עבור לתוכן

zvi rodes

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,840
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    2

zvi rodes last won the day on ינואר 8 2018

zvi rodes had the most liked content!

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

zvi rodes's Achievements

  1. בשעה טובה ומוצלחת ,כל הכבוד ותודה ,התחלות חדשות ואופק חדש.
  2. פורסם היום 7.1.18 בעיתון ידיעות אחרונות מדור מחשבים,ניתן להוריד אפליקציה לאנדרואיד פמ"ת ישראל,כל המידע הנוגע לתעופה האזרחית בישראל. עובד גם באופליין. אם כבר פורסם בעבר כאן בפורום אז קבלו את התנצלותי.
  3. הגעתי מחיפה לכנס, אין מילים להודות לכל מי שהביא את הכנס הזה להצלחה, ראשית תודה ענקית לירדן לאור ולצוות אתם נפלאים , עשיתם עבודה מעולה, שמחתי להפגש עם החברים הצעירים והחברים הוותיקים, ההרצאה של יובל הייתה מעניינת ומעשירה, האירגון היה למופת, מקווה מאוד שהצוות החדש ידע להצעיד את החטיבה קדימה ולהביא חברים חדשים למעגל העוסקים בתחביב המרתק הזה תעופה וירטואלית, אני חבר בחטיבה משנת 2003 ומקווה להמשיך להנות גם מהחברים וגם מהתחביב, עלו והצליחו חטיבת ואטיל.
  4. תודה רבה לכל המארגנים ,העוזרים והתומכים,אחרי תקופה ארוכה שלא יצא לי לטוס הוצאתי את אחד האווירונים שלי מההנגר ויצאתי לטיסה מחיפה לראש פינה, מלמעלה רואים את האביב במלוא עוצמתו ,ריח פריחת צמחי הבר עלו והגיעו עד לאפי בגובה 2500 רגל ,לקראת נחיתה על 33 בראש פינה ריחות המנגלים החליפו את ריחות הפרחים,את המטוס השארתי בראש פינה עד לאירוע הבא של VATIL להתראות בחד"ב 2018
  5. עלה והצלח דניאל ותודה על התנדבותך.
  6. גמר חתימה טובה לכל משפחת ואטיל.
  7. חברים יקרים,היה לי הכבוד להביא לידיעת החברים החדשים וגם זיכרונות יפים מהעבר המשותף שלנו כמשפחה אחת אוהבת תחביב משותף,כפי שכולכם רואים היה לי חשוב לצלם כבר משנת 2004 את רצף האירועים שהחברים וצוות החטיבה פעלו למען כולנו,גם היום צוות החטיבה פועל וחשוב לתעד למען הבאים אחרנו,מלבד כנס חיפה 2010 שארגנתי בשיתופו המלא של בקשי ארגנתי ביקור אנשי החטיבה במקום עבודתי ,מעבדות הפקולטה לאוירונאוטיקה ,גם שם צילמתי ובקרוב יעלה הסרט,אני מאוד מבקש כחלק מקידום ופרסום החטיבה בקרב ציבור האנשים המעוניינים להיות שותפים לחוויה ,קחו את הסרטים והפיצו לחברים שלכם.
×
×
  • יצירת חדש...