עבור לתוכן

Elad Zeierman

יקיר חטיבה
  • הודעות פעילות

    8,718
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    15

Elad Zeierman last won the day on אוגוסט 2

Elad Zeierman had the most liked content!

1 עוקב

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. שלום רב להלן רשימת המועמדים הסופית שהציגו מועמדותם לבחירות מנהל החטיבה בפני וועדת הבחירות עד לתאריך 01.08.21: 1. אייל רוקח - 1417576 2. פליקס צ'ברטקין - 913374 בהתאם לתקנון הבחירות מפורסמת כאן תוכנית העבודה של המועמדים שנשלחו לוועדה בקבצים המצורפים. כל המפורסם בתוכניות העבודה הינו על אחריות המועמדים. בהצלחה ! אייל רוקח- תוכנית עבודה.pdf פליקס צ'ברטקין- תוכנית עבודה.pdf
  2. אתה מדבר מהכובע של " אין סיכוי שאיזה רובוט ייקח לי את העבודה", אבל זה תהליך שקורה , ישנן תרחישי קיצון שתארת אתה לא יודע אם מערכות מחשב מבוססות AI, יעשו את זה יותר טוב. השורה התחתונה זה תהליך שקורה , לא רק בתעופה אלא בעוד הרבה דברים שקשורים בחיים שלנו, יש מצב בדור שלך זה לא יקרה אז תוכל לעבוד בשקט בתחום ולהגיע לחוף מבטחים בפנסיה, אבל יש סיכוי גם סיכוי סביר שהילדים שלך או הנכדים שלך יקבלו מכתב פיטורין באמצע הקריירה כי הם לא יהיו רלוונטים לכלים שיהיו קיימים באותה תקופה, הסיכוי שלך זה יקרה לא גבוה אבל קיים. אבל להגיד שזה לא יקרה זאת עצימת עיניים. קצת לפני שנולדת היה דבר כזה במטוס שנקרא מהנדס, טיסה היה צורך בצוות מינימאלי של 3 טייסים אף אחד לא האמין שרק 2 טייסים יוכלו להחזיק טיסה , והנה ב 767 המהנדס טיסה הפך לארון פיוזים, ותפקיד המהנדס טיסה נעלם פחות או יותר מהעולם ואלה שבצעו תתפקיד הזה נהפכו ללא רלוונטים, שוב גם אז לא האמינו שזה יקרה ובצורה די מהירה התפקיד הזה נעלם מהעולם. ואגב היום כבר מדברים על טייס אחד בקוקפיט. נ.ב אם הזכרת את תקרית ההדסון וראית את הסרט, שבתסריט בהתחלה בכל הסימולציות שיחזור לא הוסיפו את הגורם האנושי (להבין מה התקלה), וכולם היו גיבורים גדולים והצליחו להנחית המטוס, ואחרי שהוסיפו את הגורם אף אחד לא הצליח להגיע לשדה , אז כנראה שבלי הגורם ( אלגוריתם קר של מחשב) לא הייתה השהייה של זמן תגובה והמטוס היה חוזר לשדה ולא שוחה בהדסון
  3. תקנון הבחירות – עדכון מס' 1 בתאריך 15.7.2021 התכנסה וועדת הבחירות ע"מ לאשר את השינוי הבא בתקנון הבחירות. במסגרת השינוי, יבוטלו סעיפים 2 עד 5 לתקנון הבחירות: 2.לתפקיד סגן מנהל החטיבה ימונה המועמד שהגיע למקום השני במספר הקולות. - בוטל 3. יסרב המועמד שהגיע למקום השני להתמנות לתפקיד, יוצע התפקיד לבא אחריו ברשימה. - בוטל 4. יסרב המועמד החמישי בתורו לתפקיד סגן מנהל החטיבה, ימנה מהל החטיבה את סגנו מבין חברי החטיבה כראות עינו. - בוטל 5. יסרב מנהל החטיבה לכהן בתפקיד בשל זהות סגנו, ימונה המועמד שהגיע למקום השני לתפקיד מנהל החטיבה. – בוטל