עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

זוכי ברוו זולו 2005 באווסים

Recommended Posts

פורסם

מספיק להכנס לפורום התמיכה של "המלכה" ולראות את שרשורי הנאצה של הקוקפיטאים.

ה PMDG מטוס טוב, לא ראיתי בו שום דבר שלא ניראה לפני כן, כלומר מיום צאת ה LDS.

איך אומרים מבקרי הסרטים ? לאוהבי הז'אנר.

בעני מטוס שאני לא יכול לחבר אליו שום דבר חיצוני וצריך להתחנן ולאיים או לעשות כל מיני פולישטיקים מצד ונדורים של חומרות כדי להפעיל שם משהו ... שישמרו אותו לעצמם כולל המחיר השערוריתי שלהם.

אני ממתין ל 757 של LDS ואמן אם השמועות נכונות לגבי שעוני הרשת וזה יקבור סופית מבחינתי את ה"מלכה" ונמליך לנו את הנסיך במקומה :D

פורסם
מספיק להכנס לפורום התמיכה של "המלכה" ולראות את שרשורי הנאצה של הקוקפיטאים.

ה PMDG מטוס טוב, לא ראיתי בו שום דבר שלא ניראה לפני כן, כלומר מיום צאת ה LDS.

איך אומרים מבקרי הסרטים ? לאוהבי הז'אנר.

בעני מטוס שאני לא יכול לחבר אליו שום דבר חיצוני וצריך להתחנן ולאיים או לעשות כל מיני פולישטיקים מצד ונדורים של חומרות כדי להפעיל שם משהו ... שישמרו אותו לעצמם כולל המחיר השערוריתי שלהם.

אני ממתין ל 757 של LDS ואמן אם השמועות נכונות לגבי שעוני הרשת וזה יקבור סופית מבחינתי את ה"מלכה" ונמליך לנו את הנסיך במקומה :D

רק לחשוב כמה המתנו לLDS767,לאחר שבכלל בפרומו שלו רשום שהוא יצא בתקופת X בשנה,ויצא בכלל שלושה או ארבע חודשים לאחר מכן.יכול להמחיש לכם כמה זמן נמתין בצער רב ל757 :cry:

פורסם
מספיק להכנס לפורום התמיכה של "המלכה" ולראות את שרשורי הנאצה של הקוקפיטאים.

ה PMDG מטוס טוב, לא ראיתי בו שום דבר שלא ניראה לפני כן, כלומר מיום צאת ה LDS.

איך אומרים מבקרי הסרטים ? לאוהבי הז'אנר.

בעני מטוס שאני לא יכול לחבר אליו שום דבר חיצוני וצריך להתחנן ולאיים או לעשות כל מיני פולישטיקים מצד ונדורים של חומרות כדי להפעיל שם משהו ... שישמרו אותו לעצמם כולל המחיר השערוריתי שלהם.

אני ממתין ל 757 של LDS ואמן אם השמועות נכונות לגבי שעוני הרשת וזה יקבור סופית מבחינתי את ה"מלכה" ונמליך לנו את הנסיך במקומה :D

רק לחשוב כמה המתנו לLDS767,לאחר שבכלל בפרומו שלו רשום שהוא יצא בתקופת X בשנה,ויצא בכלל שלושה או ארבע חודשים לאחר מכן.יכול להמחיש לכם כמה זמן נמתין בצער רב ל757 :cry:

אין כל כך למה להמתין. הקוקפיט של 767 ו757 זה פחות או יותר אותו קוקפיט... אז אם אתה מלביש על המודל של POSKY את הפאנל של LVLD זה יוצא שילוב טוב.

פורסם

שעוני הרשת הם כמו פרוג'קט מג'נטה עבור הLDS.

הבחירה צפויה ופופוליסטית - אני עדיין אומר שה"מלכה" לא ברמה של הLDS משום היבט - בוודאי לא בהיבט התרומה לקהילה שלנו (שם הם גורמים נזק כבד ומצפצפים על כולנו).

טוב לראות שלא רק הישראלים פראיירים!

פורסם

מה זה אומר עופר? חוץ מזה שחבורת עורכים באתר מסחרי בחרו במלכת המסחריות, סמל הקפיטליזם בעולם הסוציאליסטי של התחביב שלנו? אני לא רומז שהליך ההחלטה שם היה פסול או לא הוגן, אבל חוץ מזה שחברי המערכת באבסים אהבו אותו זה לא אומר לי כלום.

