Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 טוב קודם כל לא יצא לי הפעם להשתתף לצערי, למרות שCVFR בדרום זה אחד הדברים האהובים עלי. הסתכלתי בסרבאינפו ומה שיצא לי מהפה זה HOLY SHIT נכנסתי קצת כצופה לASRC לספוג קצת מהאווירה על התדר של אילת, בדיוק שמעתי את אילן נתקע עם ה"אוירון" הערה לדן: אומנם הכבישים בסימולטור בנגב הם לא אחד לאחד אבל אני היום עובד על לשפר אותם והם מספיק קרובים למפה, כביש הערבה דיי מדוייק והוא מופיע בסימולטור בסטיה קלה של כ-2-3 ק"מ מזרחה, על כביש 40 עוד לא עברתי אבל אני יודע שפראן הרבה יותר דרומית ממה שהיא אמורה להיות. חוץ מזה עד כמה שאני זוכר מהארוע של התחרות ניווט בדרום שאר הנק' דיי מדויקות. אילן: זה שיש אפשרות לבחור את הדקוטה בSB3 לא אומר שיש לה מודל, סתם לידע כללי עריכה: בדקתי עכשיו בSB3 ובאמת אין שם שום מודל לדקוטה
אורח פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 אילן, תבחר ב-SB את המטוס DC3 עם GENERIC LIVERY. אני חושב שכשאתה בוחר אותו עם ארקיע וזה כמובן לא קיים אצל אף אחד כמודל VIP זה מציג מטוס נייר.
Ido Rosenthal פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 אילן,תבחר ב-SB את המטוס DC3 עם GENERIC LIVERY. אני חושב שכשאתה בוחר אותו עם ארקיע וזה כמובן לא קיים אצל אף אחד כמודל VIP זה מציג מטוס נייר. לא קשור. SB3 יודע ללכת ישירות ל-GENERIC ברגע שהוא לא מזהה אצלך צביעה שמישהו אחר טס איתה. כמו שרשמתי עברתי על הרשימה של המטוסים בVIP ובחבילת SBX ואין שם דקוטה לכן אתה מופיע כמטוס נייר
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 נהנתי מאוד על אילת מזמן לא פיקחתי על העמדה הזאת הערה קטנה נאלצתי לתת עיקוב מאוד גדול שביקש הקפות באילת - ה CTR של אילת בעייתי בגלל שהוא צוואר בקבוק מסריח כל העסק BT על 21 מומלץ להימנע מתירגול הקפות בשדה הזה שעמוס יש עוד הרבה CTRים שאין בהם צוואר בקבוק חוץ מיזה נהנתי לאללה כל הכבוד לאיציק ואור על הארגון ולכל הפקחים
אורח פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 אך אין אין כמו מגדל אילת להורדת חלודה.חצי שעה הראשונה היתי קצת בהלם קרב, כבר שכחתי מה אילת יכולה לעולל כשיש עליה עומס. המון המון תודה למארגני הארוע ולא פחות לכל הטייסים שפיצצו את אזור אילת במטוסים. מעבר לחליפה הקרובה ביותר בין ה 737 ל 182 ןכשאני מדבר על קרובה, זה היה סופר קרוב, הכל זרם חלק ויפה. שוב תודה וחג שמח, רן. שכחת מטוס אחד שגילח לך את כל ה-CTR ממזח למערב באופן אקראי... :oops:
אריק א. פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 ראית את ה-Sים שעשיתי בפיינל כשרן איבד קשר עם האולטראלייט ולא היה טוח אם המסלול פנוי? את הS של הפיינל לא ראיתי, באותו זמן חיפשתי סוויטה במלון הנסיכה... אבל בהצטרפות כשסקרת את הסינארי חשבתי לרגע שנוחתים על 21
