עבור לתוכן

Etai Charit

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    2,663
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    27

Etai Charit last won the day on מאי 23

Etai Charit had the most liked content!

1 עוקב

אודות Etai Charit

  • דרגה
    Advanced Member
  • יום הולדת 20/06/1990

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    910845

מבקרים אחרונים

1,784 צפיות בפרופיל
  1. ברוכים השבים! איזה יופי הסימולטור נראה... דברים התחדשו מאז שהלכתם...
  2. בקר תל אביב חדש זאת שמחה גדולה לכולנו. מזל טוב וכל הכבוד!
  3. טירוף בהמראה מניו יורק! לקבל קלירנס היה סיפור שלקח המון זמן, קיבלתי נתיב מלא חדש לחלוטין, הרצתי חישובי נתיב (דלק, ETOPS, אלטרנייטים חדשים) וראיתי שאני בסדר (לא צריך לקרוא למיכלית להוסיף דלק). בסוף למרות כל הסיכויים הייתי מוכן לדחיפה בזמן. לאחר שדחפתי בזמן, ביליתי בערך שעה מדחיפה ועד המראה. בזמנים שאני עבדתי בשדה (0300-0400 זולו) היה תור קבוע של כ-10 מטוסים להמראה מקנדי בכל רגע נתון. מזכיר פקקים של בוקר בזמנים יפים יותר. הפקחים על הקרקע עשו את העבודה הקשה והסיזיפית סה"כ בסדר. החבר'ה שלנו נשמעו מקצועיים מאוד על הקשר ולא נתקלתי בתקלות מיוחדות. כל הכבוד לכולם על הרמה הגבוהה. כרגע בא
  4. מסכים, לפעמים קצת חבל שכך. בכל מקרה - למי שיש ערוצי יוטיוב פעילים, יכול לשתף סרטונים גם פה. יופי של פוסט, טיול, טיסה. מאוד אהבתי את ההשקעה. מזכיר לי שחזור נוסף שעשיתי בסביבות 2005, עוד לפני שהיה לי יותר מידי מושג מה אני עושה בסימולטור ואיך, על FS2004. טסתי עם המשפחה ועשינו טיול קרוואנים בניו זילנד למשך חודש, עוד ימים בודדים בדרך בסידני ובבנגקוק בדרך חזרה. שחזרתי את המסלול שעשינו מהאוויר על הבארון הדפולטי של הסימולטור, היה כיף ענק. עוד בימי פורום סימולטורים תפוז... החזרת אותי אחורה עכשיו. תמשיך לשתף!
  5. ב-737 מגבלת מהירויות מדפים 1, 2, 5 היא 250 קשר. אם הוא היה אכן 240 קשר, יציב, בלי קפיצות ושינויי מהירות, מדפים מעלה, גם אם הוריד בבת אחת למדפים 5 אמור היה להיות בסדר, ולהבנתי זה לא היה המקרה. גם אם כן נוצרה באופן טבעי או מלאכותי תקלת מדפים אסימטריים, היתה צריכה להיות שליטה והשפעה של המאזנות, מדפים אסימטריים זאת תקלה עם טיפול קצת מורכב אבל זה לא גזר דין מוות... לי זה נשמע יותר כמו איזה באג בזיבו, ולצערנו יש כאלה לפעמים. יש קבוצת פייסבוק של זיבו, יש שם כל מיני דיונים, חלק מעלים באגים, חלק מעלים תקלות שחושבים שהן באגים אך הן תפעול לקוי, חלק באגים שחושבים שהן תפעול לקוי... תריץ חיפוש קצ
  6. בול, במקרה הזה כיוונתי יותר לזה שבגלל הקפיצות נקבל סטיק שייקר בגלל התחום הנמוך של המהירות. בנוסף, חשוב להכיר את המטוס, הרבה אנשים כאן טסים על ה-73, המהירות המומלצת לטיסה דרך חתחותים בו היא 280 / 0.76 (הנמוך מביניהם). כשמטפסים לגובה גבוה יותר, חשוב לראות שהגובה הזה מתאים, חסכוני וכו'. אבל אם צופים חתחותים, לא יזיק לנסות להבין איפה יהיה ה0.76 הזה ממוקם ביחס למהירות שאני שומר כרגע. חתחותים יוצרים לנו סדרה של קפיצות ועומסים. אנחנו מרגישים את זה בגופנו, אבל בין היתר מדובר בסדרה של שינויים בעומס - במקום להיות רק 1G קבוע כל הזמן, אנחנו קופצים בין 0.5G ל-2G וחוזר חלילה (סתם מספרים בשביל הדוג
  7. זה נכון, אני מאוד לא רחוק מ-Coffin Corner, אף על פי שאם נאט עוד לא נגיע לתחום האדום (סטיק שייקר - קצת מעל ההזדקרות) אלא לצהוב. מה המשמעות? רמז - מה אם יהיו במצב הנוכחי חתחותים?
  8. שלום חברים, בתמונה הזאת רואים אותי כשרק הגעתי לגובה השיוט. אפשר לראות במד המהירות שלי תופעה מעניינת: איך היא נקראת? ממה היא נגרמת? האם המהירות הנוכחית שלי היא בסדר? איפה עלולה להווצר בעייה? מה הפתרון? זכרו! אין תשובות לא נכונות. סתם, ברור שיש.
  9. אסור לי לכתוב שאגיע יותר... הוזנקתי לעבודה, תהנו חברים! כן ירבו רעיונות כאלה!
  10. מדהים. גם אירוע, גם מבצע וקידום סינרי (שמי שקונה - תומך ישירות ביוצר סינרי איכותי משלנו!)... אגיע. רק באמת לא מצליח להרשם כרגע - בעיה בחיבור לאתר עם ה-SSO. אשמח אם יתוקן.
  11. מצטרף לתמיכה בביה"ס אחד ומאוחד. מדגיש: היו כאן שנים רבות של פיצול: חטיבות ישראליות בכמה רשתות שונות, כמה בתי ספר שונים וכו' - וכולם הפסידו מזה. כולם ביחד. מה ההבדל בין מה שקיים לבין מה שאתה רוצה להקים?
×
×
  • יצירת חדש...