xenopus פורסם יולי 14, 2005 דיווח פורסם יולי 14, 2005 טוב, אני לא יודע אם אני אנסה להפוך את זה למסורת, אבל עד יציאת ה- 747-400 של PMDG, אנסה להעלות פה מספר שאלות כחידון תפעול ה- 747. והיום השאלה הנשאלת היא: באיזה מצב ספציפי, מדריך התפעול של ה- 747 מורה על פתיחת דלתות 1 ו-5 בזמן הטיסה? ולא מדובר בקורס צניחה. תשובה בקרוב.
Boeing744 פורסם יולי 14, 2005 דיווח פורסם יולי 14, 2005 אתה שואל שאלות טריביה את הטייסים של אלעל או את טייסי הסימולטור של ואטיל, תעלה תרשים עם הדלתות, כדי ששאר האנשים יוכלו לענות
xenopus פורסם יולי 14, 2005 מחבר דיווח פורסם יולי 14, 2005 האמת היא שזה לא ממש משנה, אבל הנה התמונה (יש שתי דלתות "1" ושתי דלתות "5")
Ido Rosenthal פורסם יולי 14, 2005 דיווח פורסם יולי 14, 2005 טוב, אני לא יודע אם אני אנסה להפוך את זה למסורת, אבל עד יציאת ה- 747-400 של PMDG, אנסה להעלות פה מספר שאלות כחידון תפעול ה- 747.והיום השאלה הנשאלת היא: באיזה מצב ספציפי, מדריך התפעול של ה- 747 מורה על פתיחת דלתות 1 ו-5 בזמן הטיסה? ולא מדובר בקורס צניחה. תשובה בקרוב. כשמטיסים בשבת חיילים שאכלו בצהרים חמין צבאי
Nimrod פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 בזמן העלת האוכל?חח אין לי מושג בזמן טיסה שיש שריפה? גם לי אין מושג... רמז...
gilad13 פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 אין לי מושג... זה קשור אולי ללחץ בתא הנוסעים? :? רמז!!
Ido Rosenthal פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 אין לי מושג...זה קשור אולי ללחץ בתא הנוסעים? :? רמז!! כן אם יש יותר מדי נוסעים פותחים את הדלת לזרוק כמה...
gilad13 פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 אין לי מושג...זה קשור אולי ללחץ בתא הנוסעים? :? רמז!! כן אם יש יותר מדי נוסעים פותחים את הדלת לזרוק כמה... לא התכוונתי ללחץ של יותר מידי נוסעים... :| התכוונתי ללחץ שיש בתא הנוסעים, לחץ אוויר.
Nimrod פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 יש מסכות בשביל זה... אני גם לא חושב שזה בגלל שריפה כי בשביל זה יש מטף. פותחים דלתות בשביל... אמממ... אין לי מושג.
gilad13 פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 לא מצליח לחשוב על שום סיבה הגיונית... אפשר כבר את התשובה? :roll:
Ido Rosenthal פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 אין לי מושג...זה קשור אולי ללחץ בתא הנוסעים? :? רמז!! כן אם יש יותר מדי נוסעים פותחים את הדלת לזרוק כמה... לא התכוונתי ללחץ של יותר מידי נוסעים... :| התכוונתי ללחץ שיש בתא הנוסעים, לחץ אוויר. אני יודע .... :mrgreen:
Erez Savir פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 אוקיי יש לי את התשובה! אם ה bleeds מפסיקים לפעול אז מנמיכים לגובה "בטוח" ואז יש 3 דברים שצריך לעשות לפתוח outflow valves לפתוח smoke evacuation ואם החום נהיה גבוה בקאבינה פותחים את דלתות 1 ו5 כמעט בטוח שזה נכון...לפי מה שהבנתי מהמדריך
Eldar Sella פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 כשכל השירותים במטוס תפוסים ומישהו ממש לחוץ. כן אם יש יותר מדי נוסעים פותחים את הדלת לזרוק כמה... קרעתם אותי
xenopus פורסם יולי 15, 2005 מחבר דיווח פורסם יולי 15, 2005 הפרס השבועי, חולצה של סטיב אוסטין הולך לארז כמובן. ועתה להסבר: אחת ממחלות הילדות של ה-747, שדווחו ע"י אחת מחברות התעופה, נוגעת להפסקת הפעולה של ה- BLEED מכל ארבעת המנועים. למצב זה מספר השלכות. שתיים מהן הן: אובדן לחץ אטמוספרי במטוס (באופן הדרגתי ולא מיידי, כמו חור במטוס נגיד) ועלית הטמפרטורה בשל הפסקת מיזוג האוויר (כל ה- PACKS נכבים). הפתרון לשתי מצוקות מיידיות אלו הן הנמכה לגובה המאפשר פתיחת שסתומי אוורור (קרי מתחת ל- 14000 רגל), פתיחת פתח סילוק עשן, כיבוי כל מערכות הטלוויזיה וכדומה, כיבוי כל מכשירי החימום במטבחים, סגירת כל הוילונות לטובת הצללה. אם כל זה לא עוזר והחום בפנים נהיה בלתי נסבל, ניתן לפתוח את דלתות 1 ו-5.
gilad13 פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 בשביל מה לפתוח דלתות לסעלוק החום? לא עדיף מבחינה אווירודינאמית פשוט לשבור כמה חלונות? ומישהו יכול להסביר בקצרה מה זה הBLEED?
yuval_el פורסם יולי 15, 2005 דיווח פורסם יולי 15, 2005 בשביל מה לפתוח דלתות לסעלוק החום?לא עדיף מבחינה אווירודינאמית פשוט לשבור כמה חלונות? ומישהו יכול להסביר בקצרה מה זה הBLEED? BLEED AIR- זה אוויר דחוס שנלקח מהמנוע (לפני שהוא מתערבב עם דלק). האוויר משמש למערכת הדיחוס והמיזוג, ANTI ICE, פנאומטיקה... כשמשתמשים בו למיזוג, הוא עובר קודם כל קירור בגלל הטמפ' הגבוהה של האוויר הזה.