ron פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 עכשיו ראיתי אל על 747-200 טס מעל תל אביב בערך לכיון צפון מערב. הוא היה בגובה רב אבל עם גלגלים למטה!!!!! בדרך כלל לא עוברים מטוסים מעל הבית שלי אז כנראה שזה מצב מיוחד. למשיהו יש רעיון? נראה לי שיש לו בעיה בגלגלים או בגלל מזג האויר או משהו כזה. :shock: :shock:
Atar_Omri פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 ILS26 בשימוש היום. הוא כנראה ביצע את התהליך.
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 עומרי איך יודעים כאלה דברים? כאילו אתה אומר את זה מתוך ידיעה רשמית שכרגע בתנבג 26 בשימוש או מתוך הגיון שלפי הרוחות וכל זה?
Itamar Koren פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 אני מאשר זאת שמעתי בסקאנר שנוחתים על 26 :wink:
Kobi David פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 גם אתמול בלילה, האזנתי לחבר'ה.... אכן 26 היה בשימוש כל הלילה (להפתעתו של הקפטן של לופטהאנזה, שלא הצליח להגיע ל VOR ב 4000, אלא ב 5000 רגל).
Atar_Omri פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 אני יודע מסלול בשימוש לפי שני דברים: 1. סקאנר. 2. עם רוח של 200@21G35 קשה לי להאמין שמישהו ינחת על מסלול שהוא לא 26.
Noam פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 כל הכבוד על ההבחנה החדה !!! לגבי הנתיב שהמטוס הנ"ל טס בו - הוא המריא ממסלול 26 ומייד פנה ימינה לכיוון 300 להמנעות ממז"א. מדובר בטיסת מטען מס' 841 של אלעל . לגבי הגלגלים, הטייסים כנראה היו כל כך עסוקים במכ"ם שכנראה שכחו (!!!) להרים את הגלגלים. רק לאחר הזכרה של גישה לגבי העניין אחרי שכבר חלפו קו חוף הם הרימו גלגלים - מסקנה - לא רק בסימולטור זה קורה.
hagay פורסם דצמבר 18, 2003 דיווח פורסם דצמבר 18, 2003 אני מאשר זאתשמעתי בסקאנר שנוחתים על 26 :wink: גם אני רוצה סקאנר.
Atar_Omri פורסם דצמבר 19, 2003 דיווח פורסם דצמבר 19, 2003 מוזר שהם שכחו להרים גלגלים, הרמת גלגלים זה הדבר הראשון שאני חושב עליו לאחר המראה, ברגע שאני מקבל קצב טיפוס חיובי, אני נפטר מהגלגלים כמה שיותר מהר, הגרר שהם מוסיפים הוא מאוד משמעותי.
Koobe פורסם דצמבר 19, 2003 דיווח פורסם דצמבר 19, 2003 חיכיתי לחברה שלי בצומת גהה ובהיתי בשמיים באותו זמן. ראיתי אותו טס ונוסק לכיוון צפון מערב, ונמצא בערך מעל קו חוף. מכיוון שהוא המשיך לנסוק, הערכתי שהוא לא נכנס לנחיתה, מה גם שלא נראה לי סביר כניסה לנחיתה מהכיוון ההוא. אפילו לא בהכוונת ווקטורים לציר ILS 26. בכל מקרה, הרמתי טלפון למגדל וסיפרתי את אשר אני רואה, ביקשתי שירימו טלפון לבן-גוריון ויאמרו לו שה-747 עדיין עם גלגלים מטה... כנראה שזה מה שגרם ל-APP לומר למטוס שהגלגלים שלו מטה.. :-) אני לא מאמין שהמגדל הצליח לראות 8 מייל במזג אויר כזה (ה-APP בכל מקרה לא רואה. הוא בחדר בקומה הקרקע, יושב חשוך מול מסך המכ"מ).
ron פורסם דצמבר 21, 2003 מחבר דיווח פורסם דצמבר 21, 2003 איך הטייסים לא הבחינו שהגלגלים למטה? די מוזר. איך לדעתכם צריך להתייחס לטייסים? :?
Atar_Omri פורסם דצמבר 21, 2003 דיווח פורסם דצמבר 21, 2003 לא נראה לי שיעשו להם משהו, סביר להניח שהם היו גם מגלים לבד שהגלגלים למטה, כשהמטוס יעשה בעיות בטיפוס. זה מאוד מוזר ששוכחים להרים גלגלים, קיפול גלגלים זה חלק בלתי נפרד מתהליך ההמראה, מטפלים בזה עוד לפני שמתחילים לטפל בסיד. מיד לאחר הניתוק, כאשר מתקבל קצב טיפוס חיובי אחד מהטייסים קורא: Positive rate- gear up.