אני מזכיר שמודבר כאן באותם אנשים שנותנים 4.5 כוכבים ל CS727 (http://www.avsim.com/pages/0403/captsim ... im727.html) ולצסנה סייטיישן של איגלסופט (http://www.avsim.com/pages/0105/citation/citation.htm) שני פלופים רציניים מאוד.

אותה חבורה בחרה גם ב- F4 ALLIED FORCE כסימולטור הקרבי הטוב ביותר כשמדובר סה"כ בחבילת שיפור לסימולטור מלפני 7 שנים ובחוץ יש גירסאות חינם טובות ממנו עשרות מונים מכל היבט אפשרי.

יחד עם זאת, גם LDS וגם PMDG קיבלו 5 כוכבים ו AVSIM EXCELENCE AWARD.

השאלה מי יותר טוב בכלל לא רלוונטית כאן. מתברר שזה עניין של העדפה, כמו כל דבר אחר.

לי אין ספק שב-PMDG אין שום חידוש וייחוד (גם ב-LDS, למען האמת), הוא הרבה פחות שימושי עבור הרוב המכריע של האנשים (שלא טסים טיסות של 10 שעות כל יום), והתנהגותה של החברה הזו פשוט מבחילה בכל קנה מידה. המוצר פשוט אינו מצדיק את המחיר המופרז שנגבה עבורו, ונוצר כאן תקדים מסוכן עבורינו כצרכנים.

אמרתי זאת גם בעבר, המטוס הזה הוא המצור האחרון של PMDG שאקנה אי פעם.

פורסם

לפי דעתי כל ההתלהבות - זה ישמע לכם טיפשי- אבל זאת דעה שלי - שכנראה הגודל כן קובע בסף הכל כל הפירסום היה בקטע שזה המטוס נוסעים הכי גדול והכי מגניב להטסה על זה בנו את כל הפירסום "המלכה כעלקי בקי".

ומה לעשות העין תופסת את הדברים הגדולים והבולטים יותר.

בפועל מה שניכתב כאן דיי נכון מדובר בצעצוע יחסית ל LDS- מעניין PMDG שבעצם הובילה עם ה 737 שלך את אחד התוספים היוצר מוצלחים ל FS2004 - עד יציאת LDS לא חשבה לפני שצוות LDS חשב למשל לדמות את אותה נפילת חשמל שקיימת עם הנעת המנועים ומעבר אספקת החשמל מ ה APU לגנרטורים של המנועים (אגב במציאות זה נראה מגניב לאללה :mrgreen: ) .

כמו שכתבתי אולי זאת קוספירציה פרנואידית לחלוטין כל העיקוב וההיפ של PMDG בעצם מסבה לזה שהם רצו בעצם לפרק לגורמים את LDS ולקחת מישם כל רעיון טוב אפשרי ובזה הם הצליחו.

פורסם

בLDS יש כמה חידושים דווקא, אבל בראש ובראשונה - זו החברה המסחרית היחידה והראשונה שמתייחסת לבוני קוקפיטים (כנראה בגלל שהיא לא שותפה במידה זו או אחרת של פרוג'קט מג'נטה כמו חברה אחרת, בלי להזכיר שמות כמובן...).

לדעתי AVSIM עשו פאדיחה גדולה הפעם - אפילו עם ה744 היה באמת אוירון טוב יותר, לא מזיק לתת פרסים לחברות שמשקיעות בלקוחות מעבר לאינטרס המסחרי הצר.

פורסם

תנסו להבין את אלה שלא בונים קוקפיט.

אולי הם מחפשים מודל טוב, פאנל, FMC וכל הפיצ'רים שהמטוס נותן וזהו.

וגם השם של PMDG אחרי ה737 שזה בכלל! ונכון הם מנצלים את השם שלהם לרעה (55$ מי שלא בעיניינים :shock: )

אבל בכל זאת, זה מה שהשוק מחפש, אז זה מה שהחברה נותנת.

פורסם
תנסו להבין את אלה שלא בונים קוקפיט.

אולי הם מחפשים מודל טוב, פאנל, FMC וכל הפיצ'רים שהמטוס נותן וזהו.

