עבור לתוכן
gilad13

יציאה DEENA1

Recommended Posts

פורסם

שאלתי כמה אנשים אולם לא הגעתי לתשובה החלטית וחד משמעית, אז החלטתי לשאול פה...

האם היציאה DEENA1 נגמרת בPURLA או שניתן לפנות גם לפני? (בTIBBI לדוגמא)

ע"פ הדפית, כתוב להמשיך על רדיאל 270 עד PURLA, מזה ניתן לומר שהSID נמשך עד לPURLA. אבל לSID עצמו קוראים DEENA מה שאומר שהוא אמור להיגמר בנקודה DEENA...

פורסם

לא שאלת 8)

אני ואתה התווכחנו על זה יותר נכון :lol: ... אני אומר שהסיד נגמר ב-PURLA (ז"א שמהסיד DEENA היציאות לכיוון מערב הן רק GITLA\SUVAS)...

אני חושב ככה ע"פ המשפט הבא שכתוב בדפית:

Over SIX turn RIGHT, 290 track. intercept BGN R-270 via DEENA to PURLA

זה אומר לי שאחרי דינה אני חייב להמשיך ל-PURLA... ככה אני הבנתי לפחות גם ע"פ הסרטוט ועם ע"פ ההסבר בכתב.

פורסם
שאלתי כמה אנשים אולם לא הגעתי לתשובה החלטית וחד משמעית, אז החלטתי לשאול פה...

האם היציאה DEENA1 נגמרת בPURLA או שניתן לפנות גם לפני? (בTIBBI לדוגמא)

ע"פ הדפית, כתוב להמשיך על רדיאל 270 עד PURLA, מזה ניתן לומר שהSID נמשך עד לPURLA. אבל לSID עצמו קוראים DEENA מה שאומר שהוא אמור להיגמר בנקודה DEENA...

אין קשר בין השניים מדובר בשם בלבד החליטו ליקרוא לו ככה על שם הנקודה ב SID עצמו מההליך אין לחרוג אלא אם פקח אישר לך או שביקשת זאת בתוכנית - לדוגמא בתירגול ILS...

פורסם
לא התכוונתי שזה כל התוכנית השלמה, כתבתי רק את ההתחלה...

אם לוקחים בחשבון שהתוכנית היא לטיסה לקפריסין, זה בסדר?

לקפריסין DEENA1 PURLA GITLA VELOX DESPO REXAL

בלי לקצר

פורסם

אז האפשרות היחידה של אישור "לקצר" ולא להגיע לPURLA זה רק באימון ILS?

ולמה לא קוראים ליציאה DEENA ולא PURLA אם היא מסתיימת בPURLA? כל יציאה אירת שאני מכיר נקראת על שם הנקודה האחרונה בSID...

פורסם
אז האפשרות היחידה של אישור "לקצר" ולא להגיע לPURLA זה רק באימון ILS?

ולמה לא קוראים ליציאה DEENA ולא PURLA אם היא מסתיימת בPURLA? כל יציאה אירת שאני מכיר נקראת על שם הנקודה האחרונה בSID...

אז כנראה שאתה לא מכיר כ"כ הרבה יציאות..

זה ממש לא עקרוני על שם איזה נקודה תהיה היציאה..

חוץ מזה זה נכון שהיציאה מגיע עד פורלה ומשם היתפצלות כל טיסה תבחר את הנתיב האופטימלי לה.

שבוע טוב..

פורסם

לסיכום,

1. השם DEENA1 לא חייב להיות קשור לנקודות וזה לא אומר ש-DEENA היא הנק' האחרונה בסיד, קח לדוגמא את NAT3 אם אני לא טועה אחרי זה מגיעה DESHE.

ב-DEENA1 אתה חייב לעבור את המסלול הבא: DEENA-TIBBI-PURLA, מ-PURLA אתה יכול להמשיך או ל-GITLA או ל-SUVAS. בכוונה לא רשמתי את SIX כי היא לא בכל היציאות.

2. אם קיבלת קיצור תו"כ ה-SID מותר לך לקחת אותו אבל אם לא, אז אסור לך לחרוג מהמסלול.

3. בתוכנית טיסה אמיתית (של אלעל\ארקיע או כל חברה אחרת) רושמים כך: DEENA1 SUVAS או DEENA1 GITLA.

פורסם

ל-SID DEENA1 יש שתי אפשרויות יציאה - TRANSITIONS.

SUVAS ו- GITLA. שתי העזיבות האלה הן חלק מההליך והן מוגדרות בו.

DEENA1 הוא שם ההליך, A,B,C,D,E,F עפ"י המסלולים, SUVAS או GITLA על פי היציאה מההליך.

DEENA1E.SUVAS ממריא במסלול 26 ומסתיים ב-SUVAS.

SEENA1C.GITLA ממריא במסלול 12 ומסתיים ב-GITLA.

בתכנית טיסה יש לרשום -

LLBG DEENA1 GITLA/SUVAS ואחר כך את הנתיב עימו אתם ממשיכים מ-GITLA או SUVAS.

אגב, הנקודה DEENA היא השם שנבחר מכיוון שהיא משותפת לכל הוריאציות. באותה מידה ניתן היה לקרוא להליך TIBBI.

