hagay פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 זו כבר פעם שלישית שאני לא יכול להגיע והפעם נראה שהפסדתי בגדול. :x
Ilan Jonas פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 אני דווקא התחברתי עם קוקפיט משופצר יותר (הפעם 5 מסכים ו4 מחשבים...), אבל ניתוק מעצבן של מחשב אחד מהרשת ויללות בלתי פוסקות של הכלב הוציאו לי את האויר מהמפרשים והתנתקתי.
Shadi Abo Ahmad פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 פעם ראשונה שאני מצטרף לטיסות TFC , וזה היה מאד מהנה ומעניין... היה נחמד לראות את כל השיירה ממריאה לפניי בזמן שאני מניע את הטיל שלי (הרבה כפתורים, כפי שתראו בתמונות בקרוב...) עד הקטע של וורנה, הטיסה היתה משעממת, ואז אני עובר לתדר גישה, ושומע מליון פעם את הביטוי HOLDING OVER VARNA מסתבר שהחברה שלנו עושים מעגלים מעל השדה בזמן שהוא שולח אותם אחד אחד לגישה... אני מכין את עצמי להתחיל בהולד ואז הפקח מפתיע אותי בכיוון 180 אחרי ה VOR ... הלך ההולד... אני ממשיך לטוס דרומה בזמן שהפקח מחליט לשלוח את כולם בווקטורים לגישה! לפי דעתי היה יותר מסודר להנמיך אותנו אחד אחרי השני במעגלים ואז להוציא אחד אחד לנחיתה, אבל כנראה שהוא היה חייב לגמור את זה מהר :? בסך הכל עשה עבודה טובה. הגעתי כמעט עד בורגאס בדרום ואני עדיין ב 9000 רגל, ואז הפקח מסובב אותי חזרה לצפון מזרח לגישה , הייתי מספר 6 אם אני לא טועה אחרי אורן (בלקאן 007) ! ההנמכה שלי היתה קצת תלולה אבל הסתדרנו! הנחיתה עצמה היתה טובה, הפקח ביקש כמה שיותר מהר פינוי מסלול לימין, ואני אחרי כמעט אמצע מסלול שובר ימינה בשביל שאיתי זכריה ינחת ברגע האחרון... אחרי זה אני תופס את מקומי בליין לתמונה הקבוצתית! מקווה להצטרף גם בשבוע הבא, תמונות מהטופולב שלי אני אפרסם היום או מחר!
mickey lip פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 שאדי ברוך הבא. סוף סוף טס איתנו מטוס מלא חומוס לארוחה של אחרי...... :wink:
Elad Zeierman פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 פעם ראשונה שאני מצטרף לטיסות TFC , וזה היה מאד מהנה ומעניין...אני מכין את עצמי להתחיל בהולד ואז הפקח מפתיע אותי בכיוון 180 אחרי ה VOR ... הלך ההולד... אני ממשיך לטוס דרומה בזמן שהפקח מחליט לשלוח את כולם בווקטורים לגישה! לפי דעתי היה יותר מסודר להנמיך אותנו אחד אחרי השני במעגלים ואז להוציא אחד אחד לנחיתה, אבל כנראה שהוא היה חייב לגמור את זה מהר :? בסך הכל עשה עבודה טובה. לא רצה לגמור עניין מהר ולא נעליים שנכנסתי למרחב שלו הוא אמר לי שהוא רוצה לשחק 'צת משחקים ושאל אם אני קצר בדלק....עד שנשבר לי מהמשחקים.....לא מבין למה הוא נתן וקטורים במקום לבצע את ההליך הסטנדרטי....
אורח פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 היה נחמד לראות את כל השיירה ממריאה לפניי בזמן שאני מניע את הטיל שלי (הרבה כפתורים, כפי שתראו בתמונות בקרוב...) אל תשוויץ, זה כבר לא טופושאדי!