וגם השם של PMDG אחרי ה737 שזה בכלל! ונכון הם מנצלים את השם שלהם לרעה (55$ מי שלא בעיניינים :shock: )

אבל בכל זאת, זה מה שהשוק מחפש, אז זה מה שהחברה נותנת.

אין פה שום קשר ללהבין או לא להבין. זה אספקט במוצר כמו כל אספקט אחר.

כשאתר שרואה את עצמו בעל ערך עיתונאי בא לדרג מוצר, הוא צריך להתייחס למכלול.

לי אישית נושא הקוקפיטים לא מפריע.

אבל אני לא רואה שום דבר מיוחד ב-PMDG שיצדיק כזאת קפיצה במחיר לעומת המחיר המקובל בשוק. ואני לגמרי מסכים עם אלעד לגבי הגודל שקובע כאן את הכל. ה-747 מיוחד מהבחינה הזאת, בכל שדה תעופה הוא נראה כמלך השכונה (מלך ולא מלכה).

פורסם

Hi,

While I too dislike PMDG's marketing strategy, and think it might be a bit overpriced (BTW they did not set the precedent - Frolovs Dash 8 did!) , I don't think its fair to bash the product before it had reached the final state.

Some may remember the state of the 737 when it first came out , and what it is today.

I have nothing but respect for their developement team, and I'm sure they'll be able to Iron out the issues they have, and probablty add some more features.

Some of the "novelties" are not in the gauges - but in the flight dynamics.

At any rate it's too early IMO, to either praise or condemn the product.

It would have been better to include the 747 in next years contest.

What stood out for me in this years BZ awards, is the lack of any freeware developers!!

out of 13 awards only 3&1/2 are for freeware developers!

Maybe I'ts a misjustice, but I can't avoid the feeling that a commercial site is handing out awards to affiliated commercial companies.

//Michael

פורסם

שלום,

פירסמתי קישור לדף הזוכים, לידיעת חברינו. לא נקטתי עמדה, למרות שיש לי ומותר לי, בכלל לומדים הרבה מאוד משמיעת אחרים ודיעותיהם, איש איש ודעתו, על המטוסים ועל משמעות תוצאות התחרות וסיבותיהן.

מצאתי שה- 737NG ממש טוב אחרי ורסיה 1.3, מצאתי שה- LDS הינו מטוס טוב, למרות שלא הבחנתי בצעד ניכר קדימה עבורי אחרי ה- 767PIC. סביר שאחרים יחשבו אחרת, אני למשל בכל קטע חשוב בטיסה משתמש רק בתא 2D , כי כך יותר נוח, זמין וקריא עבורי.

לא השמצתי ואינ י רואה טעם להשמיץ אף מוצר או חברה, את הבחירה שלי בסופו של יום אני מבצע באצבעות שבארנק. גם אם משהו לא מעולה בעיני, אני יודע להעריך את המאמץ והתבונה שהושקעו בו.

אין להאשים אף חברה באחריות לעליית מחירי מוצרים.

There is no free lunch!

פורסם

לא צריך להתנצל, זה דיון מעניין וענייני הרבה יותר מדיוני אני נוסע או מזל טובים :lol:

אין ספק שה744 הוא אוירון טוב, אבל הוא לא ראוי לשום פרס. אני מעדיף שיעניקו פרסים על דברים מיוחדים, ואין שום יחוד באוירון הזה, חוץ מהמחיר שלו...

פורסם

מספר דברים- כאמור אף אחד כאן לא תוקף הכל כאן עניין של טעם אבל רק לדייק לגבי משהו שעופר אמר- LDS לא התיימרו להפוך עולמות ביחס ל 767 ולא התיימרו שיהיו לא הבדלים מהגילגול הקודם (PIC) הם בסך הכל רצו להשיב אותו לחיים בגרסת 2004 ועל דרך תקעו עוד כמה שו"שים.

לגבי התחרות חסרות באמת קטגוגריות חשובות פי 80 ממה שיש שם לא מעניין אותי איזה תוסף בוכנה הכי טוב אבל כן מעניין באמת פרס על פריוורים כגון SB3 ו FSINN- שני תוכנות שמהוות חלק בילתי נפרד מהעולם שלנו- ומהוות אבן דרך ופירצה חשובה שהייתה בשנה האחרונה בתחום שלנו.

פורסם
אין להאשים אף חברה באחריות לעליית מחירי מוצרים.

