Jump to content

Etai Charit

חבר חטיבה
  • Content count

    2,634
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

Etai Charit last won the day on March 6 2018

Etai Charit had the most liked content!

About Etai Charit

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 06/20/1990

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Recent Profile Visitors

1,480 profile views
  1. Etai Charit

    **תרומה-בנק הפועלים**

    איזה יופי! כל הכבוד, גם להם וגם להנהלת החטיבה.
  2. Etai Charit

    Ramon LLER - New Previews

    מקבל. בהצלחה! שלא תחשבו לרגע שאנחנו לא מאחוריכם, להיפך.
  3. אני לא חזק בסינריים הקיימים, למיטב ידיעתי הקישורים באתר ואטיל מעודכנים לסינריים הקיימים, אז לא יודע כמה אני באמת יכול לעזור, רק להגיד ברוך הבא. יש שרת Discord שתמיד יש בו אנשים שמקשקשים על החיים, תמיד כשהתחברתי היה מישהו שידע לייעץ. לגבי הכנה ללמוד בעולם האמיתי: עם הרקע שלך ב-VFS, אני ממליץ לך לעשות שיעור טיסה אמיתי שקצת יותר ימקד אותך ותוכל לתרגל את הדברים משם בסימולטור בצורה מציאותית יותר. מהנסיון שלי - רקע חזק בסימולטורים יכול מאוד לעזור לחניכים בעולם האמיתי אם משתמשים בו בצורה נכונה, ויכול להזיק אם מיישמים את התרגול בצורה לא נכונה ("לימוד שלילי" בתרגום חופשי). מעבר לזה, אם הכיוון הוא ארה"ב יש המון חומר בחינם באתר ה-FAA, הייתי במקומך מוריד כPDF ספר שנקרא Pilot's Handbook of Aeronautical Knowledge ועוד אחד בשם Airplane Flying Handbook. פשוט תתחיל לקרוא מההתחלה ועד הסוף, סמן לעצמך דברים שאתה רואה כמעניינים וחשובים ושים סימניות. כשתגיע ללמוד ברצינות לרשיון, יעזור לך להכיר את הספר הזה בצורה טובה - זה כמו התנ"ך. אם תדע לרפרנס משם תשובה מהירה - זה יהיה כלי חזק. ואם יש לך אייפד לעשות את כל זה במסמך PDF שם, מה טוב - כחניך הרבה יותר קל להביא אייפד לכל מקום, ואם יש לך בו גישה לכל החומרים ואתה גם רגיל לצורת הדפדוף בו - זה חשוב. כשתתקרב לתחילת הלימודים בצורה רצינית, עם ביה"ס וכד', אתה מוזמן ליצור איתי קשר בשמחה. בהצלחה וברוך הבא!
  4. Etai Charit

    Ramon LLER - New Previews

    מסכים מאוד עם בכתארי ומחזק. הסינרי נראה נהדר בתמונות, אני מחכה בקוצר רוח לטוס בו. כרגע ב-P3D שלי אני מנוע מלטוס לישראל בשל חוסר סינרי נורמלי לנתב"ג ורמון (עושים לנו כבר כמה שנים טיזינג גם לגבי סינרי חדש בתשלום של נתב"ג, שאני בכנות מחכה לקנות במיטב כספי - אך זה לא מגיע). אני מודה לכם בכנות ומכל הלב על העבודה הקשה שאתם עושים עבור כולם, ומחכה לטוס ולהנות מפירות עמלכם לטובת כולם. זה אדיב, נדיב ומרשים מאוד מצדכם. אבל די עם הטיזינג, נחכה שתוציאו אותו ונהנה ממנו. אגב, גם כש-PMDG עושים את זה, לדעתי זה לא לעניין. לדעתי הם נוטים להתייחס לקהל הלקוחות שלהם באופן לא מכובד ולא מכבד, רק כי הם יכולים, כי באמת שהמוצרים שלהם ברמה גבוהה ואין סימר רציני שלא ירצה תוספים ברמה הזאת. אל תהיו כמוהם, גם לא אם וכאשר בכל העולם ידעו כמה התוספים שלכם שווים, והם שווים.
  5. Etai Charit

    פורום מפתחים ותוספים

    צעד מבורך, כל הכבוד!
  6. Etai Charit

    LLER Ramon for P3D4

    Can't Wait!
  7. Etai Charit

    ELY355 LLBG-EDDF

    כיף של סימולטור! כל התחושה מרגישה אמיתית יותר. והזיבו יודע לעשות כל מה שמשתמש ממוצע יודע לעשות. בעדכונים האחרונים גם הדמיית תקלות ומערכות ברמה עוד יותר גבוהה.
  8. Etai Charit

