עבור לתוכן

Elad Zeierman

יקיר חטיבה
  • הודעות פעילות

    8,697
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    9

Elad Zeierman last won the day on אוקטובר 13 2017

Elad Zeierman had the most liked content!

5 עוקבים

אודות Elad Zeierman

  • דרגה
    Advanced Member

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. hi Aharon i will be less diplomatic from VATIL 1 or and other so for that i sorry I was the ATC that Evening you're right i can't prevent you from landing at LLET but i am also want give the best ATC service i can The problem with LLET that is AD Located under new LLER which create traffic conflict you are in VATSIM which mean we works as real as it is gets in real life LLET is a car parking lot i can't tell you disconnect but be aware for this:if you fly for such problematic AD and the J10 is problematic Route be aware as aircraft on my Radar you are the Last in food chain which means it enough that there will be only one flight arriving or Departing LLER ( even only FP just filled and you will HOLD over ZFR VOR or MZD VOR for over 30-45 minutes if you will not get any ATC service anyway in LLET why initially do this on VATSIM Remember my interest is to give you full ATC service
  2. אהלן כמה הערות מכל מיני דברים שזקוקים לחידוד בעיקר אצל הטייסים לכבי טיסה 1. טיסה בישראל מעל היבשה היא תחת QNH בלבד זאת אומרת מטוסים שטסים על J10 או בכל מקום אחר וכך גם הפקחים מדברים ב - FEET ולא ב FL לדוגמא : Descent to altitude 18, thousand feet ולא FL180, כאשר תעברו לשלב שצריך לעבור ללץ סטנדרטי הפקח יגיד לכם זאת. 2. קריאה ראשונה לפקח מכ"ם: המינימום שבמנימום זה לקרוא עם הגובה אותו אתם חוצים , ואת הגובה אליו אתם מטפסים : דוגמא: Ely285, climbing passing,/leaving/crossing altitude 800ft climbing alt 3000 אפשר לפנק את הפקח ולציין את שם התהליך או את ה INFO שעליו את מעודכנים, הדבר נועד לצורך זיהוי מכ"ם תקין ללא זיהוי מכ"ם אתם לא אמורים לקבל המשך טיפוס מה שיעכב אתכם ואת הפקח. 3. תהליכים: שאתם מקבלים מסויים לדוגמא Descent to Alt 5000ft via Demov 1B, אתם צריכים להנמיך לגובה 5000 רבל מחוייבים למגבלות התהליך לדוגמא טייס שקיבל תהליך לא עמד במגבלת גובה 12 מיירבי בסולין, הטייס היה ראשון ברצף של 3 מטוסים, קיבל מימני ווקטור והפך למס 3, שימו לב עליכם לעמוד במגבלות 4. בהמשך לסעיף הקודם: קיבלתם את ההמשך Cleared RNP X rwy 30 אתם לא צריכים לחכות לאישור להמשך הנמכה מתחת ל- 5 , תנמיכו בהתאם לתהליך. 5. טיסה על J10 מתחילה מדרום ב NALSO ונגמרת לכל המוקדם ב TOMAL אין לקצר, ליישר או כל מיני דברים מוזרים אחרים ללא אישור פקח, גם התוכנית טיסה שלכם לא חוקית אם הגשתם אחרת, בנוסף בטיסה מדרום לצפון יש לטוס בהיסט של 1 מייל לכיוון ימין. 6. ואחרון חביב , נתנו לכם טיפוס UNRESTRICTED טפסו חופשי או תנמיכו חופשי עד הגובה שנתנו לכם, לא נתנו לשמור מגבלות התהליך הסטנדרטי. עד כאן כל הכבוד לפקחים ולחטיבה על אירוע חד"ב מוצלח.
