עבור לתוכן
mickey lip

טיסת הלילה של יום חמישי

Recommended Posts

פורסם
לכל הטייסים שטסים היום ומותקן להם הסינארי ומקבלים נחיתה ל 05

לפני הפניה הסופית למסלול יש תאורת הכוונה על צלע ההר יש לעקוב אחרי התאורה זה מכוון אותכם לקחת את הפניה בצורה כזו שתביא אותכם ממש מול המסלול לנחיתה קלה

יחסית.

בסרט של אלעד,לא ממש אפשר לראות את זה,אבל מומלץ לבצע נחיתה אחת לפחות בעצם מומלץ יותר על מנת להכיר את המקום והגישה לנחיתה.

לפעם ראשונה ובטיסה ברשת בקלות אפשר להסתבך כי הכל מבוצע בגובה מאוד נמוך .

ביצעתי עכשיו עוד ניסיון וירדתי 200 רגל נמוך יותר אם עוקבים אחרי התאורות על ההר מגיעים טיפה בזווית לפיינל אבל זה לא משהו שקשה לתקן

הטריק כאן הוא לבוא מוכן- איך שמתחילים לפנות אחרי 6 DME מ- FUN - להיות עם מדפים + גלגלים מלא ובמהירות של גג 160 קשר ככה הכי נוח לבצע הגישה

כמובן שעל טייס אוטומאטי אין מה לדבר- גם סטיק וגם מצערת ידני

פורסם

אתמול לקחתי את הסיטישן מאיביזה למדריה, נחיתה על 05 , בשקיעה עם התאורות מסלול ותאורות הגישה שעל ההר- דבר כזה מדהים עדיין לא ראיתי.. כל מי שטס היום המלצה להגיע לשם בשקיעה לא תתחרטו במיוחד אם יש לכם FSW 8) ..

פורסם

כנראה יהיה פיקוח, אז אל תעשו בושות!

ביקשתי מהפורטוגזים, והם נענו:

I´ll be there

Are you familiar with our FIR ??

Do you have Charts for the stages of the flight ???

Be aware that at the approach in Madeira (LPMA) after Funor Intersection I can´t put more than one plane further this point till the plane arrives to the ground, including vacation of the runway, whch will aprox 5 minutes, if the wind alows Rwy05

Thenfore expect some hold´s at FUNOR

Another issue is that the official alternate airport is GCLP and it is aprox. 300 NM from LPMA

You must load enough fuel predicting all this issues.

Regards

Pedro Rodrigues / LPMA

VACC Event Director

שימו לב לכל ההערות שלו כולל על השדה החלופי.

פורסם

מבקש הסבר קטן...

מגיעים לFUN ומשם ממשיכים לFUNOR וכל מטוס יקבל שם ריתוק ורק משם יואצים לגישה VOR ויזואל ל05?

הכל במקרה ש05 בשימוש...

והאם צרחך להיות בנקודה BIMBO ב4000 רגל כבר?

תודה

פורסם

TAF למדריה, הרוחות מאוד חזקות.

LPMA Funchal-S. Catarina TAF issued at: 18 May 22:50 UTC

Period of Validity: from May 19 01:00 UTC to 10:00 UTC

Wind direction: from 40 degrees

Wind speed: 12 knots

Visibility: More than 10 kilometers

Scattered (3/8-4/8) clouds at 1800 feet

----- With 40 % probability temporarily form 01:00 UTC to 10:00 UTC :

Wind direction: from 40 degrees

Wind speed: 15 knots gusting to 25 knots

פורסם
TAF למדריה, הרוחות מאוד חזקות.

LPMA Funchal-S. Catarina TAF issued at: 18 May 22:50 UTC

Period of Validity: from May 19 01:00 UTC to 10:00 UTC

Wind direction: from 40 degrees

Wind speed: 12 knots

Visibility: More than 10 kilometers

Scattered (3/8-4/8) clouds at 1800 feet

----- With 40 % probability temporarily form 01:00 UTC to 10:00 UTC :

Wind direction: from 40 degrees

Wind speed: 15 knots gusting to 25 knots

הוא כבר לא תקף :roll:

פורסם

עזבתי את הטיסה.

50 דקות ואני עדיין על הקרקע.

ההתנהגות של חלקכם בקשר היא בושה.

פורסם
עזבתי את הטיסה.

50 דקות ואני עדיין על הקרקע.

ההתנהגות של חלקכם בקשר היא בושה.

בושה ?? אני חושב לשנות אות קריאה...

אבל לא פחות מזה פקח גישה פשוט זוועתי :(

פורסם

פקח אחד עם כל כך הרבה מטוסים, גם נותן קלירנסים, גם קרקע, גם מגדל וגם גישה תנו לו לנשום. אני חושב שבהתחשב בתנאים הוא תפקד לא רע (למרות שגם אותי הוא שכח לגמרי)

פורסם

חיכיתי שעה שלמה לקלירנס.. אני לא יודע למה אתה מתכוון אורן שאתה אומר בושה.. על זה שמפריעים לפקח כל שנייה עם : "still waiting" אני לא חושב שזה בושה אם מטוס מחכה לקלירנס שעה אני לא רואה סיבה שלא לנדנד לפקח שאתה מחכה... הרי יש לו 20 מטוסים אני בטוח שהוא שכח כמה מטוסים בהמתנה.