Yahav Barzilay פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 בקשר למה שהיה בבודפשט. לדעתי מעמדת התצפית שלי, המצב הוא כזה: 12-14 מטוסים על הקרקע, חלוקת סקווקים בהתחברות, ורשימת המטוסים על דף בצורה מסודרת כאשר ליד כל מטוס אני מוסיף את האות הראשונה של הפעולה שנעשתה, קיבל קלירנס אני רושם לידו את האות C+, מבקש קלירנס ונותן לו להמתין זה C-. וכו.. את הראשונים שבקשו, אלעד וקובי הוצאתי בלי בעיה בדיקת תוכנית טיסה בזמן בקשת המרשה, ונתינת המרשה, לאחר מכן שהלחץ היה בשיאו, ביקשתי לחכות, כי הייתי צריך לבדוק את התוכנית של המבקש, בדרך עוד 3-4 מטוסים קראו לי לדחיפה\קלירנס\ הסעה, וההמתנה קצת התארכה, זוהי הסיבה היחידה, כי בזמן בקשות המרשים היו דיבורים ובקשות ברדיו בלי הפסקה. בזמן שאחד ממתין לקלירנס נתתי הסעה דחיפה לאחר, ובדקתי את התוכנית, ובאחריות אני אומר לכולכם לפי הסטופר שהפעלתי על כל בקשת מרשה ב-ASRC, אף אחד לא חיכה מעל ל-7 דקות! ולחכות למרשה 7-10 דקות זה לגיטימי בזמן שיש תנועה כבדה בשדה ועוד ממריאים שצריך לחלק מרשים ולבדוק תוכניות טיסה, לדעתי זה לגיטימי מאוד. מה גם שזכרתי להצטייד בדף ועט לאחר מה שקרה אז בהמראה למדריה שחיכנו 45 דקות ואף שעה למרשה, ואני חושב שכאן היתה כמות יותר גדולה של מטוסים. את הראשונים השתדלתי לשחרר כמה שיותר מהר להמראה שלא יווצר לחץ בנקודת המתנה לאחר מכן. אך וודאי שהלחץ אכן היה. קיבלתי הערות מכמה אנשים שטסו שהייתי צריך לעשות שימוש ולהקפיד לתת את הדרכים להסעה כדי שיהיה יותר מסודר, יכול להיות שזה מוצדק וזה היה פותר בקצת את הבלאגן אבל את ההמתנות לא, בכל זאת הפנתי ואני מתכוון ליישם זאת. הבעיה העיקרית וזו שגרמה לבעיות על הקרקע היא האי תאימות בין הסינרי שיש לבודפשט לבין השדה הדיפולטי, זה הדבר היחיד שיצר את הבעיה, מפני שלדיפולטי החניות הן על הדרך הסעה ואז זה חוסם את ההסעה. עוד דבר שהגענו למס' 8 בנקודת המתנה :shock: :shock: וזה שהיה אחרון נאלץ לחכות בסביבות ה-40 דקות בנקודה, תקן אותי אם אני טועה, אורן אני חושב שזה היית אתה. עוד דבר בגלל שאתם קבוצה גדולה שממריאה לאותה יעד ובאותה יציאה הקפדתי לתת לכם מרווחים די גדולים בין אחד השני כדי שלא יווצר לכם לחץ בגישה לשדה הבא, או עקיפות באוויר ע"י מטוסים מהירים יותר ממכם מקבוצת TFC. אך כמו שראיתי זה לא כ"כ עזר :oops: לסיכום אוכל להגיד שהבעיה המרכזית היתה האי תאימות בסינרי ואני חושב שאם לא זה התנועה היתה זורמת בכיף בדרכי הסעה- שוב לשיפוטכם. פעם הבאה כשיש לי לחץ בשדה אקפיד להשתמש בדרכי הסעה מדויקים. יש לציין גם שזו הפעם הראשונה שיש לי לחץ כזה של מטוסים וזו היתה בחינה עצמית מצוינת כדי לראות איך אני עומד בלחץ. בקיצור היה נחמד מאוד לארח אותכם שם בבודפשט, מקווה שבכל זאת נהנתם מהשדה מהפיקוח ומהטיסה, ואשמח לראות אותכם ולקחת שוב פיקוח עליכם בפעם הבאה שתהיו שם, גם אם בשעות הקטנות (אהמ... אלעד.. ). שבת שלום לכולם :wink: :wink: :wink: :wink:
אורח פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 יהב, אף אחד לא בא אליך בטענות, אתה היית בסדר גמור. עומס הוא טבעי כאשר כמות כזו של מטוסים יוצאת בו זמנית, ככה זה גם בכל אירוע. הפעם היו לנו טייסים רבים יחסית, 12 ליתר דיוק. אי תאימות בין הסנרים בהחלט היווה גורם מעכב כאשר דרכי ההסעה של בעלי הסנרי של לאגו היו חסומות ע"י מטוסים בסנרי הדיפולטי או זה שבאתר החטיבה ההונגרית שעמדו בחניה מבחינתם. הערה אחת אליך - נתת אישור דחיפה והנעה למטוסים אשר בדחיפה שלהם יחסמו מטוסים שכבר עמדו על הטקסיוי ורק חיכו לבקש אישור הסעה (אני). דבר זה פשוט מעכב טייס שכבר חיכה לקלירנס, ודחף. כאשר ממילא יש תור של 3-4 מטוסים בנקודת ההמתנה, לא יקרה כלום אם מטוס יקבל אישור דחיפה רק אחרי שהמטוס שעל הטקסיווי יעבור. המרווחים בין המטוסים היו מצויינים, הפיקוח באופן כללי בטיסה הזאת היה מעולה מההתחלה ועד הסוף. אני אעלה סיכום לאתר ברגע שאחרוני מעלי התמונות ישימו את התמונות שלהם בגלריה.