Asaf Brietbard פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 שלום וחג שמח לכולם! עליתי לפקח במגדל ב"ג ממש לקראת סוף האירוע. חייב לציין שעקבתי אחרי האירוע ב SI והיה נהדר לראות את כל המשולש הדרומי של המדינה מכוסה בסימני מטוסים. כמה דברים רלוונטים למרחב ב"ג (לפחות לשעה האחרונה של הפעילות): * מטוס ביצע הליכה סביב ממסלול 12. עם דיווח "הולך סביב" המטוס החל בפניה ימינה (דרומה), כאשר היה במחצית מסלול 12. עקב הפניה נוצרה חליפה קרובה עם C-172 שהיתה ב"עם הרוח" ל-12, אך עם הפרדה אנכית מספקת (1500 רגל בטווחים הקרובים). יש לציין שברגע שהבחנתי שהמטוס ההולך סביב מבצע פניה, הוא התבקש מיידית לתקן לכיוון ציר מסלול. מודה לטייס הססנה שעזר באירוע ופנה גם הוא כדי לפתוח מרווח אופקי. חשוב לציין כאן, שהמטוס ההולך סביב החל לסטות מציר המסלול לפני שקיבל תגובה ממני על דיווח "הולך סביב". מאחר שההליכה סביב מILS12 מובנית בדפיות, מבקש תגובה מה"מומחים" איך למנוע מצב חליפה קרובה בדומה לזו. הרעיון היחידי שעליו חשבתי הוא שבהליכה סביב המטוס ההולך צריך לבצע הקפה מלאה, כלומר, להמשיך ציר מסלול בטיפוס ורק עם מעבר סוף המסלול לבצע פנייה ל"צולבת". * בנוגע לעניין העברית/אנגלית. למיטב הבנתי, אני הייתי הפקח הרלוונטי להודעתו של דן. מקבל את ההערה לגבי מעבר מאנגלית לעברית וחזרה. האמת שלי זה לא מפריע כ"כ, אבל העקרון ברור. הסיבה למעברים בין השפות היא העובדה שיש טייסים במרחב שמשום מה שומעים הרבה יותר טוב הוראות בעברית (בלשון עדינה). הסיטואציה בה עברתי שפות היא הסיטואציה הכתובה בסעיף הקודם. ברגע שהחל אירוע החליפה, נאלצתי לחזור על עצמי פעמיים באנגלית, ובפעם השלישת פשוט דיברתי בעברית, ולכן היו כמה מטוסים שדיברתי אליהם בעברית עד נחיתתם (רק לוודא שהם "שומעים"). מתנצל בפני מי שעובדה זו פגעה בהנאת הטיסה. בכל אופן, נהנתי מאוד, וכן ירבו. להשמע, אסף בריטברד. (איציק - זה שם המשפחה שלי - תפנים ).
Zeev Bucki פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 בדרך לאילת ובשדה התעופה שם היו הרבה מטוסים מסביבי וזה היה משמח כי בדרך כלל אני טס לאילת לבד.ולא האמנתי היה פיקוח מגדל באילת ואקווה שזה לא חד פעמי... וכמובן פיקוח דרום עופר בן פרץ אשר שינה לי נתיב מKINAR לBSA ומשם לSHIRA כך שהיה לא משעמם ולבסוף נחיתה דרך RIMON וSIRON בILS 12 לבן-גוריון בקיצור היה אירוע טיסה נהדר ויישר כח לכל העושים במלאכה אשר תרמו לאירוע. בוקי זאב:4X-MJB
אורח פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 אך אין אין כמו מגדל אילת להורדת חלודה.חצי שעה הראשונה היתי קצת בהלם קרב, כבר שכחתי מה אילת יכולה לעולל כשיש עליה עומס. המון המון תודה למארגני הארוע ולא פחות לכל הטייסים שפיצצו את אזור אילת במטוסים. מעבר לחליפה הקרובה ביותר בין ה 737 ל 182 ןכשאני מדבר על קרובה, זה היה סופר קרוב, הכל זרם חלק ויפה. שוב תודה וחג שמח, רן. שכחת מטוס אחד שגילח לך את כל ה-CTR ממזח למערב באופן אקראי... :oops: הוא עשה את זה בשקט :wink: פרט לזה שלרגע חשבתי שאתה טס עם דפיות הפוכות שטויות קורה לכולנו... אני הגעתי שלשום עם ה 742 שלי לאזור גיטלה כשאני בכלל רוצה ומתחנן מה INS שיקח אותי לסולין. אבל לא הוא התעקש. אז היום לימדתי אותו לקח והוא עשה את כל הטיסה הזאת מחדש ונחת יפה ונעים בב"ג עם רוח גב חביבה. תתכוננו לסבול אותי ואותו הרבה בחודש הקרוב בייחוד ב TFC. רק תעשו טובה בלי שדות עם אורך מסלול לססנה בקושי :mrgreen:
Elad Zeierman פורסם אוקטובר 23, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 23, 2005 אך אין אין כמו מגדל אילת להורדת חלודה.חצי שעה הראשונה היתי קצת בהלם קרב, כבר שכחתי מה אילת יכולה לעולל כשיש עליה עומס. המון המון תודה למארגני הארוע ולא פחות לכל הטייסים שפיצצו את אזור אילת במטוסים. מעבר לחליפה הקרובה ביותר בין ה 737 ל 182 ןכשאני מדבר על קרובה, זה היה סופר קרוב, הכל זרם חלק ויפה. שוב תודה וחג שמח, רן. שכחת מטוס אחד שגילח לך את כל ה-CTR ממזח למערב באופן אקראי... :oops: הוא עשה את זה בשקט :wink: פרט לזה שלרגע חשבתי שאתה טס עם דפיות הפוכות שטויות קורה לכולנו... אני הגעתי שלשום עם ה 742 שלי לאזור גיטלה כשאני בכלל רוצה ומתחנן מה INS שיקח אותי לסולין. אבל לא הוא התעקש. אז היום לימדתי אותו לקח והוא עשה את כל הטיסה הזאת מחדש ונחת יפה ונעים בב"ג עם רוח גב חביבה. תתכוננו לסבול אותי ואותו הרבה בחודש הקרוב בייחוד ב TFC. רק תעשו טובה בלי שדות עם אורך מסלול לססנה בקושי :mrgreen: שים לב ב TFC בדפיות ג'מבו בקטמנדו - בחניות 1 ו 2 שלמטוסי ה 737 העדינים יהיה מקום... :mrgreen:
OmriSoudry פורסם אוקטובר 24, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2005 העלתי את הסיכום לאירוע הזה ולאירוע "עולים צפונה" לאתר VATIL ואפשר לראותם (עם 2-3 תמונות) בעמוד האירועים בVATIL. http://www.vatil.org/vatil/events/previous.php
Omer k פורסם אוקטובר 24, 2005 דיווח פורסם אוקטובר 24, 2005 הגיע זמני, היה לי עמוס הימים האחרונים (שבת עד עכשיו) אני ביצעתי CVFR הרצליה - אילת (לא דרך הנתבי המזרחי, אלה דרך הים) עד תימן טסתי כמו שצריך, מתימן היתה לי התברברות רצינית. ואני חייב תודה ענקית לאיציק, שהיה באותה עת בפיקוח, ושקולו המרגיע בהחלט נתן לי בטחון שלא אלך לאיבוד בכלל. ד"א זה לא טיסת הניווט הראשונה, אבל ביא בהחלט אחת החיוויות הקשות יותר שהיו לי. זה לא הכבישים בעיתים גם הנחלים, נחלים שמופיעים בסימולטור ולא במפה, הרים ועמקים, דווקא כבישים המבצ די בסדר. ושוב, תודה ענקית לאיציק, שהצליח להרגיע ולהשתלט בו זמנית על כמה מטוסים שאיבדו את כיוונם. לאחר הנחיתה באילת, הצטרפה אורחת לטיסה חזרה להרצליה. הפעם החלפתי מטוס לאירו קומנדר 500, לטיסת IFR. לקח זמן עד שהמארנו, ושוב הפקח באילת (לא זכור את שמו, מצטער) היה מאוד נחמד. והפעם דווקא טיסה טובה, מזמן כבר לא טסתי IFR. לסיכום, היה מאוד מהנה, תודה לפקחים (ד"א זה אומר להיות בקרים) תודה :!:
Izik Bakshi פורסם אוקטובר 27, 2005 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 27, 2005 בשמחה עומר, העיקר שתטוס רגוע ושליו...