  3. לא אמור להיות קשר בין גובה השדה לזה שאתה נשאר בלי דלק בסטאר זה תכנון לקוי באשר לעניין ההמראה משדה בגובה 11 אלף רגל . תפתח FCOM VOL.1 עמוד 53 מגבלת גובה שדה להמראה במטוסי ב- 738 עומד על 8400 רגל, יש אפשרות להמראה משדה עד גובה 12 אלף רגל באם נמצאת במטוס מערכת להמראה מגובה גבוה, אין לי מושג מה זאת המערכת ואם יש אפשרת לסמלץ אותה ב PMDG להערכתי בגבהים כאלה תצטרך מסלול ארוך בהרבה מ - 4 ק"מ עבור המטוס הזה
  4. בוקר טוב כמה הערות לטייסים ולפקחים ממשמרת על גישה אתמול בערב, בגדול ערב ספונטני. נחמד עם הרבה תנועה רק יש לחדד מספר דגשים. 1. טייס ביקש לתרגל נחיתות על 21 אחרי הליכה סביב ההנחייה שקיבל ממני הייתה לטפס לגובה 5000 לטוס ישירות לנקודה לֹVETEK ולהצטרף לסטאר DIVLA 2A , לאחר שהמטוס חלף את VETEK קיבל ממני את ההוראה הבאה : Descent via DIVLA2A and CLEARED ILS APP rwy 21 , הטייס החל להנמיך תוך שהוא שובר את מגבלות התהליך- היה בגובה 3000 אחרי TADOV כאשר המגבלה היא מזערי 3500 ב- BETYO , צרפתי את הדפית למטה, לאחר בירור בקשר הטייס לא הבין מה אני רוצה כיוון שאישרתי ILS, אז פה אני מחדד: ברגע שנותנים לכם הנמכה לפי תהליך אתם מחוייבים למגבלות הגובה בתהליך. 2. טייס בטיפוס הראשוני על PURLA חצה גובה 3000 ללא אישור ל- 3300 , מדובר ב - 777 - לא אמור לקרות בשום תצורה. גם אם היצירת קשר ראשוני מתעכבת, במידה ו- 30 מופעל לנחיתה , יש מעליכם תנועות ב 4500. 3. טייס ביקש תוכנית חריגה לטוס עם 737 ראייה בקו חוף למרות שהעניין לא מציאותי ואין לטוס עם סילונים בנתיבים האלה אישרתי את הענייןף הבעיה התוכנית טיסה לא מפרטת נקודות כלליות לטיסה. אין לכתוב במלל הנתיב ״מבקש לטוס בקו חוף״ את זה אפשר לכתוב בהערות. 4. לפקחים במגדל במידה ושלחתם מטוס סביב ונתתם לו לשמור כיוון מסלול לעשות זאת בתאום מראש, בנוסף במידה ואתם נותנים בשלב מוקדם למטוס לשמור מהירות גישה מינמאלית נא להודיע לפקח גישה על כך מראש כדי לא לדפוק את הסיקוונס. 5. לסיום קצת נחת 10 דקות אחרונות של המשמרת סקוונס יפה של 4 מטוסים- היה כיף ! תתעלמו מהכותרת של השידור
  5. מיקי יאללה הגורטאה הזאת לא השתנתה בהרבה ולגבי האופק המשני לדעתי זה לא רלוונטי הוא לא בתהליך ILS התצוגה לא תציג לו שום דבר מיוחד
  6. היי חזרתי לפקח ברשת אחרי הרבה שנים שלא נגעתי במכ"ם קודם כל המון תודה לדניאל חוחשוולי על התמיכה הטכנית והמקצועית בהסרת חלודה. ממספר השעות בעמדה יש כמה דברים שבולט אצל טייסים אבל בלי קשר הרמה מאוד טובה קחו את ההערות הבאות לתשומת לבכם. 1. בכל קריאה ראשונית בתדר עבודה של פקח אתם חייבים לדווח גובה חציה בלי גובה חציה מבחינתי אין לי מגע מכ"ם אתכם ואני לא יכול לנקות אתכם בעיקר להמשך טיפוס על פורלה, צריך לשאול אתכם מה הגובה חציה לאמת ואז אפשר לשחרר דבר שגוזל זמן שידור יקר ומיותר, נהוג להוסיף את הגובה המאושר ואת שם הסיד. 2. אותו הדבר בהנמכה רק שכאן בכניסה לב"ג לאמת על איזה אינפו אתם מאומתים. 3. להקפיד על מגבלות תהליכים: טייסים חוצים לפעמים את קו סולין בגובה של 15 -16 שיש צורך לחצות 12 ומתחת. 4. טרנספונדר כבוי בקרקע עד דחיפה. 5. אין צורך בקריאה ראשונה לדווח טרנספונדר או ללחוץ לזיהוי ללא בקשה מהפקח 6. חציית הנקודות LEDRA VELOX ERIMO בגובה 31 או נמוך מיזה 7. במרחב הדרומי חציית AMMIT בגובה 10 ומתחת יש להודיע לפקח במידה ואי אפשר. עד כאן להפעם טיסות נעימות