Elad Zeierman פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 יהב, אף אחד לא בא אליך בטענות, אתה היית בסדר גמור.עומס הוא טבעי כאשר כמות כזו של מטוסים יוצאת בו זמנית, ככה זה גם בכל אירוע. הפעם היו לנו טייסים רבים יחסית, 12 ליתר דיוק. אי תאימות בין הסנרים בהחלט היווה גורם מעכב כאשר דרכי ההסעה של בעלי הסנרי של לאגו היו חסומות ע"י מטוסים בסנרי הדיפולטי או זה שבאתר החטיבה ההונגרית שעמדו בחניה מבחינתם. הערה אחת אליך - נתת אישור דחיפה והנעה למטוסים אשר בדחיפה שלהם יחסמו מטוסים שכבר עמדו על הטקסיוי ורק חיכו לבקש אישור הסעה (אני). דבר זה פשוט מעכב טייס שכבר חיכה לקלירנס, ודחף. כאשר ממילא יש תור של 3-4 מטוסים בנקודת ההמתנה, לא יקרה כלום אם מטוס יקבל אישור דחיפה רק אחרי שהמטוס שעל הטקסיווי יעבור. המרווחים בין המטוסים היו מצויינים, הפיקוח באופן כללי בטיסה הזאת היה מעולה מההתחלה ועד הסוף. אני אעלה סיכום לאתר ברגע שאחרוני מעלי התמונות ישימו את התמונות שלהם בגלריה. זה לא תקין אם חטיבה אישרה בתחום שלה שימוש בסינרי לא תואם הרי אחד הדגשים שהיום בפיתוח הסינרי שבארץ היא תאימה מלאה במסלולים אפילו אם יש סטיה מהנ.צ המקורי- זאת המגבלה ברשת תמיד צריך להיצמד לדיפולט במקרים כאלה
אורח פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 מי אמר שמישהו אישר משהו? באתר של ההונגרים לא מוזכר הסנרי של לאגו. אבל קניתי את לאגו, אתה תגיד לי לא להשתמש בו? אם הייתי קונה סנרי של נתב"ג יפהפה אבל הכל 20 מטר צפון מזרח לסנרי שלנו, מישהו פה בחטיבה היה אומר לי לא לטוס איתו? החטיבה צריכה לדעת להתמודד עם הדברים האלה, ולא על ידי איסור על סנרי כזה או אחר.
