Elad Zeierman פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 לכל הטייסים שטסים היום ומותקן להם הסינארי ומקבלים נחיתה ל 05 לפני הפניה הסופית למסלול יש תאורת הכוונה על צלע ההר יש לעקוב אחרי התאורה זה מכוון אותכם לקחת את הפניה בצורה כזו שתביא אותכם ממש מול המסלול לנחיתה קלה יחסית. בסרט של אלעד,לא ממש אפשר לראות את זה,אבל מומלץ לבצע נחיתה אחת לפחות בעצם מומלץ יותר על מנת להכיר את המקום והגישה לנחיתה. לפעם ראשונה ובטיסה ברשת בקלות אפשר להסתבך כי הכל מבוצע בגובה מאוד נמוך . ביצעתי עכשיו עוד ניסיון וירדתי 200 רגל נמוך יותר אם עוקבים אחרי התאורות על ההר מגיעים טיפה בזווית לפיינל אבל זה לא משהו שקשה לתקן הטריק כאן הוא לבוא מוכן- איך שמתחילים לפנות אחרי 6 DME מ- FUN - להיות עם מדפים + גלגלים מלא ובמהירות של גג 160 קשר ככה הכי נוח לבצע הגישה כמובן שעל טייס אוטומאטי אין מה לדבר- גם סטיק וגם מצערת ידני
Meitar Lugasi פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 אתמול לקחתי את הסיטישן מאיביזה למדריה, נחיתה על 05 , בשקיעה עם התאורות מסלול ותאורות הגישה שעל ההר- דבר כזה מדהים עדיין לא ראיתי.. כל מי שטס היום המלצה להגיע לשם בשקיעה לא תתחרטו במיוחד אם יש לכם FSW ..
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 כנראה יהיה פיקוח, אז אל תעשו בושות! ביקשתי מהפורטוגזים, והם נענו: I´ll be thereAre you familiar with our FIR ?? Do you have Charts for the stages of the flight ??? Be aware that at the approach in Madeira (LPMA) after Funor Intersection I can´t put more than one plane further this point till the plane arrives to the ground, including vacation of the runway, whch will aprox 5 minutes, if the wind alows Rwy05 Thenfore expect some hold´s at FUNOR Another issue is that the official alternate airport is GCLP and it is aprox. 300 NM from LPMA You must load enough fuel predicting all this issues. Regards Pedro Rodrigues / LPMA VACC Event Director שימו לב לכל ההערות שלו כולל על השדה החלופי.
GILG פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 מבקש הסבר קטן... מגיעים לFUN ומשם ממשיכים לFUNOR וכל מטוס יקבל שם ריתוק ורק משם יואצים לגישה VOR ויזואל ל05? הכל במקרה ש05 בשימוש... והאם צרחך להיות בנקודה BIMBO ב4000 רגל כבר? תודה
Itai Ganor פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 TAF למדריה, הרוחות מאוד חזקות. LPMA Funchal-S. Catarina TAF issued at: 18 May 22:50 UTC Period of Validity: from May 19 01:00 UTC to 10:00 UTC Wind direction: from 40 degrees Wind speed: 12 knots Visibility: More than 10 kilometers Scattered (3/8-4/8) clouds at 1800 feet ----- With 40 % probability temporarily form 01:00 UTC to 10:00 UTC : Wind direction: from 40 degrees Wind speed: 15 knots gusting to 25 knots
yuval_el פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 TAF למדריה, הרוחות מאוד חזקות.LPMA Funchal-S. Catarina TAF issued at: 18 May 22:50 UTC Period of Validity: from May 19 01:00 UTC to 10:00 UTC Wind direction: from 40 degrees Wind speed: 12 knots Visibility: More than 10 kilometers Scattered (3/8-4/8) clouds at 1800 feet ----- With 40 % probability temporarily form 01:00 UTC to 10:00 UTC : Wind direction: from 40 degrees Wind speed: 15 knots gusting to 25 knots הוא כבר לא תקף :roll:
Yahav Barzilay פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 Ok התקנתי את הסינרי שוב ועוד מעולה!! אני כנראה אצטרף..
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 עזבתי את הטיסה. 50 דקות ואני עדיין על הקרקע. ההתנהגות של חלקכם בקשר היא בושה.
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 עזבתי את הטיסה.50 דקות ואני עדיין על הקרקע. ההתנהגות של חלקכם בקשר היא בושה. בושה ?? אני חושב לשנות אות קריאה... אבל לא פחות מזה פקח גישה פשוט זוועתי
xenopus פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 פקח אחד עם כל כך הרבה מטוסים, גם נותן קלירנסים, גם קרקע, גם מגדל וגם גישה תנו לו לנשום. אני חושב שבהתחשב בתנאים הוא תפקד לא רע (למרות שגם אותי הוא שכח לגמרי)
Yahav Barzilay פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 חיכיתי שעה שלמה לקלירנס.. אני לא יודע למה אתה מתכוון אורן שאתה אומר בושה.. על זה שמפריעים לפקח כל שנייה עם : "still waiting" אני לא חושב שזה בושה אם מטוס מחכה לקלירנס שעה אני לא רואה סיבה שלא לנדנד לפקח שאתה מחכה... הרי יש לו 20 מטוסים אני בטוח שהוא שכח כמה מטוסים בהמתנה. ד"א אני לדוגמא ביקשתי קלירנס 15 דקות לפני אל על 150 והוא קיבל את הקלירנס 10 דקות לפני.. אני חושב שהם נתנו עדיפות לאל על לא משנה אם הם במטס או לא. בכל מקרה אני חושב שהפקח כאן לא היה הכי בסדר.. והיה מקל עליו אם הוא היה יורד למגדל ולא מתעסק עם מטוסים באוויר שלוקחים הרבה תשומת לב.. כי לקונטרול באוויר זה לא הכי בעיה. שעה 9:25 אני מחובר 10:33 המראתי.. :?
