עבור לתוכן

Elad Zeierman

יקיר חטיבה
  • הודעות פעילות

    8,714
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    12

Elad Zeierman last won the day on ינואר 9

Elad Zeierman had the most liked content!

1 עוקב

אודות Elad Zeierman

  • דרגה
    Advanced Member

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. לא ! לא ! לא ! נעזוב רגע את הפקח מקצועי או לא הוא גם הנחית אותי ועשה עבודה לא רעה, לא ברור מה היה הסיפור שם, אתה אחראי למהירות שלך עד שביקשו ממך מהירות מסיומת בין אם היא הגיונית או לא שמורה לך צמיד הזכות להגיד UNABLE, בבקרת מכ"ם המונח Speed Control נועד לשמר הפרדה שנעשתה אם נעשתה , במידה ואתה נמצא תחת משטר של Speed Control ואתה רוצה לרדת או לעלות למהירות שלך יש לעלות מול הפקח ולבקש , בחלק מהמקרים הפקחים לא צריכים כבר שתשמור מהירות ולפעמים שוכחים לשחרר אותך מהמגבלה. נתן לך מהירות לא הגיונית שלא תוכל להתמודד איתה כמו להיכנס ל ILS ב -300 : APP Be Advise Unable BLA BLA BLA ואז שהתמודד עם
  2. היי ברוך הבא רישיון טיס בארץ למטרות כיף בלבד =אז"מ בלבד אין לאן לטוס בארץ בשביל הכיף בתעופה כללית , התעופה הכללית בארץ מאוד מוגבלת לטיסה בנתיבים, ויקרה יחסית. שכח מהקשקוש של הבטיחוות, לא מתועדת בארץ בשנים האחרונות תאונות שנגרמו מכשל טכני או בעיות מנוע כאלה או אחרות, באז"מ יש יותר חופש פחות אכיפה, ולכן טייסים מרשים לעצמם לעבור על החוק, ובדרך כלל פוגעים בעיקר בעצמם, בתעופה כללית אין חופש אתה טס בתוך צינורות (נתיבים) וזהו , באז"מ אתה נכנס לבועות ממריא ונוחת איפה שאתה רוצה ממגוון מנחתים, המטוסים באז"מ רבים ומגוונים ממטוסים פתוחים ואיטיים לנחיתה בשטח ועד סגורים ומבירים כנף תחתית משוכללים
  3. 1. רוב השדות הגדולים וב"ג בינהם הצטיידו במכ"ם קרקעי לכן יש להפעיל לפי הדחיפה או לפני ההסעה טראנספונדר במצב ה TCAS כבוי, המידע אם יש צורך בהפעלה על הקרקע נמצא בדפיות התדרוך של השדה. 2. לגבי קריאה ראשונית עקרונית פקח אמור ליזום אבל אם אתה רואה שאתה במרחב שלו אין בעיה להגדיל ראש ולקרוא לו זה גם ייקל עליו
  4. כמה דברים: 1. שלא באשמתך חלקית תוכנית הטיסה שלך הייתה שגויה לפי ה- LOA התוכנית שלך סותרת את הנתיבים המנדטורים שרשומים שם, פקח הקלירנס בקפריסין לא היה אמור מלכתחילה לשחרר את זה ככה, זה ייבדק מול הקפריסאים בהמשך. 2. לגבי אישור ל ILS בגדול שום דבר לא השתנה שאתה נקי ל ILS אתה רשאי להנמיך ע"פ גבהי התהליך רק שפיספסת שבדפית גובה חצייה של GODED היא 5000
  5. רק מבהיר בגלל כל מיני שיקולים אישיים ההדרכה הזאת אינה מוקלטת.
  6. אם מישהו מחפש האניקומב :חזר המלאי לאיירוסופט 2.11 ו היום בשעות אחר הצהריים זה נגמר תעקבו בקישור הבא אחר חידוש המלאי , איירוסופט הם אחד הספקים העיקריים באירופה והם קיבלו מלאים שלאחרים אין : https://www.aerosoft.com/en/hardware/flight-simulation/yokes/2567/honeycomb-alpha-flight-controls?number=AS14514 בלי קשר ששלי יגיע 🙂 אשחרר את הסאייטק שלי למכירה גם