Elad Zeierman פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 מי אמר שמישהו אישר משהו?באתר של ההונגרים לא מוזכר הסנרי של לאגו. אבל קניתי את לאגו, אתה תגיד לי לא להשתמש בו? אם הייתי קונה סנרי של נתב"ג יפהפה אבל הכל 20 מטר צפון מזרח לסנרי שלנו, מישהו פה בחטיבה היה אומר לי לא לטוס איתו? החטיבה צריכה לדעת להתמודד עם הדברים האלה, ולא על ידי איסור על סנרי כזה או אחר. אף אחד לא דיבר על לאסור כחוק או משהו כזה אבל תכלס טסת עם סינרי לא תואם הפקח ראה מה שראה אם הוא לא תואם אפשר גם לציין את זה ב NOTE כדי שהפקח ידע מיזה כמו שמי שטס ב XPLANE כותב זאת כי תכלס הם נוחתים ב OFFSET וזה בעיה מוכרת- החטיבה צריכה להודיע שהסינרי לא תואם ולחילופין אתה כטייס צריך לציין זאת בדיוק כמו שבטופס הטיסה אתה ממלא אם אילו עזרי ניווט אתה טס מה שמשפיע בהמשך על היחס שאתה מקבל מפקח והתאמת הליכים. לא תקין אם חטיבה לא מודיעה על כזה דבר וגם לא תקין לחילופין לא לכתוב כזה דבר בתוכנית- בעיקר מפני שמדובר בהרבה סוגים של תוספים וכל אחדעם המחלה שלו
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 אורן, בפעם האחרונה שיצא סינרי של בן גוריון שלא תאם לרשת, נאסר עליו השימוש ברשת. לסינרי קראו BGN2K, והוא היה אסור לשימוש ברשת, אני חושב שבקטע הזה יש זכות לחטיבה להגדיר אם זה מותר או אסור, רק כאשר הדבר לא תואם.
אורח פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 וכשבא בנאדם אם סנרי כזה? אתה אומר לו לא לטוס? לא חושב שיש לך זכות כזו. זה כמו שהוא יגיד לך לא להשתמש ב ASRC אלא ב-PC. זה לא עניינך איזה תוכנה מותקנת אצלו. בתכל'ס, הסנרי הדיפולטי של נתב"ג לא תואם את הסקטור שלנו. אין לך מה לעשות בנדון. אצלם הבעיה פחות חמורה, עפ"י מה שראיתי הבעיה אצלם היא רק בחניות והמסלולים תואמים בדיוק. ואלעד, לא היתה פה בעיה עם הפקח, היתה פה בעיה איתנו. הפקח הבין טוב מאוד איפה הבעיה, אבל הוא לא יכול לבקש מאנשים לזוז לתוך בניינים, נכון? מה שהיה צריך לקרות, בסידור שלנו (טוב, אולי בהנחיה של הפקח) הוא פשוט החלפת חניות. אם מי שהיה לו סנרי דיפולטי היה עומד בצד בו אור ואני חנינו, ואנחנו בצד השני, אף אחד לא היה נחסם.
Elad Zeierman פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 וכשבא בנאדם אם סנרי כזה? אתה אומר לו לא לטוס? לא חושב שיש לך זכות כזו. זה כמו שהוא יגיד לך לא להשתמש ב ASRC אלא ב-PC. זה לא עניינך איזה תוכנה מותקנת אצלו.בתכל'ס, הסנרי הדיפולטי של נתב"ג לא תואם את הסקטור שלנו. אין לך מה לעשות בנדון. אצלם הבעיה פחות חמורה, עפ"י מה שראיתי הבעיה אצלם היא רק בחניות והמסלולים תואמים בדיוק. ואלעד, לא היתה פה בעיה עם הפקח, היתה פה בעיה איתנו. הפקח הבין טוב מאוד איפה הבעיה, אבל הוא לא יכול לבקש מאנשים לזוז לתוך בניינים, נכון? מה שהיה צריך לקרות, בסידור שלנו (טוב, אולי בהנחיה של הפקח) הוא פשוט החלפת חניות. אם מי שהיה לו סנרי דיפולטי היה עומד בצד בו אור ואני חנינו, ואנחנו בצד השני, אף אחד לא היה נחסם. נהפוך זאת הפקח היה בסדר אני הסתכלתי כאן על ההבט של החטיבה שדואגת (או לא) לפרסם שהסינרי לא תואם וב. להתייחסות כטייס- שלפי דעתי יש צורך שיציין עם איזה סינרי הוא טס בדיוק כמו שאתה כותב אם המטוס מצויןן ב FMC - או רק ב DME או כמו שאצה מציין אם יש לך או אין לך דפיות