    **מערכת VOICE חדשה**

    אוי כמה חיכיתי לזה!
  9. Etai Charit

    FSX

    לגבי הערת השוליים על הזיבו: התוסף ברמה מאוד גבוהה ויודע לעשות כמעט כל מה ש-PMDG יודע. כנראה טייס חלש. יש לי את P3DV4 וגם את XP11. כרגע אין תחליף אמיתי ל-PMDG לצערי. הבעיה עם P3D היא שמאוד יקר להביא אותו לרמה טובה של הדמייה: תוספי מטוסים, GSX, בעיקר כל סינרי לכל מקום חדש שאתה רוצה לטוס אליו. XP11 כמו שהוא, החינמי, עם קהילה חזקה מאוד והמון המון תוספים חינמיים ברמה מאוד גבוהה שהופכים את רכישת הסימולטור המקורי להשקעה נהדרת. המטוסים מרגישים פיזיקלית מאוד ראליסטיים (מאוד!), הויזואליות מאוד טובה באופן טבעי. בקיצור - תלוי במידת ההשקעה שתרצה להשקיע. אין ספק שכל אחד מהם יהיה לך שיפור לעומת ה-FSX, אבל הכל תלוי בכמה אתה רוצה להשקיע וכמה אתה באמת רוצה לחוות שינוי. יכול להיות שטוב לך כמו שזה ואין לך כוח לשינויים. לגיטימי, סימולטור שלך...
  10. זה יכול, אבל רק כאלה שאני גרמתי עקב תפעול או תחזוקה לקויים (במקרה הזה - לא מילאתי שמן בזמן ויצאתי לטיסה ארוכה מידי עם כמות שנויה במחלוקת). במזל הפעם זה היה הרבה אחרי שהתעוררתי מהשינה. כשהכל בסדר עם התחזוקה ועם עמידה במגבלות המטוס זה לא יגרום לשום דבר. זה בניגוד לתקלות הרנדומליות שבכל מקרה כל X שעות יזרקו תקלה - עבדתי עם זה הרבה ב-737 שאותו למדתי לעומק (חלק מהחבר'ה פה בפורום היו צוחקים עליי שאני אף פעם לא באמת נוחת ביעד המתוכנן כי תמיד יש איזו תקלה מוזרה בדרך), עכשיו כשאני טס בסימולטור אני מחפש יותר רוגע... עם מידי פעם טיפה עניין. ולא להיפך...
  11. הפעלתי את ה-Service Based Failures. לדעתי זאת היתה הדרך של PMDG להגיד לי שהמראתי עם מעט מידי. בדקתי לפני העזיבה מהוואי והיה בסדר, לא זוכר את הערך המדוייק, אבל בהחלט עשיתי כבר כמה לגים ארוכים מבלי למלא.
  12. טסתי בטיסת לילה מהונולולו, הוואי לפרנקפורט, גרמניה. כשקמתי בבוקר ועברתי על המערכות ראיתי שרמת השמן במנוע ימין נמוכה, לא משהו רציני, אבל המצב התפתח יותר ויותר, אבל לא בקצב מדאיג, ולא הגענו למצב קריטי עד ההנמכה המתוכננת לפרנקפורט. במהלך ההנמכה השמן הגיע לרמה נמוכה מאוד, לחץ נמוך, טמפרטורה גבוהה, כל הסימפטומים הרגילים. עבודה לפי בד"ח במקביל להנמכה, כיביתי את המנוע, עברנו לגישת מנוע אחד עם מדפים 20, בדיוק התחבר בקר גישה - הכרזתי חירום מולו, גם השדה החליף מסלולים לכיוון הנגדי מהמתוכנן - הוא הכניס אותנו יפה בווקטורים למסלול 25C (התארגנתי מראש ל-07C). בנחיתה משום מה התנתקו ה-Autobrakes ועברתי לבלימה ידנית מיד, אבל מלבד זה הנחיתה עברה כרגיל. הפקחים קיבלו אותי בצורה מקצועית ויפה. אם יש טעויות אשמח לשמוע - רק ממש לאחרונה התחלתי לשחק עם האווירון המופלא הזה. היה מעניין!
  13. Etai Charit

    LLBG-LLER-LLHA

    אחלה תמונות, הרבה בהצלחה!
  14. x-plane.org מטוסים טובים הם בעיקר בתשלום (להוציא את ה-737 של זיבו), אבל כמות הסינרי והפלאגינים המצויינים שזמינים ברמה גבוהה ובחינם היא מרשימה ומשאירה לP3D אבק.
  15. שיעור מאלף, בהיר ולעניין של Boldmethod. יש להם סרטונים ושיעורים שלמים אונליין ביוטיוב ברמה גבוהה מאוד של תוכן וגם של הפקה, מאוד ממליץ לשוטט בערוץ שלהם ולצפות. הסרטון הזה מסביר בצורה נקייה וברורה על ביצועי מנועי סילון (וגם בהשוואה למנועי בוכנה) וחשבתי שיעניין כאן חברים רבים. תהנו
×