עבור לתוכן
Shtoza

תקלות טיסה- הומוריסטי

Recommended Posts

פורסם

בתום כל טיסה,ממלא הטייס טופס הנקרא "טופס תקלות",אשר מדווח למכונאים על בעיות אשר התעוררו במהלך הטיסה.

המכונאים קוראים את הטופס,מתקנים את התקלה,ובחלקו השני של הטופס מסבירים בקצרה את מהות התיקון והטייס עובר על הטופס שוב,לפני הטיסה הבאה.

כדי להראות כמה קרועים המכונאים בחברות התעופה,לפניכם כמה קטעים אמיתיים(!!!) מחלק מטפסי התיקונים בחברת התעופה Qantas ,אשר נכתבו על ידי הטייס והמכונאים בחברה.

אגב, Qantas היא החברה היחידה בה לא היו תאונות מעולם....

בעיה-מסמלת את הבעיה אותה כתב הטייס

פיתרון-הפיתרון לאחר טיפול המכונאים

בעיה: הגלגל הפנימי ימני כמעט דורש החלפה.

פיתרון:הגלגל הפנימי ימני כמעט הוחלף.

בעיה:טיסת מבחן עברה בסדר,למעט מגנון הנחיתה האוטומטי.

פיתרון:מנגנון נחיתה אוטומטי בכלל לא מותקן במטוס הנ"ל.

בעיה:משהו משוחרר בתא הטייס.

פיתרון:משהו חוזק בתא הטייס.

בעיה:חרקים מתים על מגן הרוח.

פיתרון:חרקים חיים הוזמנו למלאי.

בעיה:טייס אוטומטי במצב שמירת איזון במהירות של 250 קמ"ש איבד גובה.

פיתרון:לא הצלחנו להגיע למצב דומה על הקרקע.

בעיה:עדות לנזילה בציוד הנחיתה המרכזי.

פיתרון:העדות הועלמה .

בעיה:הווליום של ה- DME לא ייאמן.

פיתרון:הווליום של ה- DME כוון לרמה יותר אמינה.

בעיה:מנעולי החיכוך גורמים לדוושת ההילוכים להיצמד.

פיתרון:כן,לשם זה הם נמצאים שם.

בעיה: IFF לא תקין.

פיתרון: IFF לעולם לא תקין במצב OFF .

בעיה:יש לי חשד לסדקים בכנף.

פיתרון:יש לנו חשד שאתה צודק.

בעיה:מנוע מספר 3 חסר.

פיתרון:מנוע מספר 3 נמצא לאחר בדיקה קצרה על כנף ימין.

בעיה:ידית ההילוכים מתנהגת מצחיק.

פיתרון:ידית ההילוכים חונכה להתיישר,לנוע ישר ולהתנהג בבגרות.

בעיה:רדאר הזיהוי מזמזם.

פיתרון:לימדנו את רדאר הזיהוי את מילות כל השירים.

בעיה:התגלה עכבר בתא הטייס.

פיתרון:הותקן חתול.

בעיה:רעש מגיע מתחת ללוח המכוונים.נשמע כאילו גמד יושב שם ודופק על משהו עם פטיש.

פיתרון:לקחנו לגמד את הפטיש.

פורסם
חחחחח מאיפה הבאת את זה?!?

פורום חובבי תעופה בתפוז.

ומישהו פה באמת מאמין שזה אמיתי ? :|

לא מפורום סימולטורים(שגם שם זה היה כולל המקורי באנגלית)? :lol:

בכל מקרה, כל פעם שאני קורא את זה אני מתגלגל על הרצפה מחדש!

פורסם
חחחחח מאיפה הבאת את זה?!?

פורום חובבי תעופה בתפוז.

ומישהו פה באמת מאמין שזה אמיתי ? :|

לא מפורום סימולטורים(שגם שם זה היה כולל המקורי באנגלית)? :lol:

בכל מקרה, כל פעם שאני קורא את זה אני מתגלגל על הרצפה מחדש!

לא זה בכלל מפורום טיסנים בנענע

נו באמת הרבה אנשים קיבלו את זה במיל וכל אחד פירסם את זה בפורום שבו הוא נמצא

אתה לא צריך ישר לפסול ולהגיד שזה הגיע מפורום אחר:\

פורסם

אם כבר אתם ממחזרים לפחות תכניסו את הגירסה האנגלית של זה...

