עבור לתוכן
Itamar Koren

המלצה:fs passengers

Recommended Posts

פורסם

שמו לב, הדבר באמת נחמד רק שבאון ליין לא מומלץ

הוא משנה את הגדרות הסימולטור ומוריד את ההתעלמות מתאונות ומכניס רנדומלית תקלות (ניתן לניטרול).

כמוכן הוא משנה משקלים והגדרות בקבצי המטוסים איתם אתם טסים, אז שימו לב לזה.

נ.ב. המלצה חמה, לקחת מטוס ולענות את הנוסעים שלכם למוות :lol:

פורסם

אם יודעים להשתמש בה כמו שצריך אפשר להפוך את הטיסה לחוייתית, מאתגרת ומציאותית יותר.

מי שיפעיל אותה מבלי הפעולה של RTFM התוכנה באמת תהרוס את הריאליזם...

פורסם

חלילה היא לא הורסת את הראליזם, היא הורסת טיסת און ליין.

בטיסת יום חמישי האחרונה, נדרסתי פעמים ע"י טיסים סוררים שלא אזכיר את שמם ופעם השלישית כשעליתי ללא התוכנה היא עדיין שמרה על קראשס און ואז איזה מנהל בכיר ב VATSIM דחף מטר ממני וחטפתי את השלישי.

מעבר לזה היא מאוד מאתגרת אם הולכים על קרירה ובנית חברת תעופה מאפס.

תהנו 8)

פורסם
חלילה היא לא הורסת את הראליזם, היא הורסת טיסת און ליין.

בטיסת יום חמישי האחרונה, נדרסתי פעמים ע"י טיסים סוררים שלא אזכיר את שמם ופעם השלישית כשעליתי ללא התוכנה היא עדיין שמרה על קראשס און ואז איזה מנהל בכיר ב VATSIM דחף מטר ממני וחטפתי את השלישי.

מעבר לזה היא מאוד מאתגרת אם הולכים על קרירה ובנית חברת תעופה מאפס.

תהנו 8)

It has one major drawback!

one of its features is is passanger loading.

unfortunately there is no way to disable that feature.

why disable?

because it will screw up any good flight model which is out there - so far, neither myself nor any better experts could find a workaround.

If you are using the default models, this is not an issue. The defaults (and most other models - even payware) use an "idealized" stabilization system that has a range of 40(!) degrees. What it means, is that your CoG can be in Honolulu and the plane will still be flyable.

(as a sidenote, this excessive range is also the reason why the default autopilit uss the trim and not the elevators to control pitch. embarrassingly.enough, the LDS 767 does it too)

Anyway, the bottom line is, that it can't be used with many models - in particular- the better ones!

So, like you saidit will not screw up the realism - only as long as you use an unrealistic model

//Michael

פורסם

מיכאל,

עם כל הכבוד (ויש לי הרבה מאוד כבוד אליכם) הטופולב שלכם הוא המטוס היחיד שראיתי עד היום שממדל את ה-CoG כמו שצריך...

כך ש-FSP טובה לכל מטוס אחר, למעשה.

זו תוכנה נחמדה מאוד, מידת השימושיות שלה תלוי כמובן בהימצאות מודל PAYLOAD נכון ומתאים למטוס. היא עדיין רחוקה מלהיות מושלמת, כמובן ויש בה בעיות כמו אלה שמיכאל ציין.

לגבי טיסה אונליין - אני טס איתה אונליין, ועוד לא נתקלתי בבעיות. אני מניח שאין בעיות כל עוד מטוסים אחרים לא עולים עליך.

היא אכן לא מתאימה לאירוע בו כמות גדולה של מטוסים מתחברים בשדה קטן ועולים אחד על השני בהתחברות (כמו שהיה לנו ב-ENDU).

מה שעוד נחמד בה הוא המודל הכלכלי והתקדמות הטייס. פתחתי חברה קטנה עם מטוס קל אחד (זו הסיבה שראיתם את DZZ טס כל כך הרבה בימים האחרונים) והוספתי עוד אחד. השבוע צברתי מספיק כסף בשביל לקנות את המטוס הדו מנועי הראשון שלי.

