adar פורסם דצמבר 29, 2003 דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 שלום נגיד ואתם טסים ללונדון עם 747-400, האם אתם ממראים עם רמת הדלק הגבוה ביותר שהמטוס יכול לשאת או רק כמה שהוא צריך בשביל הטיסה הספציפית הזאת? תודה, אדר
Barak פורסם דצמבר 29, 2003 דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 שלום אדר... טיפ קצרצר ממני.. בחיים אבל בחיים לא לוקחים מיכלים מלאים לגמרי !!! אפילו טיסת 767 לטורונטו או 744 לקנדי בחיים לא לוקחים מלא לגמרי !!
adar פורסם דצמבר 29, 2003 מחבר דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 אוקיי אבל איך אני יודע כמה לקחת? יש איזה תוכנה?
Barak פורסם דצמבר 29, 2003 דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 יש ברשת כל מיני כלי עזר כדי לחפש... אני יכול להגיד לך שבשיל לחשב צריך לדעת הרבה דברים וקשה להיות מדוייקים...
hagay פורסם דצמבר 29, 2003 דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 שלום אדר...טיפ קצרצר ממני.. בחיים אבל בחיים לא לוקחים מיכלים מלאים לגמרי !!! אפילו טיסת 767 לטורונטו או 744 לקנדי בחיים לא לוקחים מלא לגמרי !! למה?
Barak פורסם דצמבר 29, 2003 דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 ככה זה בעולם האמיתי חגי.. לא לוקחים מיכלים מלאים..זה לא בריא למטוס ואין צורך.. יש לזכור שיש MTOW מסויים !
Atar_Omri פורסם דצמבר 29, 2003 דיווח פורסם דצמבר 29, 2003 747-400 לא יכול להמריא עם מיכלים מלאים, זה מעבר למשקל ההמראה המירבי שלו. בנוסף, מטוס כבד יותר צורך יותר דלק, ומטוס עם דלק מלא שוקל הרבה מאוד (מדברים על טונות של דלק שזה משקל לא מבוטל). מה עוד שזה לא בטיחותי לטוס עם כמות דלק גדולה מידי, ולכן תמיד מחשבים את הדלק שצריכים לאותה טיסה. אפשר להשתמש בדיספצ'ר לחישוב דלק, הוא די מדויק.
jambo7 פורסם דצמבר 30, 2003 דיווח פורסם דצמבר 30, 2003 אין איזה שהוא יחס בין כמות דלק כפול מרחק +דלק להמראה ונחיתה + 15% מקדם ביטחון ?
Oren Geva פורסם דצמבר 30, 2003 דיווח פורסם דצמבר 30, 2003 בהחלט - מקובל לקחת לדלק להסעה על הקרקע + דלק ליעד + מהיעד עד לשדה החלופי + 30 או 45 דקות המתנה (לכל חברה נהלים משלה, כולם כמובן כפופים להוראות בטיחות של רשויות התעופה) + כמות קבועה מסוימת (נאמר חצי טון או טון, תלוי במטוס ובנהלי החברה) + אחוז מסוים (2%-5%) מסך הדלק של שאר הסעיפים. הדיספאצ'ר לוקח דברים אלה בחשבון, אבל צריך לזכור שהדיספאצ'ר מכוייל עפ"י נתונים של מטוסים אמיתיים - והמטוסים בסימולטור לא תמיד מתנהגים בצורה מדוייקת. לכן, תלוי בדגם המטוס שאתה מטיס, ייתכן ויהיו סטיות. אבל בסה"כ הוא מדויק למדי!
Itai Ganor פורסם דצמבר 30, 2003 דיווח פורסם דצמבר 30, 2003 ובסימולטרים איך אתם יודעים כמה דלק לשים ואם פתאום חישבתם לא נכון ופתאום לקראת נחיתה או באוויר יגמר הדלק ותיפלו?
Oren Geva פורסם דצמבר 30, 2003 דיווח פורסם דצמבר 30, 2003 איתי, אתה צודק - לא ניתן לדעת - אם המטוס שאותו אתה מטיס אינו אמין וקרוב בביצועיו למטוס האמיתי. לכן נשלחים בדיספאצ'ר מקדמי בטיחות. בכל אופן, עם הזמן אתה לומד לטוס ולהעריך את דגמי המטוסים שמתנהגים בצורה ריאליסטית (באופן עקרוני, רוב המוצרים בתשלום מתנהגים באופן דומה מאוד למציאות, וגם רבים מהמטוסים החינמיים המובילים) ובהנחה שלקחת דלק כמו שצריך, לא תיתקל בבעיה. לי עוד לא יצא (בשנים הרציניות שלי בעולם הסימולטורים - אני לא אגיד לך שאף פעם לא נגמר לי הדלק בכיתה ו' על FS2) להיתקע בלי דלק - אלא אם דאגתי להיות במצב כזה בכוונה.
yuval_el פורסם דצמבר 30, 2003 דיווח פורסם דצמבר 30, 2003 תוכנה לחישוב דלק שנכתבה ל737NG: http://www.metacraft.com/737NGFP
yuval_el פורסם דצמבר 30, 2003 דיווח פורסם דצמבר 30, 2003 הערה קטנה: עכשיו בדקתי את זה וזה מתאים רק למשתמשי PMDG...