זו פקודה אגב :wink:

פורסם
אם כבר אתם ממחזרים לפחות תכניסו את הגירסה האנגלית של זה...

זו פקודה אגב :wink:

מאחר ואריאל ביקש איפוק הבנה ורוגע.............כ ן

מקווה שעכשיו זה יותר ברור, תכניס כבר לפה את הגירסה האנגלית..

Pretty please, with sugar on top... :D

פורסם

טוב נו שכנעת אותי 8)

After every flight, Qantas pilots fill out a form, called a "gripe sheet," which tells mechanics about problems with the aircraft. The mechanics correct the problems, document their repairs on the form, and then pilots review the gripe sheets before the next flight. Never let it be said that ground crews lack a sense of humor. Here are some actual maintenance complaints submitted by Qantas' pilots (marked with a P) and the solutions recorded (marked with an S) by maintenance engineers. By the way, Qantas is the only major airline that has never had an accident.

P: Left inside main tire almost needs replacement.

S: Almost replaced left inside main tire.

P: Test flight OK, except auto-land very rough.

S: Auto-land not installed on this aircraft.

P: Something loose in cockpit.

S: Something tightened in cockpit.

P: Dead bugs on windshield.

S: Live bugs on back-order.

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.

S: Cannot reproduce problem on ground.

P: Evidence of leak on right main landing gear.

S: Evidence removed.

P: DME volume unbelievably loud.

S: DME volume set to more believable level.

P: Friction locks cause throttle levers to stick.

S: That's what they're for.

P: IFF inoperative.

S: IFF always inoperative in OFF mode.

P: Suspected crack in windshield.

S: Suspect you're right.

P: Number 3 engine missing.

S: Engine found on right wing after brief search.

P: Aircraft handles funny. (I love this one!)

S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

P: Target radar hums.

S: Reprogrammed target radar with lyrics.

P: Mouse in cockpit.

S: Cat installed.

And the best one for last..................

P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.

S: Took hammer away from midget

פורסם

תצחק או לא, אני משוטט לי להנאתי המזוכיסטית באתר של FDS ובפורום שלהם (לא מומלץ לבעלי לב חלש ובריאות רופפת :? ) ורואה שם את השירשור הזה עם הטקס האוסטרלי :lol:

תודה על הדבקת הטקסט המקורי (והמצחיק יותר לטעמי :D ).

פורסם

יש גירסה ישראלית יחסית ישנה של תקלות ופתרון להן ב-חה"א:

1)דפיקות בזנב-נמצא סטיק בתוך הזנב

2)שמן על השמשות-השמן נוגב מהשמשות

3)פיץ' "ברח"-הפיץ' נמצא במסלול 27,הורכב,נבדק,ונמצא בסדר

4)רדיו "מגמגם"-הוחלפה לשון החניך

5)רדיו צרוד-החניך נבדק ונמצא מקורר

6)משכך אחורי נמוך-ניתן הכשר מיוחד לטייסים השוקלים על 60 ק"ג

7)הפרש 5 מייל בין מדי המהירות-ההפרש שונה ל-5 אגורות

8 אין קליקים בברז הדלק-הורכבו קליקים חדשים

9)אין רדיו-הורכב רדיו טרנסיסטור

10)בלם שמאל חלש-הוזמן הבלם השמאלי של נבחרת ישראל

11)כנף ימין כבדה-נפתרה תעלומת הפטיש שנעלם מהמחסן

12)רדיו מת לגמרי-הרדיו הובא למנוחות,מתאבלים כל טכנאי הקשר

13)ריח דלק בתא הטייס-הורח ונמצא בסדר

14)תא הטייס מזוהם-על הטייס לטוס טיסה הפוכה,לפתוח את התא,לשחרר את הרצועות ואז כל הזבל יפול.

פורסם

ממש ניקרעתי :D:D:D

קראתי את זה כמה פעמים ולא הפסקתי לצחוק אהבתי במיוחד את:

"בעיה:רעש מגיע מתחת ללוח המכוונים.נשמע כאילו גמד יושב שם ודופק על משהו עם פטיש.

פיתרון:לקחנו לגמד את הפטיש.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...