במקום סעיפים אלו, יתווסף הסעיף הבא לתקנון הבחירות: 2. מנהל החטיבה הנבחר, ימנה סגן מנהל חטיבה מקרב חברי החטיבה למיטב שיפוטו, ובלבד שיהיה זה מינוי מקצועי, היינו בנוסף לתפקיד סגן מנהל החטיבה, עליו לשאת בתפקיד ביצועי מבין התפקידים הנהוגים. מי שמבקש למשוך את מועמדותו בעקבות השינוי הנ"ל מוזמן לעשות זאת באמצעות פניה לדוא"ל dcrm@vatil.org.il לא יאוחר מהמועד האחרון להגשת מועמדות – 1.8.2021
  4. בחירות - מנהל חטיבת VATIL הקדמה: לאחרונה הודיע מנהל חטיבת VATIL על רצונו לסיים את תפקידו לאחר למעלה משנתיים בתפקיד. מבט רוחבי על חטיבת VATIL ועל VATSIM בכלל, וכמו כן על עולם הגיימינג על כל שלוחותיו, מחייב רענון שורות, בעיקר בשל איפיון מחדש של ההון האנושי העומד לרשות החטיבה. לפיכך, ומתוך רצון לאפשר הזדמנות שווה לכולם להביע את עמדתם, מנהל החטיבה ייבחר בבחירות ישירות וחשאיות ע"י חברי החטיבה, הם והם בלבד יחליטו מי הם רוצים שיעמוד בראשם ויצעיד את החטיבה אל עבר האתגרים העומדים בפתחה. מועד הבחירות – 19/8 (כחלק מלו"ז כנס החטיבה). דגשים לבחירות, ולאיוש העמדות 1. מנהל החטיבה ייבחר לכהונה בת שנתיים, ללא אפשרות הארכה אלא בבחירות חדשות. 2. מנהל החטיבה הנבחר, ימנה סגן מנהל חטיבה מקרב חברי החטיבה למיטב שיפוטו, ובלבד שיהיה זה מינוי מקצועי, היינו בנוסף לתפקיד סגן מנהל החטיבה, עליו לשאת בתפקיד ביצועי מבין התפקידים הנהוגים. 3. נבצר ממנהל החטיבה לסיים את כהונתו, ייכנס לתפקיד מנהל החטיבה סגנו באופן מיידי ללא עריכת בחירות, במקרה זה לא יוכל מנהל החטיבה הפורש לשמש כסגן מהל החטיבה, אם כי יוכל להשתבץ לתפקיד אחר בצוות ע"פ שיקול דעתו של מנהל החטיבה שהתמנה לתפקיד. 4. אין בכוחו של מנהל החטיבה להפסיק את כהונת סגנו. 5 סבור מנהל החטיבה כי סגנו אינו ממלא את תפקידו כראוי, רשאי לפעול להדחתו ע"פ הנוהל הבא: א. יפנה מנהל החטיבה לוועדת הבחירות וידרוש את הפסקת כהונת סגנו ב. יוכיח מנהל החטיבה הלכה למעשה כי סגנו אינו עומד בדרישות התפקיד שהוטלו עליו וועדת הבחירות רשאית לאשר את המהלך בהצבעת רוב. אישרה הוועדה את בקשתו של מנהל החטיבה, תסתיים כהונת סגנו לאלתר, ובאחריות מנהל החטיבה לבחור סגן חדש מבין חברי הצוות הקיימים, ככל וחברי צוות קיימים יבחרו שלא לאייש את התפקיד, רשאי מנהל החטיבה לבחור את סגנו מבין חברי החטיבה כראות עיניו, לצורך מינוי זה לא יידרש אישור וועדת הבחירות. 6. הפסקת כהונת מנהל החטיבה טרם מיצוי הזמן אפשרית בהתקיים אחד התנאים הבאים: א. הוגשו לוועדת הבחירות חתימותיהם של שמונים חברי חטיבה הדורשים את החלפת מנהל החטיבה. ב. הוגשו לוועדת הבחירות חתימותיהם של 40 חברי חטיבה ו 5 חתימות של חברי צוות החטיבה הדורשים את החלפת מנהל החטיבה. ג. בהתייחס לסעיף6א' ו-6ב' על חברי החטיבה החותמים להיות חברים בה לפחות כשנה ממועד החתימה. ככל והתקיימו התנאים הנ"ל, תופסק כהונתם של מנהל