אני מאשים אותנו, שבטיפשותינו נותנים יד לחברה כזו. אם מישהו חושב שאי פעם יצא בעתיד מוצר ברמה דומה במחירים שהיו נהוגים במשך שנים, הוא טועה. PMDG האלה עלו לנו הרבה יותר מאשר 20 דולר הפרש.

עופר, מה זה אין להאשים? הם לא "אשמים" זו כמובן זכותם. אבל הם קיבלו החלטה וזכותינו המלאה לא לאהוב אותה ולבקר אותה בכל מדיום אפשרי כולל בפורום שלהם. אם אתה מוצה מתג המחיר הזה זו זכותך המלאה כמובן.

ואני אומר את זה שוב - זכותם המלאה לתמחר את המוצר שלהם לפי ראות עיניהם. אבל בניגוד לכל המהללים אני לא רואה שום דבר חדש או מיוחד במטוס הזה. לא שב-LDS היה משהו אמיתי מעבר ל-PIC. אבל הוא לפחות לא עולה יותר כמו שני מטוסים.

מיכאל,

בקשר להערה שלך לגבי FREEWARE אני יותר ממסכים. ההפרדה כאן לקטגוריות של FREEWARE לעומת PAYWARE היתה רלוונטית אם היה הבדל כלשהו בין המוצרים המובילים מכאן ומכאן. לטעמי ה-TU154B2 שלכם טוב לפחות כמו PMDG/LDS (גם ה-SAMDIM AN22 ה-TU114 מעולים, אבל ה-154 יותר שימושי עבורי).

פורסם

לעניין המחיר ומגמותיו:

לפני כ-8 שנים חיפשתי לרכוש סימולטור של B747-400 ומצאתי מוצר גרמני שנראה לפי האתר כי נמכר בכמויות נמוכות, ביקשו עבורו כ- 220DM, והחלטתי לחכות. אחרי כן יצא B744 של PSS וטסתי אתו לא מעט ב- FS2000PRO ו- FS2002PRO. הוא היה מתומחר אם איני טועה בסביבות 20-25 לירות סטרלינג בצביעה אחת, צביעות נוספות של PSS עלו סכום נוסף. ב-B744 ומטוסים אחרים של PMDG, הצביעות אינו עולות סכום נוסף, קיימים מספיק צבעים מעולים מתנדבים והחברות מספקות עתה עזרי צביעה.

לפני אמצע שנות ה- 90 המוצרים היו בעיקר עבור חברות תעופה ואנשי מקצוע. החל באמצע שנות ה-90 אני מזהה שני תהליכי תמחור למוצרים אלה ודומיהם עבור קהל חובבים רחב, הראשון הינו תחילת מכירת מטוסים בכמויות מסחריות בעלי FMC במחיר נמוך יחסית בכדי להוכיח יכולת לקהל רחב. כעת כאשר היכולת הוכחה והשוק מציג דרישה בכמויות גדולות, מתחילה מגמה שנייה, בה החברות יעלו את המחירים, לא עקב המחיר הנוכחי של PMDG, אלא כי צרכנים רבים מוכנים לשלם מחיר כזה.

הוכחה נוספת לכוונה זו ניתן לראות בשינוי במגמת ההגנה כנגד העתקה, ובהשקעה בהגנה על המוצרים.

אין להאשים אף חברה באחריות לעליית מחירי מוצרים.

אני מאשים אותנו, שבטיפשותינו נותנים יד לחברה כזו. אם מישהו חושב שאי פעם יצא בעתיד מוצר ברמה דומה במחירים שהיו נהוגים במשך שנים, הוא טועה. PMDG האלה עלו לנו הרבה יותר מאשר 20 דולר הפרש.

עופר, מה זה אין להאשים? הם לא "אשמים" זו כמובן זכותם. אבל הם קיבלו החלטה וזכותינו המלאה לא לאהוב אותה ולבקר אותה בכל מדיום אפשרי כולל בפורום שלהם. אם אתה מוצה מתג המחיר הזה זו זכותך המלאה כמובן.

ואני אומר את זה שוב - זכותם המלאה לתמחר את המוצר שלהם לפי ראות עיניהם. אבל בניגוד לכל המהללים אני לא רואה שום דבר חדש או מיוחד במטוס הזה. לא שב-LDS היה משהו אמיתי מעבר ל-PIC. אבל הוא לפחות לא עולה יותר כמו שני מטוסים.