פורסם
בתכנית טיסה יש לרשום -

LLBG DEENA1 GITLA/SUVAS ואחר כך את הנתיב עימו אתם ממשיכים מ-GITLA או SUVAS

I think that in FP correct to write DEENA H1 GITLA/DEENA H1B SUVAS

Isn't that what supposed to be?

Correct me if i'm wrong.

פורסם

BAW339 המממ וואלה שכחתי את השם שלך אז אם תוכל לשים אותו בחתימה שלך זה יהיה נחמד...

דבר שני אתה טועה לפי דעתי.. מכיוון שהנתיב H1 הוא הנתיב של הסיד גם ככה... לכן אם אתה מכניס DEENA1.SUVAS\GITLA אין צורך להכניס גם את השם של הנתיב עליו אתה טס לשם מכיוון שזה ברור... בכל מקרה כל התוכנית יציאה שכתבת לא נכונה התוכנית נראית בדיוק כמו שאורן אמר: DEENA1F\FS.GITLA\SUVAS והמשך ע"פ הנתיב...

פורסם

Hi Oad

Well, my name is on my signature :)

Image hosted by Photobucket.com

:mrgreen:

I mean't how it is correct to write, how wrote in real world FPs.

Because you know, every SID supposed to take you to airway.

For example DVR departure from Heathrow. After DVR you write airway, not next intersection.

Same for any other SID i know.

So if in Israel it is correct to write next intersection instead of airway it is looking strange to me, but ok. I'll do that and i'll know that it is correct for Israeli departure procedure.

Thanks :)

פורסם

אלכס, אתה טועה.

זה נכון בדרך שהצעת אם היית מגיע כל נתיב IFR ל-BNG VOR, ממשיך ממנו לנקודה DEENA ואז טס על הנתיב H1B. אבל זה לא מה שאתה עושה. אתה מבצע את ההליך DEENA1X ל-TRANSITION SUVAS. ואתה כותב זאת כך.

יש מספר פורמטים לכתיבת תכנית טיסה.

בפורמט JEPPESEN נכתוב תכנית טיסה לקפריסין בצורה כזו:

DEENA1.GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS.BOSIS1

בפורמט ICAO (הוא המקובל להגשת תכניות טיסה בינ"ל) נכתוב:

DEENA1 GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS BOSIS1

בפורמט FAA להגשת תכניות טיסה פנימיות בארה"ב נכתוב:

LLBG..DEENA1.GITLA.UW13A.VELOX.B17.BOSIS.BOSIS1..LCLK, כאשר . מפרידה בין הליך לנקודה לנתיב לנקודה להליך. כאשר יש שתי נקודות רצופות, או ש"ת ונקודה יהיו ..

פורסם
Hi Oad

Well, my name is on my signature :)

Image hosted by Photobucket.com

:mrgreen:

I mean't how it is correct to write, how wrote in real world FPs.

Because you know, every SID supposed to take you to airway.

For example DVR departure from Heathrow. After DVR you write airway, not next intersection.

Same for any other SID i know.

So if in Israel it is correct to write next intersection instead of airway it is looking strange to me, but ok. I'll do that and i'll know that it is correct for Israeli departure procedure.

Thanks :)

אלכס האיכות של התמונה ממש גרועה אצלי :? אני לא רואה חצי ממה שכתוב אצלך בחתימה... אז אני בכ"ז אשמח אם תכתוב את השם שלך בחתימה... לא בקשה גדולה מידי אני מקווה ...

בברכה

פורסם

בעת הגשת תכנית טיסה, אין צורך לציין SID. בתכנית הטיסה המוגשת, הנקודה הראשונה הינה זו בה אתה מתחיל את הנתיב אחרי תהליך עזיבת השדה, כנ"ל לגבי שדה ההגעה- הנקודה האחרונה בנתיב הינה נקודת תחילת תהליך הגישה לשדה. נקודות אלה נקראות כפי שאורן כתב, TRANSITION.

ניתן לצרף לתכנית SID/STAR, אך אין לצפות לקבל דווקא SID/STAR זה או אחר. התהליך הינו לשיקול הבקר, אלא אם קיימת סיבה מיוחדת.

אלכס, אתה טועה.

זה נכון בדרך שהצעת אם היית מגיע כל נתיב IFR ל-BNG VOR, ממשיך ממנו לנקודה DEENA ואז טס על הנתיב H1B. אבל זה לא מה שאתה עושה. אתה מבצע את ההליך DEENA1X ל-TRANSITION SUVAS. ואתה כותב זאת כך.

יש מספר פורמטים לכתיבת תכנית טיסה.

בפורמט JEPPESEN נכתוב תכנית טיסה לקפריסין בצורה כזו:

DEENA1.GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS.BOSIS1

בפורמט ICAO (הוא המקובל להגשת תכניות טיסה בינ"ל) נכתוב:

DEENA1 GITLA UW13A VELOX B17 BOSIS BOSIS1

בפורמט FAA להגשת תכניות טיסה פנימיות בארה"ב נכתוב:

LLBG..DEENA1.GITLA.UW13A.VELOX.B17.BOSIS.BOSIS1..LCLK, כאשר . מפרידה בין הליך לנקודה לנתיב לנקודה להליך. כאשר יש שתי נקודות רצופות, או ש"ת ונקודה יהיו ..

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...