החטיבה וסגנו, וועדת הבחירות תערך לבחירות חדשות בחלוף חודש ימים מיום הגשת החתימות. דגשים להגשת מועמדות לתפקיד מנהל חטיבת VATIL: רשאי להגיש מועמדות כל מי שרואה עצמו באחד מהתפקידים הנ"ל, תוך הבנה שהתפקיד מביא עמו אחריות וציפיות הן מחברי החטיבה והן ממנהליו הישירים ב Bog, וכמו כן: 1. חבר VATSIM המשוייך לחטיבת VATIL בשנתיים האחרונות ולמען הסר ספק לא יאוחר מתאריך ה 30.1.2019. 2. מי שגילו מעל 16 3. בעת הגשת המועמדות אינו מושעה מרשת VATSIM בשל עבירה על אחד מסעיפי CoCאו CoR. רשאים להצביע בבחירות לתפקיד מנהל חטיבת VATIL: 1. מי שהינו חבר VATSIM ומשוייך לחטיבת VATIL נכון לתאריך 09.06.2021 (להלן התאריך הקובע) 2. מי שבעת ההצבעה אינו מושעה מרשת VATSIM בשל עבירה על אחד מסעיפי CoC או CoR. פסילת מועמדים לתפקיד מנהל החטיבה: ככלל, וועדת הבחירות אינה רשאית לפסול מועמדות של אדם אלא בנסיבות הבאות: 1. יוכח לוועדת הבחירות כי המועמד הציע תפקידים עתידיים בתמורה לקולות 2. יוכח לוועדת הבחירות כי המועמד מהלך אימים על חברי החטיבה למען יצביעו בעבורו 3. יוכח לוועדת הבחירות כי מועמד מטיל רפש במועמדים אחרים תפקידה של וועדת הבחירות: חברי וועדת הבחירות הינם חברי VATSIM מעל ל 10 שנים, אשר הצהירו שאין בכוונתם להתמודד על אחד מהתפקידים הנ"ל. וועדת הבחירות תאה אחראית בין היתר ל: 1. פרסום שמות המועמדים 2. שקיפות הליך הבחירות ותקינותם 3. עדכון ככל וידרש לנהלי הבחירות ויישומם 4. פרסום מצע הבחירות של כל מועמדו בו יפורטו האידיאולוגיות של המועמד בעניין ניהול החטיבה, וכמו כן תכנית עבודה לשנה לפחות בכלל תחומי הפעילות – חובה. חברי וועדת הבחירות הינם: קובי דוד, אורן גבע ואלעד זיירמן, שליחת הצעת מועמדות: תתבצע בהתאם למפורט בהודעה ותכלול את הפרטים הבאים: 1. שם המועמד ומספר ה- VID שלו. 2. מצע הבחירות, ותוכנית עבודה לשנה לפחות בכלל תחומי הפעילות, שאותה תפרסם וועדת הבחירות 3. תמונת פספורט עדכנית . את כל המצויין יש לשלוח לכתובת המייל: Dcrm@vatil.org.il * ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך ה 1.8
  5. לא ! לא ! לא ! נעזוב רגע את הפקח מקצועי או לא הוא גם הנחית אותי ועשה עבודה לא רעה, לא ברור מה היה הסיפור שם, אתה אחראי למהירות שלך עד שביקשו ממך מהירות מסיומת בין אם היא הגיונית או לא שמורה לך צמיד הזכות להגיד UNABLE, בבקרת מכ"ם המונח Speed Control נועד לשמר הפרדה שנעשתה אם נעשתה , במידה ואתה נמצא תחת משטר של Speed Control ואתה רוצה לרדת או לעלות למהירות שלך יש לעלות מול הפקח ולבקש , בחלק מהמקרים הפקחים לא צריכים כבר שתשמור מהירות ולפעמים שוכחים לשחרר אותך מהמגבלה. נתן לך מהירות לא הגיונית שלא תוכל להתמודד איתה כמו להיכנס ל ILS ב -300 : APP Be Advise Unable BLA BLA BLA ואז שהתמודד עם הליכה סביב וכו. הקוואנטס אגב היה סתם טרול שעשה SLEW לתוך הסקוונס.