ד"א אני לדוגמא ביקשתי קלירנס 15 דקות לפני אל על 150 והוא קיבל את הקלירנס 10 דקות לפני.. אני חושב שהם נתנו עדיפות לאל על לא משנה אם הם במטס או לא.

בכל מקרה אני חושב שהפקח כאן לא היה הכי בסדר.. והיה מקל עליו אם הוא היה יורד למגדל ולא מתעסק עם מטוסים באוויר שלוקחים הרבה תשומת לב.. כי לקונטרול באוויר זה לא הכי בעיה.

שעה 9:25 אני מחובר 10:33 המראתי.. :?

פורסם

חיכיתי שעה לקילרנס שבה ביקשתי פעם אחת בלבד מרשה..

אחרי שכבר הייתי בטוח שהוא שכח אותי לגמרי ביקשתי שוב ובפעם השלישית הוא שלח לי הודעה בפרטי ושם הוא רשם sorry sir ואחרי 5 דקות אמר לי שאני רשאי לדחוף ולהניע, קלירנס קיבלתי מאוחר יותר..

אין מה לעשות לא כל הפקחים יכולים לתפקד ביעילות בלחץ כזה.

פורסם

הפקח היה בסדר גמור.

הוא מתפקד כקלירנס, קרקע, מגדל וגישה על 15 מטוסים שכולם יוצאים באותה דקה.

מי שהיה בנתב"ג זוכר שהנתב"ג מסוגל עם ההפרדות שלו לקבל 16 תנועות בשעה. לא יותר.

15 ב3 דקות זה לא הולך.

הבושה כאן היא הפריצות, כן.

הסיבה היחידה שחיכיתי 40 דקות לפני שהתנתקתי היא שלא התפרצתי אחרי שמישהו גומ לדבר ומחכה לקלירנס, לא התפרצתי כשהוא אמר לי STAND BY (עד שלב מסויים).

הסיבה שהפקח "שכח" היא שכל מי שחיכה 10 דקות התחיל לתת קריאה כל 2 דקות ולנדנד.

אם כולם היו מחכים כשאומרים להם STAND BY היינו יוצאים לפי הסדר שביקשנו קלירנס, כל אחד היה מחכה 5 דקות וממריא.

וכן, 15 מטוסים, 5 דקות הפרדה - שעה וחצי. אין דרך להתחמק מזה.

עכשיו אני בעקבותיכם, דיר בלאק אתם לא מפנים לי את הגישה כשאני מגיע.

פורסם
להבא תדעו שכדאי לעשות מסודר כל אחד לפי דקות ואז לא יעלו אחד על השני כרגיל..

מה הקשר? יש אירוע מסודר ואז קובעים סלוטים. ויש כללי התנהגות בקשר.

הלקח האמיתי הוא אחר.

פורסם

אויי זה היה שווה את ההמתנות (יש לי סחרחורת, 3 המתנות :? ) וגישה בת בת בת תל ברוך..

אורן ממתינים לך, קובי סופר כמה מטוסים אלעל צריכה עכשיו לתן ולהנציל לאחר שאחד נחת על ההר ואחר המשיך ועבר את הגשר..

לי היתה נחיתה צולעת אבל לפחות על המסלול, בינתיים בדוז פאו זוכה מיקי עם נחיתה מושלמת.

כל הכבוד

פורסם
אויי זה היה שווה את ההמתנות (יש לי סחרחורת, 3 המתנות :? ) וגישה בת בת בת תל ברוך..

אורן ממתינים לך, קובי סופר כמה מטוסים אלעל צריכה עכשיו לתן ולהנציל לאחר שאחד נחת על ההר ואחר המשיך ועבר את הגשר..

לי היתה נחיתה צולעת אבל לפחות על המסלול, בינתיים בדוז פאו זוכה מיקי עם נחיתה מושלמת.

כל הכבוד

לא יודע איך היו הנחיתות אני נחתתי באמצע - קצת אחרי השליש

בקשר להתפרצויות לא לעניין חיכיתי כמו מאנייאק לדחיפה ולהסעה וכל אפיפיור כאן נידחף לקשר

הפקח גם- היה נכשל אצלי אומנם בבחינה עם סידרי עדיפויות ששוות ל $%#$- היה יכול לידחוף מטוסים לתור להמראה בימקום סתם לשחרר קלירנסים על ימין ועל שמאל הגעתי לנקודת ההסעה ורק מיקי עמד וחיכה.

לא נורא העיקר שכולם נחתו (?!) במדריה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...