  7. עצוב מאוד יצא לי לעבוד עם צבי במספר פרוייקטים בחטיבה , התחביב היה בדם שלו. יהי זיכרו ברוך 😩
  8. המספר 2 זה מידע בלבד ולא אישור נחיתה. פקח שירותי היה אומר לך expect late landing clearence בגדול ממשיך בגישה לפחות עד המנימה ולא הולך סביב לפני זה אבל זה לשיקולך אתה יכול גם לפני , אבל יכול להיות ששניה אחר כך היית מקבל את האישור.
  9. נשלל על ידי כל צוות מכהן במעל 15 שנה שהחטיבה קיימת , אין תועלת או צורך ממשי בעמדה כזאת ברשת.
  10. אם השינויים מצריך אתר חדש ואתם מוצאים לנכון תעשו את הששיקולים שלכם אגב תבדוק אפשרות להתחבר ל VAMSYS.
  11. אין צורך תתמקדן בשידרוג תוכן כמו שהצעתי בשרשיר הקודם
  12. אהלן כמה דברים: נתחיל מיזה שלדעתי החברה בהחלט ברמה גבוהה ונותנת שירות מצויין לטייסים וכל הכבוד לעושים במלאכה, כמה דברים שאני אישית הייתי שמח שיהיו: 1. בוקינג 1 - אי אפשר לעשות בוקינג לפי תאריך לדוגמא אני מעוניין לטוס היום לווינה ואתמול כבר הכנתי את הטיסה אבל לעשות בוקינג אני לא יכול רק מחצות זולו. 2. בוקינג 2- לעשות בוקינג לטיסה אחת - גם מעיק בעיקר שעושים סבבים- וכל הקווים של אלעל ושאר הישראליות אלה סבבים. 3. נושא ה ADVANCED בוקיננג- עדיין נשאר מחתרתי גם מבחינת האינפורמציה גם מבחינת שקיפות הניקוד שמחולק פר טיסה ולפי איזה קריטריונים 4. האינפורמציה שניתנת לטייס - בזמן הבוקינג= קביעת שער היציאה זה נחמד אבל יש לספק לטייס את שערי היציאה הסטנדרטי בשדה היעד. זה מה שעולה לי בראש בנתיים תמשיכו בעבודה הטובה.
  13. בזמן המתנה ב JFK ל CTP שמתקיים מחר חילטרתי לג לסן מרטין אחרי שהרבה זמן לא ביקרתי שם סרטון של הנחיתה: https://www.twitch.tv/videos/181747212
  14. צריכת 2 טון דלק יוצר מהתיכנון אינה קשורה ל TOPCAT, התוכנה מתייחסת רק לנושא המשקל ואיזון במטוס ולשלב תכנון ריצת ההמראה ונחיתה. צריכה של יותר מ 2 טון מהתיכנון קשורה לכלי שאיתו אתה מתכנן את הנתיב ומחשב את צריכת הדלק בזמן הטיסה.
  15. אף אחד מחטיבת ואטאיל לא האשים בצורה רשמית על גבי פורום זה או במסגרת רשמית אחרת . גם לואטאיל יש הודעות בנושא לא רק מ 2015 אלא משנים אחרות זה לא סותר את זה שאיבאו ישראל מתייחסת לזה רק עכשיו וגם בצורה שלדעתי אינה הולמת ונכונה את אף אחד לא מעניינת באמת הכתבה הזאת למען האמת מריבות של ילדים היו כאן תמיד והיום כל ילד עם אייפון יכול לכתוב בלוג אידיוטי כזה כמו שנכתב, מנהל ואטאיל החליט להתייחס לעניין בפומבית בצורה אחראית ועניינית, איבאו ישראל ישראל החליטה להימנע מלקחת סוג של אחריות כלפי הקהילה שלה במגרש הביתי- ככה זה נראה במבט מהצד של כל הסיפור המטופש הזה. "המושג טיפול מאחורי הקלעים" כמו שכתבתי בפוסט הקודם מבחינתי זה לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח בצורה מסויימת. ואטאיל כגוף לא באמת צריכה את התגובה של איבאו כאן- לא תורמת להקטנת האש ואולי אף מגבירה אותה כאמור ולא מוסיפה שום דבר נ.ב אתה לא באמת מצפה ברצינות שמישהו יחפור בפורום להודעה מ -2015 הוא יהיה מודע אליה אם לא ראה אותה או הכיר.............................

ATC ONLINE

Coming Soon!.

HAPPY B-DAY

Coming Soon!.

UPCOMING EVENT

Coming Soon!.

×
×
  • יצירת חדש...