gilad13 פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 שאלתי כמה אנשים אולם לא הגעתי לתשובה החלטית וחד משמעית, אז החלטתי לשאול פה... האם היציאה DEENA1 נגמרת בPURLA או שניתן לפנות גם לפני? (בTIBBI לדוגמא) ע"פ הדפית, כתוב להמשיך על רדיאל 270 עד PURLA, מזה ניתן לומר שהSID נמשך עד לPURLA. אבל לSID עצמו קוראים DEENA מה שאומר שהוא אמור להיגמר בנקודה DEENA...
Ohad Shalev פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 לא שאלת אני ואתה התווכחנו על זה יותר נכון ... אני אומר שהסיד נגמר ב-PURLA (ז"א שמהסיד DEENA היציאות לכיוון מערב הן רק GITLA\SUVAS)... אני חושב ככה ע"פ המשפט הבא שכתוב בדפית: Over SIX turn RIGHT, 290 track. intercept BGN R-270 via DEENA to PURLA זה אומר לי שאחרי דינה אני חייב להמשיך ל-PURLA... ככה אני הבנתי לפחות גם ע"פ הסרטוט ועם ע"פ ההסבר בכתב.
E.Z פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 שאלתי כמה אנשים אולם לא הגעתי לתשובה החלטית וחד משמעית, אז החלטתי לשאול פה...האם היציאה DEENA1 נגמרת בPURLA או שניתן לפנות גם לפני? (בTIBBI לדוגמא) ע"פ הדפית, כתוב להמשיך על רדיאל 270 עד PURLA, מזה ניתן לומר שהSID נמשך עד לPURLA. אבל לSID עצמו קוראים DEENA מה שאומר שהוא אמור להיגמר בנקודה DEENA... אין קשר בין השניים מדובר בשם בלבד החליטו ליקרוא לו ככה על שם הנקודה ב SID עצמו מההליך אין לחרוג אלא אם פקח אישר לך או שביקשת זאת בתוכנית - לדוגמא בתירגול ILS...
gilad13 פורסם אוקטובר 8, 2005 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 אם בתוכנית טיסה כתוב: DEENA1 TIBBI SOLIN.... זה נכון?
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 לא, צריך לרשום את כל התוכנית, אלה אם כן הפקח אישר מראש לטייס לקצר, אגב תוכני כזו היא רק ל ILS, שאף אחד לא יחשוב שיוצאים למערב דרך SOLIN - LEDRA....
gilad13 פורסם אוקטובר 8, 2005 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 לא התכוונתי שזה כל התוכנית השלמה, כתבתי רק את ההתחלה... אם לוקחים בחשבון שהתוכנית היא לטיסה לקפריסין, זה בסדר?
Or Netzer פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 לא התכוונתי שזה כל התוכנית השלמה, כתבתי רק את ההתחלה...אם לוקחים בחשבון שהתוכנית היא לטיסה לקפריסין, זה בסדר? לקפריסין DEENA1 PURLA GITLA VELOX DESPO REXAL בלי לקצר
gilad13 פורסם אוקטובר 8, 2005 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 אז האפשרות היחידה של אישור "לקצר" ולא להגיע לPURLA זה רק באימון ILS? ולמה לא קוראים ליציאה DEENA ולא PURLA אם היא מסתיימת בPURLA? כל יציאה אירת שאני מכיר נקראת על שם הנקודה האחרונה בSID...
ha5mvo פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 So, if PURLA is a part of the DP, then why repeat it twice? //Michael לקפריסין DEENA1 PURLA GITLA VELOX DESPO REXALבלי לקצר
yuval_el פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 So, if PURLA is a part of the DP, then why repeat it twice?//Michael לקפריסין DEENA1 PURLA GITLA VELOX DESPO REXALבלי לקצר גם אני חושב שאין טעם לכתוב את PURLA. פשוט לכתוב DEENA1 GITLA\SUVAS.
