עבור לתוכן
iroth

TFC טיסת יום חמישי - ויגרה לברדופוס (נורבגיה)

Recommended Posts

פורסם

בהמשך לתענוג שבוע שעבר, נטוס גם השבוע בשמי נורבגיה. הפעם טיסת IFR אבל עם לא פחות אדרנלין!

לפרטים: http://tfc.rwy12.com/modules.php?name=News&file=article&sid=22

קובי - הלסינקי תחכה עוד שבוע ובקשנו מכמה חברה נורבגים להעביר לנו את הכבדים צפונה - הם יחכו לנו בברדופוס...

להתראות

ישראל

פורסם

שינוי במסלול (על מנת לנחות בשדות תעופה המכוסים ע"י הסינרי ומתאימים יותר לטיסת IFR).

נטוס מויגרה לשני בסיסי חיל האוויר הנורבגי המשרתים גם מטוסים אזרחיים.

הועלו דפיות לשדות הרלבנטיים.

ישראל

פורסם

אורן ואני נטוס בדקוטה, אז יהיה לכם איזה 20-40 קשר עלינו אם אכן תטוסו באוירונים המתקדמים שלכם יא מליונרים שכמוכם :lol:

מי שרוצה להתאתגר איתנו בדקוטה, מוזמן!

פורסם

דווקט היות ומדובר בשדות צבאיים אני חושב שאולי הפעם אני אקח את צופית 848 לסיבוב...

פורסם

אם הדקוטה תשרוד את כל הדרך בלי שאיזה מנוע או שניים יתפרקו בדרך, זה רק סימן שהמודל לא ריאליסטי מספיק :lol:

אני כנראה אטוס בצופית. עכשיו רק צריך לחזור לכשירות על המטוס...

פורסם
אם הדקוטה תשרוד את כל הדרך בלי שאיזה מנוע או שניים יתפרקו בדרך, זה רק סימן שהמודל לא ריאליסטי מספיק :lol:

אני כנראה אטוס בצופית. עכשיו רק צריך לחזור לכשירות על המטוס...

חוצפן. בוא נראה אם תוכל למצוא מעל 400 צופיות שעוד טסות מסחרית ומרוויחות כסף בעוד 70 שנה (בלי לדבר על מעל 1000 שמישות בידיים פרטיות ומוזיאונים).

אולי אני בכל זאת אטוס בדקוטה, ולא רק בגלל חילול הקודש הזה - הזדמנות לטוס IFR כמו שצריך, בלי טייס אוטומטי, בלי GPS או FMS או שאר ראשי תיבות טכנלוגיים.

הדפסתי מפת נתיבים, אני מציע לכם לעשות זאת גם:

https://164.214.2.62/products/digitalae ... ntry=ename

מפה L-1 היא מפת נתיבי ATS נמוכים לאיזור בו נטוס. אם אתם מגבילים את שטח ההדפסה רק לאיזור הרלוונטי זה יוצא קריא על A4.

השיקול בעד הדקוטה הוא הנשמה. השיקול בעד ה-B200 הוא המהירות... יש לי שיעור ביום שישי בבוקר...

נראה מחר מה יתחשק.

פורסם

טוב. הצופית ניצחה (בקרב, אבל לא במלחמה). זו טיסה של 560 מייל, ייקח 3:30 שעות עם הדקוטה...

עם צופית אפשר לחתוך שעה בקלות.

פורסם

גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים :lol:

פורסם
גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים :lol:

:oops: :oops:

זו הייתה טעות שלי כנראה אתמול. איזה פחד זה היה - חושך, סטרטוסים ואין לי מושג איפה אני... טוב שיש פקח לפעמים :lol:

מעבר לעובדה שאורן הוא בוגד מרושע, לא נראה לי גם שאני הולך לטוס 560 מייל עם דקוטה... אין לי את הצופית ואני גם לא אוהב את האוירון הזה כל כך. ATR אולי... או שאני אעשה רק חלק מהטיסה. נחשוב על משהו.

פורסם
גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים :lol:

:oops: :oops:

זו הייתה טעות שלי כנראה אתמול. איזה פחד זה היה - חושך, סטרטוסים ואין לי מושג איפה אני... טוב שיש פקח לפעמים :lol:

מעבר לעובדה שאורן הוא בוגד מרושע, לא נראה לי גם שאני הולך לטוס 560 מייל עם דקוטה... אין לי את הצופית ואני גם לא אוהב את האוירון הזה כל כך. ATR אולי... או שאני אעשה רק חלק מהטיסה. נחשוב על משהו.

X4 :mrgreen:

פורסם

יכול מאוד להיות שנטוס בתנאי IFR של ממש. היום לפחות זה היה כך...

מחר התחזית מעונן חלקית, אבל אני מקווה שיהיה יותר גרוע :wink:

פורסם

מסכנים הנוסעים שלך, הקפטין שלהם מת לגרום להם להשתין מפחד :lol:

רק שלא יורידו לך קרדיט על זה, אחרת תהיה תקוע על ה DC3 הזה לעד :wink:

פורסם
גם עם הצופית אפשר לטוס כמו פעם .... לפחות רואים בה את ה VORים :lol:

דווקא יש לה EHSI נחמד, שמראה תכנית טיסה בערך כמו בבואינגים. אם כבר אני טס בה חבל לבזבז את זה.

הנוסעים לא יבואו איתי לטיסה הזאת... הם מחכים בשדה דב לבוננזה.

פורסם

זה מה שאמרתי :roll: :)

לV1 חסר

פאנל ענק של רדיו למינהם (UHF וכו')

וגם רואים יותר מידי. כן כן, בוקשי אפשר לראות משהו מהכיסא של הטייס במציאות, לעומת המטוס של AEROWORX שבו רואים יופי!

והכי חבל שהם לא שמו את המראה הקטנה, שעל הצד הפנימי של המנוע :wink:

פורסם

501 כבר מוכנה ל V2.

אני עובד על 848 ו-842 ואני אשחרר חבילה מתוקנת.

את 501 אני עושה עם הפאנל הישן, 842 ו-848 יישארו עם EFIS.

חכו לזה באבסים :D

פורסם

נשלח לאבסים. אני מקווה שמחר זה כבר יהיה זמין להורדה.

848.jpg

פורסם

שימו לב, מי שמשתמש בצביעה - הוצאתי גירסא 4 - זהה לגירסא 3, אבל תיקנתי טקסטורה אחת שהיתה כהה במקום אפור בהיר בטעות (אפשר לראות את זה בתמונה למעלה - הסנפיר מתחת לזנב כהה ולא בהיר...)

http://library.avsim.net/search.php?Sea ... CatID=root

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...