  6. היי ברוך הבא רישיון טיס בארץ למטרות כיף בלבד =אז"מ בלבד אין לאן לטוס בארץ בשביל הכיף בתעופה כללית , התעופה הכללית בארץ מאוד מוגבלת לטיסה בנתיבים, ויקרה יחסית. שכח מהקשקוש של הבטיחוות, לא מתועדת בארץ בשנים האחרונות תאונות שנגרמו מכשל טכני או בעיות מנוע כאלה או אחרות, באז"מ יש יותר חופש פחות אכיפה, ולכן טייסים מרשים לעצמם לעבור על החוק, ובדרך כלל פוגעים בעיקר בעצמם, בתעופה כללית אין חופש אתה טס בתוך צינורות (נתיבים) וזהו , באז"מ אתה נכנס לבועות ממריא ונוחת איפה שאתה רוצה ממגוון מנחתים, המטוסים באז"מ רבים ומגוונים ממטוסים פתוחים ואיטיים לנחיתה בשטח ועד סגורים ומבירים כנף תחתית משוכללים שאפשר גם לטוס איתם בשקט לחו"ל, לעומת הססנות המזדקנות של התעופה הכללית. החסרונות: גבהי טיסה נמוכים יחסית, חייב להיכנס לשותפות כדי לטוס כמו שצריך לאחר סיום הקורס טיס ( אפשר גם לעשות קורס טיס על מטוס שלך), אין טיסות בלילה, גג 2 אנשים במטוס (טייס + נוסע) ואי אפשר לנחות בחלק מהשדות של רשות שדות התעופה זה לא הכי בעיה כי לא חסר בארץ מנחתים לאז"מ. והאחרון קשה לפתח מקצוע מזה, לעומת תעופה כללית. מצרף קישור לסרט הדגמה של המטוס שלי:
  7. 1. רוב השדות הגדולים וב"ג בינהם הצטיידו במכ"ם קרקעי לכן יש להפעיל לפי הדחיפה או לפני ההסעה טראנספונדר במצב ה TCAS כבוי, המידע אם יש צורך בהפעלה על הקרקע נמצא בדפיות התדרוך של השדה. 2. לגבי קריאה ראשונית עקרונית פקח אמור ליזום אבל אם אתה רואה שאתה במרחב שלו אין בעיה להגדיל ראש ולקרוא לו זה גם ייקל עליו
  8. כמה דברים: 1. שלא באשמתך חלקית תוכנית הטיסה שלך הייתה שגויה לפי ה- LOA התוכנית שלך סותרת את הנתיבים המנדטורים שרשומים שם, פקח הקלירנס בקפריסין לא היה אמור מלכתחילה לשחרר את זה ככה, זה ייבדק מול הקפריסאים בהמשך. 2. לגבי אישור ל ILS בגדול שום דבר לא השתנה שאתה נקי ל ILS אתה רשאי להנמיך ע"פ גבהי התהליך רק שפיספסת שבדפית גובה חצייה של GODED היא 5000
  9. רק מבהיר בגלל כל מיני שיקולים אישיים ההדרכה הזאת אינה מוקלטת.