Yahav Barzilay פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 אז האפשרות היחידה של אישור "לקצר" ולא להגיע לPURLA זה רק באימון ILS?ולמה לא קוראים ליציאה DEENA ולא PURLA אם היא מסתיימת בPURLA? כל יציאה אירת שאני מכיר נקראת על שם הנקודה האחרונה בSID... אז כנראה שאתה לא מכיר כ"כ הרבה יציאות.. זה ממש לא עקרוני על שם איזה נקודה תהיה היציאה.. חוץ מזה זה נכון שהיציאה מגיע עד פורלה ומשם היתפצלות כל טיסה תבחר את הנתיב האופטימלי לה. שבוע טוב..
Ohad Shalev פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 אוקצור ביציאה דינה לכיוון מערב ניתן לצאת מהארץ רק בנק' GITLA\SUVAS ולא שום דבר אחר... רוצה לצאת בסולין? יש לך את הסיד סולין... זה הכל
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 גם אם היציאה הייתה נגמרת בTIBBI, יש לך פיצול בנתיב רק בPURLA ככה שזה לא ממש רלבנטי, אתה טס עד לשם בכל מקרה.
Barak פורסם אוקטובר 8, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 8, 2005 לסיכום, 1. השם DEENA1 לא חייב להיות קשור לנקודות וזה לא אומר ש-DEENA היא הנק' האחרונה בסיד, קח לדוגמא את NAT3 אם אני לא טועה אחרי זה מגיעה DESHE. ב-DEENA1 אתה חייב לעבור את המסלול הבא: DEENA-TIBBI-PURLA, מ-PURLA אתה יכול להמשיך או ל-GITLA או ל-SUVAS. בכוונה לא רשמתי את SIX כי היא לא בכל היציאות. 2. אם קיבלת קיצור תו"כ ה-SID מותר לך לקחת אותו אבל אם לא, אז אסור לך לחרוג מהמסלול. 3. בתוכנית טיסה אמיתית (של אלעל\ארקיע או כל חברה אחרת) רושמים כך: DEENA1 SUVAS או DEENA1 GITLA.
אורח פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 ל-SID DEENA1 יש שתי אפשרויות יציאה - TRANSITIONS. SUVAS ו- GITLA. שתי העזיבות האלה הן חלק מההליך והן מוגדרות בו. DEENA1 הוא שם ההליך, A,B,C,D,E,F עפ"י המסלולים, SUVAS או GITLA על פי היציאה מההליך. DEENA1E.SUVAS ממריא במסלול 26 ומסתיים ב-SUVAS. SEENA1C.GITLA ממריא במסלול 12 ומסתיים ב-GITLA. בתכנית טיסה יש לרשום - LLBG DEENA1 GITLA/SUVAS ואחר כך את הנתיב עימו אתם ממשיכים מ-GITLA או SUVAS. אגב, הנקודה DEENA היא השם שנבחר מכיוון שהיא משותפת לכל הוריאציות. באותה מידה ניתן היה לקרוא להליך TIBBI.
BAW339 פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 בתכנית טיסה יש לרשום - LLBG DEENA1 GITLA/SUVAS ואחר כך את הנתיב עימו אתם ממשיכים מ-GITLA או SUVAS I think that in FP correct to write DEENA H1 GITLA/DEENA H1B SUVAS Isn't that what supposed to be? Correct me if i'm wrong.
Ohad Shalev פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 BAW339 המממ וואלה שכחתי את השם שלך אז אם תוכל לשים אותו בחתימה שלך זה יהיה נחמד... דבר שני אתה טועה לפי דעתי.. מכיוון שהנתיב H1 הוא הנתיב של הסיד גם ככה... לכן אם אתה מכניס DEENA1.SUVAS\GITLA אין צורך להכניס גם את השם של הנתיב עליו אתה טס לשם מכיוון שזה ברור... בכל מקרה כל התוכנית יציאה שכתבת לא נכונה התוכנית נראית בדיוק כמו שאורן אמר: DEENA1F\FS.GITLA\SUVAS והמשך ע"פ הנתיב...