Meitar Lugasi פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 חיכיתי שעה לקילרנס שבה ביקשתי פעם אחת בלבד מרשה.. אחרי שכבר הייתי בטוח שהוא שכח אותי לגמרי ביקשתי שוב ובפעם השלישית הוא שלח לי הודעה בפרטי ושם הוא רשם sorry sir ואחרי 5 דקות אמר לי שאני רשאי לדחוף ולהניע, קלירנס קיבלתי מאוחר יותר.. אין מה לעשות לא כל הפקחים יכולים לתפקד ביעילות בלחץ כזה.
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 הפקח היה בסדר גמור. הוא מתפקד כקלירנס, קרקע, מגדל וגישה על 15 מטוסים שכולם יוצאים באותה דקה. מי שהיה בנתב"ג זוכר שהנתב"ג מסוגל עם ההפרדות שלו לקבל 16 תנועות בשעה. לא יותר. 15 ב3 דקות זה לא הולך. הבושה כאן היא הפריצות, כן. הסיבה היחידה שחיכיתי 40 דקות לפני שהתנתקתי היא שלא התפרצתי אחרי שמישהו גומ לדבר ומחכה לקלירנס, לא התפרצתי כשהוא אמר לי STAND BY (עד שלב מסויים). הסיבה שהפקח "שכח" היא שכל מי שחיכה 10 דקות התחיל לתת קריאה כל 2 דקות ולנדנד. אם כולם היו מחכים כשאומרים להם STAND BY היינו יוצאים לפי הסדר שביקשנו קלירנס, כל אחד היה מחכה 5 דקות וממריא. וכן, 15 מטוסים, 5 דקות הפרדה - שעה וחצי. אין דרך להתחמק מזה. עכשיו אני בעקבותיכם, דיר בלאק אתם לא מפנים לי את הגישה כשאני מגיע.
Eliran-VFS1 פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 איזה שכונה בפרטוגול אפשר להגיד שהשתלטנו על פורטוגל .. התמונה בסרב אינפו מדהימה...ממש טור של אלעל... מסכן הפקח APP במדרייה
Yahav Barzilay פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 אורן אתה צודק ב-100% בקשר להיתפרצויות!! היו מקרים שעלו אולי 5 מטוסים על התדר! ההתפרצויות היו לגמרי לא לעיניין... והינה תמונה ממה שהולך:
Arie Halperin פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 שימו לב שפקח ליסבון מדבר עם המקומיים בפורטוגזית!! שזרים על הקשר מוזר לא??
Itai Ganor פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 להבא תדעו שכדאי לעשות מסודר כל אחד לפי דקות ואז לא יעלו אחד על השני כרגיל..
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 להבא תדעו שכדאי לעשות מסודר כל אחד לפי דקות ואז לא יעלו אחד על השני כרגיל.. מה הקשר? יש אירוע מסודר ואז קובעים סלוטים. ויש כללי התנהגות בקשר. הלקח האמיתי הוא אחר.
אורח פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 אויי זה היה שווה את ההמתנות (יש לי סחרחורת, 3 המתנות :? ) וגישה בת בת בת תל ברוך.. אורן ממתינים לך, קובי סופר כמה מטוסים אלעל צריכה עכשיו לתן ולהנציל לאחר שאחד נחת על ההר ואחר המשיך ועבר את הגשר.. לי היתה נחיתה צולעת אבל לפחות על המסלול, בינתיים בדוז פאו זוכה מיקי עם נחיתה מושלמת. כל הכבוד
Elad Zeierman פורסם מאי 19, 2005 דיווח פורסם מאי 19, 2005 אויי זה היה שווה את ההמתנות (יש לי סחרחורת, 3 המתנות :? ) וגישה בת בת בת תל ברוך..אורן ממתינים לך, קובי סופר כמה מטוסים אלעל צריכה עכשיו לתן ולהנציל לאחר שאחד נחת על ההר ואחר המשיך ועבר את הגשר.. לי היתה נחיתה צולעת אבל לפחות על המסלול, בינתיים בדוז פאו זוכה מיקי עם נחיתה מושלמת. כל הכבוד לא יודע איך היו הנחיתות אני נחתתי באמצע - קצת אחרי השליש בקשר להתפרצויות לא לעניין חיכיתי כמו מאנייאק לדחיפה ולהסעה וכל אפיפיור כאן נידחף לקשר הפקח גם- היה נכשל אצלי אומנם בבחינה עם סידרי עדיפויות ששוות ל $%#$- היה יכול לידחוף מטוסים לתור להמראה בימקום סתם לשחרר קלירנסים על ימין ועל שמאל הגעתי לנקודת ההסעה ורק מיקי עמד וחיכה. לא נורא העיקר שכולם נחתו (?!) במדריה