עבור לתוכן

Gal Mintz

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    36
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    4

Gal Mintz last won the day on ינואר 8

Gal Mintz had the most liked content!

מבקרים אחרונים

606 צפיות בפרופיל

Gal Mintz's Achievements

  1. אני גם נהנה מאוד מהמטוס, עשו איתו אחלה עבודה!
  2. יובל, עבודה יפה מאוד, כל הכבוד ותודה רבה!
  3. מותר, אם הפקח מנסה לדחוף קלירנס לפני, ניתן להסביר שהבטריה במטוס חלשה ומעדיף לרשום קלירנס אחרי התנעה.
  4. כן ירבו דיונים ותחקורים מקצועיים וענייניים כאלה, זאת הדרך להשתפר, ולכולנו תמיד יש מה ללמוד, אני שמח מאוד מהדיון הזה
  5. היי, שואל למטרת תחקור ולמידה - האם התנועות שלתחושתך המריאו צמוד מדי המריאו בזמן שאני התחברתי מגדל? אני יודע שמצדי השתדלתי להמריא ביעילות המירבית ועל פי הנהלים, במידה והיה צורך לווסת תנועה, תמיד נתונה לך הסמכות להעביר לסטופ, או לבקש המראות מרווחות יותר (כל X מייל או דקות). בכל מקרה, שמח שאתה מעלה נקודות לתחקור, תרבות בריאה שיכולה להעלות את הרמה ואת ההנאה של כולנו. גל
  6. אני הורדתי ללא סטים, דרך החנות של מייקרוסופט. בתחילה לא נתן לי להוריד כי הWINDOWS לא היה מעודכן, והייתה לי תקלה שלא ניתן היה לעדכן, לבסוף התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה. מרגע שעבדתי על מערכת תקינה ומעודכנת, חוויה חלקה לחלוטין.
  7. היי לכולם, חשבתי לנצל את השרשור הזה שכל אחד יוכל לרשום כל מיני דגשים שהוא חושב שכדאי לשתף את כולם, בעיקר בעקבות דברים שיצא לי להיתקל בהם בטיסה בלי פיקוח או כשאני מפקח. כל האמור פה הוא בכוונה לעזור לכולנו לדמות את המציאות בצורה טובה יותר, ולא מחייב אף אחד בשום דבר, חוקי ואטסים הם המחייבים. * בישראל מעל היבשה טסים לפי QNH בן גוריון (למעט בסביבת שדה תעופה). הכוונה היא שבנתיבי הCVFR והIFR הפנים ארציים, טסים לפי QNH בן גוריון ולא לפי לחץ סטנדרטי. כמובן שיש חריגים, אבל זו ברירת המחדל. זה חשוב גם לצורך הפרדות גובה בין מטוסים, וגם כדי שכולם ידברו באותה שפה, בלל שלא טסים לפי לחץ סטנדרטי, לא משתמשים בFL, אלא ב ALTITUDE, גם מעל הTRANSITION ALTITUDE. דוגמה: climbing to altitude one niner thousand feet ולא FL190. * גבהי טיסה בארץ (IFR) - צפונה זוגי ודרומה אי זוגי. * גבהים במרחב בן גוריון/TMA למטוסים הטסים מזרחה/דרומה - מערבית לבן גוריון מירבי 8000, מקו בן גוריון לקו ORPAZ/ITERO בערך מירבי 9000, ובחלק המזרחי מירבי 10,000. * כלל אצבע (שוב, כמובן שלא תופס תמיד) - אחרי המראה טיפוס 7000/8000 עד קו בן גוריון, ומשם 9000 עד חליפת SIVAK. * מצטרפים מJ10 למרחב בן גוריון - גובה 6000/8000/10,000 בנקודה AMMIT. צוות ואטיל - מקווה שאין התנגדות לפוסט מסוג זה. אשמח אם כולם ינצלו את הפוסט ליישורי קו בכל מיני נושאים, אולי נוכל לערוך את הפוסט הראשי לרכז את כל הדגשים במקום אחד.
  8. מבחינת INTENSITY, הפקח בוחר עוצמה 0-5, לרוב נעשה על פי טבלאות/פרופילים מוגדרים מראש (DAY TWILIGHT NIGHT בשילוב עם ראות). מבחינת סוג התאורה, לדעתי הכל מצוין בAIP. בכל מקרה מוזמן ליצור איתי קשר ישירות וננסה לענות על כל השאלות.
  9. אני לא בטוח שהבנתי את השאלה שלך עד הסוף. מסלול - יש תאורת שוליים ויש סנטר ליין, לזה התכוונת?
×
×
  • יצירת חדש...