Yahav Barzilay פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 בסופו של דבר נסכים שהסינרי הוא זה שגרם לבעיות- לאי סדר שהיה בשדה. יכול להיות שאתה צודק אלעד שהטיחבה צריכה להמליץ, אבל שוב כמו שאורן אמר אין לדעת עם מה הטייס יבוא ואי אפשר להגיד לו להתנתק. מה שכן אני מסכים איתך ב-100% אלעד, הטייס צריך לכתוב ברמרקס אם יש סינרי ואיזה סינרי כדי לידע את הפקח, במידה וזה קורה הפקח יכול להגיד לטייס זה או אחר לעבור חניה כדי שיהיה מסודר. אפילו אני זוכר שאיציק פרסם לפני כמה שבועות את הנוסח המדויק לרשום ברמרקס ואם אני לא טועה היה שם גם סוג הסינרי שבו משתמש הטייס. את זה לדעתי צריך להעביר לואטסים שכן החטיבה לא יכולה לדאוג שלכל הטייסים יהיה רשום ברמרקס הסינרי בשימוש. לא הטייסים ולא הפקחים אשמים ואף אחד לא יכול לפתור מצב כמו שהיה אתמול, זה לא טייסים מקומים שיודעים שיש הבדל בסינרים, אלא טייסים שבאו לכאן פעם ראשונה או שניה ששיכים לחטיבה אחרת ולא אמורים לדעת על הדבר הזה. אני גם לא ראיתי בברור את החסימה אחד של השני מרחוק מפני שהסקטור של בודפשט לא מראה לא את הדרכי הסעה ולא את החניות בשונה מבן גוריון, לכן גם הפקח לא יכול לעשות הרבה. לדעתי הפיתרון היחיד לבעיה הזו הוא מה שאמר אלעד לרשום ברימרקס איזה סינרי יש. שבת שלום
Izik Bakshi פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 אורן, אני לא יגיד לו לטוס, בדיוק הפוך, אני יפנה אותו לאתר החטיבה להודעה הרשמית בנושא (היום כבר לא קיימת), יסביר לו את הבעיה ויבקש ממנו להגיע בפעם הבאה עם סינרי תואם. אם אתה מדבר על הפרשי חניות וכאלה, אז אין בעיה, גם עם טייס שבא עם דיפולט אין לי בעיה ואני מסתדר כל עוד המסלולי הסעה והמסלולים תואמים, אני מדבר על סינרי שפשוט נבנה באופו שגוי ולא מדוייק בצורה חריגה (כדוגמא BGN2K), ובמקרים כאלה על הנהלת החטיבה לבדוק את הנושא ולהחליט.
Kobi David פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 בסופו של דבר נסכים שהסינרי הוא זה שגרם לבעיות- לאי סדר שהיה בשדה.יכול להיות שאתה צודק אלעד שהטיחבה צריכה להמליץ, אבל שוב כמו שאורן אמר אין לדעת עם מה הטייס יבוא ואי אפשר להגיד לו להתנתק. מה שכן אני מסכים איתך ב-100% אלעד, הטייס צריך לכתוב ברמרקס אם יש סינרי ואיזה סינרי כדי לידע את הפקח, במידה וזה קורה הפקח יכול להגיד לטייס זה או אחר לעבור חניה כדי שיהיה מסודר. אפילו אני זוכר שאיציק פרסם לפני כמה שבועות את הנוסח המדויק לרשום ברמרקס ואם אני לא טועה היה שם גם סוג הסינרי שבו משתמש הטייס. את זה לדעתי צריך להעביר לואטסים שכן החטיבה לא יכולה לדאוג שלכל הטייסים יהיה רשום ברמרקס הסינרי בשימוש. לא הטייסים ולא הפקחים אשמים ואף אחד לא יכול לפתור מצב כמו שהיה אתמול, זה לא טייסים מקומים שיודעים שיש הבדל בסינרים, אלא טייסים שבאו לכאן פעם ראשונה או שניה ששיכים לחטיבה אחרת ולא אמורים לדעת על הדבר הזה. אני גם לא ראיתי בברור את החסימה אחד של השני מרחוק מפני שהסקטור של בודפשט לא מראה לא את הדרכי הסעה ולא את החניות בשונה מבן גוריון, לכן גם הפקח לא יכול לעשות הרבה. לדעתי הפיתרון היחיד לבעיה הזו הוא מה שאמר אלעד לרשום ברימרקס איזה סינרי יש. שבת שלום מה שבהחלט היית צריך לעשות זה לתת פירוט של דרכי ההסעה. אותי שלחת ל A2 ניווט חופשי. זה לא עובד ככה, בטח לא בשדה כזה גדול, ובטח לא עם כמות תנועה שכזו. הבעיה בבודפשט ידועה בגלל אי תאימות הסינרים, אבל אטילייה (מתאם האירועים שלהם) הסביר לי בזמנו שהפקחים צופים את זה מראש ויודעים לטפל בבעיה. גם אם זה אומר לתת הסעה ארוכה, ממילא ממתינים בנקודת המתנה, או להתחיל את התור מהדחיפה לאחור ולא מהתור להסעה. הפקח בוורנה היה נינג'ה אמיתית, פשוט פיקוח מצויין.
