iroth פורסם יולי 18, 2005 דיווח פורסם יולי 18, 2005 בהמשך לתענוג שבוע שעבר, נטוס גם השבוע בשמי נורבגיה. הפעם טיסת IFR אבל עם לא פחות אדרנלין! לפרטים: http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=News&file=article&sid=22 קובי - הלסינקי תחכה עוד שבוע ובקשנו מכמה חברה נורבגים להעביר לנו את הכבדים צפונה - הם יחכו לנו בברדופוס... להתראות ישראל
iroth פורסם יולי 20, 2005 מחבר דיווח פורסם יולי 20, 2005 שינוי במסלול (על מנת לנחות בשדות תעופה המכוסים ע"י הסינרי ומתאימים יותר לטיסת IFR). נטוס מויגרה לשני בסיסי חיל האוויר הנורבגי המשרתים גם מטוסים אזרחיים. הועלו דפיות לשדות הרלבנטיים. ישראל
Ilan Jonas פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 אורן ואני נטוס בדקוטה, אז יהיה לכם איזה 20-40 קשר עלינו אם אכן תטוסו באוירונים המתקדמים שלכם יא מליונרים שכמוכם מי שרוצה להתאתגר איתנו בדקוטה, מוזמן!
mickey lip פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 מיליונרים? מי? כולה לירגט. איזה מיליונרים? בקושי נשאר לנו כסף לדלק אחרי התקנת הגקוזי.
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 דווקט היות ומדובר בשדות צבאיים אני חושב שאולי הפעם אני אקח את צופית 848 לסיבוב...
BarakH פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 אם הדקוטה תשרוד את כל הדרך בלי שאיזה מנוע או שניים יתפרקו בדרך, זה רק סימן שהמודל לא ריאליסטי מספיק אני כנראה אטוס בצופית. עכשיו רק צריך לחזור לכשירות על המטוס...
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 אם הדקוטה תשרוד את כל הדרך בלי שאיזה מנוע או שניים יתפרקו בדרך, זה רק סימן שהמודל לא ריאליסטי מספיק אני כנראה אטוס בצופית. עכשיו רק צריך לחזור לכשירות על המטוס... חוצפן. בוא נראה אם תוכל למצוא מעל 400 צופיות שעוד טסות מסחרית ומרוויחות כסף בעוד 70 שנה (בלי לדבר על מעל 1000 שמישות בידיים פרטיות ומוזיאונים). אולי אני בכל זאת אטוס בדקוטה, ולא רק בגלל חילול הקודש הזה - הזדמנות לטוס IFR כמו שצריך, בלי טייס אוטומטי, בלי GPS או FMS או שאר ראשי תיבות טכנלוגיים. הדפסתי מפת נתיבים, אני מציע לכם לעשות זאת גם: https://164.214.2.62/products/digitalae ... ntry=ename מפה L-1 היא מפת נתיבי ATS נמוכים לאיזור בו נטוס. אם אתם מגבילים את שטח ההדפסה רק לאיזור הרלוונטי זה יוצא קריא על A4. השיקול בעד הדקוטה הוא הנשמה. השיקול בעד ה-B200 הוא המהירות... יש לי שיעור ביום שישי בבוקר... נראה מחר מה יתחשק.
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 טוב. הצופית ניצחה (בקרב, אבל לא במלחמה). זו טיסה של 560 מייל, ייקח 3:30 שעות עם הדקוטה... עם צופית אפשר לחתוך שעה בקלות.
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים
Ilan Jonas פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים :oops: :oops: זו הייתה טעות שלי כנראה אתמול. איזה פחד זה היה - חושך, סטרטוסים ואין לי מושג איפה אני... טוב שיש פקח לפעמים מעבר לעובדה שאורן הוא בוגד מרושע, לא נראה לי גם שאני הולך לטוס 560 מייל עם דקוטה... אין לי את הצופית ואני גם לא אוהב את האוירון הזה כל כך. ATR אולי... או שאני אעשה רק חלק מהטיסה. נחשוב על משהו.
Or Netzer פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים :oops: :oops: זו הייתה טעות שלי כנראה אתמול. איזה פחד זה היה - חושך, סטרטוסים ואין לי מושג איפה אני... טוב שיש פקח לפעמים מעבר לעובדה שאורן הוא בוגד מרושע, לא נראה לי גם שאני הולך לטוס 560 מייל עם דקוטה... אין לי את הצופית ואני גם לא אוהב את האוירון הזה כל כך. ATR אולי... או שאני אעשה רק חלק מהטיסה. נחשוב על משהו. X4 :mrgreen:
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 יכול מאוד להיות שנטוס בתנאי IFR של ממש. היום לפחות זה היה כך... מחר התחזית מעונן חלקית, אבל אני מקווה שיהיה יותר גרוע :wink:
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 מסכנים הנוסעים שלך, הקפטין שלהם מת לגרום להם להשתין מפחד רק שלא יורידו לך קרדיט על זה, אחרת תהיה תקוע על ה DC3 הזה לעד :wink:
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים דווקא יש לה EHSI נחמד, שמראה תכנית טיסה בערך כמו בבואינגים. אם כבר אני טס בה חבל לבזבז את זה. הנוסעים לא יבואו איתי לטיסה הזאת... הם מחכים בשדה דב לבוננזה.
Ilan Jonas פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 עדיין מבעס אותי האוירון הזה... נראה לי אני אבוא בATR וזהו.
Nimrod פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 הגיע הזמן!אני מחכה לזה כבר שנה! גם אני! ועוד הרבה! עשו אותו ממש יפה! למרות שהפאנל שלו קצת שונה מהצופית של צה"ל. וגם בצה"ל העלו לו את המשקל נחיתה והמראה באיזה טון!
Nimrod פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 זה מה שאמרתי :roll: לV1 חסר פאנל ענק של רדיו למינהם (UHF וכו') וגם רואים יותר מידי. כן כן, בוקשי אפשר לראות משהו מהכיסא של הטייס במציאות, לעומת המטוס של AEROWORX שבו רואים יופי! והכי חבל שהם לא שמו את המראה הקטנה, שעל הצד הפנימי של המנוע :wink:
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 501 כבר מוכנה ל V2. אני עובד על 848 ו-842 ואני אשחרר חבילה מתוקנת. את 501 אני עושה עם הפאנל הישן, 842 ו-848 יישארו עם EFIS. חכו לזה באבסים
אורח פורסם יולי 20, 2005 דיווח פורסם יולי 20, 2005 נשלח לאבסים. אני מקווה שמחר זה כבר יהיה זמין להורדה.
אורח פורסם יולי 22, 2005 דיווח פורסם יולי 22, 2005 שימו לב, מי שמשתמש בצביעה - הוצאתי גירסא 4 - זהה לגירסא 3, אבל תיקנתי טקסטורה אחת שהיתה כהה במקום אפור בהיר בטעות (אפשר לראות את זה בתמונה למעלה - הסנפיר מתחת לזנב כהה ולא בהיר...) http://library.avsim.net/search.php?Sea ... CatID=root