  7. ירין העלת נקודות מעניינות התייחסות לגבי נושא ה- HIGH SPEED, אומרים את זה גם לפקחים במציאות - הטייס יכול לפרש את זה איך שבא לו. אם אתה אומר לו לשמור מהירות אחרי ההמראה שהוא עוד במהירויות של 180-200 הוא יכול לפרש את זה להקפיץ בהקדם ל -250. ממה שאני מכיר בהמציאות ואומרים את זה גם לפקחים בהכשרה : להיות ספציפי ולהגיד בדיוק מה אתה רוצה, כמה אפשרויות: . ELY239, NO speed restriction below 10k- גם לא מספיק עקרונית כי הטייס יכול הלחליט מסיבה זו או אחרת שלא בא לו לשבור את פרופיל הטיסה שלו. האפשרות הכי טובה להגדיר לו במפורש איזה מהירות לשמור ממש לתת מספרים : Ely239 increase speed
  8. ההבדל העיקרי בין סטים לחנות של מייקרוסופט הוא שהגישה לתיקיות של הסימולטור טיפה יותר בעייתיות, יש חסימת הרשאות אבל אין שום בעיה לשנות הררשאות. בזמן ההשקה היו דיווחים על יותר בעיות התקנה בגירסת הסטים. לי לקח עם סיב אופטי דרך החנות של MS משהו כמו 45 דקות, העניין שזאת לא הורדה ישירה, אלה הורדת רכיב, פתיחת דחיסה והתקנה שלו ככה כמה פעמים טובות ככה שיש תלות במהירות האחסון במחשב שלך. לדעתי מוצר של MS אין סיבה לא לקנות דרך MS סטים כבודם במקומם מונח.
  9. היות ואני מכיר גייימרים כבדים מקרוב כולל (קרא את ההקדמה לפוד קאסט שכתבתי), אתה במפורש טועה, אני מכיר את הדעות שלך לגבי המנוע וכו מדיונים אחרים כאן, ואני יכול להגיד לך שלגיימר הממוצע ( לא פריק של סימולטור) ודווקא מהכיוון הזה בא הפרגון הגדול לסימולטור, זה אגב התחיל מפרגון מאוד גדול בשלב החשיפה ב E3 וגם אם שמעת את \כל ההקלטה של הפודקאסט ששם בעצם כולם היו גיימרים הם פירגנו (הרבה יותר מימני), ולמען האמת לדעתי הביקורות החיוביות בשלב זה מגיעות בעיקר משם. יותר מיזה וגם הסברתי את זה בפודקאסט היחס של ביצועים גרפיקה, לא מפיל סימרים מהכיסא, וגם אגב לא גיימרים מהשורה הסימולטור מאוד כבד ביחד למש
  10. פששש ווטסים נתמכת באופן מלא בעזרת ה- VPILOT
  11. שבוע טוב לכולם אחי מתחזק כבר המון שנים בלוג ופודקאסט שמיועד לגיימרים ומקבל המון משחקים לביקורת, לפני מספר שבועות קצת לפני השיחרור של FS2020 הוא קיבל העתק של הסימולטור לביקורת והפנה אותו אלי לביקורת והזמין אותי להשתתף בהקלטת פרק של של הפודקאסט שלו ושל חבריו כדי לדבר עליו. הפודקאסט מיועד יותר לגיימרים שעולמם הוא לא FS, אבל דיברתי איתם רבות על הקהילה וההיסטוריה ביחס לסימולטור ולגרסה החדשה שיצאה ועד כמה הוא טוב/ לא טוב לנו ולאוכלוסיות אחרות. מוזמנים להאזין לפודקאסט , אפשר למזער ולהמשיך בעיסוקים שלכם תוך כדי. תודה לעידן אחי שנתן לנו את הבמה. האזנה נעימה קישו
  12. hi Aharon i will be less diplomatic from VATIL 1 or and other so for that i sorry I was the ATC that Evening you're right i can't prevent you from landing at LLET but i am also want give the best ATC service i can The problem with LLET that is AD Located under new LLER which create traffic conflict you are in VATSIM which mean we works as real as it is gets in real life LLET is a car parking lot i can't tell you disconnect but be aware for this:if you fly for such problematic AD and the J10 is problematic Route be aware as aircraft on my Radar you are the Last in food
×
×
  • יצירת חדש...