Yahav Barzilay פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 בסופו של דבר נסכים שהסינרי הוא זה שגרם לבעיות- לאי סדר שהיה בשדה.יכול להיות שאתה צודק אלעד שהטיחבה צריכה להמליץ, אבל שוב כמו שאורן אמר אין לדעת עם מה הטייס יבוא ואי אפשר להגיד לו להתנתק. מה שכן אני מסכים איתך ב-100% אלעד, הטייס צריך לכתוב ברמרקס אם יש סינרי ואיזה סינרי כדי לידע את הפקח, במידה וזה קורה הפקח יכול להגיד לטייס זה או אחר לעבור חניה כדי שיהיה מסודר. אפילו אני זוכר שאיציק פרסם לפני כמה שבועות את הנוסח המדויק לרשום ברמרקס ואם אני לא טועה היה שם גם סוג הסינרי שבו משתמש הטייס. את זה לדעתי צריך להעביר לואטסים שכן החטיבה לא יכולה לדאוג שלכל הטייסים יהיה רשום ברמרקס הסינרי בשימוש. לא הטייסים ולא הפקחים אשמים ואף אחד לא יכול לפתור מצב כמו שהיה אתמול, זה לא טייסים מקומים שיודעים שיש הבדל בסינרים, אלא טייסים שבאו לכאן פעם ראשונה או שניה ששיכים לחטיבה אחרת ולא אמורים לדעת על הדבר הזה. אני גם לא ראיתי בברור את החסימה אחד של השני מרחוק מפני שהסקטור של בודפשט לא מראה לא את הדרכי הסעה ולא את החניות בשונה מבן גוריון, לכן גם הפקח לא יכול לעשות הרבה. לדעתי הפיתרון היחיד לבעיה הזו הוא מה שאמר אלעד לרשום ברימרקס איזה סינרי יש. שבת שלום מה שבהחלט היית צריך לעשות זה לתת פירוט של דרכי ההסעה. אותי שלחת ל A2 ניווט חופשי. זה לא עובד ככה, בטח לא בשדה כזה גדול, ובטח לא עם כמות תנועה שכזו. הבעיה בבודפשט ידועה בגלל אי תאימות הסינרים, אבל אטילייה (מתאם האירועים שלהם) הסביר לי בזמנו שהפקחים צופים את זה מראש ויודעים לטפל בבעיה. גם אם זה אומר לתת הסעה ארוכה, ממילא ממתינים בנקודת המתנה, או להתחיל את התור מהדחיפה לאחור ולא מהתור להסעה. הפקח בוורנה היה נינג'ה אמיתית, פשוט פיקוח מצויין. הפקחים יודעים וידעו לטפל בבעיה במידה והטייס רושם אם יש לו סינרי של לאגו או דיפולטי, הפקח לא יכול לדעת אם הטייס לא רשם את זה. בקשר לדבר השני של הדרכי הסעה, רשמתי את זה בהודעה הראשונה שלי שאתם כן צודקים, פשוט זו פעם ראשונה שלי בלחץ כזה, עד עכשיו לא השתמשתי בזה כי לא היתה תנועה שמצריכה את זה. מעכשיו אני אדע שכשיש כמה מטוסים להמראה יחדיו רצוי וצריך להשתמש בדרכי הסעה. ואם הסינרי היה תואם אז גם לתת דרכי הסעה לא היה מחייב, מה ששוב מחזיר אותנו לבעיה של הסינרי. הפקח שלקח אתכם בוורנה באמת משהו הוא פקח בבודפשט פשוט מצוין!
אורח פורסם אוגוסט 26, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 26, 2005 חפיף יהב, היית בסדר גמור. ממילא לא ניתן היה לשחרר את המטוסים בקצב גבוה יותר, כך שהמשמעות היחידה של הבלגן היתה אם הבנאדם מחכה בחניה שלו, על הטקסיווי או בנק' המתנה.
אורח פורסם אוגוסט 27, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 27, 2005 העליתי את הסיכום עם התמונות: http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=9531