BAW339 פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 Hi Oad Well, my name is on my signature :mrgreen: I mean't how it is correct to write, how wrote in real world FPs. Because you know, every SID supposed to take you to airway. For example DVR departure from Heathrow. After DVR you write airway, not next intersection. Same for any other SID i know. So if in Israel it is correct to write next intersection instead of airway it is looking strange to me, but ok. I'll do that and i'll know that it is correct for Israeli departure procedure. Thanks
אורח פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 אלכס, אתה טועה. זה נכון בדרך שהצעת אם היית מגיע כל נתיב IFR ל-BNG VOR, ממשיך ממנו לנקודה DEENA ואז טס על הנתיב H1B. אבל זה לא מה שאתה עושה. אתה מבצע את ההליך DEENA1X ל-TRANSITION SUVAS. ואתה כותב זאת כך. יש מספר פורמטים לכתיבת תכנית טיסה. בפורמט JEPPESEN נכתוב תכנית טיסה לקפריסין בצורה כזו: DEENA1.GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS.BOSIS1 בפורמט ICAO (הוא המקובל להגשת תכניות טיסה בינ"ל) נכתוב: DEENA1 GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS BOSIS1 בפורמט FAA להגשת תכניות טיסה פנימיות בארה"ב נכתוב: LLBG..DEENA1.GITLA.UW13A.VELOX.B17.BOSIS.BOSIS1..LCLK, כאשר . מפרידה בין הליך לנקודה לנתיב לנקודה להליך. כאשר יש שתי נקודות רצופות, או ש"ת ונקודה יהיו ..
BAW339 פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 Wow Oren Complete explanation. Now i understand. Thank you very much.
Ohad Shalev פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 Hi OadWell, my name is on my signature :mrgreen: I mean't how it is correct to write, how wrote in real world FPs. Because you know, every SID supposed to take you to airway. For example DVR departure from Heathrow. After DVR you write airway, not next intersection. Same for any other SID i know. So if in Israel it is correct to write next intersection instead of airway it is looking strange to me, but ok. I'll do that and i'll know that it is correct for Israeli departure procedure. Thanks אלכס האיכות של התמונה ממש גרועה אצלי :? אני לא רואה חצי ממה שכתוב אצלך בחתימה... אז אני בכ"ז אשמח אם תכתוב את השם שלך בחתימה... לא בקשה גדולה מידי אני מקווה ... בברכה
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 9, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 9, 2005 בעת הגשת תכנית טיסה, אין צורך לציין SID. בתכנית הטיסה המוגשת, הנקודה הראשונה הינה זו בה אתה מתחיל את הנתיב אחרי תהליך עזיבת השדה, כנ"ל לגבי שדה ההגעה- הנקודה האחרונה בנתיב הינה נקודת תחילת תהליך הגישה לשדה. נקודות אלה נקראות כפי שאורן כתב, TRANSITION. ניתן לצרף לתכנית SID/STAR, אך אין לצפות לקבל דווקא SID/STAR זה או אחר. התהליך הינו לשיקול הבקר, אלא אם קיימת סיבה מיוחדת. אלכס, אתה טועה.זה נכון בדרך שהצעת אם היית מגיע כל נתיב IFR ל-BNG VOR, ממשיך ממנו לנקודה DEENA ואז טס על הנתיב H1B. אבל זה לא מה שאתה עושה. אתה מבצע את ההליך DEENA1X ל-TRANSITION SUVAS. ואתה כותב זאת כך. יש מספר פורמטים לכתיבת תכנית טיסה. בפורמט JEPPESEN נכתוב תכנית טיסה לקפריסין בצורה כזו: DEENA1.GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS.BOSIS1 בפורמט ICAO (הוא המקובל להגשת תכניות טיסה בינ"ל) נכתוב: DEENA1 GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS BOSIS1 בפורמט FAA להגשת תכניות טיסה פנימיות בארה"ב נכתוב: LLBG..DEENA1.GITLA.UW13A.VELOX.B17.BOSIS.BOSIS1..LCLK, כאשר . מפרידה בין הליך לנקודה לנתיב לנקודה להליך. כאשר יש שתי נקודות רצופות, או ש"ת ונקודה יהיו ..