר דיווח פורסם מאי 19, 2005 אריאל, תבדוק שיש לך נקודות בתוכנית בין נקודה לנקודה.
Elad Zeierman פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 למי שמעוניין לדעת מה מחכה לו הערב הנה נחיתה ראשונה שעשיתי על 05 באימון קצר עם LDS בשביל אימון ראשון יצא לא רע עשית שתי טעויות 1.- לא הורדתי מדפים עד הסוף (שכחתי) 2. גבוהה מידי מומלץ לרדת ל 800 רגל ולא לעבור את ה- 1000 תחשבו איך זה בלילה :mrgreen: טיסה נעימה הלינק לסרט- והמון תודה לישראל שהעלה את זה: http://thursday.rwy12.com/LPMA_RW_05.wmv נ.ב: --- >איזה יופי 1000 הודעות בפורום :bday:
Yahav Barzilay פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 חבר'ה אני מאוד מאוד אשמח להיצטרף אחרי שבוע נטול טיסות אבל יש בעיה אחת!! :| אני רושם בסימולטור LPMA ואין כלום! מוזר מאוד! ומה שיותר מוזר, שיש לי את הסינארי אבל אין LPMA.. :cry: :cry: :cry: מה לעשות? :|
ELY150 פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 תבדוק למטה שאתה לא נמצא על יבשת מדינה ספציפית ולכן לא משנה איזה קוד אתה שם למעלה הוא מחפש רק באותו מדינה או יבשת שבחרת למטה לכן למטה תבחר אני חושב שזה any או משהו בסגנון מקווה שזה עזר
Yahav Barzilay פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 תבדוק למטה שאתה לא נמצא על יבשת מדינה ספציפית ולכן לא משנה איזה קוד אתה שם למעלה הוא מחפש רק באותו מדינה או יבשת שבחרת למטה לכן למטה תבחר אני חושב שזה any או משהו בסגנון מקווה שזה עזר לא.. אני נמצא תמיד על ANY וגם עכשיו, אבל כלום..
Meitar Lugasi פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 תבדוק ב Addon Scenery שהוא באמת נמצא כי לפעמים זה לא מתקין כמו שצריך ולא מוסיף את זה אוטומטית ל AddonScenery תבדוק כי זה קורה..
ELY150 פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 לכל הטייסים שטסים היום ומותקן להם הסינארי ומקבלים נחיתה ל 05 לפני הפניה הסופית למסלול יש תאורת הכוונה על צלע ההר יש לעקוב אחרי התאורה זה מכוון אותכם לקחת את הפניה בצורה כזו שתביא אותכם ממש מול המסלול לנחיתה קלה יחסית. בסרט של אלעד,לא ממש אפשר לראות את זה,אבל מומלץ לבצע נחיתה אחת לפחות בעצם מומלץ יותר על מנת להכיר את המקום והגישה לנחיתה. לפעם ראשונה ובטיסה ברשת בקלות אפשר להסתבך כי הכל מבוצע בגובה מאוד נמוך .