  10. אם מישהו מחפש האניקומב :חזר המלאי לאיירוסופט 2.11 ו היום בשעות אחר הצהריים זה נגמר תעקבו בקישור הבא אחר חידוש המלאי , איירוסופט הם אחד הספקים העיקריים באירופה והם קיבלו מלאים שלאחרים אין : https://www.aerosoft.com/en/hardware/flight-simulation/yokes/2567/honeycomb-alpha-flight-controls?number=AS14514 בלי קשר ששלי יגיע 🙂 אשחרר את הסאייטק שלי למכירה גם
  11. ירין העלת נקודות מעניינות התייחסות לגבי נושא ה- HIGH SPEED, אומרים את זה גם לפקחים במציאות - הטייס יכול לפרש את זה איך שבא לו. אם אתה אומר לו לשמור מהירות אחרי ההמראה שהוא עוד במהירויות של 180-200 הוא יכול לפרש את זה להקפיץ בהקדם ל -250. ממה שאני מכיר בהמציאות ואומרים את זה גם לפקחים בהכשרה : להיות ספציפי ולהגיד בדיוק מה אתה רוצה, כמה אפשרויות: . ELY239, NO speed restriction below 10k- גם לא מספיק עקרונית כי הטייס יכול הלחליט מסיבה זו או אחרת שלא בא לו לשבור את פרופיל הטיסה שלו. האפשרות הכי טובה להגדיר לו במפורש איזה מהירות לשמור ממש לתת מספרים : Ely239 increase speed 280kts or greater/ maintain speed 280 kts or greater המפתח זה לא להשאיר מקום לפרשנות אפשר לגם להוסיף Report if unable, וכו
  12. ההבדל העיקרי בין סטים לחנות של מייקרוסופט הוא שהגישה לתיקיות של הסימולטור טיפה יותר בעייתיות, יש חסימת הרשאות אבל אין שום בעיה לשנות הררשאות. בזמן ההשקה היו דיווחים על יותר בעיות התקנה בגירסת הסטים. לי לקח עם סיב אופטי דרך החנות של MS משהו כמו 45 דקות, העניין שזאת לא הורדה ישירה, אלה הורדת רכיב, פתיחת דחיסה והתקנה שלו ככה כמה פעמים טובות ככה שיש תלות במהירות האחסון במחשב שלך. לדעתי מוצר של MS אין סיבה לא לקנות דרך MS סטים כבודם במקומם מונח.
  13. היות ואני מכיר גייימרים כבדים מקרוב כולל (קרא את ההקדמה לפוד קאסט שכתבתי), אתה במפורש טועה, אני מכיר את הדעות שלך לגבי המנוע וכו מדיונים אחרים כאן, ואני יכול להגיד לך שלגיימר הממוצע ( לא פריק של סימולטור) ודווקא מהכיוון הזה בא הפרגון הגדול לסימולטור, זה אגב התחיל מפרגון מאוד גדול בשלב החשיפה ב E3 וגם אם שמעת את \כל ההקלטה של הפודקאסט ששם בעצם כולם היו גיימרים הם פירגנו (הרבה יותר מימני), ולמען האמת לדעתי הביקורות החיוביות בשלב זה מגיעות בעיקר משם. יותר מיזה וגם הסברתי את זה בפודקאסט היחס של ביצועים גרפיקה, לא מפיל סימרים מהכיסא, וגם אגב לא גיימרים מהשורה הסימולטור מאוד כבד ביחד למשחק הממוצע זה כאמור תמיד היה עוד מהגרסאות הראשונות שהציגו טקסטורות ב 1995. ותגובה נוספת מאח שלי שלא יכול להגיב שכאמור מתעסק כבר המון שנים בשוק הגיימיניג כמבקר משחקים: בינתיים דרישות במערכת הגבוהות של פלייט סימולטור בעיקר סיפקו לו באזז חיובי. החשיפה היא נכונה וטובה לא יודע עד כמה באמת זה יחזיק
×
×
  • יצירת חדש...