פורסם

Oren,

its not just the Tupolev. I know as a FACT that the new PMDG is modeled this way(with all our antagonism to their marketing methods, the have a bunch of VERY serious people for developers) and if I'm not mistaken the DF727. I suppose there are a few others as well, although I don't really know.

I don't see why they can't add an option to disable that payload thing.

I didn't say its bad, I just pointed at what I see as a drawback

and yes, it does add an entertainment value

//Michael

PS

this is a purely informative question, - did you notice any difference in AC behaviour with various loads?

פורסם

כן, ה-727 של DF מצויין גם הוא מהבחינה הזאת.

לגבי PMDG החדש, אני מניח שאתה צודק, קראתי את הפרופוגנדה שהם עשו מהסיפור הזה במדריך של המטוס... גם מזה הם הצליחו לעשות סיפור גדול (זה דווקא בסדר - אם עשית משהו טוב ואתה מספר עליו. אבל פשוט נמאס כבר לקרוא את השבחים שלהם לעצמם).

לגבי הבדלים בהתנהגות אתה מתכוון להבדלים בין עומסים שונים עם FSP?

או בטופולב?

אני לא בטוח שאין דרך לעקוף את זה - הם צריכים לייצר צורת התייחסות אחרת למודלים המורכבים יותר - פשוט לייצר מודל PAYLOAD שמעמיס את הנוסעים והמטען במקומות המתאימים לכך ב-CFG במקום בשתי נקודות כמו שהם עושים היום.

זה יצריך כמובן מודל מפורט לכל מטוס, אבל לא נראה לי שזה בלתי אפשרי...

אנחנו מכירים תוכנות שמסוגלות לקבל כמה סוגים של מודלים של מטוסים (למשל ג'פסן FLITESTAR עושה את זה לגבי מודל טיסה בצורהכ משכנעת מאוד).

פורסם

Payload problem can be fixed. I have a demo version of the program and it works ok with DF727.

There is a workaround with configs of FSPassengers and also simple option to load "empty" 727. FSPassengers will load it up with config that you set up.

Of course its not the easiest thing to make it work but i think program worth it.

פורסם
I meant with FSP

//Michael

כן, יש הבדלים בהתנהגות המטוס עם עומסים שונים.

יש מטוסים שזה עובד בהם טוב יותר ובאחרים פחות.

דווקא הביצ' בוננזה A36 של דריםפליט נראה לי מסתדר עם זה יופי.

פורסם
I meant with FSP

//Michael

כן, יש הבדלים בהתנהגות המטוס עם עומסים שונים.

יש מטוסים שזה עובד בהם טוב יותר ובאחרים פחות.

דווקא הביצ' בוננזה A36 של דריםפליט נראה לי מסתדר עם זה יופי.

יצא לך לבדוק את התוכנה עם הLDS או עם הPMDG?

פורסם

לא, אבל יצא לי לבדוק אותה עם אייבאס 320 של IFDG/PSS וזה עבד יופי.

פורסם

מתנצל על ההקפצה, ממש התלהבתי ורציתי להראות גם לכם מדיווח הטיסה הראשון שלי.

התוכנה יכולה לתת לכל אחד מאיתנו חיווי על אופן הפעילות שלו כטייס.

http://www.fspassengers.com/?action=va&listflight=3657

יש הרבה קנסות, כמו במציאות-250 מתחת ל10 אלף, אורות נחיתה מתחת/מעל 10 אלף, ביקון, סטורבס, נאב, וכל מיני בזמנים שונים כשהמנועים כבויים/דלוקים, וזה ממש מאתגר.

ניתן לקבל נקודות על ביצועי הטיסה, הגעה בזמן, ונחיתה בשדה המתוכנן.

בנוסף אתה מחליט כמה יעלה האוכל בטיסה, מתי להגיש אותו, הבורדינג הוא מאוד אמיתי, ובסוף כל טיסה אתה מקבל כסף, מה שנותן לך אופציה לרכוש מטוסים חדשים לחברה.

בקרוב אפרסם עוד תמונות מהתוכנה עצמה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...