מיכאל,

בקשר להערה שלך לגבי FREEWARE אני יותר ממסכים. ההפרדה כאן לקטגוריות של FREEWARE לעומת PAYWARE היתה רלוונטית אם היה הבדל כלשהו בין המוצרים המובילים מכאן ומכאן. לטעמי ה-TU154B2 שלכם טוב לפחות כמו PMDG/LDS (גם ה-SAMDIM AN22 ה-TU114 מעולים, אבל ה-154 יותר שימושי עבורי).

פורסם

בדיוק מה שאמרתי...

אנחנו צרכנים טיפשים. והוכחנו זאת לחברות. במיוחד כאשר אנחנו מגנים בחירוף נפש על מדיניות התמחור שלהן.

הרי PIC המקורי, שבאמת היה מוצר מהפכני כשאף מוצר אחר לא התקרב לרמתו לא עלה סכום מופרך שכזה. PMDG הראשון וכן גם מוצרי PMDG ל-FLY לא תומחרו באופן כזה גם הם.

הוכחת יכולות זה דבר שאתה עושה עם מוצר או שניים, לא במשך 5 שנים.

5 שנים המוצרים האלה חיים בחברות רווחיות. עכשיו הם פשוט יורקים עלינו.

פורסם

I agree with Opher about the change of trand, but I don't see the change in terms of pricing, but rather in a shift from freeware to payware.

In terms of timing, the notion of "payware" was virtually non existant in the days of FS98.

I'm sure you still remember Eric Ernsts panel for the 767 (which later became PIC) - 100% freware.

BTW, that 747 sim you have mentioned is NOT an FS addon, and is still considered, 13 years later, a benchmark in civil aircraft simulation, but that's beside te point.

Anyway, PIC 767 and the DF737-400 started a new era.

in that they brought an entirely different dimention to procedure simulation and introduced a new level of complexity and detail.

They had also introduced another concept - that of payware, or rather payware to the "masses" - which Opher had already expended upon.

This trend started to gather significant momentum with FS2002 and is reaching unprecedented dimentions with FS2004 as servers are shutting down not being able to withstand the demand.

Currently people are living from payware to paayware and would consider nothing else.

And that's IMHO, the sad side of it all.

The veterans surely remember what the "community" was in the days of FS98.

A lot of the innocense and the altruistic spiritis gone and has been replaced by commercialism - all too often a cynical one.

.

serious freeware development had almost stopped, and those that do exist, do so almost underground - promoted by noone and often looked down upon by users.

I wonder if the two can't coexist?

can't freeware pose a worthy competition for payware developers, or would FS2006 be the final coup-de-gras for freeware?

//Michael

פורסם

To me it seems unlikely that anyone would be willing to spend as much effort and time as the payware companies do, expecting just self-fulfillment.

Payware brought these fine products we are now enjoying.

I agree with Opher about the change of trand, but I don't see the change in terms of pricing, but rather in a shift from freeware to payware.

In terms of timing, the notion of "payware" was virtually non existant in the days of FS98.

I'm sure you still remember Eric Ernsts panel for the 767 (which later became PIC) - 100% freware.

BTW, that 747 sim you have mentioned is NOT an FS addon, and is still considered, 13 years later, a benchmark in civil aircraft simulation, but that's beside te point.

Anyway, PIC 767 and the DF737-400 started a new era.

in that they brought an entirely different dimention to procedure simulation and introduced a new level of complexity and detail.

They had also introduced another concept - that of payware, or rather payware to the "masses" - which Opher had already expended upon.

This trend started to gather significant momentum with FS2002 and is reaching unprecedented dimentions with FS2004 as servers are shutting down not being able to withstand the demand.

Currently people are living from payware to paayware and would consider nothing else.

And that's IMHO, the sad side of it all.

The veterans surely remember what the "community" was in the days of FS98.

A lot of the innocense and the altruistic spiritis gone and has been replaced by commercialism - all too often a cynical one.

.

serious freeware development had almost stopped, and those that do exist, do so almost underground - promoted by noone and often looked down upon by users.

I wonder if the two can't coexist?

can't freeware pose a worthy competition for payware developers, or would FS2006 be the final coup-de-gras for freeware?

//Michael

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...