עבור לתוכן
xenopus

בוחן שבועי

Recommended Posts

פורסם

טוב, אני לא יודע אם אני אנסה להפוך את זה למסורת, אבל עד יציאת ה- 747-400 של PMDG, אנסה להעלות פה מספר שאלות כחידון תפעול ה- 747.

והיום השאלה הנשאלת היא: באיזה מצב ספציפי, מדריך התפעול של ה- 747 מורה על פתיחת דלתות 1 ו-5 בזמן הטיסה?

ולא מדובר בקורס צניחה.

תשובה בקרוב.

פורסם

אתה שואל שאלות טריביה את הטייסים של אלעל או את טייסי הסימולטור של ואטיל, תעלה תרשים עם הדלתות, כדי ששאר האנשים יוכלו לענות

פורסם
טוב, אני לא יודע אם אני אנסה להפוך את זה למסורת, אבל עד יציאת ה- 747-400 של PMDG, אנסה להעלות פה מספר שאלות כחידון תפעול ה- 747.

והיום השאלה הנשאלת היא: באיזה מצב ספציפי, מדריך התפעול של ה- 747 מורה על פתיחת דלתות 1 ו-5 בזמן הטיסה?

ולא מדובר בקורס צניחה.

תשובה בקרוב.

כשמטיסים בשבת חיילים שאכלו בצהרים חמין צבאי

פורסם
אין לי מושג...

זה קשור אולי ללחץ בתא הנוסעים? :?

רמז!!

כן אם יש יותר מדי נוסעים פותחים את הדלת לזרוק כמה...

לא התכוונתי ללחץ של יותר מידי נוסעים... :|

התכוונתי ללחץ שיש בתא הנוסעים, לחץ אוויר.

פורסם
אין לי מושג...

זה קשור אולי ללחץ בתא הנוסעים? :?

רמז!!

כן אם יש יותר מדי נוסעים פותחים את הדלת לזרוק כמה...

לא התכוונתי ללחץ של יותר מידי נוסעים... :|

התכוונתי ללחץ שיש בתא הנוסעים, לחץ אוויר.

אני יודע .... :mrgreen:

פורסם

אוקיי יש לי את התשובה!

אם ה bleeds מפסיקים לפעול אז מנמיכים לגובה "בטוח" ואז יש 3 דברים שצריך לעשות

לפתוח outflow valves

לפתוח smoke evacuation

ואם החום נהיה גבוה בקאבינה פותחים את דלתות 1 ו5

כמעט בטוח שזה נכון...לפי מה שהבנתי מהמדריך :)

פורסם

הפרס השבועי, חולצה של סטיב אוסטין הולך לארז כמובן.

ועתה להסבר:

אחת ממחלות הילדות של ה-747, שדווחו ע"י אחת מחברות התעופה, נוגעת להפסקת הפעולה של ה- BLEED מכל ארבעת המנועים.

למצב זה מספר השלכות. שתיים מהן הן: אובדן לחץ אטמוספרי במטוס (באופן הדרגתי ולא מיידי, כמו חור במטוס נגיד) ועלית הטמפרטורה בשל הפסקת מיזוג האוויר (כל ה- PACKS נכבים).

הפתרון לשתי מצוקות מיידיות אלו הן הנמכה לגובה המאפשר פתיחת שסתומי אוורור (קרי מתחת ל- 14000 רגל), פתיחת פתח סילוק עשן, כיבוי כל מערכות הטלוויזיה וכדומה, כיבוי כל מכשירי החימום במטבחים, סגירת כל הוילונות לטובת הצללה. אם כל זה לא עוזר והחום בפנים נהיה בלתי נסבל, ניתן לפתוח את דלתות 1 ו-5.

פורסם

בשביל מה לפתוח דלתות לסעלוק החום?

לא עדיף מבחינה אווירודינאמית פשוט לשבור כמה חלונות?

ומישהו יכול להסביר בקצרה מה זה הBLEED?

פורסם
בשביל מה לפתוח דלתות לסעלוק החום?

לא עדיף מבחינה אווירודינאמית פשוט לשבור כמה חלונות?

ומישהו יכול להסביר בקצרה מה זה הBLEED?

BLEED AIR- זה אוויר דחוס שנלקח מהמנוע (לפני שהוא מתערבב עם דלק). האוויר

משמש למערכת הדיחוס והמיזוג, ANTI ICE, פנאומטיקה...

כשמשתמשים בו למיזוג, הוא עובר קודם כל קירור בגלל הטמפ' הגבוהה של האוויר הזה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...