עבור לתוכן
Oren Geva

צסנה 182RG של קרנדו!

Recommended Posts

פורסם

עבודות מדהימות רצות כאן !

אורן - התיקון אדיר, עכשיו זה פשוט 1 ל-1, ואני טסתי ב-CHZ הישן אז אני אומר מנסיון, ללא ספק אני אצבור יותר שעות על CHZ עכשיו :lol:

אביב, עבודה מדהימה, בלי פיינט קיט ... נראה די קשה אבל יצא ממש מגניב - מחכה לראות גם אותה :)

כל הכבוד לשניכם על המהירות כמובן.

לילה טוב.

פורסם

לאחר כמה דקות טיסה, הבחנתי בבעיות חמורות במודל הטיסה.

עושה רושם שלמטוס הזה פשוט אין גרר (Induced Drag ) !!!

מדפים מלא - לחץ סעפת על תחתית הקשת הירוקה - והמטוס רוצה להמשיך לעופף כמו עפיפון !

פשוט לא מציאותי ! אין לי שום נסיון על 182 אבל בהנחה שזה לא מאד שונה מ-172 RG - זה פשוט לא עשוי כמו שצריך !

גם חברת קרנדו הודיעו שנעשו טעויות רציניות בהקשר הזה - הבטיחו קובץ תיקון

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... &mode=full

מעבר לזה - הבעיה הרגילה של קרנדו - צריך להתכופף חזק כדי לראות משהו דרך החלונות בצדדים ...המבט ב-45 מעלות שמאלה פשוט מגעיל - כל מה שרואים זאת קורה ענקית באמצע המסך.

מי שיצליח לקחת את מבטי הצד של ה-172 של קרנדו ולהשתיל את זה ב-182 יעשה שירות גדול לכולם !

חוץ מזה...פאנל יפה ומושקע - חבל שלא רואים את ידיות המנוע ואת שעוני הסל"ד ולחץ הסעפת בפאנל הראשי...

פורסם

היי, TWISTER, כתבתי את זה בהתחלה, תיקנתי כמה דברים ב AIRFILE של המטוס וגם בפנל כך שיראו את מכשירי המנוע בפנל הראשי, מי שרוצה מוזמן לפנות אליי במסנג'ר...

פורסם
אצלי דפקה המדפים מתפקדים כמו שצריך גם גרר וגם עילוי.

אבל בכל זאת אני יבדוק את זה.

קפטן טל...

1. אני מתאר לעצמי שהתכוונת ש"דווקא" המדפים בסדר - ואני "אבדוק" את זה... :wink:

2. אני באמת לא רוצה להשמע עוקצני, אבל כיצד אתה מתכוון לבדוק את הנושא ? מול טבלאות הביצועים שהיצרן מפרסם בספר המטוס ?

3. אם קרנדו בעצמם הודו בטעות - אז מה בדיוק נשאר לבדוק ?

פורסם

יופי תתקן אותי זה כל כך עוזר לך.

אני זוכר טוב מאד שכשאני פתחתי מדפים המטוס זינק למעלה וגם דיי האט.

בסך הכל רציתי לבדוק את זה בשביל עצמי.

פורסם
יופי תתקן אותי זה כל כך עוזר לך.

אני זוכר טוב מאד שכשאני פתחתי מדפים המטוס זינק למעלה וגם דיי האט.

בסך הכל רציתי לבדוק את זה בשביל עצמי.

טל

כשהייתי בגילך, תופעה מוזרה בשם "בושה" עדיין היתה נפוצה בארצנו.

מילא אתה טועה בעברית, אבל במקום להתבייש ולהגיד תודה כשמתקנים אותך, אתה, ברוב חוצפתך,עוד תוקף אותי !

פורסם
יופי תתקן אותי זה כל כך עוזר לך.

אני זוכר טוב מאד שכשאני פתחתי מדפים המטוס זינק למעלה וגם דיי האט.

בסך הכל רציתי לבדוק את זה בשביל עצמי.

טל

כשהייתי בגילך, תופעה מוזרה בשם "בושה" עדיין היתה נפוצה בארצנו.

מילא אתה טועה בעברית, אבל במקום להתבייש ולהגיד תודה כשמתקנים אותך, אתה, ברוב חוצפתך,עוד תוקף אותי !

אין לי שום בעיה אם זה שתיקנת אותי, למרות שלא היתה חייב לעשות זאת.

ולעניין העיקרי, יש לי את הססנה הזו כבר כמה ימים והספקתי לטוס עליה לא מעט, וכשאני פותח מדפים המטוס מאט, אבל שמתי לב שרק בדרגה בשלישית.

אז כנראה זה מה שאתה מתכוון?

פורסם
יופי תתקן אותי זה כל כך עוזר לך.

אני זוכר טוב מאד שכשאני פתחתי מדפים המטוס זינק למעלה וגם דיי האט.

בסך הכל רציתי לבדוק את זה בשביל עצמי.

טל

כשהייתי בגילך, תופעה מוזרה בשם "בושה" עדיין היתה נפוצה בארצנו.

מילא אתה טועה בעברית, אבל במקום להתבייש ולהגיד תודה כשמתקנים אותך, אתה, ברוב חוצפתך,עוד תוקף אותי !

אין לי שום בעיה אם זה שתיקנת אותי, למרות שלא היתה חייב לעשות זאת.

ולעניין העיקרי, יש לי את הססנה הזו כבר כמה ימים והספקתי לטוס עליה לא מעט, וכשאני פותח מדפים המטוס מאט, אבל שמתי לב שרק בדרגה בשלישית.

אז כנראה זה מה שאתה מתכוון?

טל

למטוס של קרנדו אין כמעט גרר (Induced Drag ). בססנה, כשפותחים 30 מעלות של מדפים וסוגרים את ידית לחץ הסעפת לתחתית הקשת הירוקה, המטוס יורד לקרקע כמו לבנה !

במקרה של הקרנדו 182, אין כמעט תופעה של גרר, אתה מתחיל להוריד כח מנוע ומדפים (בגובה הקפה ) לקראת אמצע צלע "עם הרוח" - אבל, בניגוד למציאות, שיעור השקיעה כמעט אפסי ( Sink Rate ) - המטוס פשוט נשאר תלוי באוויר...

אתה ממשיך לרחף, עוד ועוד, ולא מצליח לנחות אלא אם אתה מוריד את האף כמו קמיקזה וצובר מהירות מטורפת...

נכון שבססנה, כשאתה פותח דרגה ראשונה ושניה של מדפים יש אפקט של Balooning - בגלל שינוי המיטר של הכנף ( Chord ) ובעקבות כך הגברת זוית ההתקפה והגברת העילוי...בשפה פשוטה יש לאף נטיה לעלות..

הדבר צפוי ומתגברים על כך על ידי דחיפה קלה של ההגה וקיזוז לפנים ( Trim )...אבל פתיחת דרגה שלישית של מדפים לא תורמת כמעט כלום לשיפור העילוי - אך מגבירה באופן קיצוני את הגרר.

מכאן שפתיחת דרגה שלישית (30 ) לא יוצרת אפקט של Balooning - אך משפיעה על זוית הגלישה למסלול (חדה יותר מבלי להגביר את המהירות)

זהו - אני מקווה שהסברתי את עצמי באופן מספיק ברור

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...