עבור לתוכן
ron

לא מאמין

Recommended Posts

פורסם

עכשיו ראיתי אל על 747-200 טס מעל תל אביב בערך לכיון צפון מערב.

הוא היה בגובה רב אבל עם גלגלים למטה!!!!!

בדרך כלל לא עוברים מטוסים מעל הבית שלי אז כנראה שזה מצב מיוחד.

למשיהו יש רעיון?

נראה לי שיש לו בעיה בגלגלים

או בגלל מזג האויר או משהו כזה.

:shock: :shock:

פורסם

כל הכבוד על ההבחנה החדה !!!

לגבי הנתיב שהמטוס הנ"ל טס בו - הוא המריא ממסלול 26 ומייד פנה ימינה לכיוון 300 להמנעות ממז"א. מדובר בטיסת מטען מס' 841 של אלעל .

לגבי הגלגלים, הטייסים כנראה היו כל כך עסוקים במכ"ם שכנראה שכחו (!!!) להרים את הגלגלים. רק לאחר הזכרה של גישה לגבי העניין אחרי שכבר חלפו קו חוף הם הרימו גלגלים - מסקנה - לא רק בסימולטור זה קורה.

פורסם

מוזר שהם שכחו להרים גלגלים, הרמת גלגלים זה הדבר הראשון שאני חושב עליו לאחר המראה, ברגע שאני מקבל קצב טיפוס חיובי, אני נפטר מהגלגלים כמה שיותר מהר, הגרר שהם מוסיפים הוא מאוד משמעותי.

פורסם

חיכיתי לחברה שלי בצומת גהה ובהיתי בשמיים באותו זמן.

ראיתי אותו טס ונוסק לכיוון צפון מערב, ונמצא בערך מעל קו חוף. מכיוון שהוא המשיך לנסוק, הערכתי שהוא לא נכנס לנחיתה, מה גם שלא נראה לי סביר כניסה לנחיתה מהכיוון ההוא. אפילו לא בהכוונת ווקטורים לציר ILS 26.

בכל מקרה, הרמתי טלפון למגדל וסיפרתי את אשר אני רואה, ביקשתי שירימו טלפון לבן-גוריון ויאמרו לו שה-747 עדיין עם גלגלים מטה...

כנראה שזה מה שגרם ל-APP לומר למטוס שהגלגלים שלו מטה.. :-) אני לא מאמין שהמגדל הצליח לראות 8 מייל במזג אויר כזה (ה-APP בכל מקרה לא רואה. הוא בחדר בקומה הקרקע, יושב חשוך מול מסך המכ"מ).

פורסם

לא נראה לי שיעשו להם משהו, סביר להניח שהם היו גם מגלים לבד שהגלגלים למטה, כשהמטוס יעשה בעיות בטיפוס.

זה מאוד מוזר ששוכחים להרים גלגלים, קיפול גלגלים זה חלק בלתי נפרד מתהליך ההמראה, מטפלים בזה עוד לפני שמתחילים לטפל בסיד.

מיד לאחר הניתוק, כאשר מתקבל קצב טיפוס חיובי אחד מהטייסים קורא: Positive rate- gear up.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...